Schnitzelhaus Jagershof

Augustinusweg 1 5853 EA Siebengewald Nederland Kaart

Over het restaurant Schnitzelhaus Jagershof

Kom heerlijk eten bij Schnitzelhaus Jagershof in Siebengewald! In ons gezellige schnitzelparadijs in Limburg, nabij Bergen en Goch (Duitsland) kunt u genieten van heerlijke gerechten zoals varkens-, kip- en vegetarische schnitzel, varkenshaas, spareribs of snack´s voor een schappelijke prijs. Ons restaurant is geschikt als u met z’n tweeën wilt eten, maar ook als u met een groter gezelschap wilt komen genieten in ons restaurant. Voor elk gezelschap hebben wij een mooie tafel. ’s Zomers kunt u genieten op ons heerlijke zonneterras. Wij kijken uit naar uw komst!

Meer informatie over restaurant Schnitzelhaus Jagershof

Albertus B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Je komt echt binnen...gezellig en geweldig gastvrije gastvrouw en voortreffelijk eten! Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!
Wijnand B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig ingericht restaurant. Kwaliteit van de gerechten zijn echt dik in orde. Hier komen we vaker terug.
Addo N.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Uitstekend geholpen! Top service! En natuurlijk heerlijke schnitzels. Genieten. Groeten van de mannen van Interhiva! toptoptoptop!!!
Rene G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima prijs/kwaliteit en vriendelijke bediening.
Bij binnenkomst een eigen gemaakte
Rabarber snaps.
Arnold P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Schnitzels waren nog roze aan binnenkant niet goed door gebakken en erg nattig ,, gebakken aardappel dreven in de bakolie in het kommetje waar ze in geserveerd werden stond dik een cm olie,
Zal zeker dit niet aan bevelen aan derde jammer had me zo verheugt op een mooie avond ,,,
Sehr geehrter Phoelich
Zunächst möchten wir uns persönlich bei Ihnen für jegliche Unannehmlichkeiten, die Sie zu Ihrer Kritik bewegt haben könnten, entschuldigen.
Zu Ihrer Kritik:
1. All unsere Schnitzel werden auf die gleiche, sorgfältige Art zubereitet. Wäre Ihr Schnitzel nicht durchgegart gewesen, hätten die an dem Abend Ihres Besuches andwesenden, restlichen 56 Gäste dies bemerkt.
2. Bratkartoffeln werden traditionell in Öl gebraten, daß ist bei uns nicht anders. Das überschüssige Öl tropft von den Bratkartoffeln ab und sammelt sich am Boden der Servierschüssel. Diesen physikalischen Vorgang können wir nicht beeinflussen.
3. Was das Preis-Leistungsverhältnis betrifft, so sind € 9,90 p.P. für ein Schnitzel mit Beilagen angemessen.
Obwohl unsere Mitarbeiter mehrmals bei Ihnen nachgefragt haben ob alles recht sei, so wurde uns neben einer positiven Resonanz kein Wunsch nach Reklamation mitgeteilt.

Mit freundlichem Gruß,
Team Schnitzelhaus Jagershof
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
vond de soep heel lekker en normaal geprijst , schnitzel was ook lekker mals en mooi vlees . toetje was ook goed en flinke beker. komen zeker nog terug
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Dit was de derde keer in korte tijd en is zeer zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Er is een vriendelijke, vlotte bediening. We hebben uitstekend gegeten in een leuke sfeer. De gerechten zijn goed en zeer betaalbaar!
Jmjmbesp .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten was lekker. Schnitzel was lekker mals. Alleen voor ons was de schnitzel een beetje te groot.
Aardig en goed personeel.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vanavond weer heerlijk gegeten bij Jagershof in Siebengewald.
zou het fijn vinden af en toe de eigenaars te zien !
misschien volgende keer?
Beste Sylvia, bedankt voor uw goede recensie en uw bezoek aan ons restaurant. Wat leuk om te horen dat u ervan genoten heeft. Wij, Ingo en Udo zijn druk ermee bezig het eten voor onze gasten te bereiden. Helaas hebben wij geen open keuken en werken daarom achter de schermen. Een open keuken zal een perfecte oplossing zijn maar is ook zeer kostbaar in de aanschaf. We zouden graag vaker in het restaurantgedeelte aanwezig zijn, maar dat is op moment vanwege organisatorische redenen slechts buitenom de drukke etenstijden mogelijk. Misschien lukt het de volgende keer wel. We verheugen ons op uw volgende bezoek. Ingo en Udo