Satéhut

6,9
Duur
Ingridmv2 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
De Satehut is helaas niet meer wat het geweest is. Personeel straalt geen vriendelijkheid uit, kan geen lachje vanaf. Er wordt niet gevraagd of er nog drinken besteld moet worden, het eten wordt koud geserveerd en de noodlesoep zijn gewoon van die instantnoodles die je bij de supermarkt koopt. Erg jammer, want het kan zoveel beter zijn. Ten 1e al met personeel wat gastvrijheid uitstraalt, doet al zoveel.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vanavond bij de Satéhut hier in Breda gegeten, frikadel djagung was van binnen nog rauw daardoor was het net of er gesmolten kaas het Djagung koekje kwam, Soto was net handlauw (echt waar) en de saté Cambeen was taai en ik vond het te droog, dat hoeft niet. Ook de Saté babi naar mijn smaak te zoet. we Namen er resp. Lontong en Nasi Goreng bij. Dit is voor een gemiddelde eter net genoeg. De Gado Gado was overgens wel lekker. we hebben de Tjendol en klappa Munda ook geproefd hier was niets mis mee deze was naar mijn mening lekker en niet te zoet. Ik heb € 75,- af moeten rekenen voor twee personen, wat ik zeker voor de kwaliteit veel te veel vind.
JENNY J.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het was alleen jammer dat de nasi al op was ,die wij altijd bestellen,een min punt hoor .voor de rest was het heerlijk .
Merijn L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een echt Indische sfeer. Geen uitgebreide kaart, maar alles wat je zult verwachen in een restaurant als dit. Prima vlotte bediening en heerlijk eten, zeker een aanrader!
Satehut2016 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
De serveerster die de bestelling kwam opnemen keek ronduit nors en koel en er kon geen lachje vanaf.Dat is niet prettig binnen komen
Het eten was prima en het restaurant is wel gezellig.
Het personeel is veel te jong,Er zouden 1 of 2 wat ouderen moeten werken met iets meer mensen kennis.
Gerstenzel .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
De ontvangst had wat klantvriendelijker plaats kunnen vinden. Daarna was de bediening wel vriendelijk. Het eten was lekker; goed klaargemaakt.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Op weg naar huis even gestopt, het was zeker 25 jaar geleden dat ik de Sate hut heb aangedaan. Kleine porties, en behalve voor de geiten sate (of toch stiekem lamsvlees gebruikt?) was de saus bij alle varianten pindasaus terwijl dat zeker niet de bedoeling moet zijn. Lang wachten, meer dan een uur, en dat is niet de bedoeling. Kleefrijst had geen enkele structuur meer, en het vlees was iets te lang gebakken. Liever eerst even snel koken en dan langzaam garen op de grill. Deze leken direct uit de vriezer te komen, waardoor het vlees niet meer sappig was. En dan is 19 euro voor een portie ineens veel te veel. Decor is aardig, maar je zit wel op de tocht van de deur die men steevast open laat staan.
Rory V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Ze hebbe toch alleen sate op het menu? Waarom zit il dan al drie kwartier op mijn eten te wachten? Alsof ik in een vijf sterren restaurant zit waar ze 50 gerechten op de kaart hebben
Indotje .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Geen enkel gerecht was lekker. Er wordt teveel ketjap gebruikt om smaak aan het gerecht te geven, maar teveel doet het gerecht juist niet goed. De runder sate was van super slechte kwaliteit, 1 bonk vet, schande om zoiets te verkopen. De bestelling duurde veel te lang. Ik begrijp ook niet waarom het decor beoordeelt moet worden als je afhaalt. Voor wat wij kregen voor 6 man, was aan de krappe kant en daarbij veel te duur. Nooit meer!
Oktaydegroot .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Kwaliteit van het eten was zeer smakelijk en goed geserveerd. Qua portie grote en prijs niets te klagen, goed op elkaar afgestemd. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Steen01 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Allereerst wist men niet dat we gereserveerd hadden, vervolgens durde het erglang voor er een bestelling werd opgenomen, de vooraf bestelde kroepoek werd vergeten. Erg veel belangstelling voor de klant was er niet, vervolgens mocht het eten best wel warmer zijn.
JayRay .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Nog nooit van mijn leven heb ik zo slecht gegeten - BAH, BAH, BAH en nog eens BAH!
Keiharde droge "Nasi" waar er geen kraak noch smaak aan zat. (ik kan alleen bedenken dat ze overgeleven Nasi telkens weer in de pan gooien voor de volgende eters - zo droog en smakeloos was het) De kwak satésaus over de taaie kipstokken met een zure mini komkommer garnituur was ver beneden peil. Dat een "restaurateur" dit klanten durft voor te zetten voor voor dat geld is niet te vatten.
Ik snap dat men de Indische sfeer tot leven willen brengen maar de stank van de toiletten was niet te harden - echt zo ontzettend onsmakelijk was de riool lucht in de garderobe tot aan de toog.
Onbegrijpelijk dat zo ene zaak kan bestaan. Mij zien ze nooit meer.
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Afgelopen donderdag bij de satehut gegeten. Het was niet druk maar het personeel had totaal geen aandacht voor de gasten, te druk met de mobiele telefoon. Ook niet echt vriendelijk. Mijn vrouw had rijst deze was veel te hard.
Devetter .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
De menukaart is onduidelijk. Hoofdgerechten worden geserveerd met garnituur. Als ik dan alleen vier stokjes saté bestel, één van de hoofdgerechten, krijg ik een kaal bord met drie stokjes saté. Op mijn vraag waar dan de garnituur blijft, krijg ik te horen dat dat alleen maar kan als ik een bijgerecht, zoals friet of bami bijbestel, wat duidelijk niet of zo je wilt niet duidelijk op de kaart vermeld staat. Het stokje met geitsaté was nog niet klaar. Als ik de andere drie stokjes al lang en breed op heb, moet ik vragen waar de geit blijft. "Oh, heeft u die nog niet gehad?" was het onnozele antwoord. Even later krijg ik dan mijn stokje geitensaté, dat overigens erg smaakvol was.
De friet (van mijn echtgenote) is werkelijk te slecht om te eten. Ik moet vragen om zout en krijg geen servetje. Kleine dingetjes, maar alles bij elkaar geen goede ervaring, zeker niet als ik bijna 30 euro moet afrekenen voor vier drankjes, 8 stokjes saté en een schaaltje slechte frites.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
De bediening liet helaas steek op steek vallen. Vergeten van drankjes, verkeerde bestelling uitleveren en dat soort slordigheden. Als de sate dan eindelijk op tafel staat is het wel smullen, 6 stokjes pedis is ook echt pedis.
Interieur is verzorgd en zoals je hier mag verwachten. Prijs is alleszins schappelijk te noemen.
Liana S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
In dit leuke restaurantje hebben we een heerlijke sateschotel op. Het leuke is dat je alle soorten saté kunt combineren met allerlei bijgerechtjes. Je hebt er snel een drankje . De muziek is ook echt moluks/ Indonesisch: gezellig hoor!
Voor elk wat wils en zeker smaakvol
Brullendebig .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Wij dachten altijd dat deze zaak uit Breda was verdwenen, maar ineens vonden we ze weer!
We hebben heerlijk genoten van veel te veel onze ogen waren duidelijk groter dan onze maag.
Ik had 8 stokjes kip-varken-garnaal-en geit, mijn vrouw hield het bij 6 stokjes kip.
Het smaakte allemaal heerlijk en authentiek.
Het duurde een beetje te lang om na afloop de aandacht van de bediening te krijgen, zij waren bezig een feest voor te bereiden na afloop van Breda drijft (ofzoiets) whatever, het was een prima avondje saté in Breda.
DennisHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Na meer dan 20 jaar weer eens bij de Satehut in Breda gegeten. En het was weer heerlijk, lekkere saté met veel saus, allerlei groente erbij die ook goed was. Heerlijk wijntje erbij. En allemaal niet te duur. De bediening is een beetje chagrijnig.
Jenny J.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
zaterdag naar de satehut geweest ,het smaakte weer goed ,had vooraf de soto genomen ,was goed gevuld ,daarna satestokjes babi met nasi batawi en gebakken eitje ,en tot slot de tjendol ,waren met 4 pers en alle vier tevreden .alleen mag er onder je glas wel een viltje ,daar het anders een natte plek op tafel is .
voor de rest prima eten en we komen zeker weer terug .
Anita U.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Het valt me op dat niemand het over de snelheid in de keuken heeft. Ja, het eten is lekker!Maar...het staat allemaal klaar in de keuken, het enige wat ze hoeven te doen is de stokjes sate op de grill leggen, hoe moeilijk is dat??? Moesten ook deze keer een uur wachten tot het eten kwam.
En ik vind het behoorlijk duur voor wat je krijgt. Jammer, ik kom niet meer.