Over het restaurant Savarin

Een oase van rust

In een prachtig wit pand, gelegen in een rustige buitenwijk van Rijswijk vind je restaurant Savarin. Talent en passie voeren de boventoon in deze oase van rust. Ontvlucht even de drukte van de stad en laat je culinair verwennen door de enthousiaste equipe van Savarin. Uit het menu blijkt een voorliefde voor de Franse keuken, met ruimte voor internationale accenten. Schitterende smaaksensaties!Een spannend, kloppend geheel waar je maar geen genoeg van krijgt.

Meer informatie over restaurant Savarin

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Zaterdag 07:00 - 22:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zondag Gesloten

6,9

Jouw recensie over het restaurant Savarin

Annette K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Vanwege wat privé zaken een late recensie maar wilde deze wel delen.
Op 1e kerstdag in dit restaurant gaan brunchen met mijn man. De sfeer is intiem, personeel keurig en correct en zeker in een kerststemming.
Helaas kregen wij te horen bij het melden aan de receptie dat er geen reservering bekend was op onze naam. Raar want per mail is de reservering bevestigd en moesten wij die ook laten zien. Nou ja, kleine vergissing kan gebeuren.
Wij namen plaats aan een tafeltje in een kleine zaal. We zaten wel naast een doorloop maar omdat het kerst was waarschijnlijk was iedereen vriendelijk die langs liep. Om te beginnen een glaasje bubbels (goede kwaliteit) en een soepje.
Het buffet was inmiddels geopend en zag er perfect uit. Er lag genoeg en tevens voldoende keuze. Van vlees en vis tot aan verschillende soorten zoetwaren. Alles vers en van goede kwaliteit.
Ook de live cooking was begonnen en daar kon je biefstuk, zalm en andere (relatief dure) gerechten bestellen.
Bij het buffet wilden we graag wijn en helaas kregen wij beiden een glas waarop nog lippenstift zat. Er werden 2 nieuwe glazen gebracht en nu was 1 glas gebarsten en een hapje uit. Het is dat mijn man dat zag, anders had ik mooi mijn lip opengehaald.
Na verloop van tijd werd ook het dessert buffet geopend. Veel soorten taart en allerlei kleine zoete hapjes. Zag er leuk en zeker erg lekker uit.
Het toeval wil dat het dessert bestek dat wij pakten niet goed afgewassen was. De stukjes etensresten zaten er nog op. Ook hier hebben wij weer over geklaagd (uiteraard) maar behalve een 4e slap excuus (geen reservering, 2x glas niet goed en smerig bestek) hoorden we niet.
Als je zoveel steken laat vallen (ook al is het kerst en druk), kan je de mensen zeker minimaal wat te drinken aanbieden.
Bij het afrekenen, wat je dan aan een aparte counter moet doen, nogmaals de klachten herhaald maar ook hier werd afgedaan met een slap "sorry".
Voor het eten en de leuke sfeer tijdens de feestdagen kan je hier prima terecht.
Wij zijn al meerdere keren geweest, maar deze kerst was het helaas een tegenvaller vanwege het aantal steekjes dat is laten vallen.
Mia L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik had een reservatie geplaatst , via deze site ,maar ze waren blijkbaar niet op de hoogte , voorts was alles prima
marinan .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten met Groupon. Het was een vast 5-gangenmenu en het was prima!
De wijn was ook erg lekker. De bediening was goed en deed erg hun best. Het enige wat ik zou wijzigen was de muziek; was redelijk luid en het genre vonden wij niet passen bij het restaurant (vnl. muziek uit James Bond films ...). Wij komen nog eens terug als ze klaar zijn met de verbouwing ...
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima gegeten, met verrassende, verfijnde gerechten. Minder tevreden waren we over de service. We hebben in de afgelopen jaren het nodige geleerd over wijn. Maar in de uitleg bij de wijnen werden we ingelicht alsof we totaal onwetend zijn. Ergste was dat een rosé, gemaakt van Chardonnay en Pinot Noir, werd aangeprezen als “stille champagne”: wat een onzin. Lekkere wijn, maar die heeft niets te maken met champagne.
We hadden via een internetaanbieding geboekt, en voor het eten vooruitbetaald. Na de maaltijd en de koffie betaalden we de rekening met fooi en vroegen om onze jassen. En toen vroeg de bedrijfsleider nog of we de rekening wel hadden betaald...... nou ja....! alsof we oplichters zijn! Jammer, hoor!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Geen kraanwater, en belachelijke kaasdessert. In doosje met 6 ministukjes kaas die op een muizenval niet zouden misstaan.
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Ze gaven ons het gevoel dat ze de trein moesten halen,
Groenten hadden ze nog nooit van gehoord.
Wijn van het arrangement paste bij alle gerechten ?
Jammer voor die prijs!
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Vanavond gegeten bij dit restaurant.
Dat is uitgelopen op een grote teleurstelling.
We hadden gekozen voor een 5 gangenmenu.
Na twee uur hadden we pas twee gerechten gekregen.
Doorgeven dat ik geen vis lust.
Prompt kwam het gerecht en werd er vis geserveerd.
Aangegeven dat het allemaal wel erg lang duurde.

Om een lang verhaal kort te maken, we hebben aangegeven het laatste gerecht te laten vervallen omdat het allemaal te lang duurde.
We waren er om 19:00 uur en gingen om 22:45 weg in die tijd hebben we 4 gerechten gehad.
Dus uur per gerecht.
De bediening rook naar zweet, glas kapot, bestek niet schoon.

Vervolgens kwam de rekening ook werd er als tegemoetkoming niks van de rekening gehaald.
Gasten naast ons leken onzichtbaar zijn na half uur vertrokken.
De volgende gasten namen plaats om 22:45 waren de borden van het voorgerecht nog niet verwijderd.
Toen zaten ze er inmiddels anderhalf uur.
Al met al hele slechte ervaring, zou hier niet meer gaan eten.
Het eten was niet slecht wel te koud, maar de bediening daarentegen wel!
Bo B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Met zakenrelaties sinds lange tijd weer gegeten bij Savarin op donderdag 14 december. Het is tevens de laatste keer geweest, wat een teleurstelling. De service is gewoon te slecht voor woorden. Lang wachten tussen de gerechten, wijn wordt niet bijgeschonken (arrangement)...werkelijk alles ging fout. De gerechten (4 gangen verrassingsmenu) vielen tegen. Kaasplankje in een soort van vliegtuigdoosje....hoe verzin je het! Echt heel jammer, hier gaan we niet meer naar toe.
Marinus G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Besteld werd 4x verrassingsmenu, waarvan 2 met alleen visgerechten op verzoek. Hierop werd vlot en vriendelijk gereageerd. Daarnaast bestelden we het wijnarrangement. Ook goed, mijn vrienden die culinaire freaks zijn waren zeer tevreden en dus ook de gastheer.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
De jonge bediening is vriendelijk, maar onervaren. Vragen konden niet altijd direct worden beantwoord. Wel weer goed was dat ze bij binnenkomst meteen blijk gaven van onze van te voren aangegeven dieetwensen. Onze achtgangen shared dining menu was goed van smaak. Tegen een kleine meerprijs werden bij het hoofdgerecht lekkere frietjes geserveerd. Inderdaad jammer dat bij de fles wijn geen karafje water wordt geserveerd. Wel was opmerkelijk dat we bij het kaasplankje spontaan twee glazen wijn kregen aangeboden omdat er net daarvoor verkeerd bestek was neergelegd. Al met al prima gegeten.
Janine O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een wonderlijke ervaring. De hele avond werd restaurant gerund door vijf leerlingen/stagiaires. We hebben twee keer iemand in pak voorbij zien komen om even wat uit te serveren, maar verder niet. De bediening was zeer vriendelijk, maar liet natuurlijk nogal wat steken vallen.
Ze hadden geen echte kennis van de wijn en de gerechten "We serveren deze wijn, omdat u de vorige al heeft gehad." "Ja, dit is port. Daar valt niet zoveel over te zeggen port is port." En daar stond dan een standaard fles Kopke. Niets mis mee, maar best teleurstellend als je een wijnarrangement bij de vijfgangen diner besteld.
De serveerster vond het vreemd, dat we geen apperatief wilden. Ik vind vijf glazen wijn bij mijn diner echt genoeg alcohol. Kraanwater werd in eerste instantie niet geserveerd. Later kwam ze terug. Het kon wel, maar tegen een vergoeding. €1,50 per glas of €3,- voor een karaf. We bestelden een karaf. We kregen twee karafjes van 25 CL. Aan het eind van avond stond er serieus 2 keer €3,- op de rekening voor twee karafjes met de inhoud van een glas! Een fles gebotteld water kostte €6,-.... DE ober kon dat ook niet echt uitleggen. "Sorry, ik ben maar de leerling". Maar hij nam wel contact op met een leiding gevende en uiteindelijk verdween het van de rekening. Ze hadden geen kraanwater mogen serveren.... Dat vind ik echt niet kunnen als je bij vijfgangen een wijnarrangement besteld.
Het kaasplankje werd geserveerd in kartonnen doosje, waardoor het op vliegtuig eten leek. De ober kon ons vertellen, in welke volgorde we moesten eten, maar kon niets over de kaasjes vertellen. Hij verwees naar de beschrijving in het doosje... Daar stond inderdaad de naam van de kaas.
Het eten was over het algemeen goed, maar we voelden ons alles behalve welkom.
Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mooie, sfeervolle setting en het eten is absoluut niet verkeerd - lekker doch niet uitmuntend. De service is echter teleurstellend. Bediening maakt vergissingen, moet meerdere malen navraag doen omdat ze basale informatie niet paraat heeft en bovenal schandalig: ''er mag geen kraanwater geserveerd worden''. Dat dat anno 2017 nog mogelijk is is al moeilijk voor te stellen, en dat geldt helemaal voor een restaurant in deze prijscategorie. Een haast niet goed te maken minpunt.
Silvia K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ontspannen sfeer, vriendelijke bediening. Goed eten, naar ons idee snel geserveerd en een beetje weinig, maar dat kwam wellicht door de AH-aktie. Dat menu zou ik nooit zelf kiezen, te eenvoudig voor uit eten. Zou fijn zijn om toch enige keuze te hebben en een beeld te krijgen van de kaart.
Janna R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Op 14 september jl hebben wij onze trouwdag gevierd bij Restaurant Savarin. Dit is van tevoren ook duidelijk aangegeven. Helaas hebben we geen enkele felicitatie mogen ontvangen, iets wat van een gerenommeerd restaurant toch mag worden verwacht. Wij arriveerden iets voor 19:00 uur voor een 8-gangen shared dining experience. Pas om 19:50 uur ontvingen wij een amuse (nog niet eens het voorgerecht), omdat het erg druk was met groepen. Wel werd steeds gevraagd of we iets wilden drinken, dus voordat het voorgerecht kwam, hadden we al 2 glazen wijn op, met als gevolg dat we bij het eten zelf niets meer hoefden. Rond 20:30 uur kregen we ons voorgerecht en uiteindelijk hebben we om iets voor 22:00 uur ons dessert gekregen. Dit heeft allemaal veel te lang geduurd. Voor mij was het helaas geen prettige ervaring, en reden om niet meer terug te komen. Het enige fijne van de avond was dat de bediening erg goed en vriendelijk was. Ik hoop dat u iets met deze feedback kunt doen.
amcvlot .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten, we hebben met vijf vriendinnen met de Albert Heijn actie een heerlijk drie gangenmenu met vooraf een amuse en broodjes gegeten.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met de AH actie hier. Menu was niet wat er op de website stond, foutje in de communicatie, maar toch lekker gegeten. We hadden drie serveersters wat de communicatie niet hielp. Ik had een wijnarrangement, maar kreeg geen glas bij eerste gerecht. Jongen die hoofdgerecht kwam brengen was niet te verstaan.

Moest drie keer keuze dessert doorgeven en drie keer dat ik daar en glas PX bij wilde. Rommelige indruk. Glas cava als aperitief a € 8.50 vind ik erg aan de prijs. De naam, uitstraling komt niet overeen met kwaliteit en service.Jammer.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hadden gereserveerd voor n aanbieding met 5 gangen voor EUR 29,99 pp. Voor dat hebben we perfect gegeten. Verrassende en verfijnde smaken. Goed wijnarrangement, dat prima matchte met de gerechten en ook schappelijk was geprijsd. BOB-arrangement geen probleem. Attente, vriendelijke, deskundige bediening. De ober die aanvankelijk even de plank missloeg met de herkomst vd wijn, kwam even later terug: hij had zn 'research' gedaan en kwam nog even de feiten toelichten: hulde! Interieur wat heterogeen met oude balken in combinatie met moderne kunststof panelen.......geen eenheid maar nietvstorend. Prettig meubilair. Overall: prima genoten!
bart V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
prima we zijn tevreden. vriendelijke bediening .rekening gehouden met 1p.vetarm.we komen terug.dat de recensie 120 tekens MOET bevatten zeer vreemd!
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Op 20 mei, de dag voor onze trouwdag weer eens bij Savarin gedineerd en wij beiden zien mede door de kwaliteit van het aan ons geserveerde diner, de prachtige entourage en de veel plezierige en gelukkig niet te formele bediening weer terug op een topavond. Dit keer eens niet gekozen voor een min of meer vast menu maar ons door een keuze uit de a la carte kaart laten verwennen. En tot volle tevredenheid kan ik zeggen met een extra pluim voor de voortreffelijke gegaarde en gepresenteerde runderlende met mooie wijnsaus en de daarbij gekozen open wijnen. Dat alles gecombineerd met de nog immer super mooie locatie en inrichting en de zeer warme bediening impliceert dat we weer gauw teruggaan!!
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gisteren hier gegeten. 4 gangen menu met bijpassende wijnen. Niet verrassend, maar kundig bereid en smaakvol. Bediening van snel, vriendelijk en attent.