Sarnies

Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Erna H .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Waarom staan er zo weinig recensies hier? Toch niet omdat er zo weinig mensen komen genieten bij Sarnies? Ik kom nooit in Hilversum, maar omdat ik er nu toch moest zijn had ik op internet naar lunchadressen gezocht. In de Jan heeft blijkbaar ooit een stukje over Sarnies gestaan en het klonk goed en leuk. Samen met een collega naar Sarnies getogen. Bij de koffie en thee kregen we 1,5 koekje met als verklaring dat de nieuwe koekjes nog uit de oven moesten komen. Dat klonk al leuk en het koekje smaakte heerlijk zelfgebakken. Ik heb als broodje het grote pitabroodje genomen met o.a. humus, pesto, aubergine, komkommer. Weet niet meer wat de mooie naam van het broodje was, maar het was werkelijk héérlijk! Lekker broodje, bijzondere smaken, goede combinatie. Ik had er best nóg een gelust, maar wilde ook nog een stukje cheesecake proberen. Ook die was zalig; lekker fris, lekker stevig, lekker lekker :) Tussen broodje en taart kregen we trouwens ook nog een glaasje water op tafel! En hoewel niet gevraagd, kregen we bij het stuk taart een mesje en twee vorkjes. Gelukkig hoefde mijn collega maar een klein hapje na haar royale broodje brie....
Ik ga maar eens redenen zoeken om vaker naar Hilversum te gaan, ik weet al waar ik ga lunchen!
Staripe .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Een heerlijke warme maaltijd op donderdagavond voor een absoluut goede prijs. Eten met plezier zonder veel opsmuk voelen goed aan waar je behoefte aanhebt!
Denis W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Dit is voor mij mijn vaste stek voor de lunch in Hilversum. Deze week weer verse huisgemaakte Filet Americain gegeten. Zoals het hoort te zijn zonder allerlei toevoegingen. Goed van smaak op heerlijk desem stokbrood. Daarna natuurlijk de huisgemaakte cheesecake genomen. Lekker fris met de lemoncurd topping.
De red beans koffie is biologisch en fair trade en smaakt ook nog eens heerlijk!
Thadeez .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
We kunnen er geen genoeg van krijgen! Nadat we Sarnies eenmaal hadden ontdekt ontdekt werd dit ons favoriete plekje om te lunchen. Alles wordt vers bereid, tot aan de koekjes bij de koffie toe.

Je wordt als gast ontvangen en eet als het ware mee in de keuken. Het voortdurend wisselende aanbod van speciale gerechten maakt het altijd weer verrassend! De smaken spatten van je bord en wanneer ze iets nieuws uitproberen doen ze dat met overtuiging!

Irene Q.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Helaas was zowel de warme chocolademelk al de balletjes op brood van mijn tafelgenoot niet goed warm. Het broodje met de mississippiballetjes was eenvoudig belegd, maar wel lekker. Het broodje was alleen veel groter dan de ballen. Een paar happen dus kaal gegeten.
Fritst .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Over het het eten en de gastvrijheid van de dames is al veel geschreven hier zie ik, daar sluit ik me volledig bij aan. Wat nog onderbelicht blijft is de heerlijke vers gebakken taart elke keer weer wisselend. Heerlijk in de ochtend koffie met gebak een topper.
AnnieJ .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Perfect plekje voor een heerlijke lunch. De dames besteden er veel aandacht aan en dat proef je. Leuke frisse inrichting en verse producten. Een aanrader dus!
Feline W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Na een heerlijke lunch en een lekker wijntje kan ik niet wachten tot ik weer kan gaan! Lekker eten, goeie service, leuke sfeer en leuk publiek! Echt een aanrader.
MariekeGo .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
We hebben met zeven collega's een heerlijke lunch gegeten. We zijn heel gastvrij ontvangen en vriendelijk geholpen. Het eten was erg smaakvol. Leuke en sfeervolle ruimte.
Daantjeka .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Iets anders dan anders, erg lekker en goede prijzen, een ideale combinatie! Leuke inrichting, fris. Voor herhaling vatbaar.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Heb hier nu eeen paar keer geluncht. Steeds weer wat nieuws op de kaart, altijd vers en lekker en supervriendelijke bediening. En dat voor een aangename prijs. Dit is nu zonder twijfel mijn favoriete stek voor tussen de middag.
Rickybuitendijk .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Wat een feestje om hier te toeven. De inrichting is fris met een paar leuke muurschilderingen. De bediening is super, snel en zeer attent. De kaart heeft vaste gerechten maar ook veel wisselende. Dit keer een simpele sandwich genomen (heerlijk dik brood) met tonijn en sesamdressing. Zeer smaakvol. Tafelgenote nam tosti caprese en ook die was erg lekker met de juiste en verse hoeveelheden erop. Ga er naar toe!
Annadd .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Op het terras begonnen met een verse jus. Binnen lunch gebruikt, Thaise garnalen soep met knapperige groenten, mals gegaarde garnalen met een pittige bite. Daarna broodjes met hemels gehaktbrood en oude kaas met zelf-gemaakte chutney. Heerlijk. Bediening is zeer attent, vriendelijk, heel persoonlijk. Frisse inrichting en alles is mogelijk, dat komt zo vriendelijk over. Als je alleen een toast met gebakken eitje wilt, kan dat ook. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Een aanrader.