Saturnino

• : Parkeerplaats

• MasterCard , Pin , Visa card
miquel S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Altijd gezellig. Goed gemanierd personeel, restaurant mag wel eens een update gebruiken. Beetje verouderd hier en daar. Het eten is prima.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Gisteren, 21-6-2017, heb ik heerlijk gegeten bij Saturnino. De Cozze en de Branzino waren vers en smaakvol en de wijn, Pinot Grigio, was lekker. De bediening was vrolijk en aandachtig, ik kreeg het zoals ik het hebben wilde. Niets mis met dit restaurant, behalve dat het toch altijd een wat kostbare aangelegenheid is.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening. Uitgebreide menu kaart. Een echt Italiaans restaurant met meer dan pasta en pizza.
Gitti P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een hele goede sfeer. Jammer van de akoestiek. We zaten tegenover elkaar en konden elkaar moeilijk verstaan..
Maarrrrrrrr we gaan zeker nog heel veel keren heen. Het eten was heerlijk. Echt op z'n italiaans.
Luc P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Bon resto mais service trop long
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We begonnen met gegrilde groenten als antipasto, daarna linguine con vongole e gamberetti en een uitstekende pizza met parmaham, truffel en rucola. Goede espresso en een limoncello (van het huis) als besluit. De bediening was uiterst vriendelijk en heel servicegericht.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Het eten was heerlijk, vers, authentieke Italiaanse keuken! De bediening was uitermate behulpzaam en vriendelijk! Geweldig leuke avond gehad.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Echt goor, pizza te vet, pasta te veel knoflook, prima service. Redelijk jammer omdat de ambiance je doet denken aan sneeuwwitje on ice. Helaas niet iedereen kan dromen waarmaken....
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We hadden om 8 uur gereserveerd, maar toen we om 8 uur aankwamen hebben we 10-15 minuten moeten wachten in het krappe restaurant, erg jammer. Daarna was alles prima, service was verder goed en we hebben lekkere pasta's gegeten.
Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Mijn favoriete Italiaanse restaurant in Amsterdam! De mensen zijn super aardig en gezellig en het eten is altijd goed! De inrichting is apart en straalt een leuke sfeer uit. Ik raad dit restaurant altijd aan als mensen vragen of ik nog een goede Italiaan weet.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten vooral van het bord is een aanrader. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Het is er wel druk dus reserveren is een goed plan.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Elke keer weer een feestje om er te eten. Kwalitatief prima eten voor een zeer redelijke prijs. De keuze is groot en gepast Italiaans. Gewoon een aanrader.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een reservering is hier maar relatief, we hadden online via Iens geboekt maar moesten alsnog gewoon wachten op een (tweede) vrijkomende tafel. Erg rumoerig restaurant ik zelf hou er wel van maakt het wel direct ontzettend gezellig en het hoort ook gewoon bij een Italiaan. Wij hadden allebei een pizza die waren prima maar niet bijzonder. Huiswijntje (slobberwijntje) erbij, je krijgt wat je verwacht en waar je voor betaalt.
Melvin V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Super vriendelijk personeel, eten was er snel. Zat iets te jrap op de buren maar het restaurant is dan ook niet heel erg groot. Voor de test niks aan te merken. De pizza's zijn enorm en ook enorm lekker!
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Ik kom hier al een aantal jaar graag, en nu voor het eerst een Italiaanse vriend meegenomen die het eten ook heerlijk vond! Er werd zelfs veel Italiaans gepraat. Echt een top restaurant, altijd druk, heerlijk eten, authentiek Italiaans. Ik kom hier nog steeds graag
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Super fijn restaurant met heerlijke eten en hele leuke bediening! Op een toplocatie en leuke tent van binnen! Ik kom hier al jaren en ben altijd tevreden!
E. V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten met mijn dochters, service uitstekend. Arriverderci.
Misslies .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prima restaurant om gezellig met vrienden en familie te eten, bediening was echt super! En dat op een drukke vrijdag avond. Het restaurant is niet specifiek "mooi" maar het decor bij elkaar is wel heel gezellig. Ik had zelf de zalm, was heel erg smakelijk, en ook een grote portie, was wel zo fijn is. De aardappeltjes en de groente die erbij zaten hadden wat meer aandacht mogen hebben. En nog 1 puntje van verbetering is dat ik het jammer vond dat er alleen wit brood aanwezig was vooraf. Ik ga hier zeker nog een keer eten!
Mickel T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Mijn favoriete Italiaan. Heerlijke pizza (vooral de Quattro Stagione en de Calzone zijn heerlijke aanraders) en de pasta's zijn ook niet mis. Mijn tafelgenoot had lasagne en hij was erg blij met zijn eten. Het is een gezellige plek en ook goed om romantisch te eten en na te tafelen. Een aanrader.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het is vrijdagavond en het is er druk. Met uitzondering van het voor ons gereserveerde tafeltje zit het terras tjokvol. Dat valt des te meer op omdat bij 'de concurrentie' (de eetgelegenheden naast en tegenover Ristorante Saturnino) de bezettingsgraad beduidend lager is. Een goed voorteken! Daar staat dan weer tegenover dat de ruimte per gast erg krap bemeten is: een tafeltje-voor-twee meet 50 bij 50 centimeter, de ruimte tussen de tafeltjes is hooguit 15 centimeter. Een maaltijdsalade met glas wijn past nog nét, maar als je uitgebreid wilt tafelen, dan is het serieus schipperen met de ruimte. "Nemen we nog iets te drinken of is daar geen plaats meer voor op tafel?" Als voorgerecht neem ik de gebakken olijven - ruim 40 stuks! - met balsamicoazijn en pijnboompitten, en als hoofdgerecht de (voortreffelijk!) gegrilde entrecote; mijn tafeldame laat haar keus vallen op respectievelijk de bruschetta met verse tomaat ("Eenvoudig maar lekker") en de kalkoenfilet met gorgonzolasaus. Uit de dessertkaart kiezen we respectievelijk de ijscoupe met fruit en slagroom, en de ijscoupe met verse aardbeien. Zowel kwalitatief als kwantitatief is het allemaal dik in orde. De gerechten volgen elkaar snel op, waardoor bij ons de indruk ontstaat dat er na ons nóg een reservering wacht. De bediening is uitermate vriendelijk en bij tijd en wijle wel érg amicaal, het stokbrood (tip: verwarm het, dan 'smaakt' het verser) met kruidenboter is van het huis en de karaf tafelwater nog echt gratis.