Savanna

Zaterdag en Zondag 11:00 - 22:00

6,7
Andries T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten en vriendelijk personeel. Desserts vielen iets tegen maar het vlees was uitstekend gebakken en de salade was subliem!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Leuke locatie, binnen sfeervol eetcafe en buiten ruim terras. De bediening is ontspannen en vriendelijk. Ons eten was prima maar miste smaak. Ondanks de prijs had ik hier meer van verwacht. Kies de volgende keer voor een borrel & bitterbal!
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gisteravond gegeten bij Savanna en hoewel het een gezellig cafe is met sympathieke bediening en best lekkere wijn, was het eten niet zo geweldig: eenvoudige maaltijden met teveel saus bij vis en vlees, salade overdreven aangemaakt met vette slasaus, te grof gemalen peper, te zoute aardappeltjes en allerlei extraatjes bij de carpaccio waardoor de subtiele oorspronkelijke smaak helemaal wegviel. Ik zag op de website een vacature voor een kok, hopelijk vinden ze snel een goede. Voorlopig kom ik alleen nog bij Savanna voor een drankje.
Dorien1960 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Samen met vriendin gezellig en lekker gegeten bij Savanna. De bediening was supergoed en erg vriendelijk. Het is een sfeervol eetcafé. Na het eten zijn we nog lekker blijven hangen tot middernacht onder het genot van een lekker biertje en wijntje. Prijs is prima, eten hartstikke vers en lekker!! Echt een aanrader.
Tessab .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Super mooie spot. Met n goeie zomer zijn er fijne plekjes op het pleintje met bediening. Met iets warm weer is het terrasje op de stoep ook fijn. Binnen is het heerlijk ruimtelijk, nooit meer wat aan doen! Menukaart is prima en wat you read is what you get en voldoende keuze. Er zijn speciale avonden voor bijv. Jazz. Niet mijn ding maar de ruimte is ideaal voor zoiets. Je kunt er prima in je eentje de krant lezen of met n groepje eten/borrelen. Ik meen me te herinneren dat ze Erdinger v d tap hebben 's zomers :D
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Inrichting van het eetcafe biedt potentie, maar op onze avond was het erg rustig. Bediening was vriendelijk, maar de hamburger viel erg tegen voor mij. Was niet echt vlezig om maar zo te zeggen. Ook tafelgenoot met de hamburger was niet enthousiast. Andere gerechten werden beter ontvangen. Prijzen wel goed.
Bauke P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Beetje huiselijke sfeer, het personeel is vriendelijk en relaxt maar kan daardoor wat minder professioneel ogen.
het eten was (vooral qua prijs vs kwaliteit verhouding) echt helemaal in orde!

Je moet niet verwachten hier te gaan dineren, maar voor een lekker hapje buiten de deur vond ik het super (vooral i.v.m. de prijs)!
Christien J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
De inrichting bleek een indicatie van hoe het eten was. Helaas was het gewoon niet bijzonder en viel het eten tegen. Het decor oogt vermoeid en het personeel is niet erg gemotiveerd. Voor de prijs van de dagschotel (duurder dan alle hoofdgerechten op de kaart) verwachtten we een goede maaltijd maar het was verre van bijzonder. Hou het volgende keer weer gewoon bij een drankje op het fijne terras, eten doe ik persoonlijk dan liever elders.
Siefh .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Vandaag geluncht bij Savanna. Ik was er voor het eerst en ook meteen voor de laatste keer. Het eten was oké, maar vrij smakeloos. Het eten werd wel snel gebracht. De service daarentegen was niet best. Er werkten 2 meisjes die niet bijzonder vriendelijk waren, maar vooral luidkeels aan het klagen waren over hun werk en over hun collega's die de vorige avond hadden gewerkt. Ze riepen dit door de hele zaak, zeer storend. Ondanks dat de zaak vrijwel leeg was moesten we erg lang wachten totdat de borden werden weggehaald en we moesten zelf om de koffie vragen. Het zou toch wat klantvriendelijker zijn als ze dit zouden aanbieden. Lijkt me ook beter voor de zaak zelf! Tip voor de baas/eigenaar: cursusje voor het personeel en neem mensen aan die hart hebben voor werken in de horeca!
Sabrina T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
We hebben hier met vier personen gegeten. Net als tijdens onze eerdere ervaringen was de bediening niet fantastisch. Wel vriendelijk, maar je moet overal om vragen (kaart, drankjes, rekening). Weinig attent dus. Ook bij nieuwe drankjes liet men de lege glazen staan en na het eten werd de tafel in eerste instantie maar half afgeruimd.
Het meest vervelende was voor ons dat we lang moesten wachten op ons eten. Omdat alle tafeltjes om ons heen eerder te eten kregen dan wij, terwijl zij later binnen waren gekomen, vermoedden we dat onze bestelling wellicht was vergeten. Hierbij echter ook geen excuses of toelichting van de bediening.
Het eten zelf smaakte overigens prima. De entrecôte was goed gebakken, de burger en pasta prima en de kabeljauw wat aan de zoute kant. De bijgerechten waren ook lekker.
Het is jammer dat de service zo tekort schiet. Enkele professionele krachten in de bediening zou deze zaak goed doen denk ik. Vanwege de locatie en de relaxte sfeer wel leuk om 's avonds een drankje te drinken, maar echt uiteten zouden wij hier niet zo snel meer doen.
Veerle91 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Vorige week bij dit restaurant gegeten met wat vrienden (allemaal studenten), we waren aangenaam verrast! het was erg druk maar de bediening leek alles onder controle te hebben en de twee meisjes die er stonden hielpen ons vriendelijk. we hebben allemaal een andere dagschotel/pasta genomen en alles was erg lekker. het had sneller gekund, maar gezien de drukte begreep ik het wel. en het eten maakte de wachttijd goed! zeker een aanrader voor een gezellig ontspannen avondje, waar je niet te veel geld aan uit wilt geven
Artegia_katrinna .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2013
Mijn man en ik zijn bij Savanna wezen eten omdat een kennis van ons het een aanrader vond. En nou en of! Heerlijk eten, fijne sfeer en vriendelijke bediening. Mijn man had de dagschotel lamskoteletten met groentes en friet en ik had de geitenkaas lasagne. En allebei echt heerlijk. En als toetje twee heerlijke kopjes koffie en chocolade taart.

De dames die ons bediende waren erg vriendelijk en beleeft. Ze hadden duidelijk kennis over het eten en drinken (verschillende biertjes en wijnen). Ze had genoeg aandacht voor ons. Top tent wij gaan er zeker vaker heen.
Proefboef070 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Vorige week hier gegeten met mijn eega. Erg lekker gegeten moeten wij zeggen. Ik had de wereldburger, mijn vriendin de kabeljauwfilet. Niets mis mee. Culinair gezien erg goed bereid, een evenwichtig gerecht in combinatie met de tomatensalsa. Verder een lekker wijntje erbij gehad, al met al een geslaagde avond!
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Zondag met 4 personen gaan eten, bij ons altijd gezellige restaurant. Helaas was alles anders. Sla niet apart in een bakje en de sausen. Alles op 1 bord. Nu dat hebben we nog nooit meegemaakt. Zo,te proeven was de hamburger voor de kids in de frituur gegooid. Geen verse groeten. Ook was er niet veel op de kaart. Het was niet druk zoals altijd. Dus heel jammer. We kwamen altijd voor het perfecte eten. We namen de bediening maar op de koop toe. Wat er aan de hand is hebben we maar niet gevraagd. Maar we komen hier nooit meer. Misschien een andere kok. Dat zal heel jammer zijn. Dus op zoek naar de kok ? Waar is die gebleven ? Heel jammer. Om 21.00 uur was de zaak leeg. Een nagerecht hebben we maar niet meer genomen.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Vorige week hier gegeten. Mosselpannetje met heerlijke sausen en 1ste kwaliteit mosselen. Super verse frites. Alles goed verzorgt door de keukenbrigade. Bediening erg langzaam en niet echt geïnteresseerd. Dames stonden te roken en verveeld aan de bar. Jammer. Vieze asbakken echt dingen die niets kosten. Dus weinig interesse. Jammer we waren hier 4 maanden niet geweest. We komen wel terug maar wel voor het eten en nemen de bediening maar op de koop toe. Fooi wilde we geven maar dat hoorde ze niet dus helaas dan maar heen fooi. Hadden ze ook niet echt verdiend
NIGI .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Bij ''Savanna'' eten we altijd prima! Het is niet duur en de kwaliteit is goed. Verder zijn de medewerkers vriendelijk. Ons toetje was gratis omdat het ''te lang'' duurde. Echte aanrader!
Gjohanson .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Prima eetcafe met een uitgebreide kaart. Verwacht geen haute cuisine, maar dat kan ook niet voor deze prijzen van tussen de 10 en 15 euro. Ook hebben ze prima dagschotels en een mooi terras op het plein. Prima aanrader dus om simpel een hapje te eten en een mooi biertje te drinken.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Heerlijk gegeten met 4 personen. alles vers en met zorg klaargemaakt. Een pluim voor de keukenbrigade. Vlotte bediening. Toen wij de rekening kregen waren zeer tevreden. Wij komen hier zeker terug. Raar dat de andere recensie zo afwijkt van alle andere .
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Hier een borrel van de zaak. Wat opviel was de lauwe houding in alles: prijs afspreken, ontvangst, bediening, en dan het toppunt: de hapjes. Beter gezegd de frituur. Erg onsmakelijk. Deze mooie tent verdient een team dat er zin heeft. Erg jammer.
Extraordinaire .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Wij hebben hier laatst gegeten en nog lang nagetafeld omdat het erg gezellig was. Het eten was voor de prijs erg goed, waar krijg je tegenwoordig nog een mix grill voor 9 euro 50. Echt heel goed!! We zijn ook erg vriendelijk geholpen door het personeel, al met al een fijne avond uit. Wij komen zeker terug!!