Schnitzelparadies

Kazerneplein 5 6041 Roermond Nederland Kaart

Over restaurant Schnitzelparadies

Duits-Oostenrijke sferen

Herzlich wilkommen! Je waant je hier meteen in Duits-Oostenrijkse sferen met de keuze uit meer dan 50 verschillende schnitzels. Tel hier het uitzicht op een alpenweide, het grenen houten interieur en een stevige pul bier bij op en jouw avond kan niet meer stuk. En nee, je kunt hier niet alleen schnitzels krijgen. Ook andere traditionele toppers staan hier op het menu. Wat dacht je van een ‘currywurst mit pommes’?

**Info over Albert Heijn actie:**
Om uw online reservering goed te kunnen verwerken, dient deze minimaal 2 uur van tevoren te zijn doorgegeven. Heeft u uw reservering korter dan 2 uur van tevoren verzonden? Neem dan telefonisch contact op met Schnitzelparadies, tel. 0475 - 337443.

Meer informatie over restaurant Schnitzelparadies

Voordelig
M.vandruten .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, alles was voldoende en we hebben niets extra's bij hoeven bestellen.
De wachttijden tussenin zouden best wat langer mogen duren, vooral na het hoofdgerecht.
Niets op aan te merken en heel goed te combineren met het winkelen in de outlet of Roermond.
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
prima gegeten; goed verzorgd en prima service !
Mirriam V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zeer tevreden , genoeg keus , lekker gegeten , prettige bediening en prima prijs ook zonder ah actie.
Wij zouden er zeker vaker gaan eten als het dichterbij zou zijn.Maar in combinatie met de designer outlet komen we zeker graag terug.
Jeene .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Leuk, ingericht restaurant. Vriendelijke bediening. Goed gegeten. Lekker, maar eenvoudig. Een aanrader na een dagje shoppen in de outlet
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben 13 November bij het snitselparadies gegeten met de AH bon, je kreeg daar een 3 gaangen menu voor en ik moet zeggen het zag er goed uit en het smaakte heerlijk. Vriendelijk personeel, van mij krijgen ze een 9.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
een zeer gezellige tentje om te eten ik zou het iedereen aanraden en lekker eten en niet duur
parkeergelegenheid zeer goed
H.J. S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben geweldig genoten van een heerlijk schnitzelmenu. Het personeel was heel erg gastvrij. De bediening was vlot. Leuk achtergrondmuziekje
Linckens .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke sfeer, goede bediening en snelle service! Een Duitse inrichting maakt het nog extra sfeervol.
We waren er op een zondagavond, maar de drukte viel mee.
Maj1 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ik had mijn familie getrakteerd op een dagje outlet en zag het "schnitzelparadies",dacht dat het misschien wel iets was voor hen.Ik ben geen schnitzel liefhebster.Tot mijn grote verbazing;alhoewel in schnitzelvorm ze hebben een enorme keuze.Wij waren met 10 "man".Geen probleem hoor laat maar komen,kreeg ik bij informatie te horen.Zeer vriendelijke ontvangst.Duitse inrichting.Beetje stereotype,dat wel,maar gezellig!! voorgerecht:2x salade kaassouffle's-heerlijk,er was wat jaloezie na onderling proeven!3 tomatensoep-lekker en vers.1x stokbrood met tapenade-deze was pittig/zacht van smaak. Carpaccio-de pestomayonaise was lekker &luchtig van smaak. Een kipsalade-malse kipstukjes(de ananas was een beetje te vochtig)maar verder ook goed van smaak.Een Griekse salade-kreeg ook een goede beoordeling.Hoofdgerecht; 2 ;kipschnizels-2 kipspiezen 2 Duitse-1 Mexicaans-2 Amerikaanse schnitzels en een maxi schnitzel besteld.Die maxi is echt maxi groot;zijn ogen waren groter dan de maag;-) We kregen er frites & aardappel kroketten,rösti en wedges bij.Sausjes in aparte schaaltjes;stroganoff-champignon-peper en satehsaus. Er was nergens iets op aan te merken.Nagerecht;ik had een wafel met warme kersen.Er was een choco ijscoupe,apfelstrudel en crème brulee besteld.Iedereen heeft van alles een beetje geproefd.En vonden alles lekker.Hoeveelheden waren ruim.Toiletten waren proper. Tafels werden direct afgenomen wanneer mensen vertrokken.Ik heb twee kleuren doekjes gespot!Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed.Jammer,3 uur rijden is te ver om vaker te bezoeken.we willen hier nogmaals naar toe! Gaat zeker gebeuren.4 man en 6 vrouwen en niet 1 ontevreden over maar 1ding! Merci &Tot ziens.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Altijd lekker,altijd gezellig
Juliahittinger .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Aangezien wij vegetarisch eten denken wij niet in eerste instantie aan het schnitzelparadijs. Bij de reservering aangegeven dat wij vegetarisch eten. Bij binnenkomst wisten ze meteen dat we vegetarisch aten en geweldige bediening. Geweldig gegeten met vegetarische schnitzels, goede vriendelijke bediening. Schoon restaurant en alles was keurig verzorgd. Een aanrader.
Veronique W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wederom een super avond gehad! Eten was weer top en ook de sfeer en bediening was super! Tot de volgende keer schnitzelparadies ????????????
Herm.detillon .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
wederom goed gegeten ,met leuke bediening en natuurlijk komen we graag weer terug.
we waren er al voor de zoveelste keer en het eten bevalt prima.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
inrichting niet aan ons besteedt maar doet wel Duits/Oostenrijks aan.
bediening erg jong allemaal, niet heel alert op lege glazen en zelf moeten gaan vragen om de rekening. we waren de laatste gasten in het restaurant ( 22 uur)
hier gereserveerd omdat ze dicht bij de bioscoop zitten en meedoen met de AH restaurant actie.
voorgerecht: salade met kaassouffles. lekkere dressing
hoofdgerecht: Mexicaanse schnitzel. heel erg jammer dat alle schnitzels worden gefrituurd en niet in de pan gebakken. erg droog. rosti was te lang gefrituurd.
nagerecht een proeverij van toetjes,
eindconclusie: niet voor herhaling vatbaar voor ons
Aemhouben .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Als je van schnitzels houdt is dit een prima gezellig familie- restaurant voor een redelijke prijs met vriendelijke en vlotte bediening.
Fred & Petra V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De ontvangst was prima, de service en bediening was ook naar tevredenheid. Het eten was erg lekker, meer als voldoende en netjes opgezet. De prijs kwaliteit is ook prima, Niets als lof ga zo door. Petra & Fred.
L E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Bediening was heel vriendelijk en alle gerechten werden vlot, zonder lange tussenpozen, uitgeserveerd. Heel geschikt voor een etentje met kinderen, die een wat kortere spanningsboog hebben.
JaapM60 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Personeel zeer vriendelijk. AH menu was duidelijk. Eventueel een uitbreidding van keuzes in schnitzels door 3 euro extra te betalen. Patat of wedges en groente was onbeperkt bij te bestellen. Al hoewel dat niet nodig was er werd voldoende geserveerd.
Atacuijpers .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekkere tomatensoep en courgettesoep. Dan wereldsnitsel Indonesië" , en Italië" . Lekkere sintels. Als afsluiting een crème brulee. Heerlijk gegeten. De sfeer was gezellig en goed. Het was ontzettend druk die zondag, maar het verliep allemaal goed. Vriendelijk personeel. Zeker nog een keer doen.
Kbutteling .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hadden via de Albert Heijn actie gereserveerd. Voorgerecht (carpaccio) was te lauw en niet koud genoeg waardoor de WC daarna dichterbij was als normaal. Hoofdgerecht is altijd prima, wij hadden alleen de verkeerde sauzen gekozen en ook nagerecht was prima. Als je te vol zit kan je ook als nagerecht koffie/thee krijgen of een bijzondere koffie.