Schnitzelparadies

Kazerneplein 5 6041 Roermond Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

3 gangen menu 20.95€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Over het restaurant Schnitzelparadies

Duits-Oostenrijke sferen

Herzlich wilkommen! Je waant je hier meteen in Duits-Oostenrijkse sferen met de keuze uit meer dan 50 verschillende schnitzels. Tel hier het uitzicht op een alpenweide, het grenen houten interieur en een stevige pul bier bij op en jouw avond kan niet meer stuk. En nee, je kunt hier niet alleen schnitzels krijgen. Ook andere traditionele toppers staan hier op het menu. Wat dacht je van een ‘currywurst mit pommes’?

**Info over Albert Heijn actie:**
    Om uw online reservering goed te kunnen verwerken, dient deze minimaal 2 uur van tevoren te zijn doorgegeven. Heeft u uw reservering korter dan 2 uur van tevoren verzonden? Neem dan telefonisch contact op met Schnitzelparadies, tel. 0475 - 337443.

Meer informatie over restaurant Schnitzelparadies

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00

• Engels gesproken
    Audrey G.
    • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
    zoals alle voorgaande keren was het eten voortreffelijk, de bediening super. De entree is anders vanwege "piet friet" dit oogt slordig. Onverwachts gingen er nog 2 mensen mee, wisten we 15 min van te voren, maar dat was geen enkel probleem! Stoel erbij en klaar-> een geweldige service!!!!
    het eten is geweldig! een extra pluim voor het bijbestellen van friet en/of salades, extra kosten??? wel nee joh...
    (bespaar)Tip zet bij vijf personen een mandje met stokbrood neer i.p.v. twee, want het mandje is meer dan goed gevuld!!!
    Kortom, ook na dit bezoek komen we echt nog een keer...
    tondr1 .
    • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
    Eenvoudige maar leuke inrichting, eten van goede kwaliteit en supervriendelijke bediening. Prijs- kwaliteitsverhouding prima, voor herhaling vatbaar
    Janine V.
    • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
    De schnitzel was goed gebakken. De frietjes waren lauw dat hebben we aangegeven en toen kregen we een nieuw schaaltje met verse warme frietjes. De bediening is vriendelijk.
    Pascalle M.
    • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
    Vriendelijke bediening, alles voldoende en het was gewoon lekker. Je kunt er voor weinig geld goed en veel eten. Deden ook niet moeilijk over extra's bij bestellen. Kaart was beperkt maar ik vond dat geen enkel probleem. De naam van het restaurant zegt het al.
    JHL_ .
    • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
    Veel verschillende schnitzels, de schnitzels waren lekker en je krijgt echt veel voor wat je betaalt. zeker voor herhaling vatbaar!
    FRANSWIL .
    • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
    Vriendelijke jonge bediening ,alle gerechten simpel , goed op smaak en zeer ruime porties . En dit alles tegen een lage prijs . Ga er beslist weer naartoe als ik in de buurt ben .
    Tijs T.
    • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
    Op voorhand recensies gelezen. Overwegend positief maar wel hier en daar klachten over de sauzen. Dus bij de bestelling aangegeven dat we de sauzen apart wilden ontvangen. Was geen probleem. Maar achteraf bleek het helemaal niet nodig. de BBQ-saus op mijn wereldschnitzel American was lekker en ook de champignonsaus op de schnitzel van mijn vrouw smaakte goed. Over de sauzen dus geen klachten. De carpaccio vooraf en de tomatensoep van de kinderen waren ook lekker. De schnitzels zelf waren voortreffelijk. Ze smaken net als in Oostenrijk op de skipiste. Super lekker!

We hebben een heerlijke maaltijd gehad en komen zeker een keer terug!
    Ineke A.
    • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
    Wij hadden leuk en lekker gegeten met z'n vieren.
    Ik vond alleen de tafeltjes van de buren erg dichtbij staan.
    We zaten erg op elkaar.
    herm.detillon .
    • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
    we waren er al meerdere keren geweest en elke keer kregen we een tafeltje aan het raam waar we ook om gevraagd hadden het enige nadeel ondervonden wij dat er nu minder plekken zijn omdat er een patatzaak in gebouwd is voor de rest prima gegeten .
    Marielle V.
    • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
    Prima eten voor een kleine prijs. De bijgerechten zijn heerlijk. Ruime keuze op de kaart. Vlotte en vriendelijke bediening. Aankleding van de zaak is wat oubollig maar het eten is heerlijk.
    Sharona R.
    • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
    Met de AH restaurant heerlijk gegeten. Voorgerecht salade kaassoufflé was origineel en lekker. Schnitzel was heerlijk en goed formaat. Grand dessert ook lekker met genoeg afwisselende smaken. Bediening goed en gezellige inrichting. Wij komen zeker nog een keer terug! En ook zijn we benieuwd ofdat de nieuwe locatie in Venlo net zo goed gaat zijn!
    ruudklessens .
    • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
    weer heerlijk gegeten en wat een tof menu van de ah actie.
    schnitzels zijn altijd even goed echter de frietjes blijven zo taai, droog en smaakloos, lekker gaan voor de wedges!
    m.vandruten .
    • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
    Heerlijk gegeten, alles was voldoende en we hebben niets extra's bij hoeven bestellen.
    De wachttijden tussenin zouden best wat langer mogen duren, vooral na het hoofdgerecht.
    Niets op aan te merken en heel goed te combineren met het winkelen in de outlet of Roermond.
    Michael H.
    • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
    prima gegeten; goed verzorgd en prima service !
    Mirriam V.
    • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
    Zeer tevreden , genoeg keus , lekker gegeten , prettige bediening en prima prijs ook zonder ah actie.
    Wij zouden er zeker vaker gaan eten als het dichterbij zou zijn.Maar in combinatie met de designer outlet komen we zeker graag terug.
    Jeene .
    • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
    Leuk, ingericht restaurant. Vriendelijke bediening. Goed gegeten. Lekker, maar eenvoudig. Een aanrader na een dagje shoppen in de outlet
    Ellen D.
    • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
    Wij hebben 13 November bij het snitselparadies gegeten met de AH bon, je kreeg daar een 3 gaangen menu voor en ik moet zeggen het zag er goed uit en het smaakte heerlijk. Vriendelijk personeel, van mij krijgen ze een 9.
    Ingrid V.
    • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
    een zeer gezellige tentje om te eten ik zou het iedereen aanraden en lekker eten en niet duur
    parkeergelegenheid zeer goed
    H.J. S.
    • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
    We hebben geweldig genoten van een heerlijk schnitzelmenu. Het personeel was heel erg gastvrij. De bediening was vlot. Leuk achtergrondmuziekje
    Linckens .
    • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
    Leuke sfeer, goede bediening en snelle service! Een Duitse inrichting maakt het nog extra sfeervol.
    We waren er op een zondagavond, maar de drukte viel mee.