Satéhut

6,4
Kan beter
Richard J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Erg lekker gegeten. De saté is lekker gemarineerd en je proeft dat het van de bbq komt. De bediening was ook gastvrij en we hebben niet lang hoeven wachten op onze eten. Zeker een aanrader
Remi H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Vroeger heel vaak bij de Saté hut Breda gegeten , was toen een super concept en ontzettend lekker . Bij binnenkomst maandagavond 7/3 -2017 werden we zeer vriendelijk ontvangen , leuk lief meisje maar niet goed ingewerkt en daarna wachten wachten wachten . We zien drie koks maar er komt geen eten uit de keuken . Na een uur komt er een summier bordje eten op tafel , vroeger kreeg je standaard Gado Gado etc erbij , dit is veranderd in een slingertje komkommer in een schaaltje van 3.5 cm Hoe kun je zo'n goed concept zo verkrachten !!! Prijs kwaliteit verhouding is ook ver te zoeken . Heel erg jammer was vroeger zo lekker , kwamen speciaal voor uit Zeeland aangereden . Gaan we nooit meer doen .
Elma H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Nee nee nee, niet doen. Drankjes zijn er binnen 5 minuten, maar dan .....wachten, wachten en nog eens wachten. We zien wel bediening rondlopen, maar zonder eten om op te dienen en komen ondertussen ook geen één keer vragen of we nog wat willen drinken. Plankje stokbrood is een veel te warm (dus helemaal plat) gesneden oppiep exemplaar. En ja dan eindelijk na ruim een uur komt het eten: koude friet, lauwe saté en een piepklein schaaltje waarin een bodempje atjar ligt.... En als we dan weer buiten staan stinken we een uur in de wind naar het eten. Jammer hoor, want het concept is leuk.
Bertah V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het personeel is zeer kortaf en toont geen interesse in de klant. Het wachten op eten duurt op tot wel één uur! Het eten komt uiteindelijk koud geserveerd. Saté was lauw, frites was koud. Een totale misloop! Skkkkkkkkkkrt
AdvanDrunen .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wellicht acceptabel om eten te laten bezorgen. Als restaurant heb je gastvrijheid te bieden en goede kwaliteit saté als je je zaak de satehut noemt. Wellicht dat een manager met passie er iets van kan maken. Tot dan, links laten liggen.
ingridmv2 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
De Satehut is helaas niet meer wat het geweest is. Personeel straalt geen vriendelijkheid uit, kan geen lachje vanaf. Er wordt niet gevraagd of er nog drinken besteld moet worden, het eten wordt koud geserveerd en de noodlesoep zijn gewoon van die instantnoodles die je bij de supermarkt koopt. Erg jammer, want het kan zoveel beter zijn. Ten 1e al met personeel wat gastvrijheid uitstraalt, doet al zoveel.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vanavond bij de Satéhut hier in Breda gegeten, frikadel djagung was van binnen nog rauw daardoor was het net of er gesmolten kaas het Djagung koekje kwam, Soto was net handlauw (echt waar) en de saté Cambeen was taai en ik vond het te droog, dat hoeft niet. Ook de Saté babi naar mijn smaak te zoet. we Namen er resp. Lontong en Nasi Goreng bij. Dit is voor een gemiddelde eter net genoeg. De Gado Gado was overgens wel lekker. we hebben de Tjendol en klappa Munda ook geproefd hier was niets mis mee deze was naar mijn mening lekker en niet te zoet. Ik heb € 75,- af moeten rekenen voor twee personen, wat ik zeker voor de kwaliteit veel te veel vind.
JENNY J.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het was alleen jammer dat de nasi al op was ,die wij altijd bestellen,een min punt hoor .voor de rest was het heerlijk .
Merijn L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een echt Indische sfeer. Geen uitgebreide kaart, maar alles wat je zult verwachen in een restaurant als dit. Prima vlotte bediening en heerlijk eten, zeker een aanrader!
satehut2016 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
De serveerster die de bestelling kwam opnemen keek ronduit nors en koel en er kon geen lachje vanaf.Dat is niet prettig binnen komen
Het eten was prima en het restaurant is wel gezellig.
Het personeel is veel te jong,Er zouden 1 of 2 wat ouderen moeten werken met iets meer mensen kennis.
gerstenzel .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
De ontvangst had wat klantvriendelijker plaats kunnen vinden. Daarna was de bediening wel vriendelijk. Het eten was lekker; goed klaargemaakt.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Op weg naar huis even gestopt, het was zeker 25 jaar geleden dat ik de Sate hut heb aangedaan. Kleine porties, en behalve voor de geiten sate (of toch stiekem lamsvlees gebruikt?) was de saus bij alle varianten pindasaus terwijl dat zeker niet de bedoeling moet zijn. Lang wachten, meer dan een uur, en dat is niet de bedoeling. Kleefrijst had geen enkele structuur meer, en het vlees was iets te lang gebakken. Liever eerst even snel koken en dan langzaam garen op de grill. Deze leken direct uit de vriezer te komen, waardoor het vlees niet meer sappig was. En dan is 19 euro voor een portie ineens veel te veel. Decor is aardig, maar je zit wel op de tocht van de deur die men steevast open laat staan.
Rory V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Ze hebbe toch alleen sate op het menu? Waarom zit il dan al drie kwartier op mijn eten te wachten? Alsof ik in een vijf sterren restaurant zit waar ze 50 gerechten op de kaart hebben
Indotje .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Geen enkel gerecht was lekker. Er wordt teveel ketjap gebruikt om smaak aan het gerecht te geven, maar teveel doet het gerecht juist niet goed. De runder sate was van super slechte kwaliteit, 1 bonk vet, schande om zoiets te verkopen. De bestelling duurde veel te lang. Ik begrijp ook niet waarom het decor beoordeelt moet worden als je afhaalt. Voor wat wij kregen voor 6 man, was aan de krappe kant en daarbij veel te duur. Nooit meer!
oktaydegroot .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Kwaliteit van het eten was zeer smakelijk en goed geserveerd. Qua portie grote en prijs niets te klagen, goed op elkaar afgestemd. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
steen01 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Allereerst wist men niet dat we gereserveerd hadden, vervolgens durde het erglang voor er een bestelling werd opgenomen, de vooraf bestelde kroepoek werd vergeten. Erg veel belangstelling voor de klant was er niet, vervolgens mocht het eten best wel warmer zijn.
JayRay .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Nog nooit van mijn leven heb ik zo slecht gegeten - BAH, BAH, BAH en nog eens BAH!
Keiharde droge "Nasi" waar er geen kraak noch smaak aan zat. (ik kan alleen bedenken dat ze overgeleven Nasi telkens weer in de pan gooien voor de volgende eters - zo droog en smakeloos was het) De kwak satésaus over de taaie kipstokken met een zure mini komkommer garnituur was ver beneden peil. Dat een "restaurateur" dit klanten durft voor te zetten voor voor dat geld is niet te vatten.
Ik snap dat men de Indische sfeer tot leven willen brengen maar de stank van de toiletten was niet te harden - echt zo ontzettend onsmakelijk was de riool lucht in de garderobe tot aan de toog.
Onbegrijpelijk dat zo ene zaak kan bestaan. Mij zien ze nooit meer.
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Afgelopen donderdag bij de satehut gegeten. Het was niet druk maar het personeel had totaal geen aandacht voor de gasten, te druk met de mobiele telefoon. Ook niet echt vriendelijk. Mijn vrouw had rijst deze was veel te hard.
devetter .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
De menukaart is onduidelijk. Hoofdgerechten worden geserveerd met garnituur. Als ik dan alleen vier stokjes saté bestel, één van de hoofdgerechten, krijg ik een kaal bord met drie stokjes saté. Op mijn vraag waar dan de garnituur blijft, krijg ik te horen dat dat alleen maar kan als ik een bijgerecht, zoals friet of bami bijbestel, wat duidelijk niet of zo je wilt niet duidelijk op de kaart vermeld staat. Het stokje met geitsaté was nog niet klaar. Als ik de andere drie stokjes al lang en breed op heb, moet ik vragen waar de geit blijft. "Oh, heeft u die nog niet gehad?" was het onnozele antwoord. Even later krijg ik dan mijn stokje geitensaté, dat overigens erg smaakvol was.
De friet (van mijn echtgenote) is werkelijk te slecht om te eten. Ik moet vragen om zout en krijg geen servetje. Kleine dingetjes, maar alles bij elkaar geen goede ervaring, zeker niet als ik bijna 30 euro moet afrekenen voor vier drankjes, 8 stokjes saté en een schaaltje slechte frites.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
De bediening liet helaas steek op steek vallen. Vergeten van drankjes, verkeerde bestelling uitleveren en dat soort slordigheden. Als de sate dan eindelijk op tafel staat is het wel smullen, 6 stokjes pedis is ook echt pedis.
Interieur is verzorgd en zoals je hier mag verwachten. Prijs is alleszins schappelijk te noemen.