Schimmelpenninck Huys

Oosterstraat 53 9711 NR Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Schimmelpenninck Huys

Aan de Oosterstraat in het hart van de stad Groningen, ligt het sfeervolle restaurant Brasserie SPH. Bij het restaurant kun je genieten van een ontbijt, lunch of diner in een omgeving in de stijl van Jugendstil, compleet met kasteelhaard voor een behaaglijk en nostalgisch gevoel. In het voormalig patriciërshuis kun je naast een Frans georiënteerd diner ook genieten van typische Groningse gerechten. Zo ontbreken de Groningse mosterdsoep en de op Groninger wijze bereide tiramisu, niet op de menukaart.
Iets te vieren? Brasserie SPH, onderdeel van Hotel Schimmelpenninck Huys, is de uitstekende locatie voor een promotiefeest, familie aangelegenheid of een zakelijk evenement.
Kom eens langs op deze uniek locatie in de stad Groningen.

Meer informatie over restaurant Schimmelpenninck Huys

Jouw recensie over het restaurant Schimmelpenninck Huys

Steven F.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Aleidabakker .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
We waren met z'n drieën voor de lunch gekomen, via een actie van de dagpas. We hebben een heerlijke (vegetarische) lunch gehad en het was te veel om alles op te kunnen eten. wel een tip: eerst het soepje en dan het plankje met het brood a.u.b. Dan is alles lekker warm. Als mensen haast hebben en alles tegelijk willen hebben, dan kunnen ze dat aangeven of de bediening kan er om vragen wat men prefereert.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Wij waren bijzonder verrast door de kwaliteit van het 3 gangen menu. Zowel voor en hoofdgerecht alsook dessert van uitstekende kwaliteit. Daarnaast zeer vriendelijke bediening en goede uitleg bij de verschillende gerechten. Kortom uitstekend!
Joyce O.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Veel mogelijk met dieetwensen. Met bongo bon genoten van een tweegangendiner en een vrolijke ober.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prima gegeten in prettige sfeer en rustige ambiance
Katherine V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Alles was perfect. Het eten was voortreffelijk. Alleen de kamer kwam niet overeen met wat we vooraf zagen. Alles wit, niets aan de muren en geen gordijnen. Ook druppelt de regendouche heeeel erg lang na.
Dorine V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hadden hier al eens eerder gegeten, maar nog nooit geluncht. Die was nog beter dan verwacht, dus erg positief. De bediening was vriendelijk en goed.
Lammina A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hadden een high tea, via de leukste deal. Het was lekker en goed verzorgd. Alleen waren ze vergeten de thee te brengen ,daar moesten we om vragen. De bediening kan wat beter, verder prima.
wilgahoek .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Onverwacht heel goed gegeten. We werden verrast met heerlijke kleine hapjes voor de "echte" amuse en daarna het 3 gangenmenu was van hoge kwaliteit. De combi van een ambitieuze jonge kok in de keuken samen met enthousiaste souschef en dito stagiair maakte het een heerlijke avond. Ga vooral zo door.
gretha B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
we hebben een heerlijke high tea gehad, in eerste instantie op een (te) koude plek, maar was geen probleem om ergens anders te gaan zitten. Was erg lekker en goed verzorgt.
Kathleen K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Een geweldige High tea via de "Leukste Deals".
We hebben genoten!
Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Gelukkig heb ik nog vouchers!
G P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We hebben een paar dingen gemist,
Geen duidelijke uitleg
Er kwam niemand vragen of alles inorde was
We kregen alleen thee, koffie werd niet aangeboden.
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Uitstekend diner als deel van ons weekendje weg. Begeleidende wijnen waren heerlijk. Bediening was fantastisch. Aanrader
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Gegeten met mijn ouders in het restaurant van dit hotel restaurant Classique voor mijn verjaardag.
Mooie gerechten, goede smaken en leuke/vlotte bediening!
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Prachtig hotel op een top locatie, de medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam en we hebben heerlijk gegeten ! Geen enkel minpunt !
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heel plezierige ontvangen. Uitstekend gegeten in een heerlijke omgeving waarin alles klopt. Twee seconden de kaart ingekeken en direct besloten de kok ons te laten verrassen. Goddelijke kunstwerkjes gegeten en uitstekende wijn gedronken. Doen!
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Mooi monumentaal restaurant waar de high tea voortreffelijk smaakte. Vriendelijk en deskundig personeel. Alles was goed verzorgd. Leuke middag gehad. Dit restaurant is aan te bevelen.
alya S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, goede bijpassende wijnen.
irma V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Superlekker 4 gangen diner voor 29-50 euro met 2 keer een amuse ronde. elk gerecht was erg smaakvol en mooi geserveerd.
Echt een aanrader !
Anieta V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ik was hier gister samen met een vriendin, we hebben voor de DERDE KEER genoten van een heerlijke high-tea. Het is ons uitstekend bevallen, we komen zeker nog eens terug !