Sas & Jan

Samuel Esmeijerplein 38 3067 AP Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sas & Jan

Elly B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gegetenbij Sas en Jan. Dagmenu was schnitzel en die was perfect. Mandje stokbrood met 2 smeersels was heerlijk. Alles voor een goede prijs. En voetbal gekeken op groot scherm. Toppie!!!!
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Vanavond hier een hapje gegeten. We waren er pas om 20.00. Het was rustig. Ik heb de hamburger sas & jan en mijn man de mixed grill.
De eigenaar zelf was er en hij is een ouderwetse horecaman. Snelle en prettige bediening.
De hamburger was zelf gemaakt, groot en heerlijk van smaak. Een goede garnituur en geserveerd op een boeren boterham.
De mixed grill was ook goed gebakken en ruime portie. Erbij een bakje frites en sla en diverse sausjes. 4 biertjes, een witte wijn en een koffie gedronken. Totale rekening incl tip 40 euro.
Een goeie hap eten tegen een zeer redelijke prijs met een prima bediening. Een AANRADER!
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Prima gegeten (uitsmijter en daghap) en een vriendelijke bediening. Gezellige plek in de wijk waarnaar ik graag terugkom voor een kleine hap.