Savarin

Laan van Hoornwijck 29 2289 DG Rijswijk Nederland Kaart
31-703072050

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 45€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Verrassingsdessert

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Savarin

Een oase van rust

In een prachtig wit pand, gelegen in een rustige buitenwijk van Rijswijk vind je restaurant Savarin. Talent en passie voeren de boventoon in deze oase van rust. Ontvlucht even de drukte van de stad en laat je culinair verwennen door de enthousiaste equipe van Savarin. Uit het menu blijkt een voorliefde voor de Franse keuken, met ruimte voor internationale accenten. Schitterende smaaksensaties!Een spannend, kloppend geheel waar je maar geen genoeg van krijgt.

Meer informatie over restaurant Savarin

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Zaterdag 07:00 - 22:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Savarin

Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Echt genoten van een super high tea bij Savarin! Lekker belegde broodjes en een kleine quiche. Toen een klein soepje en stukje vis, erg mooi opgemaakt. Toen een plateau met lekkere zoetigheden, erg lekker allemaal. Als toetjes een witte chocolade mous oid. Die vonden we beiden niet lekker en te vettig, maar we hadden toch al genoeg genoten dus het was goed zo. Wel jammer dat je niet voor 14.00 kunt reserveren. Ik wil de high tea doen ipv lunch en vind 14.00 uur dan erg laat, voordat je echt iets eet is het 14.30 uur. De zaal is ook sfeerloos (geen muziekje en saai) terwijl de entree mooi ingericht is. Ook moet je 2 keer de Groupon bon geven (bij reserveren en bij binnenkomst). Eten dus fantastisch maar service/sfeer helaas minder.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Absoluut een topper onder restaurants in de randstad. Goed en mooi eten met bijpassende wijnen. Ambiance zeer goed afgestemd en voor herhaling vatbaar. Aanrader. GD
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Een heerlijke smaaksensatie
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Lekker gegeten met een leuke aanbieding, wij komen terug!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Jammer dat er bij het ah menu
geen enkele keuze mogelijkheid is. Maar luk raak als alle 2 personen dit lekker zouden vinden. Wij helaas niet
Adamo R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijke 3-gangenlunch
Edna V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Gisteren hier zakelijk geluncht. Alles samen € 67,75 kwijt. Aan de dure kant voor de kwaliteit maar dat er € 3 couvertkosten gerekend worden voor 2 personen en € 3 voor brood wat ongevraagd op tafel wordt gezet doet toch denken aan buitenlandse capriolen. Bediening redelijk onzichtbaar, hebben drie keer naar binnen moeten gaan om nog wat te drinken te regelen. Meerdere keren geweest in de afgelopen drie weken met zakelijke relaties, nooit de rekening bekeken maar dit is zeker de laatste keer geweest dat ik hier geweest ben.
Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk genoten van deze avond. Hele goede bediening, prachtige amuse, oesters, kalfshaas en dessert. Bij ieder gerecht een advies over welke wijn erbij hoort. Echt een aanrader voor een avondje uit. Na het diner geslapen in het Savarin hotel. Ontbreekt aan niets. Live cooking ontbijt, ook hier ontbrak het aan niets.
pieter K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, echt mooie gerechten met goede wijnen. Maar de aangepaste amuse viel erg tegen, 4 stukjes tomaat snijden is geen kunst. Jammer want koken kunnen ze zeker. Ook vergeten brood te brengen en 1 keer halverwege het gerecht mijn wijn pas gekregen... kortom goed, zeker de moeite maar wij hadden pech
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Afgelopen zaterdagavond hier weer eens met mijn vrouw gegeten. Een tijdje niet geweest.

Wat meteen opviel bij binnenkomst in het restaurant gedeelte: het was rustig, weinig tafeltjes bezet en naar verhouding liep er m.i. (te)veel personeel rond. Ook later op de avond werd het niet veel drukker. Verder viel het op dat er relatief veel gasten waren die gebruik maakten van diverse kortingsacties.

De ontvangst bij de ingang/receptie was vluchtig en onpersoonlijk.

Wij hadden een 3-gangenmenu besteld a € 45,00.
Het verloop van de avond ging in een veel te hoog tempo, alsof ons tafeltje opnieuw "verkocht" moest worden.

Het begon veelbelovend met een lekkere amuse en goed brood.
Het voorgerecht kwam snel door maar was veel te koud, kwam zo uit de koeling. Bovendien te weinig smaak. Het werd snel afgeruimd.
Het hoofdgerecht kwam er heel snel achteraan, en stelde qua portie weinig voor. Toch maar een schaaltje extra groenten besteld (ja ja tegen een meerprijs). Dit kwam, geheel in stijl, ook snel op tafel. De smaak van het hoofdgerecht was goed. Door de extra bestelde groenten was de portie net voldoende, anders was het onvoldoende geweest.
Het nagerecht (vers fruit en ijs) kwam ook redelijk vlot door. Smaak was goed.
Koffie en thee was gemiddeld van smaak, niets bijzonders.
Gelukkig waren er wel goede wijnen op glas a € 7,50 beschikbaar. Glas werd net aan voldoende gevuld, moet natuurlijk niet te ruim inschenken, ook al bestelden wij in totaal 5 glazen !
Geen kraanwater (jammer) , wel een fles plat water a € 6,00.

Gelet op het bovenstaande is het menu te stevig geprijsd. Prijs/kwaliteitsverhouding kan dus veel beter.

In een tijdsbestek van ca. 1,5 uur stonden we weer buiten !
Dat was dan een avondje uit bij Restaurant Savarin.
Het heeft m.i. wel veel van haar vroegere JRE glans en allure verloren. Een hoog vaste kostenniveau ? Als dat maar goed gaat.......
We laten het voorlopig maar even links liggen. Toch te veel geld betaald voor hetgeen aangeboden werd.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Vanwege wat privé zaken een late recensie maar wilde deze wel delen.
Op 1e kerstdag in dit restaurant gaan brunchen met mijn man. De sfeer is intiem, personeel keurig en correct en zeker in een kerststemming.
Helaas kregen wij te horen bij het melden aan de receptie dat er geen reservering bekend was op onze naam. Raar want per mail is de reservering bevestigd en moesten wij die ook laten zien. Nou ja, kleine vergissing kan gebeuren.
Wij namen plaats aan een tafeltje in een kleine zaal. We zaten wel naast een doorloop maar omdat het kerst was waarschijnlijk was iedereen vriendelijk die langs liep. Om te beginnen een glaasje bubbels (goede kwaliteit) en een soepje.
Het buffet was inmiddels geopend en zag er perfect uit. Er lag genoeg en tevens voldoende keuze. Van vlees en vis tot aan verschillende soorten zoetwaren. Alles vers en van goede kwaliteit.
Ook de live cooking was begonnen en daar kon je biefstuk, zalm en andere (relatief dure) gerechten bestellen.
Bij het buffet wilden we graag wijn en helaas kregen wij beiden een glas waarop nog lippenstift zat. Er werden 2 nieuwe glazen gebracht en nu was 1 glas gebarsten en een hapje uit. Het is dat mijn man dat zag, anders had ik mooi mijn lip opengehaald.
Na verloop van tijd werd ook het dessert buffet geopend. Veel soorten taart en allerlei kleine zoete hapjes. Zag er leuk en zeker erg lekker uit.
Het toeval wil dat het dessert bestek dat wij pakten niet goed afgewassen was. De stukjes etensresten zaten er nog op. Ook hier hebben wij weer over geklaagd (uiteraard) maar behalve een 4e slap excuus (geen reservering, 2x glas niet goed en smerig bestek) hoorden we niet.
Als je zoveel steken laat vallen (ook al is het kerst en druk), kan je de mensen zeker minimaal wat te drinken aanbieden.
Bij het afrekenen, wat je dan aan een aparte counter moet doen, nogmaals de klachten herhaald maar ook hier werd afgedaan met een slap "sorry".
Voor het eten en de leuke sfeer tijdens de feestdagen kan je hier prima terecht.
Wij zijn al meerdere keren geweest, maar deze kerst was het helaas een tegenvaller vanwege het aantal steekjes dat is laten vallen.
marinan .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten met Groupon. Het was een vast 5-gangenmenu en het was prima!
De wijn was ook erg lekker. De bediening was goed en deed erg hun best. Het enige wat ik zou wijzigen was de muziek; was redelijk luid en het genre vonden wij niet passen bij het restaurant (vnl. muziek uit James Bond films ...). Wij komen nog eens terug als ze klaar zijn met de verbouwing ...
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima gegeten, met verrassende, verfijnde gerechten. Minder tevreden waren we over de service. We hebben in de afgelopen jaren het nodige geleerd over wijn. Maar in de uitleg bij de wijnen werden we ingelicht alsof we totaal onwetend zijn. Ergste was dat een rosé, gemaakt van Chardonnay en Pinot Noir, werd aangeprezen als “stille champagne”: wat een onzin. Lekkere wijn, maar die heeft niets te maken met champagne.
We hadden via een internetaanbieding geboekt, en voor het eten vooruitbetaald. Na de maaltijd en de koffie betaalden we de rekening met fooi en vroegen om onze jassen. En toen vroeg de bedrijfsleider nog of we de rekening wel hadden betaald...... nou ja....! alsof we oplichters zijn! Jammer, hoor!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Geen kraanwater, en belachelijke kaasdessert. In doosje met 6 ministukjes kaas die op een muizenval niet zouden misstaan.
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Ze gaven ons het gevoel dat ze de trein moesten halen,
Groenten hadden ze nog nooit van gehoord.
Wijn van het arrangement paste bij alle gerechten ?
Jammer voor die prijs!
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Vanavond gegeten bij dit restaurant.
Dat is uitgelopen op een grote teleurstelling.
We hadden gekozen voor een 5 gangenmenu.
Na twee uur hadden we pas twee gerechten gekregen.
Doorgeven dat ik geen vis lust.
Prompt kwam het gerecht en werd er vis geserveerd.
Aangegeven dat het allemaal wel erg lang duurde.

Om een lang verhaal kort te maken, we hebben aangegeven het laatste gerecht te laten vervallen omdat het allemaal te lang duurde.
We waren er om 19:00 uur en gingen om 22:45 weg in die tijd hebben we 4 gerechten gehad.
Dus uur per gerecht.
De bediening rook naar zweet, glas kapot, bestek niet schoon.

Vervolgens kwam de rekening ook werd er als tegemoetkoming niks van de rekening gehaald.
Gasten naast ons leken onzichtbaar zijn na half uur vertrokken.
De volgende gasten namen plaats om 22:45 waren de borden van het voorgerecht nog niet verwijderd.
Toen zaten ze er inmiddels anderhalf uur.
Al met al hele slechte ervaring, zou hier niet meer gaan eten.
Het eten was niet slecht wel te koud, maar de bediening daarentegen wel!
Bo B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Met zakenrelaties sinds lange tijd weer gegeten bij Savarin op donderdag 14 december. Het is tevens de laatste keer geweest, wat een teleurstelling. De service is gewoon te slecht voor woorden. Lang wachten tussen de gerechten, wijn wordt niet bijgeschonken (arrangement)...werkelijk alles ging fout. De gerechten (4 gangen verrassingsmenu) vielen tegen. Kaasplankje in een soort van vliegtuigdoosje....hoe verzin je het! Echt heel jammer, hier gaan we niet meer naar toe.
Marinus G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Besteld werd 4x verrassingsmenu, waarvan 2 met alleen visgerechten op verzoek. Hierop werd vlot en vriendelijk gereageerd. Daarnaast bestelden we het wijnarrangement. Ook goed, mijn vrienden die culinaire freaks zijn waren zeer tevreden en dus ook de gastheer.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
De jonge bediening is vriendelijk, maar onervaren. Vragen konden niet altijd direct worden beantwoord. Wel weer goed was dat ze bij binnenkomst meteen blijk gaven van onze van te voren aangegeven dieetwensen. Onze achtgangen shared dining menu was goed van smaak. Tegen een kleine meerprijs werden bij het hoofdgerecht lekkere frietjes geserveerd. Inderdaad jammer dat bij de fles wijn geen karafje water wordt geserveerd. Wel was opmerkelijk dat we bij het kaasplankje spontaan twee glazen wijn kregen aangeboden omdat er net daarvoor verkeerd bestek was neergelegd. Al met al prima gegeten.
Janine O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een wonderlijke ervaring. De hele avond werd restaurant gerund door vijf leerlingen/stagiaires. We hebben twee keer iemand in pak voorbij zien komen om even wat uit te serveren, maar verder niet. De bediening was zeer vriendelijk, maar liet natuurlijk nogal wat steken vallen.
Ze hadden geen echte kennis van de wijn en de gerechten "We serveren deze wijn, omdat u de vorige al heeft gehad." "Ja, dit is port. Daar valt niet zoveel over te zeggen port is port." En daar stond dan een standaard fles Kopke. Niets mis mee, maar best teleurstellend als je een wijnarrangement bij de vijfgangen diner besteld.
De serveerster vond het vreemd, dat we geen apperatief wilden. Ik vind vijf glazen wijn bij mijn diner echt genoeg alcohol. Kraanwater werd in eerste instantie niet geserveerd. Later kwam ze terug. Het kon wel, maar tegen een vergoeding. €1,50 per glas of €3,- voor een karaf. We bestelden een karaf. We kregen twee karafjes van 25 CL. Aan het eind van avond stond er serieus 2 keer €3,- op de rekening voor twee karafjes met de inhoud van een glas! Een fles gebotteld water kostte €6,-.... DE ober kon dat ook niet echt uitleggen. "Sorry, ik ben maar de leerling". Maar hij nam wel contact op met een leiding gevende en uiteindelijk verdween het van de rekening. Ze hadden geen kraanwater mogen serveren.... Dat vind ik echt niet kunnen als je bij vijfgangen een wijnarrangement besteld.
Het kaasplankje werd geserveerd in kartonnen doosje, waardoor het op vliegtuig eten leek. De ober kon ons vertellen, in welke volgorde we moesten eten, maar kon niets over de kaasjes vertellen. Hij verwees naar de beschrijving in het doosje... Daar stond inderdaad de naam van de kaas.
Het eten was over het algemeen goed, maar we voelden ons alles behalve welkom.