Schnitzelparadies Venlo

Sint Jorisstraat 39 5911 HB Venlo Nederland Kaart

Menu's

3 gangen menu 20.95€

Over het restaurant Schnitzelparadies Venlo

Dol op schnitzel? Dan is een bezoek aan dit restaurant precies iets voor jou! Maar liefst 50 verschillende schnitzelvarianten staan hier op het menu. In verschillende groottes en op uiteenlopende manieren klaargemaakt. Een bord vol waarbij je natuurlijk ook nog andere dingen kunt bestellen. Genieten van een beetje Duitse/Oostenrijkse sferen, met een groep of met z’n tweeën. Buiten of binnen. Kom je eens proberen? Auf Wienerschnitzel!

Meer informatie over restaurant Schnitzelparadies Venlo

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Schnitzelparadies Venlo

robplones .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
zeer vriendelijk personeel!!!lekker voorgerecht meer als genoeg bij het hoofdgerecht vond de saus niet zo lekker en een super nagerecht gaan beslist nog eens daar naar toe.
Evita V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De schnitzel was prima. Ze dachten ook mee mbt de kinderen. Ze vroegen of het nagerecht meteen mocht komen. Dit hadden we graag ivm de reistijd. Het aangesproken worden in het Duits hoeft van mij niet zo.
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was prima. De service was snel en we hadden mooi uitzicht naar buiten. Leuk ook de Duitse schlagers op de achtergrond.
Aleida O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een leuke en gezellig tent waar je op heel veel verschillende manier kan genieten van een schnitzel. Creatief zijn ze hier zeker geweest met het maken van het menu en ook de aankleding van de tent is erg gezellig.
helmi.seuren .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het is ons zo goed bevallen, dat we daar 2 dagen later met 7 personen gaan eten. Vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker en het zag er verzorgd uit.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Schnitzelparadies Venlo:
Kwaliteit, service enz. prima!
Muziekkeuze mag wel meer aangepast zijn door af en toe Blaas of Beierse -muziek te laten klinken.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
er was te weinig bediening waardoor we 45 minuten op ons voorgerecht moesten wachten en even zo lang op t hoofdgerecht. Het eten smaakte op zich goed maar het was lauw. Later werd er extra personeel ingezet maar de jongen die kwam die stonk heel erg naar zweet.
De bon klopte niet, waren dingen verkeerd aangeslagen. Uiteindelijk deed de pin het niet en na 4 pogingen kon ik betalen,... al met al was het t net niet, jammer!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg lekker en super service. We komen zeker terug en bevelen t zeker aan.
We houden ook erg van de sfeer .
Zouden er zo een feestje willen geven .
Wat ons betreft mag de muziek ook wat harder
jschokemp .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wachttijd kan je zelf aangeven wij hebben daar heerlijk rustig gegeten. Bediening is geweldig jonge dames die goed voor hun werk staan bravo. Het is voor een ieder een aanrader daar te gaan eten alsje van schnitzels houd.
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Voorgerecht, hoofdgerecht kwamen vrij snel maar het dessert liet erg lang op zich wachten.
Overige was alles tip top in orde
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gaan op zaterdagavond vroeg dicht (keuken sluit al om 9 uur), bediening had wat hoorbare discussies onderling, soep was lauw en flauw. Ik zou er niet nogmaals gaan eten
Bakker H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Erg goede schnitzels; heel mals vlees. Lekker menu voor een aantrekkelijke prijs. Grand dessert heerlijk. Prijs-kwaliteit heel goed, lekker wijntje erbij en vriendelijke bediening door leuke mensen. Kortom een aanrader.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten een goed 3 gangen menu voor een super prijs niets te klagen alles was vers en dik genoeg hebben zelfs eten laten staan .
Komen beslist terug in Dec zijn we weer in de buurt dan gaan we zeker.
De dames zijn netjes en beleefd, en iedere vraag kan dus een compliment voor deze zaak .
We waren met de Iens bon van AH maar daar was niets van te merken
Vriendelijke groeten van Hans en Atie Meinders uit Den Haag.
plusje .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heel vriendelijk personeel en een snelle bediening.
Het keuzemenu heel gevarieerd en de voorgerechten zoals soep en de salades waren voldoende en smaakvol.
Bij het hoofdgerecht veel keuze in allerlei schnitsels en ze waren heerlijk gebakken,
Het is een restaurant waar je met de hele familie groot en klein een goede maaltijd geserveerd krijgt.
bartagnestermeer .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Hiervoor is het niet nodig om een reactie te geven omdat dit gewoon voldoet aan de verwachtingen en dat voor een heel acceptabele en nette prijs en als toegift heel vriendelijk personeel . Ga zo door , wij komen zeker terug .
Geke V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
superleuk restaurant, aardige bediening en ook al aten we met een AH kortingsbon hier was qua keuze in het menu en de grote van de porties niets van te merken. Zeker en vast dat we hier nog eens terug komen, echt een aanrader.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zeer gezellige zaak, Leuke, goede gastvrije bediening in een zeer leuk decor.
De schnitzels zijn een echte aanrader.
Het restaurant is heel zweervol aangekleed, wat ook doorgevoerd is naar de bediening.
Zeer knap gedaan.
jannie J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Goed gegeten bij het schnitzelparadies in Venlo. Erg vriendelijke bediening. Een restaurant om terug te keren. Leuk duits ingericht.
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
De schnitzel van mijn echtgenoot krulde om en de serveerster zei al tegen ons dat ze eigenlijk deze schnitzel niet kon serveren! We hebben het maar zo gelaten! De patat was niet krokant Het enigste wat goed was was de schnitzel van mij en het beetje salade! En de rose!
SBoeve .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het eten was heerlijk. Het restaurant is in gezellige Duitse sfeer. De bediening was heel vriendelijk. Zeker een aanrader.