Scharrels en Schuim

Lijnbaan 36-42 3012 EP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Scharrels en Schuim

Het beste van het spit en de tap

Een bijzonder restaurant, met een bijzondere naam: Scharrels en Schuim. Vanwaar de naam? "Scharrels" vanwege de overheerlijke (scharrel)kip die zij serveren en "schuim" vanwege het bier dat zij schenken. Hun motto is dan ook bijzonder treffend: "Het beste van het spit & het beste van de tap". Ook hebben ze een pareltje van een locatie weten te bemachtigen, temidden van scharrelend en winkelend Rotterdam. Aan de Lijnbaan is dit de beste spot om uit te rusten na een dagje Rotterdam.

Meer informatie over restaurant Scharrels en Schuim

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 04:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Scharrels en Schuim

Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Kip was goed, bediening uitermate treurig..meerdere malen bestellingen niet goed door gekomen. Wel excuses gekregen..maar toch..
Ava H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijke, eenvoudige kaart. De kip van het spit is fantastisch bereid, en de bijgerechten zijn goed geselecteerd. De bediening zorgt dat er altijd plek is. heerlijk om binnen te lopen na een dagje Rotterdam, een bezoekje aan de bioscoop of gewoon om speciaal naartoe te gaan!
Morris T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ga je samen met kinderen eten of wil je voor je de stad in duikt nog ergens eenvoudig tafelen met een lekker biertje erbij dan is dit een aardige gelegenheid. De kip is goed bereid. En met het bier is ook niets mis. Wel is het zonder al te veel verrassingen. Een kaart die ook van de concurrent kan zijn. Iets meer onderscheidende keuzes zouden het concept wat mij betreft nog wat sterker maken. Iets waar je een volgende keer voor terugkomt!
Riaremmers .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wel een leuke tent, alleen alles op broodplanken vind ik niks! Ook een beetje sla zo op de plank.
Zelfs het dessert met ijs op zo'n zelfde plank waar snedes in zitten. Niet echt fris je ijs van houten plank af eten.
Bediening was wel goed door een leuke meid! Man vind het er heel lekker, voor mij geen tweede keer.
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker gegeten! Het eten was vrij snel klaar wat heel fijn was. Wij hadden een voorgerechtje besteld maar dat hebben ze blijkbaar niet meegekregen dus wij kregen gelijk het hoofdgerecht. Dat was wel jammer maar maakte verder niet uit want wij zaten aardig vol na het eten. Het personeel was vriendelijk en vlot. Al met al een goede ervaring gehad.
jeroen-1992 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het sterke van dit restaurant zit in het duidelijk weten waar ze goed in zijn, kip en bier. Een heerlijke combinatie die goed op zijn plek komt in dit restaurant. Leuke inrichting van het restaurant dat goed aansluit bij het concept. De kip was zoals eigenlijk wel beloofd met de naam heerlijk. Goed gegaard en sappig, dit aansluitend met een lekkere duvel. Het was alleen iets te luidruchtig naar mijn mening en we moesten toch wel even wachten op de gerechten, hier is zeker nog wel verbetering in mogelijk.
Antonie V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
vriendelijk personeel en ook snelle service, behalve de normale kip gerechten hebben ze hier ook erg goede specialiteiten die je niet in andere restaurants ziet zoals de kippeling, de cocktails zijn ook erg goed en zeker een aanrader
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Goede sfeer, mooie trendy inrichting, heerlijke (kip)gerechten en een vriendelijke bediening. Een echte aanrader!
Lucinda A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
De patatjes waren erg droog en hard gebakken. Zonde. Ook vond ik de stoelen vrij oncomfortabel om bijvoorbeeld een uur op te zitten tafelen. Kip was wel heel lekker en mals.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
prima voor een snelle en gezellige hap.
haoyun C.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
烤雞滿好吃的,但東西大致還是偏鹹!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Ontvangst was kort en krachtig, tafel voor twee was vrij. Uitgaande van het concept Kip met garnituur was de algemene indruk redelijk goed en de hoeveelheid enorm veel. Voor twee personen zou één portie patat en één portie salade voldoende zijn geweest. Dat had de gastheer bij het opnemen moeten aangeven. Al met al een geslaagde
late lunch die we zeker nog wel eens over zullen doen.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Gegrilde kipsalade is echt een aanrader!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Nog nooit zo'n lekker kippetje gegeten , was er met 7 vriendinnen en allemaal heerlijk gegeten . Bediening was top , de jongen achter de bar heeft een drankje voor me gemixt .....in één woord geweldig .

Groetjes club slurp ????
Anton F.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Mooie industriele zaak - misschien op de begane grond de tafeltjes iets verder uit elkaar te zetten, dan hoeft niet iedereen zijn buik in te houden
Nina T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk kippetje van t spit op. Bediening was vriendelijk, eten was er snel en niet geheel onbelangrijk: goeie koffie na.
René H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten.
Enige minpunt, muziek staat hard te hard.
Cilia B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Familie meegenomen waren anthousiast vonden het erg leuk en goed gegeten komen zeker terug
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor de 2e x hier gegeten en zeker niet de laatste x.
Lekker eten en super vriendelijk personeel.

Voor ons een goed begin van een gezellig avondje uit.
Thierry M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig restaurant, lekker eten tegen een goede prijs en een hele vriendelijke bediening op een prima locatie in Rotterdam