Sari Manis

Koningin Julianalaan 251 2273 JG Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Sari Manis

Indonesia consists of 17,000 islands. Unimaginable while the Dutch are also used to water. About 6,000 islands are inhabited, and each island has its own culinary treasures. In restaurant Sari Manis you are welcome to explore some of these Indonesian treasures. For the beginner the mildly spiced dishes are a must, if you’re familiar with the Indonesian cuisine you can go for the spicy version. Take a seat in the cozy restaurant or take away your meal.

Halve fles mineraalwater

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 12:00 - 21:00

E.J. K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
We hebben sinds ruim een jaar al meerdere keren heerlijke nasi rames putih gehaald, we rijden er graag voor om, de gerechten zijn goed van (Indische) smaak en er is genoeg keuze. Vooral de rendang en sambal goreng buncis scoren hoog!
De mensen die serveren zijn vriendelijk en via een venster-zonder-glas naar de keuken is goed te zien, dat men daar hard werkt maar gelukkig ook wel tijd heeft om even een paar woorden met de klanten te wisselen.
Het eethuis zelf is eenvoudig, maar ziet er helder uit, met sfeervolle muziek.
Parkeren kan overdag een beetje problematisch zijn, maar wie niet tegen een paar minuten lopen op ziet, vind wel een plaats. Anders is het wachten tot er iemand weggaat van het kleine parkeerterrein om de hoek.Als u in de buurt bent en van Indisch eten houdt: zeker eens naar binnen gaan!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Regelmatig gaan we even eten bij Sari Manis. De "no nonsens" bediening en het respect voor je keuze's maar bovenal de vriendelijkheid waarmee je elke keer weer bediend wordt is treffend en prettig. Geen opdringerige bediening maar kwaliteitseten voor een heel betaalbare prijs. Klasse! Een dikke tien!
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Familierestaurantje in winkelcentrum. Erg vriendelijke ontvangst. Geen poeha. Gezellig druk op zondagavond. Bami- en mihoen rames besteld. Je hebt dan de keuze uit 2 soorten vlees en 2 soorten groente. Wij hadden rendang en babi kecap. Mild gekruid en mals. Er wordt je gevraagd hoe pedis je het hebben wilt, en zo geschiede. Er is Bintang bier. Parkeren is 's avonds geen probleem. Bus 23 stopt vlakbij. Lekker eten met verse ingrediënten. Hardwerkende bediening + koks. Simpel decor, maar niet typisch Indonesisch. Wel Indonesische achtergrondmuziek. We komen hier regelmatig en het bevalt ons altijd goed!
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Als je met meerdere mensen bent, dan is de rijsttafel Sari Manis aan te bevelen. De porties lijken klein, maar je hebt er meer dan genoeg aan (de ogen zijn groter dan de maag). Als je deze maaltijd tenslotte afsluit met een glas overheerlijke tjendol met nangka, dan kun je met plezier bij de vriendelijke gastvrouw afrekenen voor deze geslaagde avond.
Maranda .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Net met 10 collega's hier gegeten en het was fantastisch. We hadden gekozen voor de rijsttafels met aanvullend vlees en diverse soorten rijs. Het vlees was zeer gevarieerd en mals. Het was absoluut genoeg. De bediening was erg aardig. Zeker voor herhaling vatbaar.
Fam-Hendriks .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Uitstekende kwaliteit van de gerechten! NG Rames, gadogado, soto ajam, allemaal even heerlijk. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Heel prettige bediening. Eenvoudige maar stijlvolle inrichting. Gemakkelijk parkeren om de hoek. Wij komen hier zeker terug.
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Gezellig restaurantje in het winkelcentrum. Vandaag hier met 4 personen gegeten. We betaalden 10 euro p.p. voor het eten, een bord met van alles erop, ruime keuze van de kaart. Ik had een pittige maaltijd, dat was echt pittig. Iedereen vond het lekker en veel. Supervriendelijke mensen. Echt een aanrader.