Savarin

Laan van Hoornwijck 29 2289 DG Rijswijk Nederland Kaart
31-703072050

Over het restaurant Savarin

Een oase van rust

In een prachtig wit pand, gelegen in een rustige buitenwijk van Rijswijk vind je restaurant Savarin. Talent en passie voeren de boventoon in deze oase van rust. Ontvlucht even de drukte van de stad en laat je culinair verwennen door de enthousiaste equipe van Savarin. Uit het menu blijkt een voorliefde voor de Franse keuken, met ruimte voor internationale accenten. Schitterende smaaksensaties!Een spannend, kloppend geheel waar je maar geen genoeg van krijgt.

Meer informatie over restaurant Savarin

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Zaterdag 07:00 - 22:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Savarin

Silvia K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ontspannen sfeer, vriendelijke bediening. Goed eten, naar ons idee snel geserveerd en een beetje weinig, maar dat kwam wellicht door de AH-aktie. Dat menu zou ik nooit zelf kiezen, te eenvoudig voor uit eten. Zou fijn zijn om toch enige keuze te hebben en een beeld te krijgen van de kaart.
Janna R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Op 14 september jl hebben wij onze trouwdag gevierd bij Restaurant Savarin. Dit is van tevoren ook duidelijk aangegeven. Helaas hebben we geen enkele felicitatie mogen ontvangen, iets wat van een gerenommeerd restaurant toch mag worden verwacht. Wij arriveerden iets voor 19:00 uur voor een 8-gangen shared dining experience. Pas om 19:50 uur ontvingen wij een amuse (nog niet eens het voorgerecht), omdat het erg druk was met groepen. Wel werd steeds gevraagd of we iets wilden drinken, dus voordat het voorgerecht kwam, hadden we al 2 glazen wijn op, met als gevolg dat we bij het eten zelf niets meer hoefden. Rond 20:30 uur kregen we ons voorgerecht en uiteindelijk hebben we om iets voor 22:00 uur ons dessert gekregen. Dit heeft allemaal veel te lang geduurd. Voor mij was het helaas geen prettige ervaring, en reden om niet meer terug te komen. Het enige fijne van de avond was dat de bediening erg goed en vriendelijk was. Ik hoop dat u iets met deze feedback kunt doen.
amcvlot .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten, we hebben met vijf vriendinnen met de Albert Heijn actie een heerlijk drie gangenmenu met vooraf een amuse en broodjes gegeten.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met de AH actie hier. Menu was niet wat er op de website stond, foutje in de communicatie, maar toch lekker gegeten. We hadden drie serveersters wat de communicatie niet hielp. Ik had een wijnarrangement, maar kreeg geen glas bij eerste gerecht. Jongen die hoofdgerecht kwam brengen was niet te verstaan.

Moest drie keer keuze dessert doorgeven en drie keer dat ik daar en glas PX bij wilde. Rommelige indruk. Glas cava als aperitief a € 8.50 vind ik erg aan de prijs. De naam, uitstraling komt niet overeen met kwaliteit en service.Jammer.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hadden gereserveerd voor n aanbieding met 5 gangen voor EUR 29,99 pp. Voor dat hebben we perfect gegeten. Verrassende en verfijnde smaken. Goed wijnarrangement, dat prima matchte met de gerechten en ook schappelijk was geprijsd. BOB-arrangement geen probleem. Attente, vriendelijke, deskundige bediening. De ober die aanvankelijk even de plank missloeg met de herkomst vd wijn, kwam even later terug: hij had zn 'research' gedaan en kwam nog even de feiten toelichten: hulde! Interieur wat heterogeen met oude balken in combinatie met moderne kunststof panelen.......geen eenheid maar nietvstorend. Prettig meubilair. Overall: prima genoten!
bart V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
prima we zijn tevreden. vriendelijke bediening .rekening gehouden met 1p.vetarm.we komen terug.dat de recensie 120 tekens MOET bevatten zeer vreemd!
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Op 20 mei, de dag voor onze trouwdag weer eens bij Savarin gedineerd en wij beiden zien mede door de kwaliteit van het aan ons geserveerde diner, de prachtige entourage en de veel plezierige en gelukkig niet te formele bediening weer terug op een topavond. Dit keer eens niet gekozen voor een min of meer vast menu maar ons door een keuze uit de a la carte kaart laten verwennen. En tot volle tevredenheid kan ik zeggen met een extra pluim voor de voortreffelijke gegaarde en gepresenteerde runderlende met mooie wijnsaus en de daarbij gekozen open wijnen. Dat alles gecombineerd met de nog immer super mooie locatie en inrichting en de zeer warme bediening impliceert dat we weer gauw teruggaan!!
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gisteren hier gegeten. 4 gangen menu met bijpassende wijnen. Niet verrassend, maar kundig bereid en smaakvol. Bediening van snel, vriendelijk en attent.
Annemieke_zero S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Een grote tegenvaller: vooral qua service en eten. Wel lekkere wijnen. Na ontvangst van ons aperitief eerst bijna drie kwartier compleet vergeten door de bediening. 2 keer gevraagd of het wel klopte, waarop gerustgesteld dat alles prima liep. Vervolgens plots binnen 5 minuten alsnog de amuses, het brood, het voorgerecht en vervolgens onze bijpassende wijnen. Matige uitleg over de gerechten en de wijnen: allemaal zeer gehaast en ongeïnteresseerd. Slechts 2 van de 5 gangen waren lekker, de rest flauw, koud of vreemd van smaak en consistentie. Komt niet in de buurt van de kwaliteit van andere gastronomische restaurants. Bediening geeft je het gevoel tot last te zijn, van begin tot eind. Besteed je geld beter elders.
Kimberly R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Echt alleen maar lof !
Heerlijk eten , super sfeer , correcte service ..
Een en al liefde en dat met je met alles zowel het eten en de goede service maar ook de top uitstraling !
Lekker 8 gangen shared dinning weggesmikeld .. :)
Savarin toppers bedankt !

See you next time :)
Zoila V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Tja, wat een mooie afsluiting van ons weekend had moeten zijn was toch echt een beetje anders: mocht je overwegen hier een high tea te bestellen: ' DOE HET NIET!!' Ten eerste loopt de bediening in vieze schorten, staat er hard echt de verkeerde muziek op en slaat de keuken daarbij echt de plank mis. Ik snap wel dat een bedrijf ook kosten heeft, maar doe dan niet mee aan dit soort acties. Om je er met een high tea vanaf te maken met drie kleine zachte bolletjes belegd met resp. paling, eiersalade en kipfilet, een kleine harde quiche, een espresso kopje groentesoep en een onbestemde risotto met rauwe ongeschilde Winterpeen, en drie kleine koekjes cq harde mini mini scone, om af te sluiten met een in een chocolade bakje zittende substantie, ronduit slecht. Waar de jonge bediende in ieder geval nog haar best deed ons ongenoegen om te buigen in iets positiefs, daar heeft de keuken in ieder geval niets van begrepen! Een keuken zonder enige passie voor eten en weinig creativiteit. Zonde, zeg ik. Ik herken ook die hoge cijfers van het diner niet terug in deze high tea. Voor ons geen savarin meer en zeker geen aanbeveling voor onze vrienden.
JdeRuiter .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten was een AH restaurant actie.
Alles was heel smaakvol en zag er mooi uit.
Restaurant zit een beetje verscholen naast een rijweg,maar ziet er wel mooi uit.
Kom zeker nog eens terug.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren hier met een bon van de AH. Helaas hadden we daardoor maar weinig keuze (2 voorgerechten (1 vis en 1 vleesgerecht), 2 hoofdgerechten (1 vis en 1 vleesgerecht),en 2 nagerechten). Gelukkig kon ik ook nog iets vegatarisch bestellen. Het eten was heerlijk, maar de porties waren erg klein.
Hugo88 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten bij Savarin best lekker, maar ook weer niet heel speciaal. Met de AH actie zijn we daar gaan eten. Het hoofdgerecht (de USA steak) was zelf een beetje saai en de rode wijn saus was te zuur. Voorgerecht en toetje waren wel lekker. De porties zijn zeker niet groot en ondanks dat je een amuse, nootjes en brood krijgt had ik met 4 gerechten eigenlijk net niet genoeg gegeten. Voor een restaurant van deze prijsklasse vind ik dat eigenlijk niet kunnen (zeker als je bedenkt dat we nu 1x een driegangenmenu gratis hadden). De bediening is erg vriendelijk en goed, en ook de inrichting is mooi gedaan. Persoonlijk zou ik hier niet meer terug komen, omdat het gewoon te duur is voor wat je krijgt.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteren hier met de AH zegels gegeten, een driegangen menu € 49,00 en het 2e menu gratis.
Maar wat heel jammer was, dat de gerechten gehalveerd leken.
Vooraf 3 minuscule vierkantjes tonijn;
hoofdgerecht Zeebaars, ong. 80 gram, veel te zout, met een garnituur dat zowel koud als smakeloos was. Ik heb gezegd dat de zeebaars te zout was, kreeg toen een andere die echter niet beter was.
Dessert; een plakje Brie iets groter dan een duim.
Wij hebben in diverse restaurants met de AH zegels gegeten en dat was steeds naar wens. Maar hier absoluut niet. Jammer, dit had een mooie kennismaking kunnen zijn, maar nu komen we zeker niet terug.
Theaatje .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Service was vroeger veel beter in Savarin. Jammer. Eten was redelijk tot goed maar de amuses waren nogal soggy, hadden te lang gelegen, en de broodjes waren niet warm en nogal hard.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Via AH actie voor het eerst hier gegeten, we hadden hoge verwachtingen. Het begon ook erg goed, mooie locatie (oude koeienstal), de ontvangst, de bediening, kennis over de wijnen, mooie wijnkaart en het voorgerecht was zeer culinair/smaakvol zowel de tonijn als procereur. Het hoofdgerecht de USA steak was saai, de rode wijn saus tikje zuur. Het zoete dessert de pure chocola met pindaijs erg lekker. Het hartige dessert, maar 1 stukje kaas, wel mooi opgemaakt, maar was het meest minimalistische kaasplankje dat we ooit hebben. We moesten er erg om lachen, maar eigenlijk was het treurig.
Aangezien het erg goed begon en het restaurant in de buurt zit, willen we ze wel nog een kans geven, maar dan á la carte bestellen.
zwijg.aal .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
we konden het diner omzetten in een lunch en dat is goed bevallen gezien de winterse weer omstandigheden. D keuze uit 2 verschillende voor- en hoofdgerechten was prima, vis en vlees en het dessert was verrassend en lekker.
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gekozen voor een 4 gangen menu.
De broodjes die we kregen waren helaas hard en niet vers.
Behalve de keuze van vlees welke taai was verder prima gegeten vis was erg lekker.
Bijbehorende wijn arrangement klopte.
Het was deze dag erg rumoerig in het restaurant.
Dan76 B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
In 1 woord helemaal top! Gisteravond weer eens echt lekker uiteten met mijn vrouw. Wat hebben we genoten van een heerlijk Shared Dining menu met bijpassende wijnen. Bij iedere gang een goed verhaal over het gerecht en waarom de wijn erbij past. Het klopte allemaal tot in de details. Ik hou ook van het traditionele gastheerschap waarbij klantgerichtheid op nr 1 staat. Zeer belangrijk en kom je niet vaak meer tegen in de horeca. Wij komen hier zeker terug en zullen het doorvertellen aan iedereen waarvan wij weten dat ze ook lekker verwend willen worden van goede wijn en spijs!