Over het restaurant Scherp

Combineer uw bezoek aan het historische centrum van Middelburg met een heerlijke lunch of diner bij Scherp.

Mooie Zeeuwse streekproducten zowel van het land als uit de zee worden met veel liefde en passie verwerkt tot heerlijke creaties.
Met onze gerechten proberen we onze gasten echt een beleving mee te geven.
Ons bedienend team zorgt voor een professionele service met een vriendelijke lach.

Graag tot ziens bij restaurant Scherp!

Gesloten: Zondag en Maandag
Lunch: uitsluitend op reservering 24 uur van te voren(graag telefonisch)
Parkeren: recht voor de deur parkeerplaats het Bodenplein(betaald)
Privat dining

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Scherp

Zondag & Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag geopend
Lunch op aanvraag voor gezelschappen

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Scherp

Opama .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Vriendelijke ontvangst, mooi 5 gangenmenu met voldoende variatie en heerlijke combinaties. Origineel voorafje, bijna klein gerecht.Gerechten worden goed toegelicht. En...luchtige broodjes, niet altijd vanzelfsprekend. Fraaie droge Zeeuwse witte wijn.Goede prijs-kwaliteit.
Vluggejaapie1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Leuk en gezellig restaurant, eten heeft potentie maar niet heel bijzonder. Personeel en chef zijn uiterst vriendelijk en je ziet dat er met hart, ziel en passie wordt gekookt! Ga zo door.
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Fantastisch gegeten! De gerechten zijn origineel samengesteld en opgemaakt, en van hoge kwaliteit! Daarnaast is ook de service top! We hebben een heerlijke avond gehad!
Jeannette J.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Vrijdag 09-02 gegeten in Restaurant Scherp. Ontvangst was prima, daarna werden we naar onze tafel gebracht. We hebben gekozen voor een 4-gangen verrassingsmenu. En verrast werden we!! Het ene gerecht nog mooier en lekkerder dan het andere. Met als hoogtepunt het gerecht van hertebiefstuk!!! Ook de bediening vonden we erg goed, we werden ook niet de gehele tijd gestoord met het bijvullen van onze glazen, wat wij altijd als zeer storend ervaren. Kortom een absolute aanrader. Wat ons betreft zit dit restaurant toch wel heel dicht tegen een michelin-ster aan!!!
anjaad .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wijn hebben heerlijke streek gerechten met een bijzonder onderbord gehad met Zeeuwse klederdracht en bijzondere details van de Zeeuwse streek er op. De borden werden mooi opgemaakt. Wij hadden een 5 gangen verrassing menu. Wij kregen Zeeuwse wijn en Zeeuwse groente ( zeekraal) veel vis. Hoofdgerecht was heerlijk mals kalfsvlees. Ook de koffie met heerlijke friandises was top. De bediening was top en erg attent. In verband met ons 40 harig huwelijksjubileum kregen we een fonteintje als kers op de taart. Wij komen zeker nog eens terug.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Hadden hier eenmaal eerder met veel plezier gegeten. Hebben nu opnieuw genoten van een geweldige avond: goede, vriendelijke ontvangst & bediening. Mooie kaart - zowel qua gerechten als qua wijnen. Uitstekende suggestie was de "zeeuwse bubbels" - een glas mousserende wijn uit Zeeland. Uiterst aangename en originele voor- en hoofdgerechten met bijbehorende wijnarrangementen. Klasse dessert, gevolgd door zeer verzorgde koffie met... Mooie prijs-/kwaliteitverhouding.
Ja D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
hebben een 5 gangen verrassings menu plus een wijnarresement genomen het was perfect het eten de wijn de bediening niets als lof zeker een aanrader
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hadden t 4gangen verrassingsmenu. Heerlijk gegeten van goed samengestelde gangen. Een fijne avond gehad!
Felix V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Je bent hier een echte gast! Je wordt verwend met gastvrijheid, een prettige entourage, een heerlijk menu en betaalbare, prima wijn. Geen haast, persoonlijke aandacht en professionele mensen, die van hun vak houden. Alles gedoseerd om je een prettige avond te bezorgen. Hier komen wij graag weer eens terug!
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker gegeten, prijs/kwaliteit top
Barend V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Erg onder de indruk, zeer goede keuken en super personeel kn de bediening. Verrassingsmenu was zeker een verrassing! Aanrader
Gerbrand S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Fantastisch eten! Wij hadden gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu, was heerlijk.
suzie Z.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Was voor ons klein feestje !!!!!!! Echt genieten bij restaurant Scherp!!!!!
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
We kozen voor het 4-gangenmenu met wijnarrangement. Absoluut aanbevelenswaardig. Aperatiefje voor €11,- prijzig te noemen maar wel heel erg lekker. De diverse gangen in het menu waren stuk voor stuk erg lekker en voor zover ik kan nagaan ook erg origineel.
De bediening was ook zeer prettig. Formeel maar zeker niet stijfjes.
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Zeer goed eten. Mooie gerechten, verrassende combinaties. Alles heel erg lekker. Wij hadden het vijf gangen menu, een echte aanrader. Service was prima. Wijnkaart is erg beperkt. In een restaurant van deze kwaliteit verwacht ik een mooiere en uitgebreide wijnkaart. Voor de rest was alles echt top!!
Miranda F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. De gerechten zagen er prachtig uit en smaakten heerlijk! We komen zeker snel nog eens terug.
Marije M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Op aanraden tijdens ons (eerste) bezoek aan Middelburg gaan eten bij Scherp. We kozen voor een 4 gangen verrassingsmenu. Mijn man koos voor alleen vlees en bij mij werd het een interessante afwisseling van vlees en vis. Mooi opgemaakt eten, fijne smaken, zeer betrokken bediening met veel verstand van zaken en goede stoelen bezorgden ons een fijne avond. Tip: warm water voor handen wassen bij toilet en aan de slag met de akoestiek in de ruimte. Minder rumoerig geeft een intiemere sfeer en dat verdient het eten :). Verrast door een lekkere Braziliaanse Chardonnay. Ben op vakantie in Brazilië geen goede witte wijn tegen gekomen, dus : erg leuk!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
De gerechten waren heerlijk! De mensen in de bediening ontspannen en vriendelijk. Het wijnarrangement klopte en de inrichting was gezellig.
Daarna hebben we lekker geslapen in de B&B naast het restaurant.
We waren hier voor het eerst, maar komen zeker terug.
e.de.witte1 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prijs kwaliteit goed. Alleen jammer dat er bij de koffie niet gevraagd is of we alleen koffie of thee willen of met iets lekkers erbij, want achteraf blijkt dat er voor dat lekkers extra betaald moest worden en we hebben er bijna niets van gebruikt.
Anne Marie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Fantastisch gegeten in een sfeervolle ambiance. Zeer vriendelijke bediening. Komen hier graag nog eens terug! Compliment