Schnitzelhaus Jagershof

Augustinusweg 1 5853 EA Siebengewald Nederland Kaart

Over het restaurant Schnitzelhaus Jagershof

Hier kun je terecht voor de lekkerste schnitzel. In het gezellige restaurant in Limburg, nabij Bergen en Goch (Duitsland) kun je genieten van dit heerlijke stukje vlees. Of je nou met z'n tweetjes wilt eten of met een grote groep vrienden, Jagershof heeft voor elk gezelschap een geschikte tafel!

Meer informatie over restaurant Schnitzelhaus Jagershof

• : Parkeerplaats

Maandag t/m dinsdag: gesloten
Woensdag t/m Zaterdag:
Zondag:
- Diner: 12:00 - 21:00

Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Dit was de derde keer in korte tijd en is zeer zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Er is een vriendelijke, vlotte bediening. We hebben uitstekend gegeten in een leuke sfeer. De gerechten zijn goed en zeer betaalbaar!
Jmjmbesp .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten was lekker. Schnitzel was lekker mals. Alleen voor ons was de schnitzel een beetje te groot.
Aardig en goed personeel.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vanavond weer heerlijk gegeten bij Jagershof in Siebengewald.
zou het fijn vinden af en toe de eigenaars te zien !
misschien volgende keer?
Beste Sylvia, bedankt voor uw goede recensie en uw bezoek aan ons restaurant. Wat leuk om te horen dat u ervan genoten heeft. Wij, Ingo en Udo zijn druk ermee bezig het eten voor onze gasten te bereiden. Helaas hebben wij geen open keuken en werken daarom achter de schermen. Een open keuken zal een perfecte oplossing zijn maar is ook zeer kostbaar in de aanschaf. We zouden graag vaker in het restaurantgedeelte aanwezig zijn, maar dat is op moment vanwege organisatorische redenen slechts buitenom de drukke etenstijden mogelijk. Misschien lukt het de volgende keer wel. We verheugen ons op uw volgende bezoek. Ingo en Udo