Saus

Meer informatie over restaurant Saus

Dinsdag t/m Zondag 10:30 - 21:30
Danelly .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Met 7 personen vanavond gegeten bij Saus. Bediening was in orde. Verrassingsmenu van € 39,95 was ten opzichte van het gebodene aan de hoge kant maar de klapper was de prijs van het tafelwater. 3 flessen Spa voor € 23,85!!
Gevraagd waarom geen gewoon kraanwater maar daar was geen ruimte voor???( de karaffen) . Sorry , voor ons geen saus meer.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten! Een kogelbiefstuk met pepersaus en een stuk beenham met honingsaus en knoflook. Hier werd frites en groente bij geserveerd. Alles smaakte bijzonder lekker.

De bediening was heel erg vriendelijk en niets was hen te veel.

Als we weer in de buurt zijn, dan komen we heel graag terug!

Veel succes met Saus!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
High tea gehad met 2 vriendinnen.
Ik heb zeker al 20 high tea's gehad op verschillende locaties maar dit was er wel een van de betere.
"SAUS" toppie wat jullie hebben neer gezet, het was stik gezellig en we zijn denk ik wel veel te lang blijven hangen.
We komen beslist nog eens terug en ik ga zeker reclame maken.

Groetjes Marijke.