Schnitzelparadies Venlo

Sint Jorisstraat 39 5911 HB Venlo Nederland Kaart

Menu's

3 gangen menu 20.95€

Over het restaurant Schnitzelparadies Venlo

Dol op schnitzel? Dan is een bezoek aan dit restaurant precies iets voor jou! Maar liefst 50 verschillende schnitzelvarianten staan hier op het menu. In verschillende groottes en op uiteenlopende manieren klaargemaakt. Een bord vol waarbij je natuurlijk ook nog andere dingen kunt bestellen. Genieten van een beetje Duitse/Oostenrijkse sferen, met een groep of met z’n tweeën. Buiten of binnen. Kom je eens proberen? Auf Wienerschnitzel!

Meer informatie over restaurant Schnitzelparadies Venlo

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Schnitzelparadies Venlo

jschokemp .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wachttijd kan je zelf aangeven wij hebben daar heerlijk rustig gegeten. Bediening is geweldig jonge dames die goed voor hun werk staan bravo. Het is voor een ieder een aanrader daar te gaan eten alsje van schnitzels houd.
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Voorgerecht, hoofdgerecht kwamen vrij snel maar het dessert liet erg lang op zich wachten.
Overige was alles tip top in orde
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gaan op zaterdagavond vroeg dicht (keuken sluit al om 9 uur), bediening had wat hoorbare discussies onderling, soep was lauw en flauw. Ik zou er niet nogmaals gaan eten
Bakker H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Erg goede schnitzels; heel mals vlees. Lekker menu voor een aantrekkelijke prijs. Grand dessert heerlijk. Prijs-kwaliteit heel goed, lekker wijntje erbij en vriendelijke bediening door leuke mensen. Kortom een aanrader.
1306 M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten een goed 3 gangen menu voor een super prijs niets te klagen alles was vers en dik genoeg hebben zelfs eten laten staan .
Komen beslist terug in Dec zijn we weer in de buurt dan gaan we zeker.
De dames zijn netjes en beleefd, en iedere vraag kan dus een compliment voor deze zaak .
We waren met de Iens bon van AH maar daar was niets van te merken
Vriendelijke groeten van Hans en Atie Meinders uit Den Haag.
plusje .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heel vriendelijk personeel en een snelle bediening.
Het keuzemenu heel gevarieerd en de voorgerechten zoals soep en de salades waren voldoende en smaakvol.
Bij het hoofdgerecht veel keuze in allerlei schnitsels en ze waren heerlijk gebakken,
Het is een restaurant waar je met de hele familie groot en klein een goede maaltijd geserveerd krijgt.
bartagnestermeer .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Hiervoor is het niet nodig om een reactie te geven omdat dit gewoon voldoet aan de verwachtingen en dat voor een heel acceptabele en nette prijs en als toegift heel vriendelijk personeel . Ga zo door , wij komen zeker terug .
Geke V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
superleuk restaurant, aardige bediening en ook al aten we met een AH kortingsbon hier was qua keuze in het menu en de grote van de porties niets van te merken. Zeker en vast dat we hier nog eens terug komen, echt een aanrader.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zeer gezellige zaak, Leuke, goede gastvrije bediening in een zeer leuk decor.
De schnitzels zijn een echte aanrader.
Het restaurant is heel zweervol aangekleed, wat ook doorgevoerd is naar de bediening.
Zeer knap gedaan.
janniepeter .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Goed gegeten bij het schnitzelparadies in Venlo. Erg vriendelijke bediening. Een restaurant om terug te keren. Leuk duits ingericht.
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
De schnitzel van mijn echtgenoot krulde om en de serveerster zei al tegen ons dat ze eigenlijk deze schnitzel niet kon serveren! We hebben het maar zo gelaten! De patat was niet krokant Het enigste wat goed was was de schnitzel van mij en het beetje salade! En de rose!
SBoeve .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het eten was heerlijk. Het restaurant is in gezellige Duitse sfeer. De bediening was heel vriendelijk. Zeker een aanrader.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en hebben lekker buiten gezeten op het terras. De drie gangen waren prima van kwaliteit en de serveersters zeer vriendelijk. We zullen zeker nog een keer gaan.
Vivian S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gisteren hebben we heerlijk gegeten in het restaurant. Hier werkt oprecht vriendelijk personeel. Onze complimenten voor de mevrouw met een bril, zij heeft onze tafel bediend. Ons hoofdgerecht kwam sneller dan de bedoeling was, een foutje in de keuken, maar dit werd perfect opgelost door het team.
Caspar V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Schnitzel Paradijs Venlo is goed gelegen, goed bereikbaar, in het centrum van Venlo gelegen
Bediening is zeer goed en vriendelijk

Direct in de omgeving is voldoende parkeerplaatsen
Gezellig samen tegelijkertijd boodschappen doen of shoppen
E P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Serveerster heel erg vriendelijk! Je kon frites en sla gratis bij bestellen! Ik zou zeggen geef de eerste keer wat minder want ik zag zeker bij de frites aardig wat over bleef! En als je toch mag bij bestellen dan gooi je dat eten niet weg! Eten was zeker goed !
vandenbrink1 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Echt Duits restaurant. Vriendelijke bediening, maar niet echt deskundig. Ik mocht gelukkig koffie nemen ipv van een dessert. Als je geen suiker wilt eten is dat dessert soms lastig... Al met al lekker gegeten!
marjandegraaf .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie, en hadden de keuze uit 4 voorgerechten en het hoofdgerecht was een schnitzel met saus naar keuze. Hierbij werden frietjes en een salade gereserveerd. Het was mogelijk om nog frietjes bij te bestellen (gratis), maar wij vonden het meer dan voldoende. Bij de toetjes had je de keuze uit diverse nagerechten. Kortom heerlijk gegeten voor € 20,95 + drankkosten. Leuke actie!
jschokemp .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
wachttijd kan je zelf bepalen op ons verzoek om lekker rustig aan te doen, werd meteen aan voldaan en konden wij zelf aangeven wanneer wij de vilgende gang wilde hebben. zijn voor de tweede keer daar nu geweest maar zeker niet de laatste keer wij zijn zeer tevreden over het eten en het vriendelijke personeel top.
bartagnestermeer .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gewoon een net restaurant en een mooie ligging midden in het centrum met leuke bediening en een goede kwaliteit voor een nette prijs . Aanbevelenswaardig .