Sawaddee Ka

Meer informatie over restaurant Sawaddee Ka

• Af te huren , Wi-Fi
Kasjo .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
We komen al jaren bij dit restaurant. Het is echt niet meer wat het vroeger geweest is. Vet en de Thaise keuken niet waardig.
Robijn023 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gisteren hier voor het eerst hier gegeten met zijn tweetjes. Het eten was heerlijk, service en restaurant prima. 10/13 Euro voor hoofdgerecht zeker niet duur en de prijs waard.
We komen hier zeker nog eens terug.
Rakesh A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
No nonsense Thai. Wij hadden de groene curry met kip, pad that vegetarisch en het gemengde voorgerecht. Smaken waren goed, bediening ok en interieur informeel met houten tafels en stoelen.
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Ik heb eten laten bezorgen dus kan niks over het decor zeggen. Het was er vrij snel, dus service goed! Ik had de biefstuk met broccoli in oestersaus, die was okee, niet heel spectaculair. De biefstuk met knoflook en koriander die mijn huisgenoot had was daarentegen wel echt heel lekker. Vooraf hadden we kipsate besteld, deze was echt niet te eten. Een heel dun plakje gortdroge kipfilet die nauwelijks door te komen was. De pindasaus erbij was wel lekker. Volgende keer maar gewoon het gerecht dat mijn huisgenoot had bestellen!
Tiba_proeft .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Hier bestel ik regelmatig eten en heb er onlangs voor de vijfde keer in het restaurant gegeten. Alle hoofdgerechten vind ik lekker, echte Thaise smaken hoewel de curry's een stuk milder en zoeter zijn dan in Thailand (misschien maar goed ook). Ik bestel vaak de vegetarische gerechten met tofu maar de rundvlees- kip- en visgerechten zijn ook heerlijk, zoals die met rode curry, Massaman curry, of met knoflook-bosui-koriander. Een enkele keer gebeurt het dat de rijst te gaar is of de groente niet helemaal vers maar het kan niet altijd perfect zijn. Gezien de lage prijzen vind ik het eten een dikke 8 waard. Pas wel op met de som tam salades die kunnen dan wel weer erg heet zijn! De serveersters zeggen meestal niet zoveel maar doen gewoon hun werk. Het decor is simpel, hier en daar zelfs een beetje smoezelig maar dat heeft ook wel weer wat. Aangezien ik in de buurt woon blijf ik hier terugkomen.
Fleur J.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Ik ben wat verbaasd over de slechte recenties. Lekker gegeten, het duurde alleen wat lang, maar service was goed en bediening aardig. Ook zeker niet duur. Overigens zat het restaurant ook helemaal vol, dat zegt ook wat!