Savini Restaurante

9,1

Jouw recensie over het restaurant Savini Restaurante

Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prima bediening, gezellig en knus restaurant, lekker eten
Tinne V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Elke keer opnieuw verfijnd eten!
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Goed
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Echte Italiaanse keuken, lekker gegeten. Wij komen terug!!!!
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Echt Italiaanse sfeer en gerechten. Waren hier voor het eerst en aten met 5 personen.
Italiaanse keuken met goede ingedrienten op Toscaanse manier bereidt. Vriendelijke bediening en juiste tijd tussen de gangen. Ruim 2.5 uur voor 3 gangen en de koffie corretto lekker sterk met likeur naar wens.
Inktvis ringen met perfect beslag. Zowel vis als vlees hoofdgerechten verse ingrediënten op echte Italiaanse smaak gebracht. Nagerechten Tiramisu luchtig en lekker. Citroen taart krokante bodem en citroen vulling prima.
We gaan er zeker nog eens eten.
noura A.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Very nice
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heel lekker eten. Vriendelijke bediening.
lisabelle K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Italiaanse topper in hartje Amsterdam. De Truffelpasta is zeker aan te raden. Tip: eten komt erg snel achter elkaar, geef het aan als je langer wilt zitten, anders ben je binnen drie kwartier door al je gangen heen.
epietersen P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Eten was prima, zeer smaakvol. Service was redelijk tot goed, de rest was slecht. We zaten met 4 pers aan een 4 pers tafel die in mijn ogen geschikt was voor 2 personen. Savini is ingesteld op maximale omzet per vierkante centimeter. Teveel tafels en stoelen, je stoot voortdurende tegen elkaar aan. Te weinig toiletten. Savini heeft denk ik focus op toeristen die toch niet terugkeren. Dus prop er maar zoveel mogelijk in je restaurant.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Goede ontvangst. Leuke en hartelijke bediening. Eten was van lekkere kwaliteit. Je wordt behoorlijk snel geholpen, waardoor de tafel meerdere malen wordt gebruikt. Niet een avondje tafelen dus.
hennyversteeg V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Lekker gegeten buiten op het terras.
Prima adres, goede prijs/kwaliteit verhouding
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Savini hoort bij de betere Italiaanse resaurants in Amsterdam. Echt Italiaans, namelijk ingredienten van hoge kwaliteit en dat op precies de goed manier bereiden.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Alleszins redelijk restaurant maar niet uitzonderlijk. De cijfers op Iens deden vermoeden dat het echt veel beter zou zijn, maar daardoor viel het dus wat tegen.
Jilles V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het eten was prima. De pauzes tussen de diverse gangen mogen wel wat langer zijn.
Leander B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heel lekker eten, ontzettende gezellige sfeer en het restaurant is ontzettend knus en gezellig! Werkelijk een aanrader!
Janine J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk was het!
A.H.C.. K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We waren afgegaan op de recensie op Iens (9.5 - 10.0) en de werkelijkheid klopte er precies mee. Alles klopte, alles was goed. Bij aankomst wist men precies wie we waren en wat de afspraken waren. We zaten in de 17.30-shift, dat gaf 20% korting op de totale rekening. Er is een bijzondere menukaart. Wij waren met drie en kozen drie verschillende dingen: allemaal erg lekker en alles kwam keurig gelijk.
Bediening was prima en het afrekenproces ook. Wij komen hier zeker nog wel eens terug, één van de beste Italiaanse restaurants ooit. En als je niet in Amsterdam woont of je auto staat niet in het centrum: het C.S. is op twee minuten lopen.
Arnd K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
In zijn geheel prima gegeten. Echter toch een paar opmerkingen. Erg veel toeristen, we waren de enige Amsterdammers. We zaten buiten en naast ons werd de fundering hersteld waardoor er grote bouw machines stonden direct naast het terras. Ze hadden tenminste een tijdelijke afrastering kunnen plaatsen zodat we niet inaar een bouwput keken.
Het eten was lekker maar niet bijzonder De scropino was niet hand gemaakt en niet koud genoug. De zalm was droog gebakken en de aardappels en spinazie een saaie toevoeging. Polenta of een romige pasta had beter gepast. De ravioli met truffel saus was overigens verrukkelijk.
Lambertus K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Geweldig restaurant in het drukke Amsterdam is dit een mooie plek waar wij heerlijk buiten hebben gezeten.
Geen lawaai en lekker in het zonnetje. Personeel zeer vriendelijk. Beste stukje vlees sinds tijden, erg mals en goed bereid. Aanrader!
Demi D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Ik ben laatst als verassing voor mijn moeder hier wezen eten samen met mijn zusje. Ik werd direct herkent en wat een top service! Ik werd meteen geholpen met het ophangen van de versiering en er werd zelfs geholpen met het opblazen van ballonnen ondanks de drukte. We kregen als verassing prosecco van het huis aangeboden en lekker wat brood op tafel. We hebben met z'n drieën genoten van de meloen met ham als voorgerecht en vervolgens hebben wij pizza genomen. Als afsluiter hadden we citroentaart en deze smaakte ook heerlijk! Echt top service en zeker een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug!