Schnitzelparadies

Kazerneplein 5 6041 Roermond Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

3 gangen menu 20.95€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Over het restaurant Schnitzelparadies

Duits-Oostenrijke sferen

Herzlich wilkommen! Je waant je hier meteen in Duits-Oostenrijkse sferen met de keuze uit meer dan 50 verschillende schnitzels. Tel hier het uitzicht op een alpenweide, het grenen houten interieur en een stevige pul bier bij op en jouw avond kan niet meer stuk. En nee, je kunt hier niet alleen schnitzels krijgen. Ook andere traditionele toppers staan hier op het menu. Wat dacht je van een ‘currywurst mit pommes’?

**Info over Albert Heijn actie:**
    Om uw online reservering goed te kunnen verwerken, dient deze minimaal 2 uur van tevoren te zijn doorgegeven. Heeft u uw reservering korter dan 2 uur van tevoren verzonden? Neem dan telefonisch contact op met Schnitzelparadies, tel. 0475 - 337443.

Meer informatie over restaurant Schnitzelparadies

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa card
    • Engels gesproken
    Petra S.
    • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
    Björn D.
    • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
    we hebben er heerlijk gegeten alles was naar wens. voor herhaling vatbaar tot snel!!!
    de bediening was ook heel aardig en de snitsels waren super mals toppie.
    pietkrogt .
    • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
    Personeel vriendelijk. Ze zagen er leuk op z' n Duits uit. Het eten was eenvoudig maar smaakvol.
    Kortom heerlijk gegeten.
    Piet en Liesbeth
    clauds .
    • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
    een leuk restaurant met hele fijne bediening, en de schnitzels zijn heerlijk, zeer de moeite waard na een dagje schoppen in Roermond
    Maria V.
    • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
    Zoals altijd weer ontzettend goed gegeten!
    Ria L.
    • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
    Omdat wij verleden keer zeer tevreden waren, gingen wij gister terug naar Roermond.
    Na een uur moesten we vragen of we nog geholpen werden, ja ik kom zo, maar wederom vragen, werden we geholpen, nee echt dit hoeft voor ons niet meer, verder het personeel is erg vriendelijk,,
    • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
    Het was erg druk,daardoor langere wachttijd.
    Eten was goed,en de bediening zeeeeeer vriendelijk.we komen hier zeker nog een keer terug.
    Elly P.
    • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
    Duidelijk een mevrouw met veel ervaring die de zaak goed draaiend houd, verder veel onervaren personeel die wel goed hun best doen. Het eten was goed de zaak is wel erg vol, tafels dicht bij elkaar waardoor er veel tegen de stoelen aangestoten wordt en personeel moet vragen mag ik er even door. Een rustig gesprek is niet echt te voeren.We stonden binnen een uur weer buiten met een driegangen diner op.
    Annette D.
    • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
    Lekker eten, leuke en vlotte bediening. We waren met de AH actie en echt super goed verzorgd. Prima keuze en een zeker een aanrader.
    • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
    Wij waren hier op een woensdagavond. Werden goed geholpen door gezellig en hulpvaardig personeel. Prijzen zijn netjes en kwaliteit is goed. Wij komen hier zeker nog wel eens terug. Een aanrader, gevestigd tussen de outlet en het oude centrum van Roermond.
    sef J.
    • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
    Leuke ontvangst door de dames. Ook onze vraag om na de voorgerecht en hoofdgerecht even een pauze in te lassen was geen enkel probleem. Er was een misverstand dat werd gelijk opgelost met een glimlach.
    Hans K.
    • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
    Het drie-gangenmenu was prima in orde. Goede keuzemogelijkheden voor soort schnitzel, vlotte en goede bediening. Interieur is wat uit de tijd en strookt niet met de voormalige moderne inrichting. Nogal gericht op buitenlandse behoeften kennelijk
    Ingeborg V.
    • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
    Leuke inrichting, heel vriendelijk en gedienstig personeel. Ruime porties en veel keuze uit lekkere schnitzels. gaan zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn.
    marga V.
    • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
    Prima eetgelegenheid, prijs/kwaliteit is prima. Had het idee dat de kok wat problemen had om de bediening bij te houden. Gezellig ingericht, uiterst vriendelijk personeel. Een aanrader om voor een leuke prijs een prima maaltijd te eten.
    J.A. G.
    • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
    Beetje Bayerisch was aardig. Niet echt super uitdagend op deze mooie plek bij de ingang van het outletcentrum. Dus doe iets extras om publiek te trekken
    herm.detillon .
    • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
    de bediening was er vriendelijk en alert , wij gaan daar zeker nog eens eten ook zonder AH bon.
    het eten was ruim voldoende en goed bereid.
    Ingrid V.
    • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
    Eten en entourage was goed maar de bediening heel slecht. We hebben 2 x om het eten en dessert moeten vragen. Personeel weet van elkaar niet wat ze doen en het was heel rustig. Personeel zit ook aan een pers tafel? Te roken en bij ons werd niet eens afgeruimd. Was heel jammer maar zullen hier niet meer naar toe gaan.
    johanenmajo .
    • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
    We hebben heerlijk gegeten en we zouden zeker terug gaan als we in de buurt woonde. We zijn hier terecht gekomen omdat we een paar dagen uit gingen. De wachttijd was precies goed tussen de gerechten door niet te lang niet tekort.
    Astriid .
    • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
    Gister tijdens een warme dag (vrijdag 26 mei) hier lekker gegeten. Personeel was vriendelijk en lieten je niet lang wachten. Het eten was top, je krijgt best veel voor weinig geld. Kwaliteit is top. Locatie ook erg gunstig. Ik ben hier al eerder geweest en ik kom zeker terug.
    Tamara K.
    • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
    Was heerlijk het eten komen zeker nog eens terug..;…....................................................................