Scampi

Meer informatie over restaurant Scampi

Bus
  • : Parkeergarage de Kamp

Dinsdag t.m zondag van 16.30 tot 22.00
Op maandag zijn wij gesloten (uitgezonderd feestdagen)

• Pin , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Scampi

Noor J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Attente bediening in een vol restaurant! Smaakvolle gerechten, eenvoudig opgemaakt. Geen overvolle kaart, prima kwaliteit-prijs verhouding. Ga zeker terug!!
melany V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig restaurant maar de verlichting was te fel waar wij zaten zodat we letterlijk in de etalage zaten, dat was een beetje jammer. Eten was prima, hete scampi's een aanrader!
Bob S.
Prima restaurant.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Als wij geen 50% korting hadden gehad dan was de prijs-kwaliteit verhouding niet goed geweest. Verder een heel gezellige avond en het eten was zeer smakelijk! Mooiere aankleding kan sfeer verhogen.
Natascha J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vian Iens 50% korting dus dat was top. Heerlijk gegeten, je zit er erg krap en het is erg warm. Bediening erg vriendelijk
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Hoewel we in de buurt wonen, waren we nooit eerder bij Scampi geweest. Jammer, want je kunt er voortreffelijk eten.
Als voorgerecht hadden we ossenhaassalade en salade de chèvre. Beide zagen eruit als een plaatje en smaakten verrukkelijk. Ze werden lauwwarm geserveerd en verdienden absoluut een ster. De hoofdgerechten: Surf & turf en Visgerecht van de dag = 3 soorten vis werden prachtig opgediend met verse groenten en waren verrassend lekker. De huisgemaakte crème brulée kraakte zoals het hoorde en door de Oostenrijkse heisse Liebe hebben we inmiddels een heisse Liebe opgevat voor Restaurant Scampi. We komen zeker terug en kunnen het iedereen aanraden.
Liliane P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gisteren met familie gegeten in de binnenstad van Haarlem in een klein, oud maar knus restaurantje. De ontvangst was allerhartelijkst. Het restaurant doet zijn naam eer aan want de pittige scampi's zijn heerlijk!
Remko M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima gegeten. Met de Iens deal 50% korting waren wij zeker tevreden.
sandra K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Helemaal volgeboekt en terecht. Scampi is booming met heerlijk eten, heel aardige mensen in een gezellig restaurant.
Fer L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten en de wijn was prima, het interieur is simpel met te krappe zitplaatsen. Maar de persoonlijke aandacht maakte alles goed.
G. C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Lekkere gerechten, vriendelijke bediening, relaxte sfeer. Prijzen van de drankjes iets aan de hoge kant.
Bij afscheid een heerlijk drankje van het huis gekregen!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima keuken en vriendelijk personeel. In een gezellig straatje in het centrum van Haarlem. Restaurant Scampi is een aanrader en we komen zeker een keer terug.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten van het AH actie menu! Ruime porties, smakelijk opgediend. Lekker vegetarisch groentegerecht! Bediening was vriendelijk en checkte steeds of het ons smaakte.
De ruimte is niet groot, waardoor je dicht op elkaar zit. Op het eind kregen we het er wel heel erg warm van en wilden we graag naar buiten.
Verder een gezellige avond gehad!
Leni J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eenvoudig ingericht, comfortabele stoelen (belangrijk). Goed gegeten, aardige bediening met een gepassioneerde eigenaar.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met de AH-actie hier gegeten. De keuze uit de 3 gangen was goed. We hebben geweldig lekker gegeten. Aardige bediening en het was niet zo vol en rumoerig zoals eerder hier beschreven. Alleen de wijn in verhouding wel duur (bijna 5 euro voor een glas). Desondanks toch een aanrader!!
TheodorusvanD .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was heel smakelijk en er werd, na overleg met de kok, een zeer goed passende wijn opengetrokken. Het contact met personeel en kok (eigenaar) was heel aangenaam. Een plek om te onthouden en terug te komen.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Voor de eerste keer gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Gabrielle L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Op zich prima gegeten , alleen erg jammer dat er om 19.55 uur gezegd werd dat het tijd was , wat nogal raar en klantonvriendelijk was . Nu snap ik ook waarom de gerechten zo snel na elkaar geserveerd werden .
Aurelia P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
het was super leuk, gezellig en lekker! de bediening was heel aardig. we hadden leuke avond gehad!
zeker kom ik nog een keertje terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
smakelijke en betaalbare gerechten.
prettige bediening
zaak was vol, maar kon de drukte goed aan