Saturnino

Meer informatie over restaurant Saturnino

• : Parkeerplaats

Robin V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een reservering is hier maar relatief, we hadden online via Iens geboekt maar moesten alsnog gewoon wachten op een (tweede) vrijkomende tafel. Erg rumoerig restaurant ik zelf hou er wel van maakt het wel direct ontzettend gezellig en het hoort ook gewoon bij een Italiaan. Wij hadden allebei een pizza die waren prima maar niet bijzonder. Huiswijntje (slobberwijntje) erbij, je krijgt wat je verwacht en waar je voor betaalt.
Melvin V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Super vriendelijk personeel, eten was er snel. Zat iets te jrap op de buren maar het restaurant is dan ook niet heel erg groot. Voor de test niks aan te merken. De pizza's zijn enorm en ook enorm lekker!
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Ik kom hier al een aantal jaar graag, en nu voor het eerst een Italiaanse vriend meegenomen die het eten ook heerlijk vond! Er werd zelfs veel Italiaans gepraat. Echt een top restaurant, altijd druk, heerlijk eten, authentiek Italiaans. Ik kom hier nog steeds graag
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Super fijn restaurant met heerlijke eten en hele leuke bediening! Op een toplocatie en leuke tent van binnen! Ik kom hier al jaren en ben altijd tevreden!
E. V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten met mijn dochters, service uitstekend. Arriverderci.
Misslies .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prima restaurant om gezellig met vrienden en familie te eten, bediening was echt super! En dat op een drukke vrijdag avond. Het restaurant is niet specifiek "mooi" maar het decor bij elkaar is wel heel gezellig. Ik had zelf de zalm, was heel erg smakelijk, en ook een grote portie, was wel zo fijn is. De aardappeltjes en de groente die erbij zaten hadden wat meer aandacht mogen hebben. En nog 1 puntje van verbetering is dat ik het jammer vond dat er alleen wit brood aanwezig was vooraf. Ik ga hier zeker nog een keer eten!
Mickel T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Mijn favoriete Italiaan. Heerlijke pizza (vooral de Quattro Stagione en de Calzone zijn heerlijke aanraders) en de pasta's zijn ook niet mis. Mijn tafelgenoot had lasagne en hij was erg blij met zijn eten. Het is een gezellige plek en ook goed om romantisch te eten en na te tafelen. Een aanrader.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het is vrijdagavond en het is er druk. Met uitzondering van het voor ons gereserveerde tafeltje zit het terras tjokvol. Dat valt des te meer op omdat bij 'de concurrentie' (de eetgelegenheden naast en tegenover Ristorante Saturnino) de bezettingsgraad beduidend lager is. Een goed voorteken! Daar staat dan weer tegenover dat de ruimte per gast erg krap bemeten is: een tafeltje-voor-twee meet 50 bij 50 centimeter, de ruimte tussen de tafeltjes is hooguit 15 centimeter. Een maaltijdsalade met glas wijn past nog nét, maar als je uitgebreid wilt tafelen, dan is het serieus schipperen met de ruimte. "Nemen we nog iets te drinken of is daar geen plaats meer voor op tafel?" Als voorgerecht neem ik de gebakken olijven - ruim 40 stuks! - met balsamicoazijn en pijnboompitten, en als hoofdgerecht de (voortreffelijk!) gegrilde entrecote; mijn tafeldame laat haar keus vallen op respectievelijk de bruschetta met verse tomaat ("Eenvoudig maar lekker") en de kalkoenfilet met gorgonzolasaus. Uit de dessertkaart kiezen we respectievelijk de ijscoupe met fruit en slagroom, en de ijscoupe met verse aardbeien. Zowel kwalitatief als kwantitatief is het allemaal dik in orde. De gerechten volgen elkaar snel op, waardoor bij ons de indruk ontstaat dat er na ons nóg een reservering wacht. De bediening is uitermate vriendelijk en bij tijd en wijle wel érg amicaal, het stokbrood (tip: verwarm het, dan 'smaakt' het verser) met kruidenboter is van het huis en de karaf tafelwater nog echt gratis.
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik kom al jaren bij Saturnino.
Het interieur is al jaren hetzelfde maar erg sfeervol en tijdloos.
Het is er altijd superdruk en het eten is er goed!

Martine M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het is een gezellige omgeving. Personeel is joviaal en doen hun best je een leuke avond te bezorgen. Het eten is lekker en de porties zijn royaal. Een aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Voordat we naar het concert van doe maar gingen hier saampjes gegeten.
We hadden een dinercadeaubon gekregen en via de site gekeken welke restaurants er in amsterdam bij aangesloten waren.
Natuurlijk lees je dan ook eerst de recensies voordat je ook daadwerkelijk gaat reserveren.
Zo gezegd zo gedaan kwamen we eind van de middag hier terecht.
Italiaanser kan bijna niet...druk straatje, toeterende voorbijgangers, een paar druk pratende italianen binnen...heerlijk...
Omdat we online hadden gereserveerd kregen we er een gratis desert bij.
Vooraf de carpaccio ...prima..
De pizza met parmaham...ook prima
Na alle lovende recensie misschien iets meer verwacht. we hebben nl betere pizza's en carpaccio gegeten..maar zeker niet slecht.
De bediening was prima..maar wel wisselend. De 1e man hielp ons uitgebreid en halverwege werd zijn dienst even overgenomen. We moesten wel een paar x even wachten om hem te kunnen roepen en ook bij hem zelf aankaarten over het desertverhaal.
Eerlijk is eerlijk we verwachten een aangepast (kleiner)desert omdat dit gratis was.
Maar niets bleek minder waar...deze heerlijke tiramisu tilde het cijfer weer van een 7(+) naar een 8...en ja ook het hectische van deze typische italiaanse restaurant zorgde voor dit cijfer en dat we met voldoening op weg konden naar het concert,
Wammes4 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
We doen het toch.
Nog een recensie voor dit restaurant ondanks dat we al eerder hier onze mening hebben verwoord. Waarom? Gewoon omdat deze mensen het verdienen omdat ze begrijpen hoe je klanten kunt laten genieten. Hoe je klanten het "Wow-gevoel" kunt geven met geuren en smaken. Met vriendelijkheid en alles wat erbij hoort. Wat jammer dat wat eigenlijk iedereen verwacht als je uit gaat eten, toch maar een enkele keer ook zo gebeurt. Wij hebben inmiddels bijna tien keer hier gegeten en altijd zijn wij in alle opzichten voldaan hier weer weggegaan. Gaan wij naar Amsterdam, gaan wij naar dit restaurant. Natuurlijk zijn er heel, heel veel restaurants en misschien wel betere. Maar met deze prijs en kwaliteitsverhouding? Wij kennen die (nog) niet.
Rogiervandergiesen .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Saturino is een gezellig italiaantje. Wij namen een 3=2 gerechten en het eten was prima, mooie verse pasta. Soms beetje chaotisch maar al met al een leuk restaurant. Ook heerlijke huiswijn.
D_Rood .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Leuk Italiaans restaurantje. Het eten is heerlijk, de bediening laat wat langer op zich wachten. Twee keer het verkeerde gerecht gekregen, dus mijn vriendin was al klaar met eten toe ik begon. Beetje jammer was dat. Het eten was verder wel erg lekker !
Alies.verheul .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gezellige sfeer, druk. Veel aandacht voor de gasten. Goed gemutst personeel.
Mooie inrichting, gezellig. Carpaccio was heerlijk vers en fantastisch van smaak. Lamskoteletten waren fantastisch. Zo ook de kalfsentrecote in truffelsauce. Groenten allemaal beetgaar, dus goed. Tiramisu was de beste die ik tot dusver heb gegeten. De formule 3=2 met de gratis Limoncello maakte de avond helemaal af. Absolute aanrader!

Ynnoc .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Vriendelijke ontvangst, je voelt je welkom. Niets is te veel (zelfs even een foto maken), Lekker eten. Voor herhaling vatbaar.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Dit keer niet alleen "zeer goed". De Bruschetta, de champions, de scallopini waren prima van smaak. Waar wij volle glazen wijn per glas hier gewend zijn bleek de schenkhand minder royaal. Gewoon zonder smaak was de ribe-eye. Gelukkig compenseerde het dessert en de koffie.
Lovexo .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk eten! Helaas hebben we wel een halfuur moeten wachten Ondanks dat we van tevoren hadden gereserveerd. Veder top Service en heerlijk eten en een fijne sfeer! Dus een ding zou fijn zijn en dat is de mensen die reserveren van tevoren ook echt voor laten gaan dus echt een tafel voor ze reserveren en niet die tafel eerst aan iemand anders geven net een paar minuten voor arriveren op de afgesproken tijd. Maar we komen zeker terug!!
Feliciadiana .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Super leuk restaurant! Spagetti bolognese was top net als de bediening en de sfeer, lekker druk en gezellig. Zou er zeker weer een keertje eten.
Chanelclaassen1996 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Saturnino serveert gewoon het lekkerste Italiaanse eten van Amsterdam! De bediening is super snel ookal is het super druk. Ik vind dit echt een aanrader. Zelf is dit mijn favorite restaurant geworden!