Sashimi

Meer informatie over restaurant Sashimi

6,5
Wilfried S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
op de lunch bij sachimi ,is goedkoper als s avonds maar meerdere(grotere) gerechten kan je s middags niet bestellen ,mooi en ruim aanbod ,vele gerechten worden op dezelfde manier gewokt ,wat een beetje jammer was ,je kreeg de indruk dat alles op elkaar ging lijken , decor was mooi en verzorgd .De bediening vriendelijk en verzorgd op een mannelijke garcon na die had zo een sterke lijfgeur dat je de eetlust overging ,verder vond het geen waauw effect hebben maar is zeker de moeite om eens langs te gaan
Lies C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
We hebben met een groep van 9 ERG lekker gegeten bij Sashimi. De gerechtjes stonden snel op tafel en de bediening was, met uitzondering van 1 ober, vriendelijk. Naar het einde toe werd wel duidelijk dat we niet snel genoeg de zaak konden verlaten. De hele tafel had nog koffie en/of thee besteld, en halverwege de bestelling kregen we te horen dat de koffiemachine reeds werd zuiver gemaakt en er dus geen koffie meer kon geleverd worden aan tafel. Nochtans was deze tijdig besteld. Toen we de ober daar attent op maakten, kregen we te horen dat we lang genoeg aan tafel hadden gezeten. Helemaal fout van hem! Volwassen vrouwen die een standje krijgen van een kerel, terwijl een collega ons eerder liet weten dat we koffie en/of dessert konden nemen tot het restaurant de deuren zou sluiten. Een vriendelijk meisje in de bediening zat heel verveeld met deze zaak. Zij heeft voor ons de scheve situatie recht getrokken met haar glimlach en behulpzaamheid.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Dit ‘all you can eat’ restaurant was me door verschillende mensen aanbevolen. Terecht als je veel wilt eten van de Aziatisch (geïnspireerde) gerechtjes. Dat ging vanavond heel goed met een verlaat diner met 2 studenten aan tafel. De zaak was al redelijk leeg om 2100 uur, het bedienend personeel snel maar ongeïnteresseerd en belangrijker, het eten vers, smakelijk en heet. Bijzonder waren voor mij de met kip gevulde Gyoza, de lamsspiesjes en de gebakken krab. De focus ligt hier op 'eten' niet op een gezellig lange avondzit. Ik begrijp goed waarom het restaurant populair is bij Maastrichtse studenten met een beperkt budget, je kunt er uitgebreid eten voor minder dan 25 euro.
Marjon01 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, de sushi met beef (warm) vond ik het meest speciaal en lekker, verder was alles met zorg bereid en opgediend.
TM&FJ ..
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Inrichting is bij veel grote sushi-zaken bijzaak, maar Sashimi vonden we de uitzondering. Het grote boeddha beeld, de sobere tinten en het souterrain - wij vinden het qua inrichting een van de mooiste zaken in deze klasse. De sushi is oké. We moeten erbij zeggen dat we de minder klassieke maki's niet hebben besteld; kip, bief, zalmsalade, kaas.. dat is niet voor ons. Wel een goede keus in nigiri sushi. Sashimi is beschikbaar als side dish, tegen bijbetaling. Jammer dat de sashimi salade, die wel in het all-in menu zit, onder zoveel slasaus was bedolven dat je de vis eigenlijk niet meer proeft. Personeel was niet onaardig maar ook zeker niet bijzonder attent of gastvrij, daar is nog wel wat in te winnen.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Eens een andere sushi geprobeerd in Maastricht. Ook dat ga ik niet meer doen. Vaak is je eerste keus ook de beste. Bij Sashimi heb ik niet met plezier gegeten. Ik moet zeggen dat het eten zelf prima verzorgd en op smaak is. Maar de bediening en service is waardeloos. Niet weten aan welke tafel je zit, niet weten wat er daadwerkelijk in de sushi zit en geen dessert aanbieden. Prijs/kwaliteit aan de hoge kant. Ik ga voortaan weer gewoon naar mijn eigen vertrouwde sushizaak.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Alleereerst werden wij keurig onthaalt en was er snel een tafel beschikbaar. Het restaurant was keurig, smaakvol en gezellig ingericht maar bovenal afgewerkt. Het eten was heerlijk en wij hebben zeer lekker gegeten. Gaarheid van de vis en het vlees was perfect en goed op smaa, maar ook goed de juiste temerstuur. Wel waren er relatief veel dezelfde sausjes maar dat hadden we ook wel verwacht. De oplossing is veel verschillende gerechten bestellen. Vooral de lamskotelet was erg goed. Wat ik wel echt jammer vond is dat een bolletje ijs niet inbegrepen was. De service was goed en snel. Het cijfer is vrij hoog omdat ik in dit concept ook geen hele persoonlijke touch zou willen. Al met al heerlijk met mij vriendin gegeten en zou zeker terug willen en aanraden. Groet Tom en Tessa.
RobZijtveld .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Gisteren bij Sashimi gegeten. Van te voren een tafeltje bij het raam gereserveerd. Bij aankomst was dit keurig geregeld. Zaak ziet er sfeervol en gezellig uit. Personeel is erg vriendelijk en niets is teveel. De sushi is vers en erg lekker. De warme gerechten zijn echt super vers en mals. We gaan regelmatig sushi eten in het midden van het land en vinden Sushima echt een aanrader. Jammer dat we hier voor naar Maastricht moeten. Echt een aanrader dus. Bedankt voor de gastvrijheid ????
Dlara .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Mooi decor met een mooie grote buddha maar voor de rest niet veel speciaal aan dit restaurant. Het personeel bij de kassa is altijd heel vriendelijk maar de bediening minder. Soms wacht je heel lang tot ze je bestelbriefje halen en veel langer tot ze je bestelling brengen. Sushi was eerst beter nu zijn de rolletjes heel klein geworden en niet meer zo lekker. Het was eerst beter in mijn mening.
MeneerM2 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Na vele keren lekker gegeten te hebben, viel het deze keer tegen: de eend was taai, de curryrijst was zonder curry en de biefreepjes bleek een compleet biefstuk te zijn; met als gevolg dat je al na 1 gerecht vol zat, iets dat bij Sushi niet hoort te zijn (allemaal KLEINE gerechtjes). Toen we klaar waren met eten werd direct de tafel afgeruimd, zonder te vragen of we nog iets wilde drinken. Ook het serveren van de gerechten werd door sommige serveersters gewoon op tafel gezet, zonder mededeling van wat het was. Als ik de overige recensies lees is Sashimi erg achteruit gegaan, volgende keer maar ergens anders eten.
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
All-you-can-eat sushi voor 23,50 pp na een dagje Maastricht viel erg tegen. De stukjes ribeye, champignons en courgette waren lekker maar daar ga je toch geen sushi voor eten...
De sashimi viel tegen (veel rijst, heel weinig vis), de sushi rolls vielen tegen (veel rijst, weinig vulling, waaronder tonijn die smaakte alsof het uit blik kwam!), de tempura garnalen vielen tegen (slap, dun en vet) en de zeewier salade bestond uit een bakje coleslaw (met veel mayo) met een klein "toefje" zeewier er bovenop.
De bediening was op zich niet onvriendelijk, maar hadden geen flauw benul wat ze aan het serveren waren ("ik weet niet wat het is en de rest van de bediening ook niet, want niemand is Japans")
Maar ja...wie gaat er dan ook Sushi eten als ze een dagje in Maastricht zijn? Volgende keer nemen we een patatje zuurvleesch.
Zuidlimburgse .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
ben hier al meerdere keren geweest met mijn zoon van 13.
gisteravond weer, gistermiddag gereserveerd, we werden vriendelijk ontvangen en naar de tafel geleid.
ik had trek en focuste me bij ronde 1 voornamelijk op vlees, dat op zich erg mals en goed bereid is, als je echter bij ronde 2 en 3 nog een paar vleesgerechten neemt merk je dat al het vlees met dezelfde saus bereid is, die lekker is, daar niet van.
zelfs de gebakken courgette smaakte naar diezelfde saus.
maar goed afgezien daarvan smaakt alles prima, de sushi ziet er mooi uit en is het voor de prijs van 23,50 per persoon prima in orde.
dit keer ook gerechten met bijbetaling besteld, tonijn tataki, die was echt heerlijk en spicy mosselen, zeker de bijbetaling van respectievelijk 4 euro en 2,50 waard.
wij vinden de inrichting van dit restaurant erg mooi, een beetje sober maar zeker niet saai.
in totaal, met frisdrank en koffie inbegrepen, 63,50 betaald, voor een enorme variatie aan goed bereid eten, ik vind de prijs/kwaliteitverhouding hier zeker goed.
alleen wat de vleesbereidingen betreft zou ik aanraden wat meer variatie in smaken aan te brengen maar dat is misschien persoonlijk.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Hier gegeten met een vriendin. Zeer mooi interieur en zonder te reserveren is het kansloos om hier te kunnen eten. De zaak was helemaal vol. De verschillende sushi waren lekker en smaakvol gepresenteerd. Er wordt totaal niet op de tijd gekeken, na 3,5 uur verlieten we de zaak. Ze zouden alleen wat vaker mogen vragen of er nog iets van drank gebracht moet worden.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Sashimi is een restaurant dat het populaire all you can eat concept hanteerd. De sushi is best lekker maar niet bijzonder echt de standaard sushi hapjes en niet bijzonder goed uitgevoerd. Dat zelfde geldt voor de warme gerechten wel lekker maar niet bijzonder. Qua eten een beetje een middenmoter. Service was niet erg goed en vrij onpersoonlijk maar je bestelt ook hier met een lijst waardoor er weinig interactie met de gasten is. Maar dat is nou eenmaal het concept. Het interieur is erg mooi vooral de 4 meter hoge boedha die beneden staat maar op de begane grond nog steeds prominent in het testaurant te zien is.
FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Met mijn dochter gaan lunchen. Ontvangst was hartelijk het was niet druk in de zaak. Men hanteert het All You Can Eat concept ook voor de lunch. Eten was goed . Hoewel ik zelf geen sushi eet was er voldoende keuze. De inrichting is super, in het midden van de zaak staat een enorme budha. Deze is 2 verdiepingen hoog. Wij zijn niet verder gekomen 7 minigerechtjes p.p. De bediening vroeg of er iets mis was met de smaak omdat we niet de volle 2,5 uur bleven eten. Dus voor de grote eters onder ons hier kun je voor 17 euro uitgebreid heerlijk lunchen.
Bernou L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Sashimi doet het altijd goed bij mijn vrienden en mij. Het eten is gewoon goed. Alhoewel ik de teppanyaki gerechten minder vind dat de sushi. De bediening is altijd ontzettend vlot. Wel kan er dat sprankje van: ja ik vind het leuk om hier te mogen werken en u te bieden, bij. Dat mist bij ieder personeelslid. Enfin, Eten is goed, bediening is snel, gezelschap altijd goed en de inrichting is ook prima (alleen onder zitten is niet gezellig, boven wel). Een plek om vaker te eten dus.
Kiimmetjee95 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Heerlijk gegeten bij sashimi. Gezellige sfeer en leuk personeel. Zeker de moeite waard als je in maastricht bent. Niet alleen sushi maar ook de anderen gerechten zijn heerlijk.
In ieder geval een aanrader voor een lekker avondje genieten of in de middag lekker te lunchen.
Pernille .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Afgelopen zaterdag (18-10) hebben we bij sashimi gegeten, en ik ben zeer tevreden! Het decor is super mooi , vooral met die grote boeddha in het midden van de zaal. Het eten was erg lekker en ondanks dat het hele restaurant vol zat hadden wij vrij snel ons eten. De bediening is vriendelijk en netjes. Kortom hier ga ik graag nog een keer eten. Top!
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Wat een prachtig restaurant qua inrichting! Je kunt meerdere rondes kleine Aziatische gerechtjes bestellen.
Als je er eenmaal zit merk je dat het vrij massaal is, veel mensen die in en uitlopen, vrij populair dus.
De Sushi en Sashimi hapjes zijn OK.
Gerdirix .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
verschrikkelijk restaurant, gaan veel uit eten maar hier wordt je niet als gast behandeld je zit in een vreetschuur. Alles wordt op je tafeltje gekwakt, nadat we de eerste gang besteld hadden hebben we een half uur gewacht, terwijl andere na ons binnengekomen mensen al van eten voorzien waren, toen maar eens gevraagd of de bestelling nog kwam. De ober kwam binnen 30 seconden met het bestelde eten dat eigenlijk niet de naam sushi verdiende alles plakte aan mekaar toch maar opgegeten. De tweede gang werd wel sneller opgediend. Bij de derde gang wederom zeer lang moeten wachten hier niet meer opgewacht zijn opgestaan ons ongenoegen geuit en gezegd dat we dit niet in zijn geheel zouden betalen. De baas wou ons afschepen met een fles wijn. Dit niet geaccepteerd. We hebben toen voor maar een persoon hoeven te betalen. Voor ons nooit meer er zijn in Maastricht veel beter sushi restaurants.