Schiermonnikoger Vishandel

• Terras
6,5
Carel1601 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Super vistent! Op 1 dag voor de lunch en bij het avondeten kibbeling gehaald. Het is vakantie! Helaas is het geen geheim meer dat dit de beste vistent van Schier is dus achter in de rij aansluiten en wachten. Maar het is het waard!
JL2016 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Vandaag met in totaal 4 personen gegeten.
Ongelofelijk wat een minuscule kleine porties.
Men moest zich schamen dit te serveren.
De kleine stukjes kibbeling is in een opslag te tellen. De bakjes friet is kinder formaat.
Dit was de laatste keer en men weet hier niet wat een prijs / kwaliteit verhouding inhoud....
Pica .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Kibbeling is hier onovertroffen. Mooie, dunne en heerlijk krokante korst. Ook andere vis, zoals broodjes haring en makreel erg goed. Vaak moet je wel even wachten; velen komen langs. Nummertje trekken dus, maar het eventuele wachten is de moeite meer dan waard.
Mvdijk78 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Met z'n vieren gegeten na een dagje fietsen op Schiermonnikoog. Patat smaakte naar vis en was erg zout. Mijn vrouw had een lekkerbek en zat er weinig smaak en vis aan, erg jammer! Niet te vergelijken met een goede lekkerbek bij andere kustplaatsen. Verder was het erg koud en kleding stonk na afloop naar frituur.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wij hebben hier heerlijke lekkerbek, kibbeling en patat gehad. De service was supergoed en klantvriendelijk. Ook de koffie was helemaal top! Bij ons volgend bezoek aan het eiland, gaan we hier zeker weer heen!