Sashimi Venlo

Meer informatie over restaurant Sashimi Venlo

6,2
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Lekker gegeten, niet bijzonder maar exact zoals je van een sushi-restaurant verwachten mag. Het all-you-can-eat-concept is bekend, werkt prima. Tijd zat om te eten, genoeg keuze en kwalitatief acceptabel. Personeel was traag, zei weinig en leek er weinig zin in te hebben. Afwas werd op een tafel in het restaurant opgestapeld, dat was behoorlijk vreemd en kwam weinig professioneel over.
Sharona R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Bij binnenkomst werd ons verteld dat de verwarming het niet deed. Ze hadden maar een kacheltje voor een tafel van 8 dus erg koud bij enkel glas ramen. Na vragen toch nog een kacheltje gekregen. Was iets beter totdat de stroom uitviel. Toen toch maar op een andere stopcontact aangesloten. Rondes werden niet tegelijk uitgeserveerd. Sushi was natuurlijk snel klaar maar de andere dingetjes duurde erg lang. Drankbestelling werd vaker vergeten. En erg druk was het niet dus daar lag het niet aan. Wel aardig personeel. Alleen loopt het niet zoals het hoort. Ondanks alles toch een leuke avond gehad.
Sanstream .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Sashimi is hoog kwaliteit japans eten. Ze hebben soms wat moeite met drukte, maar alle je bestelde gerechten komen wel tegelijkertijd, iets wat de meeste sushitenten gewoon niet doen.

Het belangrijkste is dat je merkt dat er liefde gaat in hun eten en dat mis ik toch in andere Japanse restaurants.
Carpediem1987 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Het eten was echt gewoon slecht. Het werd een aantal keren lauw opgediend en er zat weinig smaak aan. De bediening was vriendelijk maar in de service laten ze steken vallen. Voor mij nooit meer!!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Met twee vrienden op een maandagavond gegeten. Leuke formule 'all you can eat' maar wel alles opeten. Zeer voorkomende aardige bediening en heerlijk eten. Vis, vlees, bijgerechten alles prima klaargemaakt en vers. Ik ga zeker nog een keer terug.
NiekBaarlo .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Waren hier op een maandagavond. Het was vrij leeg en daardoor waren we extra verrast door de versheid van de gerechten. We hebben heerlijk gegeten en komen hier zeker nog een keer.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Tot nu toe altijd heerlijk gegeten. Handrolls zijn heerlijk. Geen gehakte vis maar echt lekkere stukjes vis erin. Prima kwaliteit en leuke inrichting. Personeel supervriendelijk en bediening is prima!
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
op de vroege zaterdagavond met z'n drieën gegeten bij Sashimi in Venlo voor de 1ste keer. al vaker in andere sushi zaak geweest in Venlo dus we konden goed vergelijken. ten eerste ligt de prijs iets hoger en ten tweede is de smaak minder bv van de bamisoep met garnalen. totaal geen smaak aan. heb er wasabi en sojasaus in moeten doen om er iets van smaak aan te krijgen.de bediening was vlot en ruimde alles tijdig af. in totaal voor allyoucaneat concept en ieder 2 drankjes toch nog 89 euro moeten betalen.