Satéhuis

Dinsdag t/m donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m zondag
- Lunch vanaf 12:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Satéhuis

Geert K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Waren naar de film geweest in het Forum. Hadden honger en daarom maar schuin overgestoken naar het satéhuis. Hele vriendelijke bediening en gewoon lekker eten. Heerlijke saté ( 6 stokjes!!) met een prima garnituur. Je kunt er heel ingewikkeld over doen, maar wij vonden het superlekker eten na een film van 2,5 uur. Heb je zin in smakelijk en ongecompliceerd eten. Wil je er niet te veel tijd aan besteden, maar vind je gastvrijheid belangrijk, dan voel je je hier prima thuis
liesbeth T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was lekker eten, en het personeel is ontzettend aardig! Het is een erg druk restaurant, vooral veel indische gasten, dat geeft aan dat het ven goede kwaliteit!!
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We waren hier met de Ah-actie. Heerlijk gegeten, goede bediening. Aankleding van het restaurant is niet vrolijk stemmend. Omdat we de eerste gasten waren was het geluidsniveau prima. Muziek heb ik niet gehoord.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Erg lekkere sate en de satesaus is ook prima, de saladebar vond ik een beetje tegenvallen omdat deze behoorlijk leeg was maar wat er was was erg smakelijk
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Wij zijn vriendelijk ontvangen in een plezierige locatie.
We hadden gekozen voor de kippensoep. Die was goed gevuld en lekker pittig.
Daarna kregen we Nasi Ramas een heel groot bord vol.
Apart daarbij nog stokjes sate.
Het 3 gangen A.H. menu hebben we afgesloten met een Dame Blanche.
We hebben heerlijk gegeten en komen hier zeker terug.
gerritnieboer .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De keuze menu is wat beperkt maar wij hebben lekker gegeten! Bediening is vriendelijk en vlot. Wij komen zeker weer een keer terug.
John M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij hebben ontzettend lekker gegeten en de bediening was goed ... als we in groningen zijn zouden we daar gewoon weer heen gaan ... heel gezellig groet john en dees
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
wij werden direct geholpen toen we binnen kwamen, de menukaart werd vlot gebracht.
we hadden genoeg tijd om tot een keuze te komen en kregen antwoord op onze vragen mbt de gerechten.
de bediening was vlot (iets gehaast) maar vriendelijk.
het eten was van prima kwaliteit,
aenf.tilstra .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Lang gewacht op de soep, die op de verkeerde tafel was geserveerd. Na de bediening hierop attent gemaakt te hebben, duurde het nog 15 min. voor de soep werd gebracht. Toen volgde erg snel het hoofdgerecht.
Hoofdgerecht: borden rommelig opgemaakt, wel goed van smaak. Toetje (dame blanche) lekker.
j.huizer29 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
boven verwachting heerlijk gegeten en erg aardige vlotte bediening via de site besproken met ah spaaractie. zou erzo nooit binnen gestapt zijn maar een goede leer voor de volgende keer
j.habekotte .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Echt fantastisch gegeten!! Via AH actie, een zeer goede maaltijd voor een laag totaalbedrag. Portie was enorm, mijn vrouw kon het niet op. Ook met mijn hulp bleef er nog wat over...... aanrader!
AstridenJan .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Deze keer met de ah actie. Uniek hoe ze de sateetjes zichtbaar op de grill hebben.
Zeker wten dat we er weer eens aanschuiven.
mariannef1 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We komen hier regelmatig. De satéschotel is altijd lekker, de hoeveelheid precies goed. Het eten wordt snel geserveerd. Voor een snelle maaltijd zit je hier goed maar wil je langer blijven 'tafelen' dan word jje niet weggekeken.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Verrassend gezellig, anders je vanaf de buitenkant verwacht.
Het eten is erg lekker en ruim voldoende. Een aanrader om nog eens terug te gaan.
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij komen al jaren eigenlijk al vanaf de opening. Zij zijn een klein beetje familie geworden. Ik heb fe kinderen zien opgroeien. Altijd gezellig en ze.zijn altijd vriendelijk. Wij komen regelmatig eten. Zelfs familie uit den Haag komen graag.
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Saté van de bbq heerlijk, zeker ook de lamssate. Loempia vooraf en ijs met spekkoek na eveneens lekker! Wel tijd voor een opknapbeurtje en de salade bar kan ook een update gebruiken, was ook niet meteen een fijn tafeltje om aan te zitten. Met filmpje in het Groninger forum een fijn avondje uit. Met ah actie voor 30€ gewoon lekker uit eten geweest.
h-folser .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij komen terug. Het was erg goed. Echte aanrader!!!!! Vlotte bediening en ook het toetje was super. Vooral de spekkoek.
Mokum8 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
De saté is heel goed maar verder...totaal niet Indonesische smaak.
De pisang goreng met poedersuiker...hoe bedenk je zoiets???
Naai goreng is alles behalve nasi goreng, geen trassi.
De prijzen zijn veel te hoog!
Erg jammer want de Indonesische keuken is nml waanzinnig lekker, zelf Indo maar beschamend dit 'restaurant'
wimenlouise .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
we hadden er wat meer van verwacht. Prima en vlotte bediening maar eten is fantasieloos. Daar kun je veel meer van maken door mix van sauzen, beter en gevarieerder vleeskwaliteit, meer gebruik van oosterse kruiden etc. Ook de inrichting kan een oppepper gebruiken. De naam van het restaurant dekt de lading niet. Met satevlees kun je veel meer doen dan dat satehuis laat zien. Kom op , team satehuis, dit kan beter......
EvaGrim .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Superlekkere sate van echte houtkoolgril. Hele vlotte bediening. Voor leuke prijsjes mag je ook nog van de saladebar halen. De menuutjes zijn een aanrader met veel lekkers. De sate kambing (lamsvlees) is erg lekker en ook de soepjes zijn lekker. Enig minpuntje misschien dat typisch Indische bijgerechtjes zoals atjar, seroendeng en gefruite uitjes ontbreken of in kleine hoeveelheden komen, en de sambal moet je apart bijbestellen. Restaurant zit heel handig tegenover het filmhuis (Groninger forum). Wel reserveren rond het weekend want het is een grote zaak maar kan erg vol zijn. Ook vol zit je hier lekker ruim. Wij zijn er twee keer geweest en vonden het helemaal top!