Scacco Matto

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Scacco Matto

P. M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Lunch, broodje tonijn was de meest smakeloze die ik ooit gegeten heb, broodje mozarella van tafelgenoot was niet veel beter. Teleurstellende ervaring. Zal hier niet gauw terugkomen.
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Kan maar heel kort hierover zijn, wij hebben besteld 1x Linguini carbonara en 1x pizza funghi (omdat ik dacht dat het wel safe was), 2x rose (helaas geen drankjes meer bij kunnen bestellen, de serveerster kwam niet meer bij ons). De gerechten werden afzonderlijk van elkaar geserveerd, de pasta was er al en ik moest wachten op mijn pizza, die kwam gedeeltelijk verbrand en waterig aan tafel. toen ik vroeg of dit zo hoorde, gaf de serveerster aan dat het verse champignons zijn die dan waterig worden in de oven! Het was zo waterig dat er niet normaal gesneden kon worden zonder gespetter! Ik vond het niet goed en ze vroeg of ze iets anders kon laten maken, dat werd een pizza margherita met extra kaas, deze werd ook verbrand geserveerd met wederom waterige substantie waardoor het deeg zompig werd. kortom een smakeloze hap met veel water! Ik snap dit niet want de overige gasten kregen ook pizza met een laag water, dit is toch niet lekker, zo hoort een pizza niet te zijn. De pasta smaakte ook flauw, zonde van de lekkere voorstelling die wij hadden bij dit restaurant. ik heb de pizza ook niet opgegeten, deze werd niet berekend. Pizza/pasta smakeloos, geen kruiden, waterige pizza.
Lucienne44 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Voor echt Italiaans eten! Heerlijke gerechten, broodjes, al van alles geprobeerd. Hier krijg je af en toe een hapje van de eigenaar, tussendoor, zonder dat dit op de rekening staat. Iemand die nog passie heeft voor het vak.