Sasa Lounge

Meer informatie over restaurant Sasa Lounge

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Florence D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Omdat een ander tapasrestaurant volgeboekt was kozen we voor dit restaurant. Of kinderen ook welkom waren? Meer dan welkom!
Onze dochter werd overladen door grapjes, aandacht en gezelligheid.
Heerlijk om eens rustig te eten zonder je kind constant bezig te moeten houden :)
Het eten was heerlijk, met name de tortillachips. Ik ben nog steeds benieuwd hoe die gemaakt werden!
Al met al een dikke aanrader, voor gezinnen maar ook zonder kinderen zit je hier heerlijk!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Verrassingsmenu genomen waarvan de helft vegetarisch voor mijn vrouw. Heerlijk gegeten en alles werd subtiel opgediend. Tussen de gangen door werd de tafel telkens schoon gemaakt en de service was echt perfect. Keurige bediening met verstand van zaken en veel gevoel voor gastvriendelijkheid. Ik ga hier zeker vaker heen want helaas gaat het gewoon te vaak niet goed in de horeca. Hier is het uitstekend.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Ontzettend lekker gegeten bij Sasa Lounge, het is er sfeervol, je zit echt comfortabel, zowel op de stoelen als op de banken, voldoende privacy, de bediening is uitstekend en heel vriendelijk , en de gerechten zijn super. Wij bestelden elk 3 gerechten van de kaart, en hebben die gedeeld gegeten, echt verrukkelijk! De St. Jacobsschelpen, de viscurry, de kip met curry en kokos, de zeebaars en de champignons ontlokten aan ons allen echte verrukking ! Maar ook alle andere gerechten die we hadden gekozen waren overheerlijk en van zeer goede kwaliteit. En het dessert waarbij we het advies overnamen om maar gewoon vanalles wat te doen was echt formidabel! Wij gaan zeker terug, sterker nog, we hebben meteen een volgende keer geboekt.
Adeline-M .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
De Sasa Lounge is mijn favoriet in Bergen op Zoom. Service staat bij het team hoog in het vaandel en niets is te gek. Ga je hier voor het eerst eten? Laat je dan door de chef verrassen. Maar kies na een paar keer zelf de gerechtjes bij elkaar, net zo leuk en allemaal even lekker.
Ilskeboz .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heerlijk gegeten, prima service en mooi interieur. Volgende keer zouden wij losse gerechten kiezen en deze delen ipv het menu, vooral gezien de prijs van het menu. Menu is zeker mooie kennismaking met het restaurant .
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Een dagje winkelen in het zuiden gepland en daardoor ook vooraf gereserveerd bij Sasa Lounge in Bergen op Zoom wat op onze route terug naar de Randstad ligt. Ondanks de reservering toch nog een half uur moeten wachten op onze tafel; dat was minder. De zaak is van binnen kleiner dan ik had verwacht (ziet er van buitenaf groter uit) en het was en bleef druk gedurende de avond.
Bij het bekijken van de kaart dacht ik al dat het eerder mezze is dan tapas, wat ook werd bevestigd door de vriendelijke ober. Op aanraden van dezelfde ober gekozen voor een Chef's deal en dat is een perfecte manier om kennis te maken met wat Sasa Lounge zoal bied.
De eerste schaal was brood met koude bereidingen, zoals verschillende salades, waarbij de tabouleh en kipsalade eruit sprongen qua smaak. Heel lekker.
De tweede schaal bestond uit visgerechten, zoals panga met curry-cocos en koriander (niet mijn ding), garnalen knoflook (matig) en werkelijk perfect gegrilde zalmspiesen.
De laatste schaal bestond uit vitello met mosterdsaus (lekker),licht gemarineerde carpaccio (helaas met koriander) en gekruide gebakken aardappelschijfjes.
De bediening was hartelijk en heel vriendelijk ondanks de drukte. Zeker wel voor herhaling vatbaar.

Proever2805 S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Prima gegeten, in een prima tapas restaurant. De tapas kwamen in drie gangen. We begonnen met brood en tapenade (één tapenade) in het mandje lag ook knoflookbrood, mix van olijven. Daarna groene asperges omwikkeld met gerookte zalm, gamba's in knoflookolie en fetakaassalade. Als laatste hebben we entrecote gevuld met roomkaas, vitello met mosterdsaus en een hele grote portie met Mexicaanse aardappeltjes ( in verhouding met de andere gerechtjes was dit een grote portie). Wij vonden de wachttijd tussen de gangen wel erg lang.
WendyRo .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Wij waren hier voor het eerst. Onthaal was warm. Super aardig personeel wat een mooi tafeltje voor ons klaar maakte. Daarna een heerlijke cocktail besteld en een menu. Heerlijke dingen gegeten en zeker niet de tapas die je overal krijgt. Origineel, vers, smaakvol en mooi opgemaakt. Heerlijke rauwkost in ansjovisdip, heerlijke tonijn, balletjes in pittige saus, zalmspiesjes en veel meer! Echt een aanrader! Komen zeker terug.
Ajfdehaan .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Super lekker gegeten, elk gerecht ( met zijn tweeën 6) was niet te versmaden! De capaccio op zeer speciale wijze gemaakt is een echte aanrader. Buitengewoon leuke bediening. Zeer goede prijs - kwaliteit verhouding. Bedankt voor de top avond.
Lidewij V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Een van onze favoriete restaurants! je kan er op een fijne relaxte manier genieten van heerlijke tapas! en de bediening en service is echt buitengewoon!!
Voor ons het ideale avondje uit na 4 uur tafelen kom je uitgerust en voldaan naar buiten!!
Sugarbelly .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Chef's deal goed in balans, heerlijk van smaak, niet gejaagd, bediening prima, tijd genomen voor een praatje (Fuad), entourage in overeenstemming, alles klopte. Prijs/kwaliteit was ok. Aanbevelenswaardig!
Saladin E.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Wij hebben bij Sasa Lounge met onze vriendengroep al een paar keer gegeten en keer op keer worden we elke keer verrast. Niet alleen de ruimte is warm aangekleed maar ook de ruime keuze uit kleine gerechten waardoor je van alles wat proeft. Tapas met een Marokkaans tintje. Een betere service kun je in Bergen op Zoom niet vinden. Het is een typische restaurant waarbij je om zes uur aanschuift en de rest van de avond heerlijk kunt nagenieten zonder dat je wordt weggekeken.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Meerdere keren heb ik, samen met vrienden, familie en/of bekenden aan mogen schuiven bij Sasa Lounge te Bergen op Zoom.

Elke keer weer staat een bezoek garant aan lekker eten, een gezellige avond en veel persoonlijk contact met de bediening en eigenaren. Vrijwel alles wordt in werking gezet om de bezoeker een fijne avond te bezorgen.

Het eten is goed verzorgd en divers. De bediening is uitstekend. Tussen de vele hapjes door is uitgebreid tijd om onderling te kletsen. Ook het personeel heeft bijna altijd tijd voor een (korte) gezellige babbel. Dit maakt een avondje uit nog net wat specialer.

Mocht je in de buurt zijn (of juist eens wat anders wil proberen) dan kan ik Sasa Lounge van harte aanbevelen. Hier is een avondje uit ook echt een avondje uit.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Heerlijk met vrienden zaterdagavond genoten bij Sasa Lounge! Prima bediening. Attent. Vriendelijk en deskundig. Goed en eerlijk advies bij de keuze van de gerechten.
De geserveerde gerechten waren allemaal goed tot zeer goed. Mooie huiswijnen tegen redelijke prijzen.
Kortom echt een heerlijke avond uit. De zaak zat bijna helemaal vol en toch had je niet het gevoel dat je in een hele volle zaak zat. Fijne loungemuziek.
Mohamed B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Op uitnodiging van een vriend ben ik in deze restaurant gaan eten. Het is een mooie lounge waar je kan genieten van verschillende mezze. Wij dachten aan vier koude en vier warme gerechtjes. Brood met tapenade, hummus, dadel roomkaas en couscous-salade lekkere bytes om mee te beginnen. Dan inktvis frietjes, mosselen koriander, garnalen gewokt en gamba's piri-piri. Heerlijke aparte smaken. De gastvrouw was erg behulpzaam. Wat een fijne avond.
Ellien T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Hele leuke, sfeervolle en gezellige lounge/restaurant. Personeel is erg vriendelijk en het eten is er heerlijk! Ruime keuze wat betreft eten. veel kleine hapjes waardoor je ook kans heb om verschillende gerechten te proberen, ideaal wat mij betreft! Zijn meerdere malen geweest en gaan zeker nog vaker terugkomen. Het is voor ons ruim een half uur rijden, maar dat is het zeker waard..voor een top avond! Super tevreden! Groetjes
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Wat hebben we heerlijk gegeten!!De carpaccio vond ik het lekkerst bij de eerste ronde,daarvan kregen we vis, wat ook allemaal heerlijk was.De derde gang was vlees..super!, als toetje de Crème Brulee .Van het Huis een lekkere cappuccino en later nog een likeurtje.Al met al een super aardige bediening en een heerlijk eten.Wat ons betreft voor herhaling ...Super!!!!
Abutterworth .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Heerlijk gegeten en een fantastische service! We kwamen helaas in tijdnood waardoor we ons dessert niet meer konden eten. We kregen ons gekozen dessert mee naar huis met ijs en heerlijk vers fruit als extraatje erbij... super!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Wij hebben afgelopen zaterdagavond heerlijk en sfeervol gegeten bij Sasa Lounge in hartje Bergen op Zoom. De tapas zijn echt een aanrader en er werd ook goed geadviseerd in het maken van verschillende combinaties. Ook voor vegetariërs is er een ruime keuze aan heerlijke gerechten! We hebben genoten en willen Fouad en zijn collega's complimenteren voor het heerlijke eten, de lekkere bubbels en de uitstekende service! Ga zo door, wij gaan zeker nog vaak bij jullie terugkomen! GR Arjan, Sonja & Owen
Ben C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Supergezellige avond gehad gisteren! Sfeervol en lekker restaurantje... Zat bomvol dus best reserveren in het weekend. Vanuit Belgie een half uurtje rijden maar zeer zeker de moeite en voor herhaling vatbaar! Alles biologisch en superlekker met heel vriendelijke bediening. Gamba's, eendenborst, kip currycocos... Alles super! Fijne avond gehad!