Saskia's Huiskamer

Meer informatie over restaurant Saskia's Huiskamer

Jouw recensie over het restaurant Saskia's Huiskamer

robert V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Leuk concept, perfect voor groepen. Wel de restaurant sfeer, maar dan met de privacy van thuis: ideaal voor speeches, mannengezeldschappen, en helemaal niet duur pp als je met veel bent, vergeleken wat je krijgt
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
een allereerste bezoek aan een huiskamerrestaurant, met onze politieke groep. Het was verrassend lekker. Een erg fijne combinatie van smaken. Echt een aanrader. Daarnaast knus, gezellig en erg leuke bediening.
ElisaSopa .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Dit was mijn eerste bezoek aan een huiskamerrestaurant (samen met een grote groep van m'n werk), en ik zou het zeker nog een keer doen. Het 'restaurant' ziet er van buiten en binnen knus uit, en het eten was origineel en lekker, niks op aan te merken.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Met 15 collega's gegeten in deze fantastische huiskamer ter ere van een 25- jarig ambtsjubileum. Amuses vooraf, heek met groente. mooi opgemaakte borden. Een heerlijk toetje.Dit restaurant is d'e plek om met meerdere mensen iets te vieren. Je voelt je meteen helemaal thuis en je kunt ongestoord je gang gaan! Muziek maken, speeches houden, ...
Stephan N.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Leuk concept en zeker een keer de moeite waard. Het eten was smaakvol en goed bereid. Indien je zin hebt mag je ook een handje helpen in de keuken.
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Ontzettend sfeervol en prettig restaurantje. Op het dag van het diner veranderde de samenstelling van de groep (er kwam één extra eter bij) en dit was absoluut geen probleem. Het menu was heel afwisselend en de persoonlijke sfeer maakt Saskia's Huiskamer echt tot een aanrader, zeker voor grote groepen.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Met een groep gegeten. Wat een leuk restaurant. We hadden gekozen voor het uitgebreide menu met bijpassende wijnen. Allemaal erg lekker. Het leuke is dat je alleen in het restaurant bent en je dus uitgebreid kan speechen of muziek draaien enz. Kom met een team uitje of verjaardag zeker nog eens terug. Veel waar voor je geld.