Schnitzelparadies

Kazerneplein 5 6041 Roermond Nederland Kaart

Menu's

3 gangen menu 20.95€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Over het restaurant Schnitzelparadies

Duits-Oostenrijke sferen

Herzlich wilkommen! Je waant je hier meteen in Duits-Oostenrijkse sferen met de keuze uit meer dan 50 verschillende schnitzels. Tel hier het uitzicht op een alpenweide, het grenen houten interieur en een stevige pul bier bij op en jouw avond kan niet meer stuk. En nee, je kunt hier niet alleen schnitzels krijgen. Ook andere traditionele toppers staan hier op het menu. Wat dacht je van een ‘currywurst mit pommes’?

**Info over Albert Heijn actie:**
    Om uw online reservering goed te kunnen verwerken, dient deze minimaal 2 uur van tevoren te zijn doorgegeven. Heeft u uw reservering korter dan 2 uur van tevoren verzonden? Neem dan telefonisch contact op met Schnitzelparadies, tel. 0475 - 337443.

Meer informatie over restaurant Schnitzelparadies

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa
    • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Schnitzelparadies

Els A.
    • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
    een prima locatie, behulpzaam personeel, fijne ontvangst en lekker en ruim voldoende eten. Alleen de frietjes waren wat minder.
    helmaenegon .
    • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
    Al een paar keer geweest,goed eten voor een lage prijs,goede kwaliteit,carpaccio erg lekker,grand dessert helemaal top,vriendelijk personeeel
    jo N.
    • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
    was allemaal zeer goed voor ons
    de bediening was ook goed, leuke mensen, niet een die er geen zin in had.
    een top avond
    we gaan vaker
    wiegerenclasine .
    • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
    Gezellige sfeer, prima bediening en het eten van goede kwaliteit. Geen lange wachttijden.We komen hier zeker nog eens terug.
    Henny H.
    • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
    De ontvangs was allervriendelijkst en we kregen een leuke tafel. Het geluid is levendig te noemen. De kwaliteit van het voorgerecht (carpaccio) het hoofdgerecht uiteraard een schnitzel was heel goed. De snelheid ondanks de drukte was heel redelijk. En als laatste het nagerecht is goed. Algemeen zou men dit een vreetschuur kunnen noemen maar als dat zo is. dan is het een hele goede waar ik, als ik in de buurt ben, graag nog eens terugkom.
    Sjaak V.
    • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
    Goed eten en een vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Heerlijk voorgerecht carpaccio, daarna een schnitzel die zeer goed was. Met als kers op de taart ijs met kersen en slagroom.
    Cora E.
    • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
    Personeel vond ik toppie, deden erg hun best het naar je zin te maken. Complimenten. Het eten was ook prima. Ik had een a.h. Kortingskaart en was tevreden over het eten, keuze genoeg.
    jdgraauw .
    • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
    We kwamen voor het AH 3 gangen menu, regulier menu van de kaart, goede gerechten!
    Tempo tussen de gerechten lag erg hoog. Personeel was erg vriendelijk en sfeer doet echt denken aan een Oostenrijkse Schnitzelhut.
    • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
    het eten was goed de sfeer was ook goed en bediening was goed en behulpzaam en vriendelijk.
    geen lange wachttijd tot het eten geserveerd werd.
    Ans B.
    • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
    Prima gegeten, vriendelijke bediening. De wijn en mayonaise waren in verhouding veel te duur! En we zaten bij een steeds opengaande deur, waardoor we het koud kregen.
    Trees H.
    • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
    Alles was matig, niet voor herhaling vatbaar
    Sorry, maar het eten moet echt beter! voor deze prijs.
    Dat is dan jammer als de recensie niet lang genoeg is.
    Ik ga niet in detail treden.
    j G.
    • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
    het eten en de bediening waren in orde. het nagerecht liet meer dan een half uur op zich wachten, maar dit werd ongevraagd gecorrigeerd met 10 procent korting op de rekening.
    Ingrid V.
    • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
    eten was lekker maar ik was er een keer geweest en leuke restaurant vriendelijk personeel omgeving is ook goed het ligt bij het outlet en het is zeer aan t raden
    FRANSWIL .
    • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
    Hier voor de derde keer gegeten , lekker , geen poespas , gewoon zoals het hoort en voor een lage prijs .
    Ga er heen en ervaar het zelf .
    Georgette L.
    • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
    Duurde lang voor we aangesproken werden, ah actie kon ineens niet, was geen reservering en oplossing duurde lang, ongastvrij.
    Petra V.
    • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
    Heerlijk, 3 gangen menu gegeten voor een goede prijs kwaliteit verhouding, erg leuke bediening in klederdracht, en een gezellige sfeer. Typisch Duits maar prima. Kom zeker nog eens terug.
    Ron Van H.
    • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
    Was erg gezellig, meer dan genoeg eten, flexibel personeel. Kortom alles goed geregeld, wij hebben genoten.
    Zowel vooraf als dessert waren erg goed. Kwaliteit van het eten was ook goed.
    Truus J.
    • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
    We hebben heerlijk gegeten en de service was perfect.
    Goed eten voor een redelijke prijs.
    we zullen hier zeker nog eens terugkomen.
    bartagnestermeer .
    • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
    Niets op aan te merken , alles was naar wens . Wij komen zeker nog eens naar het Outled Center om er een leuke dag van te maken en af te sluiten in jullie restaurant . Groetjes .
    Carolien N.
    • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
    Zie zo als hierboven aangeven. Wat wij nog wel kwijt willen is dat wij er vanuit gingen dat het het om een driegangen diner zou gaan i.r.t. De actie van AH. Echter werd ons aan gegeven ( we waren te verbrouwereerd om te reageren ) dat we gebruik konden maken van de lunch aanbieding. Hier ging het niet over een evenueel schitzelmenu maar over een boterham kroket en of frikadel. Nogmaals het eten was goed maar jammer van de geboden aanbieding. Met vriendelijke groeten Johan en Carolien