Savini Ristorante

31-206271282

Meer informatie over restaurant Savini Ristorante

Iztok S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Echte Italiaanse bediening met alle leuke details die er bij horen, zoals de obers die in het Italiaans alstublieft en dankuwel zeggen. Goede kaart. Uitstekende veal scallopini gegeten.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Op eerste kerstdag hier gegeten en het was heerlijk. De rode huiswijn is naast de andere wijnkeuzes een prima keuze. Begonne met de antipasti voor twee waarbij je oa een heerlijke selectie van charcuterie. Als hoofdgerecht de scaloppina , tagliatelle met eekhoorntjesbrood en de risotto met truffel. Alle drie prima keuze. Je smaakpapillen worden uitstekend geprikkeld. Als kerstcadeau kregen we ook nog wen panettone mee, erg attent.
Zeker een aanrader en we komen nog een keer terug
LoorAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Bediening is prima. Voorgerecht champignons oké maar duur.
Spaghetti met garnalen goed maar niet bijzonder. Bier was lauw. Kwaliteit prijs is uit balans. Toeristen prijzen. Heel jammer.
Moeilijk om een goed restaurant te vinden in het centrum van Amsterdam met redelijke prijzen.
Maryhaast .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Met 6 personen heel goed gegeten. Als voorgerecht carpaccio, was heel goed, ik had champignons, die hadden voor mij wat pittiger gemogen maar waren oké. Als hoofdgerecht kalfsoester, die bijzonder in de smaak viel, ik had zelfgemaakte gevulde pasta, rijkelijk bestrooid met Parmezaanse kaas, was verrukkelijk. Het was mijn verjaardag wat de bediening was opgevallen door de cadeautjes die ik kreeg en als verrassing kregen we een hele schaal vol lekkere desserts versierd met brandende sterretjes, heel attent. De tijd tussen voor- en hoofdgerecht was enkele minuten, het enige minpuntje van de avond.
Sep V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Gegeten bij savini vanwege concert bij bitterzoet aan de overkant. Hadden niet al te veel tijd. Hoofdgerecht pasta met spinazie en worstjes en een pasta met gamba's. Simpel, maar heerlijk klaar gemaakt zoals het hoort in de italiaanse keuken, met een lekkere wijn. Erg aardige bediening en bijzonder pand precies tussen NWZ en Spui met ingangen aan beide straten.
Nobbedie .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
We hebben een geweldige avond gehad met uitstekend eten en meer dan buitegwoon goede service. een echte aanrader! tot het eind toe was er tijd voor kleine zaken die onze avond compleet maakte
Chri5taaa .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Vriendelijke bediening. Broodjes vooraf kwamen direct uit de oven en waren nog heerlijk warm. Jammer was dat we 5 minuten na bestelling al ons gerecht kregen, waardoor we eigenlijk binnen een half uur na aankomt weer buiten hadden kunnen staan. Gaf ook geen gevoel van vers klaargemaakt eten. Hoofdgerecht helaas lauw.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Op zaterdagavond hier gegeten omdat we er tegenover bij Bitterzoet moesten zijn. Standaard Italiaan, verwacht geen bijzondere dingen. De bruchetta was lekker, maar ook niet meer dan dat. Pizza is prima, maar ook geen Uitblinker. Pasta ook aardig. Al met al niets mis mee, maar de prijs kwaliteit is wel een beetje zoek. Huiswijn is heerlijk, maar aan de prijzige kant. Bediening zeer vriendelijk en het restaurant zit in een mooi pand. Er komen wel veel toeristen.
Dekk01 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Eten en service prima. Heb gekozen voor de carpaccio die heerlijk was. Daarna de pizza met parmaham. Prima pizza. Kan ook niet veel bij mis gaan. Afgerond met een tiramisu, die er toen eigenlijk niet meer bij kon. Afgeblust met een fijne huis chianti. Na afloop een limoncello on the house.
Maar moet die poster van The Godfather aan de muur?
RCincil .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Donderdagavond 4 april bij savini gegeten, het was heerlijk, Ik was met mijn vrouw en we zijn heel vriendelijk ontvangen, bruschetta van huis heel snel aan tafel.
Pasta met gambas was verrukkelijk net als , Pasta met vlees.
Ik heb een gezellig en smakelijke avond gehad, een aanrader voor iedere liefhebber van Italiaanse keuken.

Jarno T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Wat dure italiaan die niet aan de verwachtingen voldeed. de standaard Italiaanse gerechten op de menu kaart (carpaccio, pasta vongole, vitello tonato, ossobocco etc waar net wat te veel voor wordt gevraagd.Daarnaast zijn de gerechten echt veel te zout. Blijkt geen incident aangezien dit voor alle vier voor ons het geval was. huiswijnen waren prima. Helaas geen blijvertje
Mara25 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
vrijdagavond bij savini gegeten, het was heerlijk, wij waren heel vriendelijk ontvangen, bruschetta van huis heel snel aan tafel, pasta was verrukkelijk net als gambas, een heel gezellig en smakelijke avond gehad, een aanrader voor iedere liefhebber van Italiaanse keuken
Kamal L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Four cheese pasta was very tasteful and enjoyable. Although it was quite busy and staff was friendly too. Definitely coming back again.
Fons K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Heerlijk op zijn Italiaans midden in Amsterdam.
In het gezellig ingerichte restaurant hebben wij genoten van de heerlijke gerechten mijn vrouw koos voor Funghi Trifolati. Ik nam Antipasto Misto beide waren heerlijk en zeer ruim gegarneerd.
Daarna voor mij de Specialiteit van Savini: Ossobuco alla Milanese en mijn vrouw smulde van de verse: Salmone alla Griglia.
De bijgerechten mogen er ook zeker zijn vers en zeer smakelijk.
Na afloop hebben we de huisgemaakte Tiramisu gedeeld.
Het leuke is dat er ook ½ flesjes wijn op de kaart staan zodat wij ieder een flesje konden nemen mijn vrouw witte Falanghina igt - Villa en voor mij een rode Matilde Aglianico igt - Villa Matilde
Wij komen zeker nog vaker genieten in de Spuistraat.
Fran N.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Zondag gegeten in Savini. Het was heel gezellig, de ober erg vriendelijk en gastvrij. Bruschetta van het huis! Carpaccio vooraf erg lekker en de gamba' s waren heerlijk. Kortom een hele leuke en smakelijke avond gehad in Savini! Een aanrader!
Roekeloos .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Het was zeer druk toen we binnenkwamen, maar toch werden we erg goed ontvangen met veel aandacht en een drankje van het huis tijdens het wachten op onze tafel. Precies in de goede volgorde werd onze bestelling opgenomen en gebracht door personeel met een glimlach en goed advies.
Het eten was uitmuntend, een heerlijke pasta en geweldig stuk vlees en als toetje een prima Tiramisu! Savini is een echte aanrader voor wie goed Italiaans wil eten in de Hoofdstad van Nederland! Ook goed te bereiken met het openbaar vervoer trouwens!
AlanCarlos .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
Heb hier vorige week gegeten met collega's en ik moet zeggen dat ik genoten heb. We werden heel warm ontvangen door een hele aardige meneer. Het eten was verrukkelijk de pasta die ik had was al dente. De wijn was heerlijk. ?taliaans muziek op de achtergrond perfect gestreken servetten op tafel met sfeervol licht wat wil je nog meer?! Kortom een toprestaurant!