Saus

De Boulevard 65 4617 HB Bergen op Zoom Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Saus

Dinsdag t/m Zondag 10:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Saus

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op eerste kerstdag zijn we hier met een groep van 9 gaan dineren. Er was een menu met 4 gangen, waarbij je per gang uit 5 gerechten kon kiezen. Omdat we een grote groep waren moest dit vooraf. Voor de start kregen we een amuse (zalig). De carpaccio was heerlijk (2 soorten en netjes afgewerkt) en een prima portie. De andere gerechten oogden en smaakten ook goed. Daarna het tussengerecht, hiervan waren sommige porties groot (de kipterrine, welke ook door het spek zout was, de saus fantastich). De garnalen zouden pittig zijn, dit viel mee. Ook bij anderen waren het flinke porties. De hoofdgerechten (geserveerd met frites) waren mooi en ruim. Het vlees van de chateaubriand heerlijk gegaard, de hertenbiefstukjes mooi. De vleesgarnituur was prima. De visgerechten zagen en smaakten ook lekker. Het nagerecht was netjes. Een prima afsluiter van de maaltijden. Al met al zeker de prijs (60 euro/pp) waard. Voordeel is dat het een klein (max 40 personen binnen!) is en dat ze rekening houden met allergieen. Prima prijs kwaliteit verhouding, nette service, leuke moderne inrichting.
Danelly .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Met 7 personen vanavond gegeten bij Saus. Bediening was in orde. Verrassingsmenu van € 39,95 was ten opzichte van het gebodene aan de hoge kant maar de klapper was de prijs van het tafelwater. 3 flessen Spa voor € 23,85!!
Gevraagd waarom geen gewoon kraanwater maar daar was geen ruimte voor???( de karaffen) . Sorry , voor ons geen saus meer.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten! Een kogelbiefstuk met pepersaus en een stuk beenham met honingsaus en knoflook. Hier werd frites en groente bij geserveerd. Alles smaakte bijzonder lekker.

De bediening was heel erg vriendelijk en niets was hen te veel.

Als we weer in de buurt zijn, dan komen we heel graag terug!

Veel succes met Saus!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
High tea gehad met 2 vriendinnen.
Ik heb zeker al 20 high tea's gehad op verschillende locaties maar dit was er wel een van de betere.
"SAUS" toppie wat jullie hebben neer gezet, het was stik gezellig en we zijn denk ik wel veel te lang blijven hangen.
We komen beslist nog eens terug en ik ga zeker reclame maken.

Groetjes Marijke.