Scampi

Kleine Houtstraat 42 2011 Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Scampi

“Smaakvol uit eten in hartje Haarlem.”

Het restaurant in de leukste winkelstraat van Haarlem om lekker uit eten te gaan,waar de begrippen puur en passie en persoonlijk centraal staan. Wij gebruiken dagverse producten uit de streek en het seizoen, wij werken vooramelijk met biologische producten in onze gerechten. Er wordt met passie en gedrevenheid voor u gekookt met veel verse en biologische producten dit alles om de smaak en de geur van de gerechten goed tot hun recht te laten komen, zodat de gasten zich ook echt gast voelen in een huiselijke en gastvrije sfeer. U kunt kiezen voor een eenvoudig of culinair diner.

Tevens accepteren wij de Nationale Dinercheque, VVV-bonnen en DinerCadeau.
Geeft u bij uw reservering aan indien u hiermee wenst te betalen. Houdt u er rekening mee dat alle andere speciale acties en het dagmenu hiermee niet afgerekend kunnen worden.

Meer informatie over restaurant Scampi

Bus
  • : Parkeergarage de Kamp

Dinsdag t.m zondag van 16.30 tot 22.00
Op maandag zijn wij gesloten (uitgezonderd feestdagen)

• Pin , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Scampi

Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Top personeel en lekker eten.
Ontvangen door een vriendelijke eigenaar die ook nog eens zelf in de keuken blijkt te staan. Hij raadde ons de speciale vleesschotel aan met 4 soorten vlees.
Dit bleek zeker een aanrader en we hebben heerlijk gegeten!
Maarten A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Geweldige visschotel gegeten.
Te V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Wij hebeen wel goed gegeten maar dan wel rekening houdend met de korting van 50%. Want als je de korting niet rekent betaal je 42 euro voor een 3-gangendiner waar geen enkele bijzondere kookkunst uit blijkt.
Voorgerecht een plak geitenkaas met wat sla 11euro, gerookte zalm met sla 12 euro, dat kan iedereen maken.
Nagerecht een bolletje ijs en een lepel chocolademouche 8,50 euro , een kind kan het maken. De hoofdgerechten niets bijzonders met wat gegrilde groente, wie kan dat niet? Daarvoor ga je niet uit eten.
Een fles huiswijn 27,50 euro, voor deze keuken een veel te hoge prijs. Zonder korting ga ik hier niet eten.
De tafel van David S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het eten was prima. Een surf n turf met een frietje. Ik denk dat het gebodene wel pittig geprijsd is. Lekker glas rode wijn en een goed dessert. Met name de vlotte en heel vriendelijke bediening was een verademing i.t.t. enige andere plekken. Het sanitair is schoon maar heel onhandig ingericht. Ik denk dat met een kleine aanpassing van de inrichting en de kaart de nu middelmatige kwaliteit met weinig extra middelen wat omhoog geschroefd kan worden. Ik kom dan graag nog eens terug.
Brigit T.
Ontvangst en service waren prettig: vriendelijk stel dat bediening en keuken runt en het gasten naar hun zin maakt. Wij konden profiteren van een 50% korting actie op de hele rekening. Het eten smaakte goed maar zou zonder de korting ons te prijzig zijn geweest. De chocolademousse is een aanrader.
Ron F.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heel attente eigenaar en kok.
Handan A.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We waren laat met reserveren, maar de mensen waren zeer vriendelijk. De porties waren wat klein, maar aan de andere kant... daardoor hoefde men niets weg te gooien ;)
Annelies W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gezellig restaurantje met heel vriendelijk personeel
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
ook vandaag weer eer hele goede eetervaring bij Scampie. Lieve mensen en een fijn sfeer
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Leuke combi van ossenhaas, scampi en gambas! de ossenhaas had ik medium rare en evengoed was het heel mals en 'al punto' = precies zoals het qua smaak hoort! lekkkerrr!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zalm carpaccio was gewoon gerookte zalm met beetje wasabi saus en sla. Niets bijzonder

Hoofdgerecht waren de boontjes al koud voor de laatste het gerecht had ontvangen.

Leuk personeel

Wc onhandig
Sandy H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten, de coquiles waren cooked to perfection! Wel lang wachten tussen de diverse gangen, maar we hadden de tijd gelukkig. Zeer vriendelijke en gepassioneerde chef. We komen zeker nog eens terug!
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Goed eten & een gezellige sfeer
De tafel van Joop V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
altijd hartelijke ontvangst. het voelt een beetje als thuiskomen.
Jeanne H.
Frietjes waren goed gebakken, erg lekker. Biefstuk had iets hoger vuur nodig
Sfeer was gezellig
Cathy V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Alles had een lik verf gekregen, maar t was het net niet
Geert Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten van een uitgebreide vleesschotel op aanraden van de chef.
Mayke L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Wij zijn 2 jaar geleden eerder bij Scampi geweest. We vinden dit restaurant nog steeds een prima plek om lekker te eten.
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Gisteren lekker gegeten. Alle gerechten smaakten goed. Chef kwam paar keer langs voor een klein praatje.. dat was erg leuk. Enig puntje is het lange wachten soms...maar wie houdt van snel uit eten?
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Beetje gevoel van terug naar de jaren 70, qua opmaak van borden. Simpel, maar wel smaakvol. Hele aardige mensen in de bediening en ook een aardige kok. Zonder de 50%-kortingsactie van Iens zouden we het veel te duur gevonden hebben voor het gebodene. Nu was de prijs precies redelijk.
Jan-Willem P.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Leuk en gezellig restaurant. Zijn voorafgaand aan voorstelling in de schouwburg gezellig met z'n tweeën wezen eten. Eigenaar/kok is erg betrokken bij zijn gasten en kwam regelmatig oprecht vragen of het smaakte. Ook informeerde hij of we (gezien het tijdstip van 17.00 uur) misschien haast hadden met de gerechten of dat we de tijd hadden. Dat was erg prettig. Hebben lekker relaxed gezeten en goed gegeten. Aanrader!
Mattijs B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Hoe persoonlijk kun je met maken?! Een echt huiskamer gevoel gecombineerd met heerlijk eten!