Schevelingse in-Loop

Aarle Rixtelseweg 107 5707 GK Helmond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Schevelingse in-Loop

Maandag 15:00 - 00:00
- Bar 12:00 - 00:00

9,1
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
met 1 woord te beschrijven.

top!

heerlijk gegeten met mijn vriendin.
we hadden het schevelingetjes menu genomen.
ieder gerechtje is heerlijk en een pareltje opzich.

zeker een aanrader!!
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisteravond met drie personen in de prachtige tuin gegeten. We kozen voor het Schevelingetjesmenu van 29,50. Op de kaart staan 35 gerechten en je mag zoveel bestellen als je wilt. Het waren heerlijke en prachtige gerechtjes, zo lekker en de borden zo mooi opgemaakt. Soep, vlees, vis, kaasplankje, lekkere toetjes, noem maar op. Wat hebben we genoten. Ook de wijnen waren uitstekend. Personeel was erg vriendelijk. Prachtige locatie, vriendelijke bediening en heerlijk eten, meer is er niet te wensen. Prijs kwaliteit verhouding erg goed.
Toprestaurant, tot nu toe het beste restaurant van Helmond en omstreken. We komen hier zeker nog eens terug.
MarcVr .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Vanavond gegeten bij Schevelingse inloop. Echt helemaal niets op aan te merken. Schevelingen menu. Ieder gerechtje met veel zorg samengesteld. Sfeer gezellig , warm,rustig. Prijs kwaliteit prima in orde. Service vriendelijk. We komen hier terug hoor!
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Gisteren heerlijk gegeten, een hele gezellige ambiance. Wij hadden het schevelingse menu, heerlijke kleine gerechtjes, volop keus en de wachttijd tussen de gerechtjes was perfect. Kortom een hele gezellige avond gehad, bediening was top, overal oog voor. Hier komen wij zeker terug.
Marc256 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We zijn vandaag met ons gezin naar de Schevelingse in-Loop geweest voor een "Peelsneukel" (http://www.peelsneukelen.nl/).

Alle vijf een een consumptie en het peelsneukeltje stamppotje boerenkool met hertenhaasfilet. We hebben ervan genoten. Ik kan me niet voorstellen dat er een betere peelsneukel is.

Het was maar een klein gerecht, en of alle gerechten zo goed zijn weet ik niet. Maar de peelsneukel is genieten in dit restaurant.

De service is erg vriendelijk, de sfeer en inrichting rustiek en ontspannen. Top.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Hier gegeten op zondag avond
Wij namen van de kaart.

Het voorgerecht ;

Mijn vrouw nam de gekonfijte eend met paté, biet.

Ik had de Paling, Makreel de Paling was gerookt en de Makreel gebakken dit was een mooie combinatie met een tartaar een tomaat , wat pistache noten en afgewerkt met peterselie.
De voorgerechten waren lekker van beide.

Het hoofdgerecht;

Mijn vrouw de tournedos van Ossenhaas (medium) gegrild met groene peper en aardappel.

Ik had de Pallet de Poisson diverse soorten vis o.a. Tongfilet , Coquilles , Heilbot , Scampi , en Kabeljauw de groenten waren divers o.a. peultjes, boontjes en een lekker aardappel bolletje en er werd ook nog een salade bij geserveerd.

Het was wel jammer dat de frieten die er bij werden geserveerd niet goed gebakken warren, de Mayonaise daar in tegen was super lekker(meer mosterd?)

Het nagerecht

Mijn vrouw; Hazelnoot-ijs met chocolade en een crunch.

Ik nam het kaasplankje, met o.a. Een oud Hollandse een Limburgse grote kaas en een Franse Brie.

Bij alles een fles huiswijn en na het nagerecht een koffie , lekker gegeten.
Giacomo59 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Heerlijk gegeten en vlotte bediening. Teveel lekkere dingen op het menu dus we moeten zeker terugkomen. Aan de stoelkussentjes zou ik wat doen.
LuukenSophie .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Wij hebben erg lekker gegeten bij de Schevelingse-inloop. We hebben gekozen voor het schevelingetjes menu, waar we zeer tevreden over zijn. Porties zijn goed, zodat je een hoop gerechten kan proeven. Bediening was snel en vriendelijk.
Jos1963 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Net terug van de Schevelingse inloop waar ik samen met mijn moeder een echt overheerlijke verjaardagsmaal genuttigd heb. WOW dit was echt super. Sfeer, bediening en vooral het overheerlijke eten. Voor 23,50 per persoon (ma t/m do) is er het Schevelingetjes menu waarbij je tot je voldaan bent gerechten kunt kiezen van de speciale kaart voor dit menu. Begonnen met de Carpaccio van ossenhaas, Parmezaan en truffel mayonaise (meerprijs 2,75). Zeldzaam lekker en vers !! gevolgd door gemarineerde scampi's met pasta en knoflookroomsaus. Scampi's niet doorgegaard dus perfect met echt een overheerlijke saus. Gevolgd door een salade van gemarineerde rode biet, walnoten, lauw warme geitenkaas. Een verrassende heerlijke combinatie. Sandwich van zalmtartaar met een frisse limoenvinaigrette. Als echte zalmliefhebber voelde ik me verwend met dit gerecht. Gebraden eendenborstfilet met gebakken zoete witlof. Voor het eerst malse eend gegeten perfect gegaard en niet overdone. Gegrilde runderbavet met een groene pepertjessaus, een echt zeer malse bavet met heerlijke zelfgemaakte saus die overduidelijk niet uit een pakje komt, daarna tussendoor de krokante broodstengel, seranoham, noten, tomaat en rucola een minder gekozen gerecht wat echt meer dan de moeite waard is. Afgesloten met Schevelings runderstoofpotje met dikke frieten en piccalilly, lekker rundvlees en lekkere frieten. Echt alle gerechten verdienen een dikke 8 tot ruime 9.
Daarna kwam de verrassing van de avond. Wetende dat ik jarig ben kwam de kok met een (niet besteld) grand dessert met vuurwerk speciaal / als verrassing voor m'n verjaardag. De kers op de taart !!
Wat mij betreft 1 van de beste restaurants waar ik ooit geweest ben! Niet groot, prettige sfeer, betrokken en attent personeel en voor wat je krijgt een hele goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2014
Beloofd is beloofd...ruim een jaar na dato nog eens een proeverij genoten bij de Schevelingse-in-Loop én met succes! Genoten van de diverse aspergerechten die op de kaart stonden. De geschonken Pinot-Blanc was wederom voortreffelijk en waar krijg je tegenwoordig, zonder dat je erom vraagt, nog een karaf water erbij?
Wij aten: in truffelvinaigrette gemarineerde asperges, gepekeld kalfsvlees met bietensiroop, garnalenkroketjes, kaaskroketjes, aspergesoep, asperges Flamande, visgerechten met asperges bereid en nog een rundvleesstoofpotje met dikke frieten, lekker maar helaas was er daarna geen plaats meer voor een dessert.
Voor herhaling vatbaar!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Het is niet wat wij hadden verwacht,het was niet echt slecht,maar hier is ook de kleine gerechtjes voor een prijs van plusminus 20-25 uero debit aan de kaart.

Wij hadden als voorgerecht van de kaart.
Mijn vrouw Vissoep met ger.zalm
Ik salade met panko scampies voor nog geen 10 euro super.

Hoofdgerecht van de kaart.
Mijn vrouw scholfilet met lamsoor rn salade en groente.
Ik Kabeljauwfilet met puree met spinazie en groente.

Vermeldenswaard de over heeerlijke frieten.

Het na gerecht.
De koffie mrt chocolaterie.
Ik het kaasbordje wat niet op de kaart stond (super) voor 9.25 euro,5 heerljike kaazen.

De volgende keer gaan wij ook voor de kleine gerechtjes voor 22.50 euro.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
'n Nieuw concept dat tegenwoordig blijkbaar erg "hot" is. Het zogenaamde "meergangetjes" menu. (In dit geval "Schevelingetjesmenu"). Grappig idee, om zo vele kleine gerechtjes te proeven. Ruime keuze in koude (voorgerechtjes), soepen, warme voorgerechtjes en zogenaamde hoofdmaaltijden. Leuk om zo je eigen "amuseproeverij" samen te stellen. Toch staat mij e.e.a. tegen: wat mij het meest stoort is dat er nauwelijks vegetarische gerechtjes op de kaart staan, bij de hapjes wordt nauwelijks tot geen groente geserveerd; het accent ligt blijkbaar op het mooi schikken en de gerechtjes rijkelijk met eenzelfde soort saus voorzien. Het smaakt allemaal wel...maar toch? Wat ik zeer vreemd vond: na twee keuzegerechten bestelden wij beide een soepje, verrassend om dan een flinke soepkop te krijgen, dit coördineert natuurlijk niet met het overige. Tip voor de keuken: Serveer dit in een klein koffiekopje!
Bediening alert, huiswijn is een aanrader (vooral de witte wijn).
Menukaart wordt regelmatig aangepast met nieuwe gerechten dus over een tijdje nog maar eens proberen.