Satriale's

Meer informatie over restaurant Satriale's

Voordelig
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Dit was de lekkerste pizza die ik ooit heb gegeten! Verder niets op aan te merken, wel twee tips (maar een nieuw restaurant is altijd een 'work in progress'):
- De decorlamp die op de boomstammetjes & potten passata schijnt is een beetje fel waardoor dit hoekje opeens de sfeer mist die in de rest van het restaurant volop aanwezig is. Na een tijdje zul je stof/een verdwaald spinnenweb in zulk fel licht heel snel zien hangen.
- Ook was de pizza na een kwartiertje wel koud/lauw, zoals ik in een andere recensie al las. Dit is heel makkelijk op te lossen door de borden goed te verwarmen van tevoren. Ik ga ervan uit dat ze dit binnenkort zullen invoeren, aangezien dit volgens mij het enige minpuntje is dat ik ook in andere recensies lees. En moet je nagaan dat deze pizza zelfs koud nog heerlijk was :)
Maria K .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Omdat we voor een deel in Italië wonen, zijn we niet snel tevreden over de pizza's die in Nederland worden geserveerd. Satriale's overtreft echt alles. Pizza zoals die hoort te zijn: dun, met een mooie luchtige rand. Ingrediënten zijn vers, niet te veel gist waardoor je een broodbuik krijgt. Echt fantastisch. Een superaanwinst voor Utrecht. LANG BLIJVEN BESTAAN GRAAG!
Mark uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Als je hier langs fietst is het terras altijd goed bezet, reden om zelf maar eens te gaan proeven.

We nemen plaats op het terras, wat met picknicksets lekker relaxt oogt. Maar ook erg handig, ook aan onze tafel schuift nog een stelletje aan de kop bij. Heeft wel wat en is beslist niet storend. Maar er zijn ook tweetjes in dezelfde stijl.

De pizza komen na het opnemen van de bestelling vliegensvlug op tafel. Schappelijk geprijsd, normaal formaat en heerlijk van smaak. Lekkere dunne en krokante bodem en goed belegd. Enige minpuntje is dat deze snel afkoelen. Tip: om de pizzaborden op temperatuur te houden.

Aan de drukke straatweg is voldoende te zien, zeker in de spits. Hier komen we snel nog eens terug.
Hannelore70 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vandaag wilden wij gezellig voor het eerst pizza eten bij Santriale's. Ik had positieve dingen gehoord en dat maakte mij enthousiast. Toen ik een tafel wilde reserveren voor vier was dat prima. Toen we echter aankwamen, bleek dat er geen tafel vrij was en dat je sowieso niet voor vier personen kan reserveren. Wij hebben even gewacht en toen kwam er een tafel vrij. Het duurde even tot de bestelling opgenomen kon worden. Persoonlijk had ik de 'Salsiccia fresca con cipolla' pizza besteld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik totaal niet heb genoten van de pizza, omdat er meer saus was dan andere ingredienten. Voor die prijs zou ik wel wat meer verwachten. Het was voor een keer leuk, maar spijtig genoeg was dit voor mij ook de laatste.
Beste Hannelore70,

Allereerst excuses voor onze late reactie!
Gezien het feit dat wij ten alle tijde willen reageren op een negatieve recensie is het voor ons wel van belang om ook bij onze collega's uit te zoeken wat er op de desbetreffende avond is mis gegaan. Alleen op deze manier kunnen wij een goede terugkoppeling geven.

Leuk dat jullie onze nieuwe pizzabar zijn komen uitproberen vanwege het feit dat jullie positieve reacties hadden gehoord. Dat is fijn om te horen. Helaas is het niet geworden wat je ervan had verwacht en dat is zeker niet waar wij naar streven! Ons doel is dat elke gast meer dan tevreden bij ons de deur verlaat en het gevoel heeft graag terug te willen komen.

Super vervelend dat het 's middags al verkeerd is gegaan met het maken van de reservering. De telefoon is 's middags opgenomen door een afwasmedewerker, welke vervolgens jullie reservering voor 4 personen heeft aangenomen. Dit had nooit mogen gebeuren!
Wij nemen namelijk enkel reserveringen aan vanaf 8 personen en alleen binnen; nooit buiten... Onze fout! Heel onprofessioneel en daarom hadden toch een tafel voor jullie moeten reserveren. Het volledige team is inmiddels wel (opnieuw) op de hoogte gesteld van de reserveringsmogelijkheden. Dank voor deze feedback.

Verder werken met een houtoven en handgemaakte pizza's. Dit betekent dat pizza's nooit identiek zullen zijn, maar altijd uniek. Je omschrijft dat je totaal niet hebt genoten van de pizza 'Salsiccia fresca con cipolla'. Dit is een traditionele pizza die heerlijk moet zijn door haar eenvoud, maar bereid met zeer hoogwaardige producten. Wij maken gebruik van zeer bijzonder licht verteerbaar deeg welke we 48 uur laten rusten en rijzen voordat we de pizza met de hand verder bereiden. Voor onze saus maken wij gebruik van San Marzano tomaten en de mozarella die op deze pizza gaat is buffelmozarella van de Buffelfarm uit Twente. Tot slot maken we de pizza af met verse worst en ui. Meer heeft deze pizza eigenlijk niet nodig en is de prijs van € 11,50 verder marktconform.
Toch hadden we heel graag dezelfde avond jouw klacht nog opgelost (bv. door middel van nieuwe pizza of gratis pizza voor de volgende keer). Normaliter is dit de gang van zaken en vraagt de bediening of het smaakt en alles naar wens is. Waarom dat bij jullie is misgegaan, weet ik helaas niet. Onze excuses daarvoor ...

Ondanks dat je aangeeft niet meer bij ons langs te willen komen, willen wij jou toch graag uitnodigen om jou een andere pizza te laten proeven. Mogelijk spreken een van de pizza's uit het rijtje van de 'Satriale's Signatures Pizza's' je meer aan, aangezien deze pizza's meer ingrediënten bevatten dan de traditionele varianten.
Heel graag willen wij je verwachting proberen te overtreffen. Echter, moet je ons wel de kans geven en toch nog een keer een bezoekje brengen.
Hopelijk wil je reageren en ingaan op onze uitnodiging? Ons verzoek: reageer op dit bericht of stuur een email naar info@satriales.nl. Dan handelen we het netjes af. Hartelijk dank voor je reactie op iens.nl. Daar leren wij ook weer van ...
Hopelijk tot gauw ... Groet, Nienke Kroneman van team Satriale's
Hanneke T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Beste pizza's van Utrecht, zonder twijfel. Krokant, dun, het deeg licht op de maag en geweldig gevuld. De tonijnpizza van de vegetarische slager Is een aanrader. Zelden zo'n mooie gegeten. De kaart is niet uitgebreid maar zeer goed samengesteld, voor iedere smaak lijkt me.
Bediening attent en adequaat. Het wat erg druk maar dat merkte je niet aan de aandacht die je kreeg. We werden tijdens onze aperitief geattendeerd op een vrijgekomen tafeltje buiten, heel fijn met dit prachtige weer.
De locatie is verrassend leuk en dichter bij de stad dan je denkt. Ik kan me voorstellen dat het ook een soort pleisterplaats voor de buurt kan zijn; dan zou ik er wel willen wonen...
Ik kom terug.
RBlank .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het is een van de weinige leuke restaurantjes in de buurt. Je kan er heerlijk in het zonnetje zitten aan het einde van de dag. Wij werden erg hartelijk ontvangen en er werd meteen een plekje voor ons vrijgemaakt aan een van de picknicktafels. Het eten was simpel, niet duur en erg lekker. Zeker een aanrader!
Harsicajesmen .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Vanavond voor het eerst met ons hele gezin (5 personen) gegeten bij Satriale's!
De bediening was zeer vriendelijk en attent. We hadden 2 keer het livarpallet en focaccia met bruscetta dip. Het pallet was overvloedig belegd en heel erg goed en smakelijk! Vlees, olijven en groenten. Zelfs gepofte tomaatjes! Ontzettend lekker.
Verder marinara pizza gegeten (voor 7 euro!) en die was ook zooooo goed en lekker. Ook de salsiccia, de gedroogde ham en truffel en de gerookte runder rib-eye. Ook deze pizza's waren goed belegd met verse producten en zo goed en lekker. Door de open keuken zie je beide koks heel hard werken. Iedere pizza krijgt evenveel aandacht. Wie denkt dat je in Utrecht alleen in de binnenstad heerlijk kunt eten heeft het mis. Satriale's aan de Amsterdamsestraatweg is meer (veel meer!) dan de moeite waard. Wij hebben genoten!
Jhmakkink .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Eindelijk een restaurant waar ze weten hoe je een échte pizza bakt. Ik bestelde de prosciutto fungi en mijn vrouw de geitenkaas....nogwat. Super goed deeg, goede kwaliteit beleg. Lekker in de avondzon gezeten op het terras maar kom zeker nog eens terug om binnen in het mooie restaurant te eten. De bediening was vriendelijk, adequaat en werkt met een glimlach, wat in Utrecht best uniek is. Leuke tent, ik ben fan
Sznnh .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gezellig met de kinderen hier afgelopen zaterdag gegeten. We vonden alles lekker, vooral de dip bij het brood. Ik fiets al jaren langs deze locatie. Leuk om er eindelijk eens op terras te zitten. wat mij betreft mag er iets meer aandacht voor groenten/ olijven zijn op de historische/ klassieke pizza's. Pas als je een speciale pizza kiest zijn die ingredienten er ook.
De brownie was heerlijk. (jammer van het walnootschilletje in de brownie, al vind ik dat ook altijd wel een goed teken)
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Best pizza in town! Knapperige, dunne korst - zoals het hoort. Heerlijke verse producten. En terras op de zon! Enorm genoten.
Hietje .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Vanavond weer een heerlijke pizza gegeten. We zijn er nu al een paar keer geweest en we gaan er iedere keer weer met een voldaan gevoel weg. Leuke vlotte bediening. Aardige eigenaren. Prachtige inrichting. Kortom het is een feestje om daar te eten. Een absolute aanrader.
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We moesten erg lang wachten tot de bestelling werd opgenomen, barman reageerde geërgerd toen ik vroeg of de pizza's vast mee mochten. Focaccia vooraf was lekker met een heerlijke dip. Pizza's daarentegen vielen erg tegen, de geitenkaas met spinazie was erg zoet de vis pizza 3.0 had welgeteld 5 garnalen (16€!) de vis vrije tonijn pizza was qua smaak goed maar door het deeg (net als de andere pizza's) erg slap. Jammer want de zaak heeft zeker potentie maar voorlopig kom ik hier niet meer.
Beste Proever68726,

Allereerst excuses voor onze late reactie. Als startende onderneming (open eind maart 2016) waren wij nog niet aangemeld bij iens.nl. Nu wel en geeft ons dat gelukkig de kans om te reageren op jouw recensie.

Leuk dat jullie onze nieuwe pizzabar zijn komen uitproberen. Helaas is het niet geworden wat je ervan had verwacht en zeker niet waar wij naar streven. Elke gast moet eigenlijk meer dan tevreden bij ons de deur verlaten en het gevoel hebben graag terug te willen komen.
Wij werken met een houtoven en handgemaakte pizza's. Dit betekent dat pizza's nooit identiek zullen zijn, maar altijd uniek. Je omschrijft dat de pizza's erg tegen vielen. Graag hadden wij dit op diezelfde avond nog opgelost (bv. door middel van nieuwe pizza's of gratis pizza's voor de volgende keer). Normaliter is dit de gang van zaken. Waarom dat bij jullie is misgegaan, weet ik helaas niet.
Verder is lang wachten en een geërgerde barman mogelijk nog veel vervelender. Wederom zeker niet zoals het hoort! Onze excuses daarvoor ...

Ondanks dat je aangeeft, voorlopig niet bij ons langs te komen, willen wij jullie (3-en) graag uitnodigen om jullie het tegendeel te bewijzen. Namelijk goede sfeer en heerlijke ambachtelijke Napolitaanse houtoven pizza's bij Satriale's.
Hopelijk wil je reageren en ingaan op onze uitnodiging?! Verzoek: reageer op dit bericht of stuur een email naar info@satriales.nl. Dan handelen we het netjes af en verzorgen wij jullie alsnog een avond zoals het in eerste instantie had moeten zijn.

Alvast dank en hopelijk tot gauw!
Groet, Nienke Kroneman van team Satriale's |pizzabar
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
De Amsterdamsestraatweg is in opkomst, dat wordt al jaren geroepen. Maar nu, met en dankzij de komst van Satriales lijkt het echt goed te gaan komen!
Bij Satriales maken ze echte steenoverpizza's, niet te moeilijk met veel te veel ingredienten, maar puur en lekker. Leuke combinaties ook!
Het mooie weer van nu helpt ook wel mee, je kunt buiten lang in de zon zitten, je wordt snel en netjes geholpen.
Inmiddels al een aantal keer gegeten, ben erg blij met zo'n fijne plek bij mij om de hoek!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk plekje met heerlijke pizza's, traditioneel en modern. De eenvoudige Marinara is mijn favoriet en één van de lekkerste pizza's die ik ooit gegeten heb. Glaasje prosecco erbij en het is helemaal goed. Buiten staan leuke picknickbanken voor als de zon schijnt en binnen blijf je kijken naar alle leuke details. Bediening vriendelijk, vlot en altijd met een lach.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
De twee ondernemers hebben een prachtige aanwinst voor de buurt geleverd. De sfeer is gezellig en ontspannen en het plafond is prachtig. Ook kan je zo de houtoven inkijken waar de pizza's worden klaargemaakt. De service is erg vriendelijk en zeer behulpzaam.

We hadden de pizza margeritha en een prosciutto con fungi. De pizza's zijn mooi groot en de ingrediënten zijn heerlijk. Met name de mozzarella is top. De bodem is aan de zachte kant door gebruik van een speciaal soort meel. Al met al: een aanrader voor heerlijke pizza!
Pamm16 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Tijdens afgelopen Koningsdag wilden vriendinnen en ik nog een flinke bodem leggen voordat we de stad in gingen en toen kwamen we bij Satriale's uit. Van buiten zag het er binnen al gezellig uit en we werden enthousiast en vriendelijk begroet door de bediening. We kwamen direct naast de bar te zitten aan een hoge tafel en alhoewel ik normaal gesproken voor een lage tafel ga, vond ik het bij Satriale's alleen maar gezelliger en comfortabel zitten. We bestelden een pizza tonijn met mozzarella en twee pizza's met salami, met een rosé erbij. En wat smaakte dat goed! Echt de lekkerste keer dat ik pizza heb gegeten. Daarnaast nog dikke pluspunten voor de gezellige en vriendelijke bediening en voor de aankleding. Heel gezellig plekje, en betaalbaar!
Valentine V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Wat een fijne tent om in de buurt te hebben! Inmiddels een keer of 4 geweest in korte tijd en dat zegt genoeg. De pizza's zijn echt super lekker. De bediening is enthousiast en attent en het terras is ook fijn. Wij blijven zeker komen.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Bij binnenkomst zijn we hartelijk welkom geheten door de eigenaresse en eigenaar. Dit was tegen 17:30. Er zaten al wat klanten te eten, maar het was nog vrij rustig. De bediening werkt adequaat en is erg vriendelijk. We hebben eerst genoten van het brood vooraf met yoghurtdip. Het brood was erg lekker en uniek in kleur door de tomaten erin. Het had een krokant laagje met kaas. Samen met de dip een lekkere frisse combinatie.

De kaart is bijzonderleuk opgesteld. Er staat een stukje geschiedenis over het pand in en natuurlijk wat de pizza's speciaal maakt. Er is genoeg keuze. Bij de verschillende soorten pizza's lees je wat weetjes over deze pizza. Daarnaast geven ze ook tips wat de pizza nog lekkerder maakt.

We hebben gekozen voor een traditionele tonijnpizza en een speciale pizza met humus en avocado met veldsla. Je krijgt een goede formaat aan pizza uit een steenoven. Het heeft een dunne bodem en een krokant randje. De ingrediënten zijn goed proportie. En wanneer je het niet op krijgt, kan je hem meenemen in een doos. Wensen of aanpassingen doen ze niet moeilijk over.

De sfeer is er goed. Je kijkt je ogen uit naar de details in het interieur. Vooral het plafond is bijzonder leuk gedaan.

In een mum van tijd is het pas geopende restaurant vol met voornamelijke jonge gezinnen (maar ook jongeren en de ouderen zijn aanwezig) en de bediening nog steeds erg vriendelijk en adequaat aan het werk.

Op de plantage is er een gedeelte waar je gratis kan parkeren. Dit is wel afgankelijn van de tijd. Zeker een aanrader!