Sari Manis

Koningin Julianalaan 251 2273 JG Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Sari Manis

Indonesia consists of 17,000 islands. Unimaginable while the Dutch are also used to water. About 6,000 islands are inhabited, and each island has its own culinary treasures. In restaurant Sari Manis you are welcome to explore some of these Indonesian treasures. For the beginner the mildly spiced dishes are a must, if you’re familiar with the Indonesian cuisine you can go for the spicy version. Take a seat in the cozy restaurant or take away your meal.

Halve fles mineraalwater

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 12:00 - 21:00

Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hier kun je in 1 woord super Indonesisch eten. Tegen bijna niet te geloven weinig euro's. Het restaurant (eigenlijk beter: authentiek eethuis) ligt aan de rand van een winkelcentrum, is eenvoudig ingericht en niet groot, maar je zit er prima. Er klinkt rustige Indonesische sfeermuziek en het (Indonesische) personeel is vriendelijk en kundig. Je kunt er ook afhalen, alle gerechten liggen vers klaargemaakt zichtbaar in de toonbank. Wij aten een maaltijd waarbij je bijvoorbeeld nasi goreng of bami als basis bestelt (wij kiezen dan voor pittig maar je kunt ook mild krijgen) en daarbij mag je twee soorten vlees en twee soorten groente kiezen plus een gekookt ei. Alles geserveerd op een bord. Met elk een drankje waren wij rond 14 euro p.p. kwijt. Echt topkwaliteit! Natuurlijk kun je ook een rijsttafel nemen. Dan ben je iets duurder uit. Zeer aanbevolen!
eric V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Uitstekende rijsttafel gegeten met 10 personen. Geweldige kwaliteit voor een superprijs. Snelle maar vooral zeer gastvrije en leuke bediening. De jarige (102) in ons midden werd door de eigenaar verrast met een mooie bos bloemen en na het diner met een heerlijke taart. Klasse. In dit restaurant wordt het je naar de zin gemaakt.
Eric van de Locht
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Mijn favoriete gerechten : Bami goreng Jawa en Kip cashew. Aan te bevelen zijn de lempers. Dit zijn de lekkerste lempers die ik tot nu toe heb gegeten. Goed gevuld met lekker gekruide kip en de rijst alleen al heeft een lekkere smaak.
Jan-Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben voor 40 personen menu's besteld en afgehaald, voor de eerste keer.
Heerlijk gegeten en lovende woorden van alle gasten!
Ze zullen er klanten bij krijgen, dat is zeker.
Goede service en heel vriendelijk allemaal.
Klein minpuntje: het bestellen ter plekke duurde te lang en is ingewikkeld; dat moet echt iets praktischer.
makan-enak .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Afgelopen dinsdag lekker gegeten bij Sari Manis; als voorgerecht hadden we pangsit goreng genomen. Zo moet de pangsit gemaakt en ook geserveerd worden. Wij kunnen weten, want mijn vrouw zijn Indisch, dus je kan wel zeggen, dat wij wel weten hoe de Indische keuekn smaakt. Daarna had mijn vrouw de Nasi goreng + saté ajam genomen en op speciaal verzoek een telor tjeplok. Ik had rijst met Tjumi-tjumi genomen. Dit gerecht vind je niet zo vaak in resataurants of toko's. Bediening prima. Dit was onze 4e keer bij Sari Manis, maar zeker voor herhaling vatbaar!
Eter1701 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Sari Manis. We hadden een rijsttafel en alle gerechten waren perfect. Bediening vriendelijk. De inrichting is niet echt om over naar huis te schrijven maar de kwaliteit van het eten maakt dat ruimschoots goed wat mij betreft.
E.J. K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Wij rijden graag een stukje om voor de prima en zeer betaalbare Nasi Rames van deze toko. De gerechten zijn herkenbaar met de juiste "Indische" kruiden gemaakt, dus de smaak is zoals het hoort. Er is een zeer ruime keuze in vlees-, vis- en groentegerechten en variatie van mild tot zéér pedis. De bediening is aardig, geduldig en graag bereid te adviseren.
martine S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten met onze dochters van 11 en 13. Moeilijk te vinden (als je niet uit de buurt komt) maar de zoektocht werd rijkelijk beloond. Erg vriendelijk personeel, super rijsttafel, ieder gerecht heeft écht zijn eigen smaak, we waanden ons weer in Indonesie. Restaurant met huiskamer sfeer, tafeltjes meerdere keren bezet, goed teken! En ook niet onbelangrijk: leuk geprijsd. Kortom: aanrader voor liefhebbers van de Indonesische keuken!!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
We komen regelmatig terug omdat je er zo lekker ontspannen kunt gaan zitten en rustig op je gemak kan eten. Geen gehaast en genoeg aandacht door de eigenaar en het personeel. We kunnen het aan iedereen aanbevelen. Zeer voorkomende medewerkers. Het eten (met name de soto's) is prima. Als je iets extra's wilt is het een kwestie van vragen en het wordt geregeld. Wij komen vooral voor de soto ajam en soto babat. De prijs is best betaalbaar te noemen en de kwaliteit is dus prima. Het is er altijd knus, warm en gezellig.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Met zijn 2tjes toevallig terecht gekomen. We hebben nog even getwijfeld om naar binnen te gaan omdat het er niet uitnodigend uit ziet. Maar ondanks de ongezellige inrichting wel heerlijk gegeten.
Indische rijsttafel Sari Manis, met keus van groenten, vlees etc. Het was lekker en meer dan genoeg.
Bediening was vriendelijk.
Het is dat we niet in de buurt wonen anders hadden we hier zeker regelmatig wat afgehaald.
John L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Hele lekkere ayam panggang kecap meegenomen. Mooie schone toko, smaakvol ingericht en niet duur. Iets gauw terug te komen.
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Dit is een soort kantine waar ik dus afhaal en niet ga eten. Maar het eten is onovertroffen, vooral de saté kambing is iets waar ik voor omrij. Het duurt even voor het klaar is en het is prijzig (6,75 euro voor 4 stokjes), maar ik kan er geen genoeg van krijgen. De bediening is zeer vriendelijk. Er zijn veel toko's in Voorburg en deze is iets duurder (afhaal 'rijsttafeltje' voor 2 personen is 23,50 dat is heel wat meer dan de nasi rames van bijvoorbeeld Carmil voor 12,95) maar de smaak is verfijnder en het vlees malser, dus als ik het geld er voor heb ga ik naar Sari
Lois N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Het eten is hier wel oke, niet heel denderend. Een aantal gerechten die we hadden besteld hadden ze achteraf niet. We hadden de Ikan Pepessan genomen, weinig vis en smaakte een beetje zuur. De bediening begreep ons niet zo goed en sprak slecht Nederlands. De Tjendol was wel lekker.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Voor het eerst hier eten afgehaald en het smaakte voortreffelijk! Goede prijs/kwaliteit verhouding. We hebben de Gado Gado, Sajoer Lodeh en Rendang genomen. Deze toko is een echte aanrader.
JSm01 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Vanavond hier lekker gegeten. Het personeel is erg vriendlijk en maakt voor iedereen tijd voor een praatje. De kwaliteit van is eten is zeer goed voor een schappelijke prijs. Ik sluit me de overige recesenten aan prima zaak om vaker te komen
aart D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
We hebben hier laatst het één en ander besteld voor een verjaardagsfeest en het werd keurig op tijd (en warm!) afgeleverd. Alles is kraakvers en dat proef je. De eigenaresse/kokkin is een schat, die inderdaad met de klant meedenkt. Voor ons de beste toko in Voorburg e.o.
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
we zijn hier nu meerdere keren geweest en het is echt heerlijk eten wat met liefde en smaak bereidt wordt en ook voor een goeie prijs. Het personeel is uiterst vriendelijk en is ook berijd je te helpen. ik had een vraag over het maken van een gerecht en de dame in kwestie was erg gewillig om het één en ander uit te leggen voor ons. al met al echt een aanrader en je moet niet al te krietisch kijken naar het uiterlijk van de zaak (het is wel schoon) maar het kan wat gezelliger.
Epicure D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
De positieve reacties deden mij hier belanden. De gerechten zijn prima van smaak. Goed gekruid, maar wel alles vrij zoet. De sambal goreng boontjes was echt te zoet voor een groente gerecht. Hanidg als je hier in de buurt bent om eens af te halen, maar helaas niet 'de omweg waard'. Bediening is zeer vriendelijk.
Ester D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Wij lunchen regelmatig bij Sari Manis. De rendang/ayam pedis en daging bali zijn ons favorieten. De kuning is pittig maar niet te pittig. Als je wat minder wilt eten tijdens de lunch is de soto ayam echt een aanrader en anders kan je altijd nog een snack nemen. Genoeg keus in dit knusse eethuis. Wij wanen ons altijd even in Indonesië als we worden begroet door de het vriendelijke personeel!
Shawn B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Sari Manis is een leuk restaurant, een beetje lastig te vinden aan de hand van google maps. Het was erg rustig op de zaterdag dat we gegeten hadden maar we waren dan ook wel aan de late kant. De vriendelijke bediening beveelt je met alle liefde leuke en lekkere gerechtjes aan waar we ook zeker van genoten hebben. Er is ook zeker een grote hoeveelheid flexibiliteit te vinden onder andere dat je de rijsttafels zelf kan samenstellen. Zeker een geslaagde avond!