Savini Ristorante

Spuistraat 1D 1012 SP Amsterdam Nederland Kaart
31-206271282

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Savini Ristorante

Uitmuntend
9,2
9,1
Leander B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heel lekker eten, ontzettende gezellige sfeer en het restaurant is ontzettend knus en gezellig! Werkelijk een aanrader!
Janine J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk was het!
A.H.C.. K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Arnd K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
In zijn geheel prima gegeten. Echter toch een paar opmerkingen. Erg veel toeristen, we waren de enige Amsterdammers. We zaten buiten en naast ons werd de fundering hersteld waardoor er grote bouw machines stonden direct naast het terras. Ze hadden tenminste een tijdelijke afrastering kunnen plaatsen zodat we niet inaar een bouwput keken.
Het eten was lekker maar niet bijzonder De scropino was niet hand gemaakt en niet koud genoug. De zalm was droog gebakken en de aardappels en spinazie een saaie toevoeging. Polenta of een romige pasta had beter gepast. De ravioli met truffel saus was overigens verrukkelijk.
Lambertus K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Geweldig restaurant in het drukke Amsterdam is dit een mooie plek waar wij heerlijk buiten hebben gezeten.
Geen lawaai en lekker in het zonnetje. Personeel zeer vriendelijk. Beste stukje vlees sinds tijden, erg mals en goed bereid. Aanrader!
Demi D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Ik ben laatst als verassing voor mijn moeder hier wezen eten samen met mijn zusje. Ik werd direct herkent en wat een top service! Ik werd meteen geholpen met het ophangen van de versiering en er werd zelfs geholpen met het opblazen van ballonnen ondanks de drukte. We kregen als verassing prosecco van het huis aangeboden en lekker wat brood op tafel. We hebben met z'n drieën genoten van de meloen met ham als voorgerecht en vervolgens hebben wij pizza genomen. Als afsluiter hadden we citroentaart en deze smaakte ook heerlijk! Echt top service en zeker een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug!
marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Prima locatie terras heerlijk in de zon service goed eten voortreffelijk komen zeker een keertje terug!
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Perfect gegeten
Top pasta met truffel Een aanrader!
Wim of Riet K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Goed eten, goede ontvangst.
gerda C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
aanrader, komen hier zeker terug
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Lekker eten, goeie service.
Soms wel erg snel spullen van tafel willen halen.
Zeker een aanrader!
Iztok S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Echte Italiaanse bediening met alle leuke details die er bij horen, zoals de obers die in het Italiaans alstublieft en dankuwel zeggen. Goede kaart. Uitstekende veal scallopini gegeten.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Op eerste kerstdag hier gegeten en het was heerlijk. De rode huiswijn is naast de andere wijnkeuzes een prima keuze. Begonne met de antipasti voor twee waarbij je oa een heerlijke selectie van charcuterie. Als hoofdgerecht de scaloppina , tagliatelle met eekhoorntjesbrood en de risotto met truffel. Alle drie prima keuze. Je smaakpapillen worden uitstekend geprikkeld. Als kerstcadeau kregen we ook nog wen panettone mee, erg attent.
Zeker een aanrader en we komen nog een keer terug
LoorAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Bediening is prima. Voorgerecht champignons oké maar duur.
Spaghetti met garnalen goed maar niet bijzonder. Bier was lauw. Kwaliteit prijs is uit balans. Toeristen prijzen. Heel jammer.
Moeilijk om een goed restaurant te vinden in het centrum van Amsterdam met redelijke prijzen.
maryhaast .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Met 6 personen heel goed gegeten. Als voorgerecht carpaccio, was heel goed, ik had champignons, die hadden voor mij wat pittiger gemogen maar waren oké. Als hoofdgerecht kalfsoester, die bijzonder in de smaak viel, ik had zelfgemaakte gevulde pasta, rijkelijk bestrooid met Parmezaanse kaas, was verrukkelijk. Het was mijn verjaardag wat de bediening was opgevallen door de cadeautjes die ik kreeg en als verrassing kregen we een hele schaal vol lekkere desserts versierd met brandende sterretjes, heel attent. De tijd tussen voor- en hoofdgerecht was enkele minuten, het enige minpuntje van de avond.
Sep V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Gegeten bij savini vanwege concert bij bitterzoet aan de overkant. Hadden niet al te veel tijd. Hoofdgerecht pasta met spinazie en worstjes en een pasta met gamba's. Simpel, maar heerlijk klaar gemaakt zoals het hoort in de italiaanse keuken, met een lekkere wijn. Erg aardige bediening en bijzonder pand precies tussen NWZ en Spui met ingangen aan beide straten.
nobbedie .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
We hebben een geweldige avond gehad met uitstekend eten en meer dan buitegwoon goede service. een echte aanrader! tot het eind toe was er tijd voor kleine zaken die onze avond compleet maakte
Chri5taaa .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Vriendelijke bediening. Broodjes vooraf kwamen direct uit de oven en waren nog heerlijk warm. Jammer was dat we 5 minuten na bestelling al ons gerecht kregen, waardoor we eigenlijk binnen een half uur na aankomt weer buiten hadden kunnen staan. Gaf ook geen gevoel van vers klaargemaakt eten. Hoofdgerecht helaas lauw.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Op zaterdagavond hier gegeten omdat we er tegenover bij Bitterzoet moesten zijn. Standaard Italiaan, verwacht geen bijzondere dingen. De bruchetta was lekker, maar ook niet meer dan dat. Pizza is prima, maar ook geen Uitblinker. Pasta ook aardig. Al met al niets mis mee, maar de prijs kwaliteit is wel een beetje zoek. Huiswijn is heerlijk, maar aan de prijzige kant. Bediening zeer vriendelijk en het restaurant zit in een mooi pand. Er komen wel veel toeristen.
Dekk01 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Eten en service prima. Heb gekozen voor de carpaccio die heerlijk was. Daarna de pizza met parmaham. Prima pizza. Kan ook niet veel bij mis gaan. Afgerond met een tiramisu, die er toen eigenlijk niet meer bij kon. Afgeblust met een fijne huis chianti. Na afloop een limoncello on the house.
Maar moet die poster van The Godfather aan de muur?