Sayang

Laan van Meerdervoort 287 2563 AE Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Sayang

Indonesisch genieten

Indonesische pracht en praal aan de Haagse Laan van Meerdervoort. Dit restaurant neemt je smaakpapillen mee op reis langs de heerlijke geuren, smaken en aroma’s van de Indonesische keuken. Strijk neer en laat je verrassen. Hier weten ze precies waar ze mee bezig zijn en zullen ze jou een culinaire ervaring rijker naar huis laten gaan!

Meer informatie over restaurant Sayang

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Bart T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug! Leuk personeel en goede kwaliteit van de ingrediënten.
Jennifer R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor een zeer voordelige prijs! Echt de typische Indonesische smaken
maxim L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Standaard rijsttafel kost 17,50 per persoon. Matig pittig. Veel vlees weinig groente. Eten was lekker. Zit ver van centrum 40 minuten lopen. Tram 3 komt er langs.
Dirk U.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk eten en hartelijke service! We komen hier niet voor niets zo vaak!
Claire O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Al een paar maal met vrienden bij Sayan gegeten. Alles was even lekker en vers klaargemaakt, dat kon je proeven.
Ook een paar keer eten afgehaald en ook dat was prima!! Ook de bediening is heel vriendelijk.
Wij begrijpen de recensies van 4 en 5 niet.
Wij komen hier zeker terug.
Voorproever10 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Uitstekend Indonesisch restaurant. De rijsttafel Pedis blonk uit door originele smaken. Alle gerechten individueel van kruiderij en zorgvuldig klaargemaakt en opgediend. Prachtige geuren en kleuren. Deze rijsttafel is op diverse korting/voucher websites met aanzienlijke korting te bestellen dus maak hier gebruik van voordat u een tafel boekt.

Zeer vriendelijke ontvangst. Keurig personeel. Een aanrader!
MT H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prime restaurant.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met o.a eenIndonedidcjr vriend hier gegeten eh ijs vond, net zo als ik, de gerechten goed. Nette zaak. Het personeels kan wat meer contact maken met de gasten.ze zijn war " formeel ".
Myrthe W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Rijsttafel Standaard viel zeer goed in de smaak! Wachttijd was zeer kort. Toen we voor het dessert wilden bestellen duurde het wat langer en zijn we even naar de serveerster toegelopen. Prijs was prima.
Eduard K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lekker eten en een vriendelike bediening en schoon
Carina D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor de vierde keer weer heerlijk echt Indonesisch gegeten .
Vriendelijke bediening!
wim V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Samen met vriendin een zalige rijsttafel verorberd. Smoor en Rendang, saté, sambal goreng boontjes, oedang, sajoer lodeh en telor smaakten heerlijk. Bijgerechtjes ook. Vriendelijke bediening!
Erwin Reginald B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zondag nasi Ramses gehaald om op de bank lekker voor de tv voetbal te kijken , niet alleen duurde het veel te lang voor we uiteindelijk ons eten mee kregen terwijl we notabele de enige waren, het was niet echt lekker .
chief S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Hier zondag avond eten gehaald wat een geweldig ontvangst van de dames , Het eten in tegenstelling bedroevend ,We hebben met zn tweetjes Nasi Rames meegenomen . Buiten dat het erg lang duurde terwijl er bijna niemand was . Smaakte het niet lekker , tevens was de Rijst kletsnat van de het vocht . In tegenstelling tot voorgaande recensies vond ik en mijn vrouw het onvoldoende .
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
zeer aangenaam verrast door de overheerlijke gerechten en de vriendelijke bediening.
Komen hier zeker terug en gelukkig hebben ze ook afhaal !
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten, Rendang heerlijk mals en goed op smaak, broccoli en kangkung erg lekker. Kambing iets te flauw naar onze smaak. Zeer vriendelijke bediening.
Yvon H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Al meerdere keren hier gegeten ook met vrienden
Komen uit Zevenhuizen en vinden het heerlijk eten bij jullie compliment zowel het eten de bediening allemaal prima.Komen zeker snel weer terug
Gr.y.hesseling
dylan1991 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ik heb bij verschillende indonesische restaurants in Den Haag gegeten echter was Sayang vele malen beter. Alle smaken en gerechten waren erg smaakvol, eerlijk, vers en puur, de "simpelste" gerechten hadden zelfs een positiefe verrasing en brachten zijn eigen diepgang. De bediening was erg vriendelijk en vlot. De stijl van de inrichting is er één die je minder snel zou zien in het soort restaurant. Belangrijker was het voor mij dat alles er schoon en fris uitzag met genoeg ruimte om te zitten. Een absolute aanrader en voormij vanaf nu een vaste plek voor wanneer ik indonesisch wil eten.
L.J.W.E. B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima en smaakvolle gerechten. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Goede menukaart. Prettige ambiance.