Scampi

Kleine Houtstraat 42 2011 Haarlem Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Scampi

Kerst menu € 34,50

Kerst arrangement A € 49,50
kerstmenu inclusief 3 glazen wijn of ander binnenlands gedestilleerde drank.

Kerst arrangement B € 59,50
aperitief naar keuze, kerstmenu inclusief 3 glazen wijn of ander binnenlands gedestilleerde drank, koffie met een glaasje limo cello.

Het kerst menu wordt geserveerd op 24/25 en 26 december.

U kunt al vanaf 16.30 reserveren dit is in het bijzonder geschikt voor families met kleine kinderen of voor gasten die van ver komen en bijtijds weer naar huis willen.

Heeft u speciale dieet wensen en/ of voedselallergie meld dit bij u reservering.

Meer informatie over restaurant Scampi

Bus
  • : Parkeergarage de Kamp

Dinsdag t.m zondag van 16.30 tot 22.00
Op maandag zijn wij gesloten (uitgezonderd feestdagen)

• Pin , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Scampi

Christina J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuk tentje lekker eten, alleen rare geplastificeerde kaart en weinig keus uiteindelijk. Fijne wijn leuke aardige bediening
anke V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Was lekker. We hadden 50% korting via Iens. we moesten uiteindelijk €60 afrekenen. Prima. Het dubbele was het niet waard gezien de inrichting en het eten.
R.G. H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij hebben een super gezellige avond gehad bij Scampi. Lekker gegeten, goede Spaanse wijn gedronken. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar, en we gaan dan ook zeker nog een keertje terug!. Aan het einde van de avond onder het genot van een wijntje nog een leuk gesprek met de eigenaar, kortom zeker een aanrader!.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Prima , goed te doen
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben een geweldig ontvangst gekregen van het personeel! Inrichting is knus en simpel, maar dat maakt de smaak van het eten niet minder! Eten was genieten (hoop vlees) met gepaste wijn! Al met al een aanrader. Achteraf nog even gesproken met de eigenaar en kregen nog een lekkere versnapering toe! Gastvrijheid en service prima!!!
Antje B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten en aardige bediening
Colette S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Een erg fijne sfeer, leuk personeel en goed eten
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Goed eten in een redelijke zaak
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het eten was lekker, maar niet bijzonder. Gerechten op de spraken niet per se aan. Kangoeroebiefstuk was wel verrassend. Bediening was vriendelijk.
Arnodl V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Bijzonder en lekker eten, zeer vriendelijk personeel, een aanrader
ruudcollin C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Naar aanleiding van iens actie hier terecht gekomen. Zou anders niet geweest zijn vanwege de beperkte vegetarische keuze. Feitelijk geen keuze met maar 1 hoofdgerecht.Het eten was wel verzorgd en smakelijk. Leuk dat de kok zich ook zelf nadrukkelijk laat zien en uitgeleide doet. Het welkomstdrankje was attent.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima restaurant met heerlijk eten en gezellige bediening
Noor J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Attente bediening in een vol restaurant! Smaakvolle gerechten, eenvoudig opgemaakt. Geen overvolle kaart, prima kwaliteit-prijs verhouding. Ga zeker terug!!
Hesther K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
De ontvangst en het gastheerschap was hartelijk en warm. Zelfs de chef maakte even tijd voor een praatje. Het eten was goed op smaak en snel klaargemaakt. De inrichting is wat verouderd en doet een beetje goedkoop aan waardoor de prijs onder aan de streep wat hoog lijkt, terwijl het eten prima is.
Pen N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hadden een deal via Iens. Sfeer en bediening was erg aardig. ze waren alleen erg onduidelijk over de 50% korting op de rekening. Heerlijk gegeten en gedronken overigens.
melany V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig restaurant maar de verlichting was te fel waar wij zaten zodat we letterlijk in de etalage zaten, dat was een beetje jammer. Eten was prima, hete scampi's een aanrader!
Bob S.
Prima restaurant.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Als wij geen 50% korting hadden gehad dan was de prijs-kwaliteit verhouding niet goed geweest. Verder een heel gezellige avond en het eten was zeer smakelijk! Mooiere aankleding kan sfeer verhogen.
Natascha J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vian Iens 50% korting dus dat was top. Heerlijk gegeten, je zit er erg krap en het is erg warm. Bediening erg vriendelijk
Stella B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het eten was wel lekker maar niet persé heel interessant.
We moesten wel vrij lang wachten voordat ons gevraagd werd of we wat wilden drinken (+/- een kwartier).
De eigenaar is een zeer vriendelijke man die hard werkt.