Satéhut

6,3
6,3
6,4
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Satéhut

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zaak gesloten (Zaterdag middag 17.30 uur op 14 oktober 2017) Stonden dus voor een gesloten deur ondanks reservering herinnering via iens . Is de zaak failliet?
iens ik zal maar eens een nagaan wat er aan de hand is.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Bami soep besteld leek meer op sotosoep..bovenop n hoop tauge koude aardappel..een nestje bami..zonder garnalen ..n 4kante cm gebakken uitjes..sate ajam..maar was geen ajam..wat t wel was..??
Iig ben jaren vaste klant geweest..vorig jaar op t terras was t nog goed..maar nee..ga hier nooit meer eten..
miranda D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
het wordt wel eens tijd voor een grondige schoonmaakbeurt in de eetzaal en de gang bij de toiletten. De spinnenwebben en stofraggen hingen aan de muur en het plafond. Erg simpel, met bijv een kleedje ergens overheen gehangen, ...dan is het er niet en zien we het niet......
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wat een enorme tegenvaller was dit!! Ik ga nooit meer terug!

Ik heb jaren geleden heel veel in de Satehut gegeten zowel naast de Barones (daar werkte ik vlakbij) als later verderop in Breda bij het Chasse theater als ik me goed herinner. Toen ik bij toeval zag dat hij weer open was, zijn we er weer eens gaan eten. Vanuit Rotterdam gekomen. Maar wat een spijt achteraf!
Vroeg kreeg je een lekker vol bord de Sate's, heerlijk gemixte groeten gado gado, lekkere kroepoek de verschillende sauzen kreeg je er los bij. (manis, satesaus etc).
Nu was het lang wachten na binnenkomst en vervolgens kreeg ik een bordje met 6 stokjes sate's in saus , een kommetje droge nasi goreng en wat komkommertjes in een schaalje en de standaard "nederlandse" kroepoek. Ik had de Babi manis en betaalde daar 15 euro voor. M'n vriendin (aziatisch dus kent de indische keuken) had sate Kambing (geit) en betaalde voor 6 stokjes met smaakloze blokjes lontong 20 euro(!).
Over de sate's lag slechts een klein beetje saus. Als je meer wil dan moet je bijbestellen.
Dit was het geld totaal niet waard. De sate's smaakten wel goed maar de rest was zo karig voor de prijs.
Vervolgens bestelden we een plankje met verschillende dingen: Kue Dadar, Pisang Goreng, Kua Lapis, Spekkoek. .e.d. voor 10 euro.
Even later kwam de serveerster vertellen dat de Pisang Goreng op was. Beetje vreemd zo op een vrijdagavond maargoed. Daar kregen we een bolletje ijs voor terug.
Even later werd het toetje dan ook gebracht op een plankje. Maar wat bleek. Van de zaken die genoemd waren ontbraken er 3 die alleen vervangen waren door goedkope groene cake variaties die je in de chinese bakkerij kan kopen. Toen we hier wat van zeiden kregen we een drankje van de zaak.
Kortom. Slechte ervaring. Thuisgekomen moest mn vriendin direct naar de WC vanwege de diaree. Waarschijnlijk de Tsjendol. (dit is echt niet verzonnen!).
We komen hier nooit meer terug.
Waarschijnlijk is de oude zaak opgedoekt omdat ze te duur waren en hebben ze nu het concept veranderd en is alles van het menu uitgeperst en uitgekleed om rond te kunnen komen.
Heel jammer!
Richard J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Erg lekker gegeten. De saté is lekker gemarineerd en je proeft dat het van de bbq komt. De bediening was ook gastvrij en we hebben niet lang hoeven wachten op onze eten. Zeker een aanrader
Remi H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Vroeger heel vaak bij de Saté hut Breda gegeten , was toen een super concept en ontzettend lekker . Bij binnenkomst maandagavond 7/3 -2017 werden we zeer vriendelijk ontvangen , leuk lief meisje maar niet goed ingewerkt en daarna wachten wachten wachten . We zien drie koks maar er komt geen eten uit de keuken . Na een uur komt er een summier bordje eten op tafel , vroeger kreeg je standaard Gado Gado etc erbij , dit is veranderd in een slingertje komkommer in een schaaltje van 3.5 cm Hoe kun je zo'n goed concept zo verkrachten !!! Prijs kwaliteit verhouding is ook ver te zoeken . Heel erg jammer was vroeger zo lekker , kwamen speciaal voor uit Zeeland aangereden . Gaan we nooit meer doen .
Elma H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Nee nee nee, niet doen. Drankjes zijn er binnen 5 minuten, maar dan .....wachten, wachten en nog eens wachten. We zien wel bediening rondlopen, maar zonder eten om op te dienen en komen ondertussen ook geen één keer vragen of we nog wat willen drinken. Plankje stokbrood is een veel te warm (dus helemaal plat) gesneden oppiep exemplaar. En ja dan eindelijk na ruim een uur komt het eten: koude friet, lauwe saté en een piepklein schaaltje waarin een bodempje atjar ligt.... En als we dan weer buiten staan stinken we een uur in de wind naar het eten. Jammer hoor, want het concept is leuk.
Bertah V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het personeel is zeer kortaf en toont geen interesse in de klant. Het wachten op eten duurt op tot wel één uur! Het eten komt uiteindelijk koud geserveerd. Saté was lauw, frites was koud. Een totale misloop! Skkkkkkkkkkrt
AdvanDrunen .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wellicht acceptabel om eten te laten bezorgen. Als restaurant heb je gastvrijheid te bieden en goede kwaliteit saté als je je zaak de satehut noemt. Wellicht dat een manager met passie er iets van kan maken. Tot dan, links laten liggen.
ingridmv2 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
De Satehut is helaas niet meer wat het geweest is. Personeel straalt geen vriendelijkheid uit, kan geen lachje vanaf. Er wordt niet gevraagd of er nog drinken besteld moet worden, het eten wordt koud geserveerd en de noodlesoep zijn gewoon van die instantnoodles die je bij de supermarkt koopt. Erg jammer, want het kan zoveel beter zijn. Ten 1e al met personeel wat gastvrijheid uitstraalt, doet al zoveel.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vanavond bij de Satéhut hier in Breda gegeten, frikadel djagung was van binnen nog rauw daardoor was het net of er gesmolten kaas het Djagung koekje kwam, Soto was net handlauw (echt waar) en de saté Cambeen was taai en ik vond het te droog, dat hoeft niet. Ook de Saté babi naar mijn smaak te zoet. we Namen er resp. Lontong en Nasi Goreng bij. Dit is voor een gemiddelde eter net genoeg. De Gado Gado was overgens wel lekker. we hebben de Tjendol en klappa Munda ook geproefd hier was niets mis mee deze was naar mijn mening lekker en niet te zoet. Ik heb € 75,- af moeten rekenen voor twee personen, wat ik zeker voor de kwaliteit veel te veel vind.
JENNY J.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het was alleen jammer dat de nasi al op was ,die wij altijd bestellen,een min punt hoor .voor de rest was het heerlijk .
Merijn L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een echt Indische sfeer. Geen uitgebreide kaart, maar alles wat je zult verwachen in een restaurant als dit. Prima vlotte bediening en heerlijk eten, zeker een aanrader!
satehut2016 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
De serveerster die de bestelling kwam opnemen keek ronduit nors en koel en er kon geen lachje vanaf.Dat is niet prettig binnen komen
Het eten was prima en het restaurant is wel gezellig.
Het personeel is veel te jong,Er zouden 1 of 2 wat ouderen moeten werken met iets meer mensen kennis.
gerstenzel .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
De ontvangst had wat klantvriendelijker plaats kunnen vinden. Daarna was de bediening wel vriendelijk. Het eten was lekker; goed klaargemaakt.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Op weg naar huis even gestopt, het was zeker 25 jaar geleden dat ik de Sate hut heb aangedaan. Kleine porties, en behalve voor de geiten sate (of toch stiekem lamsvlees gebruikt?) was de saus bij alle varianten pindasaus terwijl dat zeker niet de bedoeling moet zijn. Lang wachten, meer dan een uur, en dat is niet de bedoeling. Kleefrijst had geen enkele structuur meer, en het vlees was iets te lang gebakken. Liever eerst even snel koken en dan langzaam garen op de grill. Deze leken direct uit de vriezer te komen, waardoor het vlees niet meer sappig was. En dan is 19 euro voor een portie ineens veel te veel. Decor is aardig, maar je zit wel op de tocht van de deur die men steevast open laat staan.
Rory V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Ze hebbe toch alleen sate op het menu? Waarom zit il dan al drie kwartier op mijn eten te wachten? Alsof ik in een vijf sterren restaurant zit waar ze 50 gerechten op de kaart hebben
Indotje .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Geen enkel gerecht was lekker. Er wordt teveel ketjap gebruikt om smaak aan het gerecht te geven, maar teveel doet het gerecht juist niet goed. De runder sate was van super slechte kwaliteit, 1 bonk vet, schande om zoiets te verkopen. De bestelling duurde veel te lang. Ik begrijp ook niet waarom het decor beoordeelt moet worden als je afhaalt. Voor wat wij kregen voor 6 man, was aan de krappe kant en daarbij veel te duur. Nooit meer!
oktaydegroot .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Kwaliteit van het eten was zeer smakelijk en goed geserveerd. Qua portie grote en prijs niets te klagen, goed op elkaar afgestemd. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
steen01 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Allereerst wist men niet dat we gereserveerd hadden, vervolgens durde het erglang voor er een bestelling werd opgenomen, de vooraf bestelde kroepoek werd vergeten. Erg veel belangstelling voor de klant was er niet, vervolgens mocht het eten best wel warmer zijn.