Savini Ristorante

Spuistraat 1D 1012 SP Amsterdam Nederland Kaart
31-206271282

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Savini Ristorante

Uitmuntend
9,2
9,1
epietersen P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Eten was prima, zeer smaakvol. Service was redelijk tot goed, de rest was slecht. We zaten met 4 pers aan een 4 pers tafel die in mijn ogen geschikt was voor 2 personen. Savini is ingesteld op maximale omzet per vierkante centimeter. Teveel tafels en stoelen, je stoot voortdurende tegen elkaar aan. Te weinig toiletten. Savini heeft denk ik focus op toeristen die toch niet terugkeren. Dus prop er maar zoveel mogelijk in je restaurant.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Goede ontvangst. Leuke en hartelijke bediening. Eten was van lekkere kwaliteit. Je wordt behoorlijk snel geholpen, waardoor de tafel meerdere malen wordt gebruikt. Niet een avondje tafelen dus.
hennyversteeg V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Lekker gegeten buiten op het terras.
Prima adres, goede prijs/kwaliteit verhouding
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Savini hoort bij de betere Italiaanse resaurants in Amsterdam. Echt Italiaans, namelijk ingredienten van hoge kwaliteit en dat op precies de goed manier bereiden.
Jilles V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het eten was prima. De pauzes tussen de diverse gangen mogen wel wat langer zijn.
Leander B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heel lekker eten, ontzettende gezellige sfeer en het restaurant is ontzettend knus en gezellig! Werkelijk een aanrader!
Janine J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk was het!
A.H.C.. K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We waren afgegaan op de recensie op Iens (9.5 - 10.0) en de werkelijkheid klopte er precies mee. Alles klopte, alles was goed. Bij aankomst wist men precies wie we waren en wat de afspraken waren. We zaten in de 17.30-shift, dat gaf 20% korting op de totale rekening. Er is een bijzondere menukaart. Wij waren met drie en kozen drie verschillende dingen: allemaal erg lekker en alles kwam keurig gelijk.
Bediening was prima en het afrekenproces ook. Wij komen hier zeker nog wel eens terug, één van de beste Italiaanse restaurants ooit. En als je niet in Amsterdam woont of je auto staat niet in het centrum: het C.S. is op twee minuten lopen.
Arnd K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
In zijn geheel prima gegeten. Echter toch een paar opmerkingen. Erg veel toeristen, we waren de enige Amsterdammers. We zaten buiten en naast ons werd de fundering hersteld waardoor er grote bouw machines stonden direct naast het terras. Ze hadden tenminste een tijdelijke afrastering kunnen plaatsen zodat we niet inaar een bouwput keken.
Het eten was lekker maar niet bijzonder De scropino was niet hand gemaakt en niet koud genoug. De zalm was droog gebakken en de aardappels en spinazie een saaie toevoeging. Polenta of een romige pasta had beter gepast. De ravioli met truffel saus was overigens verrukkelijk.
Lambertus K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Geweldig restaurant in het drukke Amsterdam is dit een mooie plek waar wij heerlijk buiten hebben gezeten.
Geen lawaai en lekker in het zonnetje. Personeel zeer vriendelijk. Beste stukje vlees sinds tijden, erg mals en goed bereid. Aanrader!
Demi D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Ik ben laatst als verassing voor mijn moeder hier wezen eten samen met mijn zusje. Ik werd direct herkent en wat een top service! Ik werd meteen geholpen met het ophangen van de versiering en er werd zelfs geholpen met het opblazen van ballonnen ondanks de drukte. We kregen als verassing prosecco van het huis aangeboden en lekker wat brood op tafel. We hebben met z'n drieën genoten van de meloen met ham als voorgerecht en vervolgens hebben wij pizza genomen. Als afsluiter hadden we citroentaart en deze smaakte ook heerlijk! Echt top service en zeker een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug!
marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Prima locatie terras heerlijk in de zon service goed eten voortreffelijk komen zeker een keertje terug!
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Perfect gegeten
Top pasta met truffel Een aanrader!
Wim of Riet K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Goed eten, goede ontvangst.
gerda C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
aanrader, komen hier zeker terug
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Lekker eten, goeie service.
Soms wel erg snel spullen van tafel willen halen.
Zeker een aanrader!
Iztok S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Echte Italiaanse bediening met alle leuke details die er bij horen, zoals de obers die in het Italiaans alstublieft en dankuwel zeggen. Goede kaart. Uitstekende veal scallopini gegeten.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Op eerste kerstdag hier gegeten en het was heerlijk. De rode huiswijn is naast de andere wijnkeuzes een prima keuze. Begonne met de antipasti voor twee waarbij je oa een heerlijke selectie van charcuterie. Als hoofdgerecht de scaloppina , tagliatelle met eekhoorntjesbrood en de risotto met truffel. Alle drie prima keuze. Je smaakpapillen worden uitstekend geprikkeld. Als kerstcadeau kregen we ook nog wen panettone mee, erg attent.
Zeker een aanrader en we komen nog een keer terug
LoorAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Bediening is prima. Voorgerecht champignons oké maar duur.
Spaghetti met garnalen goed maar niet bijzonder. Bier was lauw. Kwaliteit prijs is uit balans. Toeristen prijzen. Heel jammer.
Moeilijk om een goed restaurant te vinden in het centrum van Amsterdam met redelijke prijzen.
maryhaast .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Met 6 personen heel goed gegeten. Als voorgerecht carpaccio, was heel goed, ik had champignons, die hadden voor mij wat pittiger gemogen maar waren oké. Als hoofdgerecht kalfsoester, die bijzonder in de smaak viel, ik had zelfgemaakte gevulde pasta, rijkelijk bestrooid met Parmezaanse kaas, was verrukkelijk. Het was mijn verjaardag wat de bediening was opgevallen door de cadeautjes die ik kreeg en als verrassing kregen we een hele schaal vol lekkere desserts versierd met brandende sterretjes, heel attent. De tijd tussen voor- en hoofdgerecht was enkele minuten, het enige minpuntje van de avond.