Schnitzelparadies

Kazerneplein 5 6041 Roermond Nederland Kaart

Menu's

3 gangen menu 20.95€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Over het restaurant Schnitzelparadies

Duits-Oostenrijke sferen

Herzlich wilkommen! Je waant je hier meteen in Duits-Oostenrijkse sferen met de keuze uit meer dan 50 verschillende schnitzels. Tel hier het uitzicht op een alpenweide, het grenen houten interieur en een stevige pul bier bij op en jouw avond kan niet meer stuk. En nee, je kunt hier niet alleen schnitzels krijgen. Ook andere traditionele toppers staan hier op het menu. Wat dacht je van een ‘currywurst mit pommes’?

**Info over Albert Heijn actie:**
    Om uw online reservering goed te kunnen verwerken, dient deze minimaal 2 uur van tevoren te zijn doorgegeven. Heeft u uw reservering korter dan 2 uur van tevoren verzonden? Neem dan telefonisch contact op met Schnitzelparadies, tel. 0475 - 337443.

Meer informatie over restaurant Schnitzelparadies

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa card
    • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Schnitzelparadies

herm.detillon .
    • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
    Het was de zoveelste keer in Roermond en het was wederom goed .
    ook de bediening was zeer vriendelijk en had een luisterend oor,top.
    Willy C.
    • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
    Vriendelijke ontvangst en ander personeel ook heel vriendelijk.
    We hebben heerlijk gegeten en het was ruim voldoende.
    Was voor ons de eerste keer maar ze zien ons zeker weer terug.
    aemhouben .
    • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
    Prijs kwaliteit verhouding goed! Gewoon een gezellig levendig restaurant zonder poespas!! Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar gewoon goed eenvoudig eten!
    G.A. K.
    • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
    We hebben heerlijk gegeten, en werden goed verzorgd, de porties waren prima, dus alleen maar lof! We hadden een heel gezellige avond met onze vrienden.
    menneke W.
    • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
    Gewoon gezellig als vanouds. Je weet waarom je naar het Schnitzelparadies gaat, dus er zijn een verrassingen. De menu's zijn goed te eten en het personeel in stijl doet zij uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
    j.vink1962 .
    • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
    Gezellig sfeer personeel in kleding dracht vriendelijke bediening. Er is genoeg keuze om te eten. Van gewone snitzel tot wereld snitzel met bij betaling van € 3.
    Bewn V.
    • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
    Prima eten, alleen tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat minstens 45 minuten wachten.
    Wij hadden de AH actief. Maar zonder probleem cappuccino in plaats van nagerecht. Prima.
    Monique D.
    • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
    voor de zoveelste keer bij de schnitzel gegeten en weer was het prima verzorgd, heel vriendelijke personeel en gezellige ambiance.
    fons V.
    • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
    Eten was lekker. Te weinig personeel, liepen te rennen, druk en hadden daardoor geen echte aandacht voor de gasten.
    Lang wachten op de gerechten! Ze zeiden steeds: " komt eraan, sorry, het is erg druk!".
    Tafels werden niet op tijd afgeruimd, erg onprofessioneel! Geen tijd om te vragen of je nog iets wilde drinken.eindelijk gelukt, maar weer vergeten om te brengen!
    Wij gaan niet meer terug naar dit restaurant, je kunt daar niet rustig eten, je loopt je alleen maar te ergeren aan het heen en weer "rennen" (letterlijk en figuurlijk ) van het personeel!
    pj V.
    • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
    Het was een heerlijk eten de bediening heel goed.Leuke oostenrijks muziek en de bediening was heel leuk in stijl.
    Wij komen zeker nog eens terug .
    emmy V.
    • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
    het was lekker en makkelijk dat je frietjes en rouwkost gratis bij kon bestellen zoveel als je maar opkom leuke bediening en voor de kinderen nog een klein cadootje als we na huis gingen dus het was weer top
    michelle M.
    • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
    weer heerlijk gegeten . deze keer wat weinig dressing op de salade. gevraagd of er wat meer op kon. werd keurig opgelost met een apart bakje sladressing . Zo hoort service te zijn !
    vragende mensen zijn te helpen !
    wij komen zeker nog eens terug
    jhmboomen1957 .
    • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
    Leuke, knusse en gezellige gelegenheid om een keer een lekkere schnitzel met toebehoren te eten. ook fijn is dat de extra groeten en frietjes gratis aan gevuld worden. (bijzaak).
    Lekker en voldaan weer huiswaarts
    Marion M.
    • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
    lekkere schnitzel, goede salade en heerlijk nagerecht. Het restaurant is gunstig gelegen nabij de outlet winkels.
    Een recensie van 120 tekens is wel een beetje veel. Mag het iets korter ?
    Ingrid D.
    • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
    mijn man en ik hebben heerlijk gegeten voor een goede prijs.. friet en/of salade kon bijbesteld worden.. vriendelijk personeel.. snelle bediening
    Anika G.
    • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
    Helaas geen kindermenu beschikbaar met de Ah actie. Waardoor wij 2 volwassene wel een driegangenmenu kozen en de kids alleen een hoofdgerecht en toetje. Doordat de kids honger hadden kwam hun hoofdgerecht als eerst zonder frietjes. Op ons voorgerecht salade zat de verkeerde saus zodat wij nog even moesten wachten. Inmiddels hadden de kids de schnitzel op kwamen de bijbehorende frietjes. En toen onze salade. Nadat de kinderen klaar waren met eten moesten wij nog steeds wachten op ons hoofdgerecht. En daarna het dessert. Het eten was heerlijk, maar de planning van de keuken ruim onvoldoende.
    José H.
    • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
    Samen met mijn echtgenoot heb ik heerlijk gegeten. Fijne bediening en gezellige omgeving. Er was een ruime keuze op de menukaart om een driegangen diner samen te stellen.
    Andra D.
    • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
    Goed gegeten. Snel en netjes geholpen door een heel team aan dames. Leuke gratis attentie voor de kinderen bij het weggaan.

Misschien dat ze iets minder eten kunnen serveren (de friet en salade) omdat je dat toch altijd gratis kan bij bestellen. Zo wordt er ook minder eten verspilt.
    michelle M.
    • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
    heerlijk gegeten. goede prijs kwaliteitsverhouding. ook een plus punt gratis broodmandje en onbeperkt frites en salades bestellen... goede service vriendelijke bediening.. komen zekers nog eens terug
    liesbethnj .
    • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
    Het was een goede deal, het eten was goed, vlotte en vriendelijke bediening. zeker voor herhaling. als we veer in Roermond zijn gaan we dat zeker doen. Liesbeth en Wiel.