Sasa Lounge

Havenzicht 16 1357 NN Almere Nederland Kaart

Over restaurant Sasa Lounge

Arabische banken

Wereldberoemde cocktails in een Arabische sfeer. Ontrafel het mysterie van het restaurant en leun achterover in een kussenzachte loungebank. Neem een lekker hapje en een slok van één van hun wereldberoemde cocktails.

Meer informatie over restaurant Sasa Lounge

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• American Express wordt geaccepteerd , Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Per boot te bereiken , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten8,6/10
Service8,8/10
Decor8,8/10
Hansi007 . Bourgondiër (2 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Afgelopen weekend met familie hier gegeten. De sushi is smakeloos, de sushi rijst was een bonk klei , Zalm Teppan yaki  leek niet vers. . Helaas was dit onze laatste keer.
Polleke17 . Fijnproever (5 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Leuke tapas gerechten. Soort mediterraanse en Japanse mix. Vreemde combinatie maar wel lekker. Vriendelijke en snelle bediening.
Petracom . Gastronoom (24 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
mezze of kleine hapjes met een leuke sfeer en goede service wij hebben een chef arragement genomen , van alles een beetje de ossenhaas, gamba s , kip, en vis , de groenten waren ook heerlijk , het ijs is ook van goede kwaliteit , zeker voor herhaling vaatbar
Odette817 . Gastronoom (16 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
bij sasa word je verwend met lekker bites, chef choice ,hummus, nachos ,rookworsten ossenhaas zijn perfect, de salade is fris, mooie gezellig sfeer en de bediening is attent en behulpzaam ,om de beurt komen kleine mezze en dat is lekker natafelen
Bram V. Gastronoom (29 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Top plek aan de haven. Geweldige bediening. Het duurde nog 45 min voordat ze open waren, maar we mochten lekker buiten op de loungebanken zitten ondertussen genietend van wat te drinken en wat brood met tapenades. Homedeal genomen die in twee rondes werd geserveerd. Lekker en verrassende gerechtjes. Afgesloten met koffie met friandises. Top middag gehad!
Yatreb . Gastronoom (20 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
mooie strak zaak waar je thuis voelt goede aardig attent bediening, dit avond kan niet meer stuk de keuze is ruim uit kleine mezze de keuze hebben wij bij de chef neergelegd en dat was smullen vis,vlees ,heerlijk groenten , ga zo door het truffel ijs maakt het geheel af vergeet vooral geen cocktails te bestellen die zijn hier top dit tentje staat op lijst als favoriet
Jochemvanhorst1977 . Bourgondiër (4 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Mooi interieur, u kunt hier mezze bestellen of een menu die door de keuken wordt samengesteld dan maar 3 koude gerechtjes de couscous salade en aubergine salade waren voortreffelijk en drie warme, garnalen, mix vis en kip spies allemaal goed van balans en smaak, service was aardig een zeker aanrader.
Nathasja B. Bourgondiër (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We eten vaker bij de sasalounge. Altijd goed eten personeel is altijd super vriendelijk.
Ik vind de chefsdeal altijd erg lekker en handig hoef je zelf niet te kiezen.
Moz . Gastronoom (16 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Een zeer sfeervolle restaurant waar we aan het begin goed ontvangen werden. Aan de gerechten is te zien dat ze met liefde bereid zijn. Wij komen zeker terug!
Otman B. Gastronoom (11 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Sasa lounge is een leuk ingericht zaak sfeervol , de bediening is leuk , het is een restaurant dat mezze als gerechten heeft, ossenhaas, gambas, mix van vis , goed op smaak en opmaak een goed aanrader
Charlotte V. Fijnproever (6 recensies) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Gisteren met 6 personen gegeten bij Sasalounge. Wij hadden gereserveerd voor een plek op de loungebanken maar na aankomt bleek dat het restaurant verbouwd was en de loungeplekken waren verdwenen. Nu was dat juist de reden dat wij dit restaurant hadden uitgekozen dus dat was al een tegenvaller. Er was een plek voor ons bij het raam. Prima zou je denken, ware het niet dat een van ons schuin moest zitten omdat er een paal (!?) geplaatst was op de plek waar je normaal gesproken zit. Het personeel had geen passende oplossing om dit ongemak op te lossen. Ook was er continu een koude tocht te voelen. Al met al dus een slecht begin.

Wat betreft het eten kozen wij voor de Chef's Deal. Vooraf bestelden wij nog wat brood en nachos.

Het eten was ondermaats te noemen. De guacamole leek uit een potje van de Lidl te komen, de nachos smaakten niet zoals het hoort, de tonijnsalade was erg flauw en de gamba's waren zo gaar dat het leek alsof we een stuk rubber aan het kauwen waren. De salades die erbij geserveerd werden waren weinig culinair te noemen en bestonden hoofdzakelijk uit wat rauwkost met een beetje dressing erover voor de 'smaak'.

Ook waren we niet te spreken over de cocktails waarbij duidelijk weinig drank en veel ijs aan was toegevoegd. Daarnaast waren een aantal cocktails te zoet, anderen niet zoet genoeg.

Wel was de wijn van prima kwaliteit en ook de vlees bites waren over het algemeen goed te eten. Het personeel kwam voldoende langs om bestellingen op te nemen.

Alles bij elkaar genomen zouden wij niet terugkomen. De Arabische 'sfeer' was ver te zoeken en bestond hoofdzakelijk uit lampen waar een gekleurd kapje overheen geplaatst was voor een mystieke ambiance. Het personeel was laconiek wat betreft kritiek en zocht niet naar passende oplossingen voor klachten en het eten was onvoldoende van kwaliteit.

Beste Hundini, spijtig te moeten vernemen dat het u niet naar wens is geweest, de klacht over de tafel die u heeft gehad hebben we inderdaad gehoord, en op dat moment hadden wij geen andere opties de enige optie was een tafel van 8 pers die later op de avond zou arriveren maar dat is u ook mede gedeeld, u begrijpt dat wij onze gasten het zover we kunnen graag aangenaam willen maken, overige klachten over het eten en zelfs over de (cocktails deze laatste voor het eerst in ons bestaan ) hadden we graag willen oplossen als u dit ook had aangegeven, maar helaas is dat niet gebeurt, maar wel op deze openbare site!! dan is mijn vraag wat de intentie is van deze recensie, de sfeer is inderdaad aan het veranderen, de dag dat u er was de1e dag dat we weer open zijn sinds een kleine verbouwing, de hele Arabische sfeer gaat er uit, en daarvoor worden wij een tapas en Japans restaurant vanaf 1 maart, ik nodig u bij deze uit om te laten zien dat wij degelijk goed en eerlijk eten hebben.
hopende u van dienst te zijn verblijf ik met de vriendelijke groet, Hafid Bochhah
Amajou2 . Gastronoom (20 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
heb super leuk avond gehad met vrienden, de sfeer is leuk, mooie aangekleed , de bediening was top vriendelijke en spontaan, wij hadden besloten om alle mezze te bestellen gezien dat wij met ze acht waren wel in 4 rondes was enkele probleem van de keuken , brood met aioli, garnalen, ossenhaas , vis ,groenten, gehakt balletjes, ga zo door allemaal heerlijk hapjes, wij waren tevreden , reden om hier weer terug te komen
Appie21 . Bourgondiër (4 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
goed sfeer en mooie interieur ,wij worden snel geholpen leuk kaart, goed bediening , de kleine hapjes om te smullen en niet te vergeten de suchi die was lekker een aanrader, wij komen zeker terug
Heidi61 . Fijnproever (8 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Smaken erg goed. Arabische sfeer in zowel het eten (zoet, pittig) als het decor.
Eten wordt geserveerd in zogeheten bites. Iedere gang op een prachtig blad met kleine schaaltjes.
Vlotte bediening, heerlijk eten en ow...wat kun je lekker loungen in de banken met kussens. Knusse sfeer met top eten. Een aanrader dus!!
BasZoeteman . Gastronoom (16 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Decor is prachtig om te zien, beetje donker maar je moet er maar van houden. Personeel keek je vaak aan waardoor je kon bestellen of dingen vragen. Eten is soort tapas. Tal van kleine gerechten. Je kan los bestellen of hele menu. Wij hadden als vrienden hele menu en aten samen. daardoor kwam naar boven wat je echt lekker vindt.
Robboddaert . Gastronoom (58 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Zeer goed vertoeven bij Sasa Lounge met fijn eten.

Op een zeer leuke locatie gelegen en een verrassend leuk interieur. De dis wordt op kleine bordjes zogenaamde bites opgediend waardoor je een grote variatie van lekkers krijgt met veel smaken.

Aanrader dus.
Chantalbot . Gastronoom (23 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant! Er was een goede bediening , hebben van alles een beetje besteld kleine heerlijk mezze combi van vlees vis kip en taboule, was om te smullenHet vlees was mals en heel lekker en het toetje, truffels (ijs met chocoladekrullen) was heel erg leuk om te zien, maar ook heel erg lekker. als we nog eens in de buurt zijn, gaan we hier zeker weer eten!
Ankstaven . Gastronoom (20 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Geweldig restaurant. Wij hadden de homedeal (een combi van warme en koude bites). Je kon heel netjes aangeven waar je niet van houdt, zodat ze er rekening mee kunnen houden. Echt alle gerechtjes waren bijzonder smaakvol. Niks is ons tegen gevallen. Porties meer dan voldoende (je zit aardig vol en wij zijn geen kleine eters). Leuke, gezellige en gemoedelijke ambiance. Zeer correct personeel. Zeker voor herhaling vatbaar
Mohamed B. Gastronoom (23 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
zes mezze besteld 2 vlees goed mals kip spiesjes lekker gekruid , garnalen en kleine schaal met 3 soorten vis uit de oven perfect gemaakt smaakvol,en de groenten courgette met aubergine heerlijk attent bediening heb een fijn en leuk ervaring gehad raad ik het zeker aan.
Katana . Bourgondiër (3 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
We hebben hier meer malen gegeten in het verleden , dit weekend de eerste keer van 2015 .
We namen nu de Home Deal , 10 gerechtjes in 2 gangen . De rauwe groentetapas met dipsaus is goed vers en lekker . De tapenade was te zout , humus niet bijzonder . Tonijnsalade lekker .
Bij de warme tapas bleek dat de kwaliteit die het restaurant in het verleden haalde , niet meer gehaald werd . Op de bediening valt niets aan te merken , de mensen houden goed in de gaten of je glas leeg is . Locatie met mooi weer is heerlijk .