Sayang

Laan van Meerdervoort 287 2563 AE Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Sayang

Indonesisch genieten

Indonesische pracht en praal aan de Haagse Laan van Meerdervoort. Dit restaurant neemt je smaakpapillen mee op reis langs de heerlijke geuren, smaken en aroma’s van de Indonesische keuken. Strijk neer en laat je verrassen. Hier weten ze precies waar ze mee bezig zijn en zullen ze jou een culinaire ervaring rijker naar huis laten gaan!

Meer informatie over restaurant Sayang

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Voordelig
Myrthe W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Rijsttafel Standaard viel zeer goed in de smaak! Wachttijd was zeer kort. Toen we voor het dessert wilden bestellen duurde het wat langer en zijn we even naar de serveerster toegelopen. Prijs was prima.
Eduard K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lekker eten en een vriendelike bediening en schoon
Carina D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor de vierde keer weer heerlijk echt Indonesisch gegeten .
Vriendelijke bediening!
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Samen met vriendin een zalige rijsttafel verorberd. Smoor en Rendang, saté, sambal goreng boontjes, oedang, sajoer lodeh en telor smaakten heerlijk. Bijgerechtjes ook. Vriendelijke bediening!
Erwin Reginald B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zondag nasi Ramses gehaald om op de bank lekker voor de tv voetbal te kijken , niet alleen duurde het veel te lang voor we uiteindelijk ons eten mee kregen terwijl we notabele de enige waren, het was niet echt lekker .
Chief S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Hier zondag avond eten gehaald wat een geweldig ontvangst van de dames , Het eten in tegenstelling bedroevend ,We hebben met zn tweetjes Nasi Rames meegenomen . Buiten dat het erg lang duurde terwijl er bijna niemand was . Smaakte het niet lekker , tevens was de Rijst kletsnat van de het vocht . In tegenstelling tot voorgaande recensies vond ik en mijn vrouw het onvoldoende .
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
zeer aangenaam verrast door de overheerlijke gerechten en de vriendelijke bediening.
Komen hier zeker terug en gelukkig hebben ze ook afhaal !
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten, Rendang heerlijk mals en goed op smaak, broccoli en kangkung erg lekker. Kambing iets te flauw naar onze smaak. Zeer vriendelijke bediening.
Yvon H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Al meerdere keren hier gegeten ook met vrienden
Komen uit Zevenhuizen en vinden het heerlijk eten bij jullie compliment zowel het eten de bediening allemaal prima.Komen zeker snel weer terug
Gr.y.hesseling
Dylan1991 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ik heb bij verschillende indonesische restaurants in Den Haag gegeten echter was Sayang vele malen beter. Alle smaken en gerechten waren erg smaakvol, eerlijk, vers en puur, de "simpelste" gerechten hadden zelfs een positiefe verrasing en brachten zijn eigen diepgang. De bediening was erg vriendelijk en vlot. De stijl van de inrichting is er één die je minder snel zou zien in het soort restaurant. Belangrijker was het voor mij dat alles er schoon en fris uitzag met genoeg ruimte om te zitten. Een absolute aanrader en voormij vanaf nu een vaste plek voor wanneer ik indonesisch wil eten.
L.J.W.E. B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima en smaakvolle gerechten. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Goede menukaart. Prettige ambiance.
Matt N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op deze vrijdag voor de 1 e keer dit leuke eethuisje bezocht ,ik kan mij nog herinneren dat er heel lang op deze plek een van de eerste en mi beste shoarmazaken van den haag heeft gezeten ,ik spreek dan over de jaren 8o /90 , even nog broodje S. Eten na het uitgaan , zolang geleden dus al :)
We hebben heerlijk gegeten , niet al te grote porties , maar je kan proeven dat er met liefde gekookt wordt Goede koening .Heerlijke rendang ( mag iets meer pedis ) en ritja ritja( van spek) knapperige sajoer en een werkelijk heerlijke pisang goreng toe .
Sayang mag er nog jaren blijven wat mij betreft zeker ook door de correcte gastvrije en vriendelijke bediening
Zaza1 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wat een feest om hier te eten! Zuivere smaken, gerechten goed van elkaar te onderscheiden. Zeer vriendelijk. Enthousiaste jonge kok. Inrichting is wat minder. Met die muurtjes kun je net zo goed in een Italiaans restaurant zitten.
Nina H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Voor het eerst naar een indonesisch restaurant geweest en wij hebben echt genoten !
Knusse nette inrichting en super vriendelijke service.
Wij hadden een rijsttafel met 9 verschillende gerechten en alles had zijn eigen smaak !!! We komen zeker nog eens terug ...
Y M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Door goede recensies op Iens hier gereserveerd. Zowel maaltijd als ontvangst waren geweldig! Komen zeker nog eens terug.
José S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk originele keuken. Oa peteh bonen in diverse gerechten. Inrichting mag wat tropischer, maar dat heeft de pret niet gedrukt.
Maudie K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten hier met mijn dochter. We hadden de rijsttafel kip, die erg smakelijk was. Zowel de kip- als de groentegerechten hadden elk echt een eigen smaak, dat kan ik altijd wel waarderen. De inrichting is eenvoudig, maar gezellig en de bediening was prima. Ze kwamen precies vaak genoeg even checken of alles naar wens was. Al met al een prima ervaring!
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Ik zag wat recensies op deze site.
Dan wil je toch wat origineels schrijven. Maar dat lukt me niet. Het eten is erg goed en authentiek Indonesisch. De bediening is vriendelijk en snel. De prijs -kwaliteitsverhouding uitstekend. De inrichting rustig en overzichtelijk.
Wij komen hier terug, dat is zeker.
Wij aten de rijsttafel pedis voor EUR 33,00
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Sayang heeft een heerlijke kaart vol met usual suspects. Wij namen de ikan pepesan, oedang pete, sate babi en een bordje kangkung. De bediening is vlot en de keuken snel. De vis blijkt de een heel groot uitgevallen vis, erg lekker op smaak gebracht, maar de pepesan is niet zo nadrukkelijk aanwezig, helaas. De garnalen en de saus zijn super, de kangkung precies wat je verwacht, alleen de sate is wat droog en laten we staan. Prima tentje voor authentiek Indonesisch eten, echter lekker lang tafelen zit er niet in - we stonden in een uur weer buiten!
BdeVriesjansen D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een goede rijsttafel gegeten.gerchten waren vers met goede eigen smaak .