Schnitzelhaus Jagershof

Augustinusweg 1 5853 EA Siebengewald Nederland Kaart

Over het restaurant Schnitzelhaus Jagershof

Kom heerlijk eten bij Schnitzelhaus Jagershof in Siebengewald! In ons gezellige schnitzelparadijs in Limburg, nabij Bergen en Goch (Duitsland) kunt u genieten van heerlijke gerechten zoals varkens-, kip- en vegetarische schnitzel, varkenshaas, spareribs of snack´s voor een schappelijke prijs. Ons restaurant is geschikt als u met z’n tweeën wilt eten, maar ook als u met een groter gezelschap wilt komen genieten in ons restaurant. Voor elk gezelschap hebben wij een mooie tafel. ’s Zomers kunt u genieten op ons heerlijke zonneterras. Wij kijken uit naar uw komst!

Meer informatie over restaurant Schnitzelhaus Jagershof

- Diner: 12:00 - 21:00

9,1
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
vond de soep heel lekker en normaal geprijst , schnitzel was ook lekker mals en mooi vlees . toetje was ook goed en flinke beker. komen zeker nog terug
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Dit was de derde keer in korte tijd en is zeer zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Er is een vriendelijke, vlotte bediening. We hebben uitstekend gegeten in een leuke sfeer. De gerechten zijn goed en zeer betaalbaar!
Jmjmbesp .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten was lekker. Schnitzel was lekker mals. Alleen voor ons was de schnitzel een beetje te groot.
Aardig en goed personeel.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vanavond weer heerlijk gegeten bij Jagershof in Siebengewald.
zou het fijn vinden af en toe de eigenaars te zien !
misschien volgende keer?
Beste Sylvia, bedankt voor uw goede recensie en uw bezoek aan ons restaurant. Wat leuk om te horen dat u ervan genoten heeft. Wij, Ingo en Udo zijn druk ermee bezig het eten voor onze gasten te bereiden. Helaas hebben wij geen open keuken en werken daarom achter de schermen. Een open keuken zal een perfecte oplossing zijn maar is ook zeer kostbaar in de aanschaf. We zouden graag vaker in het restaurantgedeelte aanwezig zijn, maar dat is op moment vanwege organisatorische redenen slechts buitenom de drukke etenstijden mogelijk. Misschien lukt het de volgende keer wel. We verheugen ons op uw volgende bezoek. Ingo en Udo