Scampi

Meer informatie over restaurant Scampi

Bus
  • : Parkeergarage de Kamp

Dinsdag t.m zondag van 16.30 tot 22.00
Op maandag zijn wij gesloten (uitgezonderd feestdagen)

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants

Jouw recensie over het restaurant Scampi

Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Hadden reservering via AH restaurant actie. Bij aankomst bleek het restaurant overboekt en werd ons gevraagd later terug te komen, wat een beetje lastig was. Men had ons tevergeefs geprobeerd telefonisch te waarschuwen. Ontvangst was hartelijk en menu was met een ruime keuze. Door enorme drukte en overvol restaurant liep de bediening ietwat achter en werd ook een bestelling vergeten. Prima restaurant, maar het was ons inziens te vol, waardoor alles wat rommelig overkwam. De bediening werkte heel hard en deden reuze hun best, maar konden het bij tijd en wijle niet aan.
jlaukens L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Prima ontvangst en ondanks dat we te vroeg waren konden we meteen aan tafel. Vriendelijke bediening en snelle service. Het eten was niet uitgesproken goed en/of lekker. Het verdient aanbeveling om op de menukaart te vermelden dat bij de 'trio van vis' de scampi piri piri wordt geserveerd. Als ik dat van te voren had geweten had ik wat anders besteld. In tegenstelling tot deze (voor mij veel te) pittig gekruide gamba's hadden zowel de zalm als de tong meer smaak mogen hebben.
Emmy S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een fantastisch restaurant kom er heel graag,goed eten prima personeel,en heel klantvriendelijk,en een betaalbaar restaurant.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Vorige week zaterdag (9 september) hier met een IENS-deal gegeten. Het kleine (zoals nagenoeg alle horecagelegenheden in deze straat) en mede daardoor knusse restaurant was dit maal het toneel voor ons wekelijkse etentje. Door ruimtegebrek staan de tafels dicht op elkaar. Toch veroorzaakte dit aanvankelijk geen extra geluidsdruk op mijn oren en kon ik redelijk normaal met mijn partner converseren. Later, toen het restaurant vol stroomde, werd dit een stuk moeilijker. De wandverlichting (verschillende kleuren: gelig, licht roze/rood en groenig) leek met de kleuren van de wanden en lambrisering te spelen, waardoor de lambrisering zacht geel leek te zijn en de wanden zacht groen. Waarschijnlijk zijn beide wit of gebroken wit.
Voorafgaand aan het diner nam mijn lief een Bitter lemon en ik een Hertog Jan pilsje. Liever had ik een speciaal bier genomen, maar die voert het restaurant ook onder de nieuwe eigenaar (nog) niet.
We begonnen met een broodje. Lekker warm brood volgens mijn partner. Zelf heb ik niets daarvan genomen, om niet meteen al vol te zitten. Als voorgerecht besloot mijn tafelgenote de ossenhaassalade te nemen. Deze beviel haar wat minder dan voorheen. De stukken vlees leken op het oog wat grover gesneden dan vroeger. Zelf opteerde ik voor de klassieke carpaccio. Deze carpaccio was gewoon goed te noemen met alleen rucola als slasoort, maar met pijnboompitjes, kappertjes en Parmezaanse kaas..
Bij het hoofdgerecht nam mijn gezellin nog een Bitter lemon en ik liet me nog zo’n eender biertje welgevallen. Dat hoofdgerecht was voor mijn disgenote de Scampi Speciaal en ik trakteerde mezelf weer op kangoeroebiefstuk. Opnieuw was die heel erg goed. Voorzien van cranberrysaus lag de biefstuk op een bedje van haricots verts en rode paprika. Cranberry’s en blauwe bessen completeerden het garnituur. Het vlees is wat uitgesprokener van smaak dan dat van een rund, maar na gewenning zeker niet slechter. Bovendien was het heel goed medium bereid, waardoor het lekker sappig bleef. Mijn gezellin vond haar gamba’s lekker, maar de pasta vond ze te veel peper bevatten.
Het dessert was voor ons beiden de Tombe van sorbetijs: een torentje van een heerlijke combinatie van mango-, citroen- en frambozensorbetijs. Het enige verschil tussen dat van haar en dat van mij was, dat ik wel slagroom erbij kreeg en zij (op haar eigen expliciete verzoek) niet.
Het bedienend personeel was heel vriendelijk en lette scherp op, zodat alles op rolletjes verliep. De eigenaar nam ook nog even de tijd voor een kort praatje. Prima dus. Grote kwaliteit van deze horecaonderneming vind ik de prijs/kwaliteitsverhouding: alle hoofdgerechten slechts 18 euro!
Klerkjes .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ontvangst was goed. Maar restaurant is veel te vol. Tafeltjes te dicht op elkaar. Om ons heen ging er heel veel fout. Ik denk echt dat als er minder tafeltjes staan er meer aandacht aan de gasten gegeven kan worden. Wachttijden waren tussen de gangen door te lang en wanneer iemand aan geeft dat een gerecht nog koud is moet er meteen actie ondernomen worden. Nu moesten de mensen zelf naar de keuken lopen om dit nog een keer aan te geven. En we zagen heel veel lege glaasjes op de tafeltjes. Het meisje wat in de bediening hielp op zaterdagavond de 9e sept. wat echt niet enthousiast. Niet geschikt voor dit werk. Heeft geen een keer aan ons gevraagd of het gesmaakt heeft bijvoorbeeld. Schenkt witte wijn in een glas waar eerst rode wijn in zat.
Voorgerecht van de zalm en vlees carpaccio was niet echt bijzonder. Trio van vis en kangoeroebiefstuk was goed en ook de crème brûlée was erg lekker. De bon klopte helemaal niet die we kregen. In ons voordeel. We hebben wel aangegeven dat het niet klopte zodat ze het konden herstellen maar ze hadden werkelijk geen idee!
Kortom ik zou dit restaurant zoals wij het ervaren hebben aan niemand aanraden. Jammer maar ik denk echt dat met minder tafeltjes en gezellige enthousiaste mensen in de bediening een heel verschil gemaakt kan worden.
mayrob .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We werden hartelijk ontvangen maar daarna ging alles mis! We moesten erg lang wachten op het bestellen daarna op de gerechten en de bediening zag letterlijk niets!
Gerechten werden gebracht in delen eerst kwam het hoofdgerecht en meer dan 5 minuten later de bijgerechten,waardoor het vlees al behoorlijk afgekoeld voor de frieten arriveerden.
Bij het dessert was het helemaal erg dit werd zonder bestek geserveerd en hierom moesten we vragen.
De porties waren klein en volgens ons aangepast aan de AH actie,waardoor we uiteindelijk duur uit waren en niet verzadigd het restaurant verlieten.
Er werd ook niets gedaan met de klacht over het lange wachten en later toen we het dessert kregen zonder bestek kon er een lauw sorry af.
In deze zaak zien ze ons zeker nooit meer terug!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Jammer dat er weinig mensen zaten op het moment dat wij er waren
Eten was echt heel goed en mooi opgedient
Zeker voor herhaling top
Jos Z.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij hebben voor de eerste keer bij Scampi gegeten, en dat was niet voor de laatste keer.De gerechten waren prima, de bediening was zeer correct, zelfs de eigenaar van de zaak kwam een praatje maken aan onze tafel. Echt heel gezellig !
G A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk , het restaurant was weinig sfeervol het kan wat ons betreft wel een opknapbeurt gebruiken.
E.M D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg aardig en meedenkend. Als weWeer in Haarlem zijn, gaan we zeker nog een keer hier eten.
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Aangenaam verrast door het totale plaatje. We voelden ons zeer welkom en we hebben heerlijk gegeten. Hele leuke menukaart voor deze actie. Echt een aanrader!
Barry H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prima restaurant om vaker terug te komen. Informele bediening en heerlijke gerechten. Gevarieerd menu, voor ieder wat wils.
Dieneke S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening door de eigenaars was fijn! Glutenvrij broodje vooraf! Alles was helemaal Ok! Het is een klein restaurant maar daardoor ook heel prettig. Het eten had een Portugees tintje denk ik maar alles was echt lekker!
lotte-verbrugh .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Door het evenement Haarlem Jazz was het erg druk, helaas konden ze deze drukte niet aan. Het duurde erg lang voordat we ons eten kregen. Verder was het eten prima. Wel schrokken wij heel erg van de prijs van de fles wijn, i.t.t. de prijs van het eten.
Jas B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst. Onze jassen werden aangenomen en opgehangen. Bediening was ook heel vriendelijk. Ruime keuze in gerechten. Lekker gegeten. Prima huiswijnen. Goede verhouding prijs - kwaliteit.
rinahmv .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij vonden de gelegenheid té klein. Wij zaten rug aan rug en voelden ons opgesloten. Door de kleine ruimte was het ook erg rumoerig.
Personeel vriendelijk, vooral de eigenaar.
Wij hebben lang moeten wachten tussen de 3 gerechten. Wij kwamen om 18.00 uur en gingen om 21.00 uur de deur uit.
Kwaliteit van de gerechten: vlees was goed en mals, erg weinig groenten.
Ewoud van D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Na een zeer geslaagde eerste keer zijn we hier nogmaals gaan eten. Ik was wederom zeer te spreken over dit restaurant. De eigenaar is een zeer vriendelijke gastvrije man met passie voor zijn vak, en dit straalt ook door in de rest van het team. Het menu prima, de kwaliteit van het eten is heel goed en de prijs is optimaal.
lise Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
leuk ontvangen en lekker gegeten met de AH actie kortingkaart. Het eten was warm en ook genoeg. Zou hier nog wel een keer willen eten. 2 vakantiegangers.
Annet A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zeer vriendelijke eigenaar en fijne bediening, echt heerlijk gegeten en gezellig praatje waarbij we nog een limoncello aangeboden kregen. Echt een aanrader!