Scampi

Kleine Houtstraat 42 2011 Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie

• Voorgerechten
      Kangoeroebiefstuk
      Combinatie van 2 soorten vlees
      Duivelse scampi's
      Vegetarische ovenschotel
      De spaarkaart is niet geldig i.c.m. eventuele andere acties, aanbiedingen of cadeaukaarten van IENS of de deelnemende restaurants tenzij anders aangegeven door het deelnemende restaurant.
  • Nagerecht

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Scampi

“Smaakvol uit eten in hartje Haarlem.”

Het restaurant in de leukste winkelstraat van Haarlem om lekker uit eten te gaan,waar de begrippen puur en passie en persoonlijk centraal staan. Wij gebruiken dagverse producten uit de streek en het seizoen, wij werken vooramelijk met biologische producten in onze gerechten. Er wordt met passie en gedrevenheid voor u gekookt met veel verse en biologische producten dit alles om de smaak en de geur van de gerechten goed tot hun recht te laten komen, zodat de gasten zich ook echt gast voelen in een huiselijke en gastvrije sfeer. U kunt kiezen voor een eenvoudig of culinair diner.

Tevens accepteren wij de Nationale Dinercheque, VVV-bonnen en DinerCadeau.
Geeft u bij uw reservering aan indien u hiermee wenst te betalen. Houdt u er rekening mee dat alle andere speciale acties en het dagmenu hiermee niet afgerekend kunnen worden.

Meer informatie over restaurant Scampi

Bus
  • : Parkeergarage de Kamp

Dinsdag t.m zondag van 16.30 tot 22.00
Op maandag zijn wij gesloten (uitgezonderd feestdagen)

• Pin , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Scampi

Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Lekker gegeten
Goede bediening en de kok kwam nog ff langs Zalm prima gegaard een aanrader
Qua prijs verhouding goed
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel. Hele gezellige avond gehad.
Romy C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wat ‘n gastheer! Hij weet hoe je met passie beleving kan creëeren. Wij zijn fan!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Via de ah-restaurantactie hier terecht gekomen. Heerlijk gegeten, met leuk personeel. Een echte aanrader dus!
Jonny K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Bijzonder hartelijke ontvangst. AH dinerkaart ingeleverd/betekent wel een vrij kleine menukeuze. Maar... het was heerlijk! Vooral de zalm/zeebaars combinatie: top!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We vonden de sfeer goed , 3 gangen menu was goed
Er was te weinig groente bij het hoofd gerecht.
Antoon D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Gezellig tentje om wat te eten.
Lekker knus zitten dus niet voor de claustrofobische eter... ;o)
E C.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wat hebben we heerlijk gegeten, het menu was fantastisch met de heerlijke kangeroebiefstuk, De patron erg vriendelijk. Wij hebben Scampi aan onze favorietenlijst toegevoegd,
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Op basis van de positieve recensies gereserveerd met AH actie. Ontvangst was vriendelijk en warm.
We zaten buiten en het werd al snel drukker. De kaart was beperkter dan op de site waarschijnlijk vanwege de AH actie. De wilde zalm met wasabi was naar min mening een gewone zalmfilet met een sliertje saus waar ik geen wasabi of iets pittigs in bespeurde. Mijn eet partner had de garnalen piri piri die hij goed en lekker vond.
Als hoofdmenu nam ik de vis van de dag, warme zalmfilet, zeebaars en een gamba dit kostte 3 euro extra en vond ik ook niet bijzonder qua smaakbeleving of aankleding. Mijn eet partner had de kangoeroebiefstuk, die was prima vond ook ik. Salade en friet apart bestellen, beide 3 Euro. Friet was prima echter leek het alsof er onderweg wat uit het puntzakje was gevallen. Wijn Chardonnay voor 23,50, was verder goed te drinken maar geen wow. Nagerechten waren prima, huisgemaakt. Wachttijd tussen gerechten te lang, men vergat buiten leek het. Op wc geen handdoek, zeep op, uur later nog steeds.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben er heerlijk gegeten en wat een vriendelijk personeel.
Lies M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Lekker eten met vriendelijke bediening.Geen geweldige inrichting met een piepklein wctje maar wat een aardige mensen!
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Prima gastheer, lange wachttijd tussen gerechten vond ik zeer prettig, relaxed zitten zo! We zaten vlakbij de keuken, dus wel kabaal van borden en bestek opruimen. Mij maakt het niet zoveel uit, maar tafelgenoten vonden dat rumoerig.
Sonja R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk eten,biefstuk zo mals en vriendelijk personeel betrokken bij hun klanten!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten en uitstekende persoonlijke service.
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker gegeten en fijne bediening . Zaak zat vol en dat geeft best de beoogde huiskamersfeer.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Warm ontvangst: aardige en service gerichte gastheer/eigenaar. Eten was goed en ze hebben goede wisselende wijnen. Omdat we moeilijk konden kiezen kregen we een kleine proeverij om vervolgens de juiste wijn uit te kunnen kiezen. De gast staat echt centraal en dit zie je niet vaak. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Hellen V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We hadden gebruik gemaakt van een AH menu. Hele vriendelijke bediening en een hele gezellige avond gehad met ons gezinnetje. Eten was goed verzorgd.
Fr. V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Deze mensen werken kei hard en leveren een prima kwaliteit.
Scampi is een gezellig restaurant, waar je je welkom voelt.
RJ V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Ze vroegen netjes of we een stokbroodje erbij wilden maar vroeg niet of we patat wilden bij ons hoofd gerecht waardoor we geen patat erbij hadden. Was opzicht ook niet nodig vanuit mijn kant maar wel beter voor klanten service in het algemeen.
We maakten gebruik van de AH actie maar moesten voor veel gerechten extra bijbetalen waardoor de rekening toch behoorlijk aan de hoge kant werd.
Wel heel vriendelijk personeel en eten was lekker.