Savarin

Laan van Hoornwijck 29 2289 DG Rijswijk Nederland Kaart
31-703072050

Over restaurant Savarin

Een oase van rust

In een prachtig wit pand, gelegen in een rustige buitenwijk van Rijswijk vind je restaurant Savarin. Talent en passie voeren de boventoon in deze oase van rust. Ontvlucht even de drukte van de stad en laat je culinair verwennen door de enthousiaste equipe van Savarin. Uit het menu blijkt een voorliefde voor de Franse keuken, met ruimte voor internationale accenten. Schitterende smaaksensaties!Een spannend, kloppend geheel waar je maar geen genoeg van krijgt.

Meer informatie over restaurant Savarin

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Zaterdag 07:00 - 22:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
6,9
Duur
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het was allemaal heel erg lekker, alleen het vlees (angus) viel tegen. We hadden toch wel wat malser vlees verwacht . Verder was het voorgerecht zalig, jummie, jummie.de amuse was perfect. We wisten niet dat komkommer zo lekker kon zijn .By The Way, de koekjes bij de koffie waren uitzonderlijk..... al met al geven we een 7.5 tot 8.
Rene_t .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Had erg uitgezien naar een bezoek. Jammer dat viel heel erg tegen.
D.w.z.. Het eten was mooi, maar de bediening schoot (met een uitzondering van een leerling) ronduit tekort.
Als voorafje een glaasje ‘komkommer schuim’, goed van smaak, iets aan de zure kant. Het voorgerecht gegrilde (Geroosterde tonijn in dukkah met salade van snow crab, limoen en vinaigrette van basilicum en aceto balsamico ) was prima, een der tafelgenoten koos voor het andere voorgerecht (Procureur van Iberico met selderij, grove mosterd, spitskool en een melkschuim van zwarte peper ) en was ook heel content het tussengerecht (Zeebaars met schorseneren, aardappelpuree, flespompoen en een schuimige saus van rode biet en Granny Smith appel ) was erg smakelijk maar niet echt warm. Dat gold helaas ook voor het hoofdgerecht (USA rundersteak met koolrabi, pastinaak, Chantenay wortelen, aardappel fondantjes en een jus van rode wijn ). De nagerechten (zowel de brie de Meaux met crème van vijgen, chutney van sinaasappel en kruidnagel, gerookte amandelen en Salad Pea (kaas) en het Taartje van pure chocolade met een compote van geroosterde appel en gekarameliseerd pinda roomijs) waren erg smakelijk. Jammer is dat de indeling van de eetzaal wel heel erg krap is, je zit bijkans bij de buren op schoot. De koffie hebben we maar overgeslagen. Een jonge serveerster denkt met een vraag 'heeft het u mogen smaken' mogelijk klantgericht te zijn maar realiseert zich het kromme taalgebruik niet....
We hadden telefonisch gereserveerd (3 personen) voor een etentje binnen de AH restaurant-actie. Die werd 'gretig' geaccepteerd. Bij aankomst was het eerste wat de maître zei: u heeft voor 2 personen de restaurantactie en een persoon eet a la carte (andere etablissementen gaan daar nogal vriendelijker mee om, maar OK).
Wij krijgen aangegeven waaruit gekozen mag worden. 3, 4, 5 gangen.
Per saldo kiezen we voor 4 gangen. Bij afrekening zit er een behoorlijke fout in de factuur. De maître ging gelijk in de 'aanval' maar toen we aanhielden zei hij; 'O hier klopt niets van'.... en liep weg.
De nieuwe factuur lijkt al beter ware het niet dat wij de meerprijs die op de kaart tussen 3 en 4 gangen berekend kregen (zou terecht zijn) maar de 4e gang tegen de al la carte prijs stond verwerkt. Een sorry voor de foute factuur kon er niet af.
Het doel van de actie om nieuwe klanten te werven is hier zeker niet gelukt. Jammer. Ook voor ons want dit overschaduwt toch een mooi etentje
Sjuf .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een high tea gedaan, met korting via de uitjes-actie van Albert Heijn. De high tea was naar mijn mening weinig en niet bijzonder. De 1e gang bestond uit kleine belegde broodjes (3 per persoon en niet bijzonder). De tweede gang bestond uit een klein risotto gerechtje en een soepje in formaat koffie kopje. Voor de derde gang werden kleine zoetigheden geserveerd (4 of 5 stuks per persoon, ze waren in ieder geval klein). De high tea werd afgesloten met een cupje van chocola met een appelvulling. De aangeboden high tea was naar mijn mening absoluut niet representatief voor de normale prijs van 34,50 euro per persoon. Van de high tea heb ik het gevoel overgehouden dat het afgepast was aan de kortingsactie. Ik zal zeker geen high tea meer doen bij Savarin.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Bij binnenkomst werd ons gevraagd of wij nog beperkingen hadden zoals allergieën, zoutloos eten en dergelijk. Wij gaven aan dat wij geen beperkingen hadden en daarop werd ons medegedeeld dat de kok dan wel iets lekkers voor ons kon maken. Wij dachten dat e.e.a. hoorde bij een AH-kaart surprise menu actie hoewel wij de vorige keer een aantal keuze menu's voorgeschoteld kregen. Toen wij vroegen of er ook een kaart was werd medegedeeld dat wij die ook wel mochten inzien. Maar toen was het voorgerecht na een warme pinda extraatje en een amuse al onderweg. Tonijn als voorgerecht en Am. beef als hoofdgerecht; niet gevraagd naar de gaarheid die wij wensten (a point was niet onze smaak). € 49,50 voor één menu, 3 flesjes cola € 9,75 !!!!! Duur!!!
JasminJ .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wat een fantastisch restaurant. Alles klopte. Het eten was fantastisch en de wijnen die we erbij kregen waren subliem. Ook onze gastheer was zeer prettig. Al met al...een aanrader voor mensen die van lekker eten houden, met nog wat extra's.
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Na een plezierig rondje golf met zakenrelatie/vriend besloten bij Savarin te dineren. Vriendelijke ontvangst door een aardige dame. Tafelgenoot koos als wijn de laatste fles (volgens de dame) Barbera uit 2014, een uitstekende keuze. Tevens een fles plat water besteld, duur maar ook goed. Gekozen voor het driegangenmenu. Als voorafje een glaasje ‘komkommer schuim’, goed van smaak, iets aan de zure kant. Het voorgerecht (met supplement) een terrine van Canadese kreeft. Tafelgenoot vond de smaak wat vlak, zelf vond ik de smaak prima. Als hoofdgerecht de runderlende, voor ons beide ‘zo rood mogelijk’. Viel tegen, wel rood van binnen maar de smaak en bijgerechten smaakten matig. Na het hoofdgerecht werden borden en bestek van tafel gehaald. Na een kwartier wachten en meerdere malen aandacht trekken kwam een ober naar ons toe. Aangegeven dat we een driegangenmenu besteld hadden en een keuze wilden maken voor het dessert. We kregen als antwoord dat we na het opruimen maar vijf minuten hadden hoeven wachten, kennelijk had hij een speciaal horloge. De nagerechten Panna cotta en Savarin’s tulband waren niet overtuigend en de koffie hebben we maar overgeslagen. In de eetzaal was ook een grote luidruchtige groep aanwezig, kennelijk kon de keuken en de bediening het grote aantal niet aan.
Berkebroek .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We waren hier ivm AH-restaurant actie (2e menu gratis). Eén 3-gangen AH-menu kost € 49,50. Wij zijn geen grote eters, maar deze porties waren echt minimaal. Wij zagen de gerechten opdienen op buur-tafels die "van de kaart" aten, dat was een schril contrast.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het aangeboden hoofdgerecht van tamme eend was uitzonderlijk goed. Hetzelfde geldt voor het panna cotta desert. Alhoewel de wachttijd tot en met het dessert kort was moet ons toch van het hart dat er lang moest worden gewacht op de bestelde koffie. Dit was ook het bedienend personeel opgevallen waarna de koffie van de rekening werd gehaald en dus door Savarin als compensatie voor het lange wachten werd aangeboden.
Kruithofpaul .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prachtig zomeravondweer hielp mee voor een mooie ambiance. Eten was heel goed, bediening liet wel eens even op zich wachten, maar het was ook overvol deze avond.Savarin is verbeterd vergeleken met enkele jaren geleden!
Pauline884 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat een geweldige avond.
Wij waren met een grote groep met een aantal met allergieën. Daar zijn ze super mee om gegaan.
De verrassing bij het dessert voor de jarige was het kersje op de taart!

Voor echte grote eters is het misschien niet zo geschikt.
A V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij houden van Frans eten en het was heel mooi opgemaakt en het smaakte fantastisch! Het personeel was zeer vriendelijk en het decor was ook mooi. De sfeer was heel relax! Dit is mijn favoriete restaurant, waar ik snel terug kom.
Anouksdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijk gegeten.. Bediening was top. De eend was fantastisch, met een jus van Jamaicaanse peper. Zou zeker nog een keer terug gaan.
Opmnbest .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
We vonden het behoorlijk aan de dure kant. Met een rekening van 75 euro ( terwijl we niet bijzonder hadden uitgepakt, met maar één drankje vooraf en één drankje bij het eten) zou je toch verwachten dat er op z'n minst nog wat patatjes of aardappels en groentje bij werd geserveerd. We hadden eigenlijk niet genoeg gegeten na afloop. Het eten en de wijn was goed, maar niet uitstekend of heel bijzonder.
Ik zou het dan ook niet aanbevelen bij vrienden, ook niet voor 'half geld' met AH diner-actie, zoals wij die gebruikten.

Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Gistermiddag met een zakelijke afspraak wezen eten bij Savarin. Het was heerlijk! We kozen voor een 3 gangenlunch, welke van begin tot eind klopte. De bijpassende wijnen maakte de lunch helemaal af! Echt een aanrader!
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We waren vorig jaar 2 x geweest en toen konden we buiten eten en waren we super tevreden. Nu binnen en we hebben gemengde gevoelens. Misschien kwam dat vanwege de schreeuwerige sfeer, harde muziek in het begin (dat werd gelukkig aangepast) en onwelkome sfeer in de lounge van het restaurant, waar wij ons aperitief nuttigden. Ook werden er allerlei dozen met water naar binnen gesjouwd wat gepaard ging met een hoop gerinkel en gedoe. De serveerster vroeg wat we wilden drinken en toen we dat hadden opgegeven kwam er een tijdje later een gastheer langs (die al lopende zijn das om deed) en vroeg "wat wij ook alweer wilden bestellen". Eenmaal binnen nam een vriendelijke gastvrouw het over. Het eten was goed maar vorig jaar zagen we veel mooiere combinaties op het bord. De salade van kreeft zou zijn voorzien van bloedworst, maar daar was een "veegje" op het bord van gemaakt, zodat de smaak nauwelijks overkwam. De rundertartaar was prima, maar de wasabi-achtige mousse die erop lag, nogal overheersend. Bij de hoofdgerechten, tarbot met reepjes paling en aardappel-knoflook mousseline (die trouwens verrukkelijk was) ontbrak de paling sabayon. Er kwam wel een mini-theepotje met een waterig sausje bij, maar dat mocht niet de kwalificatie sabayon hebben. Samen een eclair met melkchocolade ijs gedeeld, prima. Het duurde eindeloos voordat de rekening kwam. Voorlopig laten we het even bij dit bezoek.
Verantwoordelijketen .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Ik was vanavond langs met mijn dochter bij Saverin voor de eerste keer, hoewel ik woon in de buurt. Mooie locatie , vriendelijk personeel en ik waardeer zeer dat ze hebben voor groene stroom gekozen. Voor de volgende bezoek zou ik toch graag meer bijproducten op de menukaart zien staan en Earth water of dergelijk. Leuk trampoline buiten voor de kinderen.
S. D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Omdat het vorig keer zo goed bevallen was, wederom hier gegeten. En we werden niet teleurgesteld. De gerechten waren een lust voor het oog en een weldaad voor de maag. De service was uitmuntend. We werden leuk ontvangen en konden op het terras zitten. Toen het kouder werd, en we vroegen of de heaters aan mochten, vroeg de ober of we ipv daarvan een plaid wilden proberen. Toen we bevestigend antwoorden, werd deze ons niet zomaar aangereikt, de ober drappeerde deze zorgvuldig om ons heen. Bij het uitserveren van het dessert, kwam een vriend (die niet meegegeten had) een glaasje wijn meedrinken. Hij vroeg voor de grap waarom hij geen dessert kreeg en de rest wel. Prompt een paar minuutjes later kwam de kok hem een dessert brengen, die niet berekend werd. Dit is toch service met een grote ster!
Niels N.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het eten was okay.
Alleen de bediening was ronduit slecht te noemen. er waren 2 obers maar één daarvan had blijkbaar zijn dag niet. De verlichting begon te knipperen dus hadden wij deze uit gedaan. hij reageerde daar enorm kwaad op.
Halverwege ons diner ging hij weg voor een rookpauze. bij het uitserveren van de volgende gang rook je de tabakslucht nog.
Het eten was goed maar de attitude van deze ober verpestte de avond een beetje.
Th S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Uitstekend ontvangen in Hotel/restaurant Savarin, gastvrijheid op en top!
Een wijnkaart waar je rustig U tegen mag zeggen, met uitstekende bediening.En zeer service gericht. (vervoer van restaurant naar hotel 20 meter in een golfkar is toch om te gieren)
Verassing menu is een aanrader.
Ook de hotelkamers waren ver boven onze verwachting. Wij komen zeker weer
L. E.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Bij binnenkomst worden we vriendelijk, maar wat stijfjes ontvangen. De sfeer in het restaurant is dubbel: je ziet dat men zijn best heeft gedaan en het ziet er allemaal best netjes uit, maar ik proef toch ook een oubollige sfeer met een vleugje vergane glorie. De bediening doet zijn best en men is vriendelijk, maar het gaat allemaal niet soepel. Het zijn veel aangeleerde truukjes en zinnetjes ("mag ik een broodje voor u achterlaten?"), maar het ontbreekt (op een uitzondering na) aan enthousiasme en oprechte belangstelling. Het brood is vers en lekker warm. Als het broodje op is komen ze een nieuwe brengen. Het diner is echt de prijs niet waard. Het is niet bijzonder. De pate met vijgen is prima, maar allesbehalve spannend. Daarna vis; die is lekker, al was ons gnocci beloofd die ik in het gerecht niet kan ontdekken. Het -eveneens saaie- hoofdgerecht bevat ongeveer 1 gram groenten en de creme van kastanje is weeig en past totaal niet bij de rest. Daarna een gerechtje waarbij een stukje brie op een bordje is gelegd met wat zoetigs en weer een weeige creme, maar dan van iets anders. Een totale clash van smaken. Van het dessert is alleen het ijs lekker. Al met al worden de verwachtingen die de uitstraling en de prijs wekken zeker niet waargemaakt. Dit was het omrijden niet waard.