Sayang

Laan van Meerdervoort 287 2563 AE Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Sayang

Indonesisch genieten

Indonesische pracht en praal aan de Haagse Laan van Meerdervoort. Dit restaurant neemt je smaakpapillen mee op reis langs de heerlijke geuren, smaken en aroma’s van de Indonesische keuken. Strijk neer en laat je verrassen. Hier weten ze precies waar ze mee bezig zijn en zullen ze jou een culinaire ervaring rijker naar huis laten gaan!

Meer informatie over restaurant Sayang

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Sayang

Frank A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We waren met zijn vieren en hebben lekker gegeten. De bediening was dik in orde. het restaurant is niet al te groot maar misschien is dit juist hun kracht. De tafels zijn ruim genoeg alleen de stoelen zijn wat laag. Wij vroegen om kussens om hoger te kunnen zitten en die kregen wij ook zonder problemen. Misschien dat mijn soepje net ietsiepietsie lauw was hetgeen ik ook heb gezegd en goed werd opgepakt door het personeel. Bediening was uitstekend en de prijs valt heel erg mee. Muziek op de achtergrond was precies goed en de muziek zeer naar onze smaak. We komen er vast weer eens eten. Zeker een aanrader dit Restaurant.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wat een heerlijk eten. Hier gaan we weer heen! Ieder gerecht heeft echt diverse smaken. Heerlijk!

Eenvoudige en rustige inrichting.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Gewoonweg super lekker, geen commentaar een echte aanbeveler
Mulder M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Goede verhouding prijs- kwaliteit -service, een van de beste rest. In den haag!
Tea D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
De bediening was goed en het personeel heel vriendelijk.
Het restaurant is een aanrader.
De gerechten hebben allemaal een eigen specifieke smaak.
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Beste Indonesisch eten ooit!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Zoals gewoonlijk weer erg lekker gegeten.
mike H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
goed gegeten voor niet teveel
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Gerechten in duurste rijsttafel Sayang zijn goed, maar voorspelbaar, niet echt uitgesproken en niet echt spannend. Betalen voor kraanwater is een beetje flauw. Tip: betere servetten.
John N.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Je kunt merken dat hier koks in de keuken staan die de Indonesische keuken kennen. Erg lekkere gerechten.
maaike S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
heerlijk gegeten en betaalbaar
Marly V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Sayang. De bediening is zeer vriendelijk en de prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend. De dag erna ook nog heerlijk Indisch gegeten, want wat niet op gaat mag altijd mee naar huis. Dit bieden ze zelf aan, hier hoef je dus niet om te vragen! Geweldige service. Zou in alle restaurants moeten gelden. Weg met de verspilling van eten!
Jim J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Erg lekker gegeten, scherpe prijs zeer vriendelijke bediening.
Francine E.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Met vriendinnen bij Sayang gegeten. Zelf ben ik er al een paar keer geweest. Voor de vriendinnen was het nieuw. Wij hadden twee rijsttafels, één vegetarische en één met kip. Verder hadden wij er één portie saté kambing bij. Wij waren erg enthousiast, en vonden het eten heel lekker. De schaaltjes waren na het eten dan ook nagenoeg leeg. We zouden zo weer terug komen!
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Vlees was mals en lekker gekruid en groente was knapperig. Rijsttafel Sayang is heerlijk.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Rijsttafel gegeten met de smaak van het echte Indonesiërs. Heel vriendelijke en alerte bediening. We ken zeker weer terug.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vanavond met goede oude kennissen uitstekend gegeten. Iedereen was zeer te spreken over smaken, versheid, vriendelijkheid van de dames.
Lege bakjes aan het einde gaven blijk van het in de smaak vallen van alle gerechten. Wij lieten niets over!
Dank voor de goede avond!
MiekeD D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Wat een heerlijke gerechten worden hier voor je op tafel gezet! Alles vers en verfijnd gekruid. vriendelijke bediening. wij waren er met onze kleinzoon van 25 die ook genoten heeft van gerechten die hij helemaal niet kende. weet zeker dat we voor Sayang een nieuwe fan hebben gecreëerd! Wij gaan er zelf zéker in de toekomst nog een aantal malen eten.
Kan het iedereen aanraden: neem een van de heerlijke rijsttafels, open je neus (voor de geur), gebruik je ogen (voor het uiterlijk van de diverse gerechten) en je tong om te genieten!!
Alexander N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hadden een rijsttafel besteld met extra gerechten, zoals sate enz. Het eten was zeer goed verzorgd en heerlijk gekruid. Sommige gerechten konden wat pittiger (voor de echte liefhebbers)
Inrichting mag wat strakker en betere afwerking. Bediening was goed. Niets op aan te merken.

Zeer zeker een aanrader
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Op 7 april weer lekker ontspannen gegeten. We hadden een rijsttafel kip voor 2 personen met bami goreng. We waren verstandig om er niets anders bij te bestellen want het was ruim voldoende. Het eten was zoals altijd erg lekker. Klein aandachtspunt is de luchtafvoer op het damestoilet, die maakt een hels kabaal en kan wel een sopje gebruiken.