Savenije

Dorpsstraat 149-151 7524 CH Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Savenije

Het beste plekje op de veranda

Omgeven door eeuwenoude bomen ervaren bezoekers van Restaurant Savenije de zorg en gastvrijheid die zo kenmerkend is voor het Twentse platteland. Toeristen en zakenmensen vinden er rust en gezelligheid, maar ook de culinaire klasse die van een gerenommeerd hotel verwacht mag worden. Neem plaats op de veranda of in het gezellige restaurant en laat je even lekker in de watten leggen!

Meer informatie over restaurant Savenije

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
tamarapol .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Huub P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Hester S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker gegeten, fijne bediening, goeie porties. Mooie plek midden in Lonneker aan het Dorpsplein. In de zomer een prachtig terras.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Buiten brandde de vuurkorf en binnen de kachel, het restaurant is gezellig ingericht en het personeel is vriendelijk. Het eten is van super kwaliteit; alle ingrediënten voor een geslaagde avond. Zeker een aanrader.
Remko W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Spontane bediening, kundig met adviseren van wijn. Heerlijk AH-restaurantactie menu. Gezellige en ongedwongen sfeer. Zeker een aanrader!
Corine B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Genoten van een ontzettend lekker diner, waarvan de tweede gratis icm spaaractie AH! Absoluut een aanrader! Gezellig, aardig personeel!
thea.agterbosch .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel en het restaurant is zeer sfeervol aangekleed met kerstversiering.
Zeker aan te bevelen
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het is een rustig restaurant gelegen in dorp Lonneker bij Enschede met voldoende gratis parkeerplek voor de deur. Vriendelijke gastvrouw en goede gerechten.
Eline K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Na het lezen van voorgaande recensies had ik mijn twijfels. Toch gegaan. Na het hoofdgerecht heb ik tegen de vriendelijke ober gezegd dat ik slechte recensies had gelezen. Hij gaf aan dat met de komst van de nieuwe chef veel verandert is. Mijn partner en ik hebben beide genoten van het eten. Aanrader!
tatee221 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De carpaccio was zeer waterig, sausje erop wel lekker. De sucade leek alsof het het laatste stuk uit de pan was...helemaal uit elkaar gevallen en lange stukken draadjesvlees, smaak wel goed. De sla zonder dressing...gatsie. Ik vond het al met al zeer 'vlak'.
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het was de derde keer, dat we van de AH aanbieding gebruik maakten. Vergelijken is de bedoeling natuurlijk niet. Iedereen doet het op zijn eigen manier. Maar deze was heel positief.
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
het eten, de ontvangst prima, de bediening was zeer vriendelijk
mooie plek om naar toe te gaan, sfeervol pleintje
alleen aan eten hadden we iets meer verwacht.
b.v iets meer groente en gebakken aardapellen
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
vanavond hebben we het ah menu gegeten.
allereerst de bediening was uitstekend, vriendelijke ontvangst
en een mooie plekje .
Het eten was heerlijk alles smaakte perfect.
voor de prijs van 37,50 hadden we wel iets meer verwacht.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Met AH-menu: Keuze bij het hoofdgerecht heb je eigenlijk niet als je geen vis of vegetarisch hoeft. Dat ben je echter vergeten bij de eerste hap van de sukade. Lekker mals en goed gekruid. Porties van goed formaat, vlotte opvolging van gerechten. Kortom: niets te klagen.
Gertjan B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed en gezellig dineren in huiselijke sfeer. Persoonlijke en heel vriendelijke bediening. Een verademing vergeleken bij moderne eetschuren. Aanrader.
fhm .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
eten was goed. keuze voldoende. wel aan de prijs. tafels waren oud en gedateerd. wiebelden. als je in de serre wilt zitten zit je helaas tussen de rokers.
Pim K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vriendelijke en keurige bediening. Eten was goed bereid en de smaak was goed. Voldoende grote porties. Alleen de prijs viel tegen. 37,50 is niet echt een normaal bedrag voor 1 dinner. Dus prijs kwaliteit niet zo goed. Verder 1 glas wijn teveel op de rekening, maar deze werd netjes eraf gehaald.
jesperbollema .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
we hebben goed gegeten de bediening was prima en we vonden dat het restaurant op een erg mooie en rustige locatie was gelegen we komen vast en zeker weer terug
pkaldenbach .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Er is voor de AH-actie een menu samengesteld. Daarvan afwijken kan niet of je moet veel bijbetalen. Er staat buiten een bord waarop geadverteerd wordt met een 3-gangenmenu voor € 25,-- . Menu AH kost € 37,50! Overigens stond deze prijs niet op de menukaart. De porties waren zeer karig en de presentatie van de gerechten was slecht. Weinig aandacht aan besteed. Het gaf het gevoel dat het niet te veel mocht kosten. Jammer want de smaak van de gerechten was goed. Maakt wel dat wij hier niet meer terugkomen. Gemiste kans voor Savenije om zich goed te presenteren.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie die het restaurant bied en ondanks de topplek en het vriendelijke personeel voelen we ons bekocht. 37,50 voor een eenvoudig 3 gangenmenu en 4,75 voor 1 glas wijn. Daar slAan pze de plank mis helaas. Jammer. Wel vriendelijk personeel