Sayang

Laan van Meerdervoort 287 2563 AE Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Sayang

Indonesisch genieten

Indonesische pracht en praal aan de Haagse Laan van Meerdervoort. Dit restaurant neemt je smaakpapillen mee op reis langs de heerlijke geuren, smaken en aroma’s van de Indonesische keuken. Strijk neer en laat je verrassen. Hier weten ze precies waar ze mee bezig zijn en zullen ze jou een culinaire ervaring rijker naar huis laten gaan!

Meer informatie over restaurant Sayang

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk Indisch gegeten. Vriendelijke service en gezellige plek
M.J.Eugene S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
behoorlijk indisch restaurant,maar niet zo'n kwaliteit als de andere beoordelaars deed vermoeden.Wij geven het een cijfer 7-
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening
Herbert R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een locatie waar je lekker en eenvoudig een Indische maaltijd kunt nuttigen.Leuk om te zien dat een eigenaar van een eerdere locatie waar wij regelmatig kwamen hier plotseling binnenstapte. We zijn blij met SAYANG en hopen dat ze hier lang blijven. De bediening is goed vriendelijk en behulpzaam.
Duncan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het retaurant ligt uistekend, makkelijk pakeren voor de deur. Het eten is smaakvol en gevarieerd van smaak. Elk gerecht heeft zijn eigen specifiek smaak en brengt herinneringen boven van een mooie reis naar Indonesie. Ook de ingetogen, keurige bedienining draagt daaraan bij. Het was voor ons lekker eten en een mini vakantie.....voor herhaling vatbaar.
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten !! Supervlotte en aardige bediening. Komen zeker nog een keer terug.
de Vlugt R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk eten vooral de tahu telor petis, aardige bediening.
Complimenten vooral aan de kok!
Karina S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijke bediening. Alles zeer naar wens. Wij komen hier zeker terug! Geweldig genoten.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
De laatste weken een paar keer met genoegen bij Sayang gegeten. Leuke rustige zaak, goede bediening en heerlijke Indische gerechten. Vooral de Rijsttafel Pedis kan ik aanbevelen. Ik woon er dichtbij en ik kan zeggen dat Sayang een aanwinst is voor onze omgeving, maar ook voor Den Haag.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Klant vriendelijk personeel en het is zeker de moeite waard om bij Sayang te bezoeken.
Susan O.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Gewoon lekker Indonesisch eten, zoals de gerechten horen te smaken. Authentiek en niet duur geprijsd. Zeer vriendelijke bediening.
EngelOverDeTong ..
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Op een dinsdag bij Sayang gedineerd. Het restaurant was om 18u vrijwel leeg, maar om 20u was het vrijwel vol. De bediening is allervriendelijkst, snel ook. Wel moet ik telkens wennen aan het laten staan van je glas en alleen een nieuw flesje frisdrank plaatsen, maar dat zie je steeds vaker. De inrichting is simpel en niet heel sfeervol. Hoewel ik bij de grote foto's van Indonesië wel in no-time terug was op de plek van de foto...

We kozen voor de rijsttafel pedis: een heerlijke combinatie van gerechten. Absoluut niet pedis overigens. De dendeng blado en de babi ritja zijn overheerlijk. Ik ga zeker terug om de andere gerechten ook eens te proberen. Overigens is het allemaal wel erg verfijnd; de smaken zijn lekker maar subtiel. Net als de rijsttafel pedis niet pedis is. Moet je van houden. Van mij mag het wel iets meer uitgesproken, maar misschien scoort dat niet bij de gemiddelde Haagse bezoeker. Desalniettemin: zeker een aanrader!
de Vlugt R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Eerste maal geweest, prima bevallen, komen gauw terug. Veel succes!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Minpunt: het nieuwe beleid is dat er ineens geen kraanwater meer geserveerd wordt (ook niet als je al wel andere drankjes besteld hebt). Heel vreemd en behoorlijk teleurstellend, jammer, want verder is de service altijd heel goed! Het eten is gelukkig nog net zo heerlijk als altijd!
Witho W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
De rijsttafel was voortreffelijk, evenals de bijgerechten (sate kambing en gebakken tahoe).
Een aanrader!
familie D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Op 24-2-17 Sayang bezocht en kregen rijsttafel pedis opgediend , die uit 3 vleesgerechten bestaat , 2 soorten saté , stukje kip en nog een aantal andere gerechten zoals groenten , ei en wat klein spul. Wat hebben wij hiervan genoten. De smaak van de gerechten is voortreffelijk evenals de hoeveelheden. Het was zo lekker dat ik eigenlijk te veel heb gegeten. Dit restaurant is een Topper , waar wij zeker regelmatig zullen terugkomen.
Roly de Munck
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Hier vandaag per toeval terecht gekomen en geen seconde spijt van! De bediening is super attent en vriendelijk, de sfeer in het restaurant niet heel bijzonder maar alles is wel netjes ingericht. We namen een rijsttafel waarvan (en dat vind ik bijzonder!!) alle gerechten even smaakvol en authentiek waren. Een aanrader voor de liefhebbers van de indonesische keuken!
De tafel van Hilleke L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Fantastisch lekkere verfijnde vegetarische rijsttafel. We hebben gesmuld. Deze werd ook mooi verzorgd opgediend. Jammer dat het personeel alleen aandacht had voor het grote gezelschap waardoor het niet zag dat we tot twee keer toe iets te drinken wilden bestellen.
w.t.m. B.
Een zeer smakelijke vegetarische rijsttafel!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Strak ingericht restaurant. Goede. vlotte, persoonlijke bediening. heerlijke gerechten voor een schappelijke prijs. Kortom: genieten.