Scallywags Lunchroom & Diner

Kettingstraat 8 2511 AN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Scallywags Lunchroom & Diner

Ben je klaar voor een internationale break? Kom dan naar Scallywags restaurant. Hartje Londen in Den Haag. Gerechten worden bereid volgens Engels recept, ook de zoete taarten die zo onweerstaanbaar lekker ruiken. Neem je woordenboek mee als je geen Engels spreekt, want de bediening is English as well. Je voelt je toerist in eigen land, ideaal als je even wilt ontsnappen aan je dagelijkse beslommeringen. Geniet van deze bijzondere ervaring.

Meer informatie over restaurant Scallywags Lunchroom & Diner

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Scallywags Lunchroom & Diner

Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
na al jaren thee en scones hier nu ook een heerlijke warme maaltijd gegeten. Lekker en gezond eten met een luxe stuk taart en koffie toe. We komen heel vaak eten denk ik. Bedankt.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
De buitenkant ziet er niet veelbelovend uit en binnen staan maar een paar tafeltjes. Het is wat rommelig binnen, maar wij hebben op het terrasje buiten kunnen eten en dan word je aangenaam verrast ????
De bediening is heel persoonlijk en super vriendelijk. Er is niet veel keus, maar wij hebben super lekker gegeten. Een echte aanrader ????
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Supergezellig en hartelijke mensen. Uniek tentje.
Pepijn D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Fantastisch, voedsel was geweldig en de sfeer was fantastisch. Kom er graag nog een keer langs!
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
uitstekend...... we komen zeker een keer terug: nu voor de lunch, straks een keer diner. complimenten voor de bediening!
Arlette H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Kom er al jaren (ook sinds de andere locatie op de Wagenstraat) met veel plezier. Voor wijn, een uitgebreid diner om eindeloos lekker te tafelen (het team neemt zijn tijd, als je haast hebt ben je hier aan het verkeerde adres, maar dat draagt bij aan de heerlijk ontspannen sfeer) of voor de chocolate & pear cake: álles is hier lekker. Gezellige bediening ook, in een unieke en knusse sfeer. Ik ben dol op Richard (eigenaar cq gastheer) en zijn team en kom zeker gauw weer terug.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Goede porties uitstekend bereide gerechten. Wij genoten van een uitstekende pompoensoep, gevolgd door een supermals stuk vlees (voor mij) en heerlijke garnalen curry (mijn vrouw) met plenty groenten. De Caesar Salad met gevulde portobello was rijk gevuld en bijzonder smakelijk. Eigenlijk waren we daarna voldaan, maar we besloten toch de scones met clotted cream en jam te nemen. Dat was geen verkeerd besluit: die scones waren vrijwel perfect, luchtig en smeuïg. Een absolute must. Om met Olivier B. Bommel te spreken "een eenvoudig doch voedzaam maal" van top kwaliteit. Wij komen zeker terug, mede vanwege de vlotte en vriendelijke bediening en de prettig rustige sfeer.
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Lekker gegeten in een gezellige lunchroom in typische engelse sferen. Hartelijke, gastvrije bediening.
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Enorm verast door het smaakvolle eten. De sfeer is zeer huiselijk met een gastvrije Engelse touch. De prijs is eigenlijk te laag voor de kwaliteit van het eten.
Ian P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk plekje in het centrum om te eten. Eten en bediening is geweldig, snel weer terugkomen!
Ian P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk eten! Neem vooral de pie, daar maken ze maar een beperkt aantal van per avond en ze staan niet op het menu.
Heel aardige bediening en ontspannen, informele sfeer. Alsof je bij je Britse oom op bezoek bent!
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, kwaliteit en byzonder, Vriendelijke bediening.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Mijn eerste kennismaking met dit "huiskamerrestaurant" Een fijne verrassing. Een menu met voor ieder wat wils, prima witte wijn. Ik had een klein probleempje met een hoofdgerecht van een van mijn disgenoten, dit werd uitstekend opgepakt door Jeffrey, de gastheer. Thank you, we'll be back!
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Liever kom ik niet in een restaurant dat onderdeel is van een grote chain. Scallywags laat zien waarom, echte mensen met echte passie. Hier krijg je nog het gevoel dat je als klant iemand bijzonders bent. De gastheer en kok geven je de ervaring dat ze je al jaren kennen en hebben oprecht aandacht voor jou als persoon. En aandacht voor service. Aanvullende wensen werden direct op en top opgevangen. Het eten is erg goed en zeer aangenaam geprijsd. Jammer alleen dat mijn stukje kip wat aan de droge/taaie kant was. Door de overweldigende service en de kwaliteit van de andere gerechten heeft dit mij echter geenszins dwars gezeten.

Een absolute aanrader voor mensen die van knus houden waarbij echte mensen aandacht voor je hebben.

De aankleding van de zaak geeft een echt "huiskamer" gevoel.
martinvantoll .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Vorige maand hier lekker gegeten (confit achting met linzen).
We vinden alleen de inrichting zeer rommelig, de bediening kan naar onze smaak meer lachen en was wat traag!
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vrolijke zaak met bijpassend personeel. Goed lamsvlees gegeten maar net iets te well done naar mijn smaak, gezellig druk voor een vrijdag. Complimenten wel voor de opmaak van het eten.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Een dikke acht voor het eten: de kaart is prettig klein en de (4) gangen erg smaakvol en in goede proporties. De pollo (in Indian summer) en de cheesecake vond ik super. Mijn tafelgenoten zaten ook te genieten, onder andere van de lamb in jerky choco. Door de huiskamersfeer ben je gelijk op je gemak en valt het niet op dat het gewoon druk is in dit kleine restaurant. De 'service' is eigenlijk een verkeerde naam voor wat de eigenaren en het personeel boden, zoveel vriendelijkheid, humor en zelfs muzikaliteit. Het maakte 'uit eten' tot een ontroerende ervaring.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Alsof je bij de gastheer thuis eet.. dat gevoel hadden we meteen na binnenkomst.
Het is een klein gezellig zaakje waarvan de helft keuken is. De Engelse eigenaar spaart kosten nog moeite zijn gasten een "cosy" gevoel te geven, is oprecht geïnteresseerd en zingt tijdens het koken vrolijk wat Engelse teksten. Beslist geen "haute cuisine" maar alles lijkt bespreekbaar... klant is koning. Leuk, gezellig en lekker... maar bovenal een mooie belevenis.
Gerben Z.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Gezeten in luie fauteuils aten wij hier prima in de gezellige huiskamersfeer van dit restaurant. De menukeuze is beperkt maar qua prijs-kwaliteit dik in orde. Goede wijn bij gedronken en inderdaad, de eigenaar zong niet onverdienstelijk een nummer en vertelde en passant ook nog een mop. Wij hebben het bijzonder naar onze zin gehad.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Geweldig restaurant. alsof je bij je oma komt eten. Het eten is ok, met een korte keuzelijst, maar de sfeer en entertainment krijgen een dikke 10. Regelmatig wordt je verrast door de eigenaar die een (schuine) mop vertelt, spontaan een liedje zingt of aan tafel bijschuift. De voertaal is daarbij Engels.
Het eten was een soepje, daarna een groene salade met een originele dressing (aardbeien cajun), hoofdgerecht wordt geserveerd met een grote schaal met groente, en daarna kregen we koffie creme brulee.
Geen culinaire hoogstandjes maar wel een briljante avond gehad voor een hele kleine prijs.
Go find out for yourselves!