Scampi

Kleine Houtstraat 42 2011 Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Kangoeroebiefstuk
      Combinatie van 2 soorten vlees
      Duivelse scampi's
      Vegetarische ovenschotel
      De spaarkaart is niet geldig i.c.m. eventuele andere acties, aanbiedingen of cadeaukaarten van IENS of de deelnemende restaurants tenzij anders aangegeven door het deelnemende restaurant.
  • Nagerecht
    • Creme Catalana
      Zwitserse chocolademousse
      internationaal kaasplankje *€ 3,00 toeslag op menu

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Scampi

“Smaakvol uit eten in hartje Haarlem.”

Het restaurant in de leukste winkelstraat van Haarlem om lekker uit eten te gaan,waar de begrippen puur en passie en persoonlijk centraal staan. Wij gebruiken dagverse producten uit de streek en het seizoen, wij werken vooramelijk met biologische producten in onze gerechten. Er wordt met passie en gedrevenheid voor u gekookt met veel verse en biologische producten dit alles om de smaak en de geur van de gerechten goed tot hun recht te laten komen, zodat de gasten zich ook echt gast voelen in een huiselijke en gastvrije sfeer. U kunt kiezen voor een eenvoudig of culinair diner.

Tevens accepteren wij de Nationale Dinercheque, VVV-bonnen en DinerCadeau.
Geeft u bij uw reservering aan indien u hiermee wenst te betalen. Houdt u er rekening mee dat alle andere speciale acties en het dagmenu hiermee niet afgerekend kunnen worden.

Meer informatie over restaurant Scampi

Bus
  • : Parkeergarage de Kamp

Dinsdag t.m zondag van 16.30 tot 22.00
Op maandag zijn wij gesloten (uitgezonderd feestdagen)

• Pin , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Scampi

Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
H. K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Wat een aardige mensen! Het restaurant is niet bijzonder sfeervol, maar de bediening maakt veel goed. De kok kwam hoogstpersoonlijk vragen of alles naar wens was. Dat was het. Goede vis van de dag, lekkere zalmcarpacio als voorgerecht. Ook de vegetarische ovenschotel was ok, maar als je ook vis eet, zou ik aanraden om hier vooral voor de vis te komen.
Kuijperjc K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Het eten was goed, maar een beetje mager: voor alle extra’s moet je bij betalen. Bij een gerecht horen iets van aardappels en groente. De zeebaars werd zonder iets extra’s. Opgediend: alleen vis op een bed van risotto. Dat maakt het eten wel kostbaar
Aad S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We hadden er meer van verwacht en met name het feit dat we geen gewoon water bij de wijn konden krijgen maar een fles mineraal water a Euro 4,50 nam een deel van ons plezier weg. Verder was aanvankelijk de ontvangst niet echt klantvriendelijk.
Ferry B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Prima gegeten met gebruikmaking van de AH-restaurantactie. Heel vriendelijke en attente bediening. Prettige ontvangst.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Als je, zoals wij, naar een restaurant met de naam Scampi gaat, dan verwacht enige scampi specialiteiten. Echter er stonden er 2 op de menukaart, een voorgerecht ;scampi met Piri piri en een hoofdgerecht ; scampi met piri piri ( waarschijnlijk portie grote het verschil) Dat was de eerste tegenvaller.
Het restaurant is wat kaal van aankleding, maar ja ieder zijn smaak. We werden hartelijk ontvangen en kregen een tafeltje in het verlengde van de deur, dus enige kou/ tocht.
Om de haverklap ging er personeel buiten staan roken , wat toch wel een rare indruk geeft.
De gerechten stelde wel wat teleur. Weinig creativiteit en vlees verkeerd gesneden,haricots vers niet gaar. Saus niet naar niets smaakte Alles bijna een een teleurstelling
Helemaal toen we de rekening kregen €74,50 voor 2 personen ah menu
D
Kitty R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Zijn er afgelopen zaterdag geweest met de ah restaurant eten
Wel gastvrij ontvangen maar het menu waar wij uit konden kiezen moesten we bij elk gerecht wel bij betalen ,geen speciaal ah menu
Bij hoofdgerecht stukje vlees ,plakje paprika ,courget,en 2 plakjes aardappel met 3 boontje was hoofdgerecht met weer bij betaling kaasplankje was een aanfluiting ,afsnijdsels en weer bijbetaling waren een hoop geld kwijt ondanks een tweede menu gratis ,maar buiten de betaling van de fleswijn ( die wel goed was) een bij betaling van 65,00 totaal met de ah actie menu van 38,00 toch wel een hoop geld ,kan veel beter ,zorg voor een leuke kaart bij de actie dan voorkom je misverstanden ,nee jammer geen scampi mee ,haal je geen nieuwe klanten mee naar binnen die dan eventueel terugkomen
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Heb het gevoel dat we uitgekleed werden. Zogenaamd voordelig met AH bon maar ondertussen voor alles extra rekenen. Geen prijskaart, eenvoudig eten niks bijzonders, wijn idioot duur 5,50 per glas , voor alles werd extra gerekend . Brood 1,50 pp olijven 1,50 pp frietjes 3 euro hoort toch gewoon bij hoofdgerecht??? Bovendien ook 3 euro pp extra voor gegrild visje zonder friet. Uiteindelijk 84 euro afgerekend voor een voor en hoofdgerecht drie glazen wijn pp en Kopje koffie.voelt niet echt eerlijk en zeker niet voordelig. Zo kan ik ook tweede maaltijd gratis aanbieden. Eten was prima maar zeker niet bijzonder geen 37,50 waard!
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Lekker gegeten, goede service. Leuke en gezellige sfeer! Aanrader :)
Lisette C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Lekker gegeten en hele aardige bediening en eigenaar.
M B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heerlijk gegeten met een fijne gastheer
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heerlijk eten en goede bediening, voor herhaling vatbaar!
Ineke F.
Zeer vriendelijke bediening.
Lekker eten!
Bernadette H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Heel gezellige sfeer!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken hebben genoten van de vriendelijke bediening .
Komen zeker een x terug
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Vrij duur voor kwaliteit van eten (ah menu).
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Super lekker gegeten. Vriendelijk personeel, sfeervol restaurant.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Fijne bediening die je een welkom gevoel geven. Het is geen 3 sterren restaurant, maar je kan heerlijk eten voor een goede prijs. De kaart is niet te uitgebreid, maar de producten die erop staan zijn goed en gevarieerd.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
prettige ontvangst,vlotte bediening,prima eten.
Waar voor je geld