Savarin

Laan van Hoornwijck 29 2289 DG Rijswijk Nederland Kaart
31-703072050

Over het restaurant Savarin

Een oase van rust

In een prachtig wit pand, gelegen in een rustige buitenwijk van Rijswijk vind je restaurant Savarin. Talent en passie voeren de boventoon in deze oase van rust. Ontvlucht even de drukte van de stad en laat je culinair verwennen door de enthousiaste equipe van Savarin. Uit het menu blijkt een voorliefde voor de Franse keuken, met ruimte voor internationale accenten. Schitterende smaaksensaties!Een spannend, kloppend geheel waar je maar geen genoeg van krijgt.

Meer informatie over restaurant Savarin

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Zaterdag 07:00 - 22:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
7,2
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Op 20 mei, de dag voor onze trouwdag weer eens bij Savarin gedineerd en wij beiden zien mede door de kwaliteit van het aan ons geserveerde diner, de prachtige entourage en de veel plezierige en gelukkig niet te formele bediening weer terug op een topavond. Dit keer eens niet gekozen voor een min of meer vast menu maar ons door een keuze uit de a la carte kaart laten verwennen. En tot volle tevredenheid kan ik zeggen met een extra pluim voor de voortreffelijke gegaarde en gepresenteerde runderlende met mooie wijnsaus en de daarbij gekozen open wijnen. Dat alles gecombineerd met de nog immer super mooie locatie en inrichting en de zeer warme bediening impliceert dat we weer gauw teruggaan!!
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gisteren hier gegeten. 4 gangen menu met bijpassende wijnen. Niet verrassend, maar kundig bereid en smaakvol. Bediening van snel, vriendelijk en attent.
Annemieke_zero .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Een grote tegenvaller: vooral qua service en eten. Wel lekkere wijnen. Na ontvangst van ons aperitief eerst bijna drie kwartier compleet vergeten door de bediening. 2 keer gevraagd of het wel klopte, waarop gerustgesteld dat alles prima liep. Vervolgens plots binnen 5 minuten alsnog de amuses, het brood, het voorgerecht en vervolgens onze bijpassende wijnen. Matige uitleg over de gerechten en de wijnen: allemaal zeer gehaast en ongeïnteresseerd. Slechts 2 van de 5 gangen waren lekker, de rest flauw, koud of vreemd van smaak en consistentie. Komt niet in de buurt van de kwaliteit van andere gastronomische restaurants. Bediening geeft je het gevoel tot last te zijn, van begin tot eind. Besteed je geld beter elders.
Kimberly R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Echt alleen maar lof !
Heerlijk eten , super sfeer , correcte service ..
Een en al liefde en dat met je met alles zowel het eten en de goede service maar ook de top uitstraling !
Lekker 8 gangen shared dinning weggesmikeld .. :)
Savarin toppers bedankt !

See you next time :)
Zoila V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Tja, wat een mooie afsluiting van ons weekend had moeten zijn was toch echt een beetje anders: mocht je overwegen hier een high tea te bestellen: ' DOE HET NIET!!' Ten eerste loopt de bediening in vieze schorten, staat er hard echt de verkeerde muziek op en slaat de keuken daarbij echt de plank mis. Ik snap wel dat een bedrijf ook kosten heeft, maar doe dan niet mee aan dit soort acties. Om je er met een high tea vanaf te maken met drie kleine zachte bolletjes belegd met resp. paling, eiersalade en kipfilet, een kleine harde quiche, een espresso kopje groentesoep en een onbestemde risotto met rauwe ongeschilde Winterpeen, en drie kleine koekjes cq harde mini mini scone, om af te sluiten met een in een chocolade bakje zittende substantie, ronduit slecht. Waar de jonge bediende in ieder geval nog haar best deed ons ongenoegen om te buigen in iets positiefs, daar heeft de keuken in ieder geval niets van begrepen! Een keuken zonder enige passie voor eten en weinig creativiteit. Zonde, zeg ik. Ik herken ook die hoge cijfers van het diner niet terug in deze high tea. Voor ons geen savarin meer en zeker geen aanbeveling voor onze vrienden.
JdeRuiter .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten was een AH restaurant actie.
Alles was heel smaakvol en zag er mooi uit.
Restaurant zit een beetje verscholen naast een rijweg,maar ziet er wel mooi uit.
Kom zeker nog eens terug.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren hier met een bon van de AH. Helaas hadden we daardoor maar weinig keuze (2 voorgerechten (1 vis en 1 vleesgerecht), 2 hoofdgerechten (1 vis en 1 vleesgerecht),en 2 nagerechten). Gelukkig kon ik ook nog iets vegatarisch bestellen. Het eten was heerlijk, maar de porties waren erg klein.
Hugo88 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten bij Savarin best lekker, maar ook weer niet heel speciaal. Met de AH actie zijn we daar gaan eten. Het hoofdgerecht (de USA steak) was zelf een beetje saai en de rode wijn saus was te zuur. Voorgerecht en toetje waren wel lekker. De porties zijn zeker niet groot en ondanks dat je een amuse, nootjes en brood krijgt had ik met 4 gerechten eigenlijk net niet genoeg gegeten. Voor een restaurant van deze prijsklasse vind ik dat eigenlijk niet kunnen (zeker als je bedenkt dat we nu 1x een driegangenmenu gratis hadden). De bediening is erg vriendelijk en goed, en ook de inrichting is mooi gedaan. Persoonlijk zou ik hier niet meer terug komen, omdat het gewoon te duur is voor wat je krijgt.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteren hier met de AH zegels gegeten, een driegangen menu € 49,00 en het 2e menu gratis.
Maar wat heel jammer was, dat de gerechten gehalveerd leken.
Vooraf 3 minuscule vierkantjes tonijn;
hoofdgerecht Zeebaars, ong. 80 gram, veel te zout, met een garnituur dat zowel koud als smakeloos was. Ik heb gezegd dat de zeebaars te zout was, kreeg toen een andere die echter niet beter was.
Dessert; een plakje Brie iets groter dan een duim.
Wij hebben in diverse restaurants met de AH zegels gegeten en dat was steeds naar wens. Maar hier absoluut niet. Jammer, dit had een mooie kennismaking kunnen zijn, maar nu komen we zeker niet terug.
Theaatje .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Service was vroeger veel beter in Savarin. Jammer. Eten was redelijk tot goed maar de amuses waren nogal soggy, hadden te lang gelegen, en de broodjes waren niet warm en nogal hard.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Via AH actie voor het eerst hier gegeten, we hadden hoge verwachtingen. Het begon ook erg goed, mooie locatie (oude koeienstal), de ontvangst, de bediening, kennis over de wijnen, mooie wijnkaart en het voorgerecht was zeer culinair/smaakvol zowel de tonijn als procereur. Het hoofdgerecht de USA steak was saai, de rode wijn saus tikje zuur. Het zoete dessert de pure chocola met pindaijs erg lekker. Het hartige dessert, maar 1 stukje kaas, wel mooi opgemaakt, maar was het meest minimalistische kaasplankje dat we ooit hebben. We moesten er erg om lachen, maar eigenlijk was het treurig.
Aangezien het erg goed begon en het restaurant in de buurt zit, willen we ze wel nog een kans geven, maar dan á la carte bestellen.
zwijg.aal .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
we konden het diner omzetten in een lunch en dat is goed bevallen gezien de winterse weer omstandigheden. D keuze uit 2 verschillende voor- en hoofdgerechten was prima, vis en vlees en het dessert was verrassend en lekker.
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gekozen voor een 4 gangen menu.
De broodjes die we kregen waren helaas hard en niet vers.
Behalve de keuze van vlees welke taai was verder prima gegeten vis was erg lekker.
Bijbehorende wijn arrangement klopte.
Het was deze dag erg rumoerig in het restaurant.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
In 1 woord helemaal top! Gisteravond weer eens echt lekker uiteten met mijn vrouw. Wat hebben we genoten van een heerlijk Shared Dining menu met bijpassende wijnen. Bij iedere gang een goed verhaal over het gerecht en waarom de wijn erbij past. Het klopte allemaal tot in de details. Ik hou ook van het traditionele gastheerschap waarbij klantgerichtheid op nr 1 staat. Zeer belangrijk en kom je niet vaak meer tegen in de horeca. Wij komen hier zeker terug en zullen het doorvertellen aan iedereen waarvan wij weten dat ze ook lekker verwend willen worden van goede wijn en spijs!
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisteravond heerlijk met m'n vrouw weer eens lekker! uit eten. Met 2 kinderen schiet het daar nog wel eens bij in... We hebben het Shared dining menu genomen omdat we zoveel mogelijk van alles van de kaart wilde proeven. Wat een super aanrader is dat! Heerlijk wijnarrangement erbij met goede uitleg over de wijn en spijs. Ik kan niet anders zeggen, maar wij zijn in de watten gelegd en het was een zeer plezierig verblijf. Vriendelijk, cuisine goed en traditioneel gastheerschap zoals je niet vaak meer ziet! Kortom een aanrader om je eens lekker te laten verwennen en wij vertellen het voort!
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisteravond een heerlijk avondje gehad met mijn vrouw bij Savarin. Omdat wij eigenlijk benieuwd waren naar de hele kaart, hebben wij gekozen voor een Shared Dining met een bijpassend wijnarrangement. Echt iedere gang was genieten van de gerechtjes en de heerlijke wijnen, waar goed over verteld werd van hoe en waarom dit bij het gerecht behoorde. Ik kan niet anders zeggen, maar wij komen terug en zullen het zeker door vertellen aan iedereen die ook van lekker eten houdt. Oja wat ik hier goed vond, het traditionele gastheerschap. Ik baal af en toe zo in de horeca, dat je gewoon als een nummer gezien wordt en maar van zelfsprekend is dat je een zaak bezoekt. Savarin ga zo door!!!
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het was allemaal heel erg lekker, alleen het vlees (angus) viel tegen. We hadden toch wel wat malser vlees verwacht . Verder was het voorgerecht zalig, jummie, jummie.de amuse was perfect. We wisten niet dat komkommer zo lekker kon zijn .By The Way, de koekjes bij de koffie waren uitzonderlijk..... al met al geven we een 7.5 tot 8.
rene T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Had erg uitgezien naar een bezoek. Jammer dat viel heel erg tegen.
D.w.z.. Het eten was mooi, maar de bediening schoot (met een uitzondering van een leerling) ronduit tekort.
Als voorafje een glaasje ‘komkommer schuim’, goed van smaak, iets aan de zure kant. Het voorgerecht gegrilde (Geroosterde tonijn in dukkah met salade van snow crab, limoen en vinaigrette van basilicum en aceto balsamico ) was prima, een der tafelgenoten koos voor het andere voorgerecht (Procureur van Iberico met selderij, grove mosterd, spitskool en een melkschuim van zwarte peper ) en was ook heel content het tussengerecht (Zeebaars met schorseneren, aardappelpuree, flespompoen en een schuimige saus van rode biet en Granny Smith appel ) was erg smakelijk maar niet echt warm. Dat gold helaas ook voor het hoofdgerecht (USA rundersteak met koolrabi, pastinaak, Chantenay wortelen, aardappel fondantjes en een jus van rode wijn ). De nagerechten (zowel de brie de Meaux met crème van vijgen, chutney van sinaasappel en kruidnagel, gerookte amandelen en Salad Pea (kaas) en het Taartje van pure chocolade met een compote van geroosterde appel en gekarameliseerd pinda roomijs) waren erg smakelijk. Jammer is dat de indeling van de eetzaal wel heel erg krap is, je zit bijkans bij de buren op schoot. De koffie hebben we maar overgeslagen. Een jonge serveerster denkt met een vraag 'heeft het u mogen smaken' mogelijk klantgericht te zijn maar realiseert zich het kromme taalgebruik niet....
We hadden telefonisch gereserveerd (3 personen) voor een etentje binnen de AH restaurant-actie. Die werd 'gretig' geaccepteerd. Bij aankomst was het eerste wat de maître zei: u heeft voor 2 personen de restaurantactie en een persoon eet a la carte (andere etablissementen gaan daar nogal vriendelijker mee om, maar OK).
Wij krijgen aangegeven waaruit gekozen mag worden. 3, 4, 5 gangen.
Per saldo kiezen we voor 4 gangen. Bij afrekening zit er een behoorlijke fout in de factuur. De maître ging gelijk in de 'aanval' maar toen we aanhielden zei hij; 'O hier klopt niets van'.... en liep weg.
De nieuwe factuur lijkt al beter ware het niet dat wij de meerprijs die op de kaart tussen 3 en 4 gangen berekend kregen (zou terecht zijn) maar de 4e gang tegen de al la carte prijs stond verwerkt. Een sorry voor de foute factuur kon er niet af.
Het doel van de actie om nieuwe klanten te werven is hier zeker niet gelukt. Jammer. Ook voor ons want dit overschaduwt toch een mooi etentje
Sjuf .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een high tea gedaan, met korting via de uitjes-actie van Albert Heijn. De high tea was naar mijn mening weinig en niet bijzonder. De 1e gang bestond uit kleine belegde broodjes (3 per persoon en niet bijzonder). De tweede gang bestond uit een klein risotto gerechtje en een soepje in formaat koffie kopje. Voor de derde gang werden kleine zoetigheden geserveerd (4 of 5 stuks per persoon, ze waren in ieder geval klein). De high tea werd afgesloten met een cupje van chocola met een appelvulling. De aangeboden high tea was naar mijn mening absoluut niet representatief voor de normale prijs van 34,50 euro per persoon. Van de high tea heb ik het gevoel overgehouden dat het afgepast was aan de kortingsactie. Ik zal zeker geen high tea meer doen bij Savarin.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Bij binnenkomst werd ons gevraagd of wij nog beperkingen hadden zoals allergieën, zoutloos eten en dergelijk. Wij gaven aan dat wij geen beperkingen hadden en daarop werd ons medegedeeld dat de kok dan wel iets lekkers voor ons kon maken. Wij dachten dat e.e.a. hoorde bij een AH-kaart surprise menu actie hoewel wij de vorige keer een aantal keuze menu's voorgeschoteld kregen. Toen wij vroegen of er ook een kaart was werd medegedeeld dat wij die ook wel mochten inzien. Maar toen was het voorgerecht na een warme pinda extraatje en een amuse al onderweg. Tonijn als voorgerecht en Am. beef als hoofdgerecht; niet gevraagd naar de gaarheid die wij wensten (a point was niet onze smaak). € 49,50 voor één menu, 3 flesjes cola € 9,75 !!!!! Duur!!!