Scharrels en Schuim

Lijnbaan 36-42 3012 EP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Scharrels en Schuim

Het beste van het spit en de tap

Een bijzonder restaurant, met een bijzondere naam: Scharrels en Schuim. Vanwaar de naam? "Scharrels" vanwege de overheerlijke (scharrel)kip die zij serveren en "schuim" vanwege het bier dat zij schenken. Hun motto is dan ook bijzonder treffend: "Het beste van het spit & het beste van de tap". Ook hebben ze een pareltje van een locatie weten te bemachtigen, temidden van scharrelend en winkelend Rotterdam. Aan de Lijnbaan is dit de beste spot om uit te rusten na een dagje Rotterdam.

Meer informatie over restaurant Scharrels en Schuim

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 04:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Scharrels en Schuim

Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk een snelle hap gegeten bij Scharrels & Schuim met lekkere biertjes erbij, precies wat we wilden. Burger was ontzetend lekker, malse kip en lekkere sauzen. Voor een vullende maaltijd moet je er wel nog losse bijgerechten bij bestellen. De frietjes waren heerlijk krokant. FIjne selectie biertjes op een proefplankje. Zeer vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.
Jeffrey H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Super leuke plek! Goede sfeer en vriendelijk personeel!!
Alles drankjes en lekkere hapjes, wij komen zeker terug, groet Feff en Ier
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Lekker gegeten in een leuke sfeer.
Ontvangst kan beter.
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Muziek kan beter
Oioioi .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Ondanks dat de gerechten Heerlijk waren, viel ons bezoek ons enigszins tegen door de manier waarop wij geholpen werden. Het personeel kwam vrij getergd op ons over en was redelijk kortaf, wat de algehele beleving wat drukte. Verder was de kip fantastisch bereid. Met de prijs kwaliteitverhouding zit het zodoende wel goed. De wachttijd was vrij kort.
Oswald B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
We kwamen binnen on 17 uur en werden begroet en naar een tafel begeleid. Bediening was snel en vriendelijk. Eten was goed en vers. Salade vond ik iets minder vanwege de tomaatjes. Maar heerlijke biertjes van onder de tap erbij gedronken. Gewoon alles lekker relax in een stoere ambiance.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuk' betaalbaar.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening is af en toe wat bijdehand maar wel servicegericht. Prima avond gehad.
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een gezellig en lekker concept.
De bediening was vlot en ook het eten stond snel op tafel. Voor een kiprestaurant evengoed opvallend veel keus. Lekkere biertjes van de tap!
mrx S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
we moesten vragen voor iets te drinken . (wat er wel snel was)
het eten was er snel na dat we hadden bestel (ik raad de mais niet aan).
de dame die ons bediende had misschien niet haar dag mar dan hoeft ze niet zo nors naar ons te zijn.

al met al lekker gegeten en de sweer was goed misschien ooit weer heen gaan
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Kip was goed, bediening uitermate treurig..meerdere malen bestellingen niet goed door gekomen. Wel excuses gekregen..maar toch..
Ava H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijke, eenvoudige kaart. De kip van het spit is fantastisch bereid, en de bijgerechten zijn goed geselecteerd. De bediening zorgt dat er altijd plek is. heerlijk om binnen te lopen na een dagje Rotterdam, een bezoekje aan de bioscoop of gewoon om speciaal naartoe te gaan!
Morris T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ga je samen met kinderen eten of wil je voor je de stad in duikt nog ergens eenvoudig tafelen met een lekker biertje erbij dan is dit een aardige gelegenheid. De kip is goed bereid. En met het bier is ook niets mis. Wel is het zonder al te veel verrassingen. Een kaart die ook van de concurrent kan zijn. Iets meer onderscheidende keuzes zouden het concept wat mij betreft nog wat sterker maken. Iets waar je een volgende keer voor terugkomt!
Riaremmers .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wel een leuke tent, alleen alles op broodplanken vind ik niks! Ook een beetje sla zo op de plank.
Zelfs het dessert met ijs op zo'n zelfde plank waar snedes in zitten. Niet echt fris je ijs van houten plank af eten.
Bediening was wel goed door een leuke meid! Man vind het er heel lekker, voor mij geen tweede keer.
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker gegeten! Het eten was vrij snel klaar wat heel fijn was. Wij hadden een voorgerechtje besteld maar dat hebben ze blijkbaar niet meegekregen dus wij kregen gelijk het hoofdgerecht. Dat was wel jammer maar maakte verder niet uit want wij zaten aardig vol na het eten. Het personeel was vriendelijk en vlot. Al met al een goede ervaring gehad.
jeroen-1992 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het sterke van dit restaurant zit in het duidelijk weten waar ze goed in zijn, kip en bier. Een heerlijke combinatie die goed op zijn plek komt in dit restaurant. Leuke inrichting van het restaurant dat goed aansluit bij het concept. De kip was zoals eigenlijk wel beloofd met de naam heerlijk. Goed gegaard en sappig, dit aansluitend met een lekkere duvel. Het was alleen iets te luidruchtig naar mijn mening en we moesten toch wel even wachten op de gerechten, hier is zeker nog wel verbetering in mogelijk.
Antonie V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
vriendelijk personeel en ook snelle service, behalve de normale kip gerechten hebben ze hier ook erg goede specialiteiten die je niet in andere restaurants ziet zoals de kippeling, de cocktails zijn ook erg goed en zeker een aanrader
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Goede sfeer, mooie trendy inrichting, heerlijke (kip)gerechten en een vriendelijke bediening. Een echte aanrader!
Lucinda A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
De patatjes waren erg droog en hard gebakken. Zonde. Ook vond ik de stoelen vrij oncomfortabel om bijvoorbeeld een uur op te zitten tafelen. Kip was wel heel lekker en mals.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
prima voor een snelle en gezellige hap.