Satéclub @ Wunderbar

Woensdag t/m Zondag vanaf 16:30

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Silvia .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Leuke tent voor een hapje en een drankje. Heerlijke authentieke Indonesische sate. Vooral de sate kambing is verrassend lekker. Doe er een lekker cocktailtje bij en je hebt een super avond.
Noor W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Hier op een dinsdagavond met mijn vriend gegeten. Het was erg rustig maar voor ons doet dat niks af aan de gezelligheid. We begonnen met lekkere cocktails met een indonesische twist waar we een leuk verhaaltje bijkregen. Als voorgerechtje namen we de gefrituurde kipstukjes die erg lekker waren. Van het huis kregen we een soepje, sajoer lodeh volgens mij, wat het hoofdgerecht goed inleidde. We kozen voor het sate sharing menu en kregen alle verschillende satetjes van de kaart te proeven geserveerd met nasi, de gebakken en gekookte versie, gadogado en huisgemaakte sambal en emping. Wat wil je nog meer? De kambing smaakte iets anders dan gewend maar alles was heerlijk. Mede dankzij de vriendelijke bediening was het een zeer geslaagde avond. De jongens achter de bar waren relaxt en maakte hier en daar een praatje. Als verrassing omdat ik jarig was kregen wij als afsluiter lekkere stukjes spekkoek met twee glaasjes spekkoeklikeur. Met twee cocktails pp, snackje, soepje, hoofdgerecht en de lekkere spekkoek waren wij samen inclusief 8 euro fooi voor de leuke bediening 70€ kwijt. Zeker voor herhaling vatbaar.
Kenneth1312 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij de Wunderbar! Wel beperkte kaart kwa gerechten. Sate Ajam zeer uitgebreid met spekkoek ijs als dessert (echte aanrader!). Voor herhaling vatbaar.
Saskia I.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Samen met 4 vriendinnen heerlijk gegeten bij de Wunderbar. De bediening was snel en attent en voorzag ons van alles wat we nodig hadden. De saté smaakte heerlijk en de porties waren precies groot genoeg. Na het eten hebben we nog een aantal cocktails en gin tonics uitgeprobeerd, de Indonesian pornstar is zeker aan te raden. Later op de avond was er een dj die zorgde voor nog meer sfeer.
Een hele leuke en gezellige bar met lekker eten, we gaan hier zeker nog een keer terugkomen!
Fjwesten .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gezellige sfeer met prima bediening. We zijn geholpen door wel 5 verschillende mensen. Alles loopt een beetje door elkaar heen. Genoten van het eten. De saté was prima van smaak, zacht met een heerlijke grillsmaak. De saté special met de diverse bijgerechten een topper. Ook zeer smakelijk. Een minpuntje, het eten werd geserveerd op koude borden!! Dat was jammer.
En van ons mocht de muziek wel iets zachter. En prijs/kwaliteit is prima.
John888 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Met z'n 4'en geweest op een donderdagavond. Hippe, knusse sfeer, vlot en vriendelijke bediening, lekkere frisse cocktails. Keuze uit diverse sate gerechten - ik koos voor Sate Kambing (geitenvlees). Verwacht geen authentieke indische keuken maar een eigentijdse, hippe vertaling daarvan. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Enig minpunt - achtergrond muziek was iets te hard voor ons gesprek aan tafel. Kom zeker regelmatig terug!
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
We gingen speciaal voor de saté kambing naar deze plek. Het zit in het souterrain op een hoek van het Rokin. Het is een wat vreemde plek zo half onder de grond maar dat maakt het ook wel weer bijzonder. Het is leuk ingericht.
De bediening was vriendelijk. Helaas viel de saté wat tegen. De stukjes kambing waren wat klein en een beetje droog en de smaak wat vlak en flauw. Helaas kon ook de zelfgemaakte sambal het niet pittig genoeg maken.
Lieneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
We waren vroeg waardoor het restaurant nog erg leeg was dan oogt het niet echt gezellig.
Aardige bediening, amuse, klein kopje saoto soep) van het huis.
Helaas vielen de smaken van de sate's tegen, vlakke smaken, beetje aangepast ipv authentiek Indonesisch.
LeRu .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Na de eerste keer gegeten te hebben eind oktober jl lijkt het wel of de Wunderbar "mijn" hotspot is geworden. Kom er nu bijna iedere week, alleen voor een drankje, een snack of voor een hele maaltijd.
Wat mij opvalt is dat wanneer je er ook komt, druk of niet je alle aandacht krijgt. Het eten blijft van een goede constante kwaliteit en zo ook de vriendelijkheid van het personeel.
De kok zelf komt altijd even uit de keuken kijken of alles naar wens is, en dat streelt mij als gast. De sfeer is lekker amicaal onder het personeel maar ook naar de gasten, maar tot de juiste grens.
Als vaste gast geeft het personeel je een soort van familie gevoel, en dat maakt het voor mij als ik moet kiezen waar ik naar toe wil een stuk makkelijker.

Iets persoonlijks: Nieuwe aanwinst Manon , thanx voor een super gezellige avond !!!

Guys tot snel weer , Leonardo

Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Combinatie van cocktailbar en eten. Zowel de cocktails als het (Indonesische) eten zijn prima, alhoewel de etenskaart wat beperkt is. Er heerst hier een gezellige chaos wat enerzijds voor veel gezelligheid en plezier zorgt, maar anderzijds maakt dat men af en toe een steekje laat vallen (mn in de wachttijden).
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Aanrader! We hebben aan de bar gegeten en hebben daarom heel erg leuk met de jongeman achter de bar gesproken. Hij heeft ons vermaakt, en ons van veel lekkere verschillende drankjes en cocktails voorzien. Hier is alles zelfgemaakt en vers, voor een prima prijs. Ik ga hier vaker terugkomen!
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Leuke tent met lekkere cocktails en gezellig personeel, allemaal gezellig een praatje gemaakt met de gasten. Menu is beperkt, maar eten was goed.

Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Laatst hier gegeten met een vriendin, qua locatie niet de plek waar ik graag kom i.v.m. de toeristen, maar zeker een leuke spot. Het eten smaakte erg goed, we hadden alles geprobeerd (verschillende soorten sate, rendang, sajur boontjes etc.) en als dochter van een Indonesische vrouw kan ik wel beoordelen dat de smaken echt goed zijn (dit heb je zeker niet in het merendeel van Indonesische restaurants in NL). Verder waren de cocktails ook super lekker en waren de obers erg vriendelijk, later op de avond moesten we soms wel wat langer wachten tot we geholpen werden maar alles was overall heel goed.
Joeri87 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Bij binnenkomst kregen we soto soepje van huis.De sate is geweldig en bijgerechten ook. Van oorsprong ben ik half Indo en ga deze tent ook zeker aanraden bij me Indo familie!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Dit was de tweede keer dat we hier hebben gegeten en gedronken. En weer was het top. Een te gek lekkere asian gin tonic om te beginnen en daarna lekker eten. Een heerlijk rendang met apart daarbij besteld nog een saté kambing en een saté babi. Allemachtig, wat lekker zeg, echt niet normaal!
Goeie vibe, een gemixt publiek van locals en jonge toeristen. Dat, tezamen met heel leuke bediening maakte dat we pas diep in de nacht huiswaarts keerden. Zeker voor herhaling vatbaar!
Allard V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Gisteravond voor het eerst gegeten, terwijl ik al enige tijd om de hoek woon. Het was zo lekker dat ik de kok vroeg of ik een strippenkaart kon krijgen.. Super chill personeel, bintang biertjes en lekkere koffie. Een aanrader = de spekkoeklikkeur!
EtenIsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Gisteren met een gezellig clubje voor het eerst gegeten bij deze parel aan het Rokin. We lieten de keuze van de gerechten over aan het personeel, wat resulteerde in een tafel met fantastische schotels en sateh, en een wat minder scherpe herinnering van de namen hiervan! :)

Wat volgde was een smaaksensatie die me nog lang zal heugen. Niet langer zal het woord saté me doen denken aan die flauwe spiesjes die je in de magnetron knalt en met een grote dosis teleurstelling op je bord laat glijden. Supermals vlees, sauzen om letterlijk je vingers bij af te likken en een presentatie waarvan ik diep onder de indruk was.

Uiteraard is goed eten het halve werk, ook de service is van belang! En ook daarin blinken ze uit. De liefde voor het eten en het vak straalt ervan af en draagt alleen maar bij aan de geweldige ervaring en sfeer.

Ik kan niet anders zeggen dan, ga hier snel eten en laat je vooral verrassen! De kwaliteit is hoog, de service is top en de ervaring in z'n geheel is er eentje om te herhalen!

Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Mega lekker Indonesisch gegeten! Ik heb alles geproefd en ben een enorme fan van de rendang, saté ajam en de vegetarische saté van tempeh. De bediening is super vriendelijk en zeer goed! Ook hebben ze erg lekkere cocktails in de Wunderbar.
Sean B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Afgelopen donderdag hier gegeten met een vriend. Bij binnenkomst voel je gelijk een relaxte vibe. Als vooraf een pittige kokossoep en als hoofdgerecht nam ik de befaamde Saté Ayam - ruime portie met 8 stokjes, gado gado en witte rijst (of gebakken). Over de smaak valt niet te twisten - authentiek, puur. Snelle service, leuk personeel. Ik kom terug.
LEX02 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Het is een beetje een donker hok. Ik dacht dan ook met een onvervalste 'tourist trap' te maken te hebben toen ik, meer uit noodzaak (afspraak in de buurt en weinig tijd) een bord rendang bestelde. Ik was behoorlijk onder de indruk, was een goed gevuld bord eten met variatie en veel smaak. Wat mij betreft een echte aanrader, niet in de laatste plaats om de beleefde bediening!