Sari Manis

Koningin Julianalaan 251 2273 JG Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Sari Manis

Indonesia consists of 17,000 islands. Unimaginable while the Dutch are also used to water. About 6,000 islands are inhabited, and each island has its own culinary treasures. In restaurant Sari Manis you are welcome to explore some of these Indonesian treasures. For the beginner the mildly spiced dishes are a must, if you’re familiar with the Indonesian cuisine you can go for the spicy version. Take a seat in the cozy restaurant or take away your meal.

Halve fles mineraalwater

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Sari Manis

Casper N.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Heerlijk eten in een eenvoudige sfeer. Gewoon een toko in een uithoekje van het winkelcentrum waar je erg lekker kan eten voor een hele schappelijke prijs.
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Vriendelijke en snelle bediening. Restaurant is wat lastig te vinden in een uithoek van het winkelcentrum.
Franklin S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Ik was er met mijn vriendin en werden vriendelijk begroet. De eigenaresse en haar man waren er en hadden een leuk gespreksonderwerp. Het eten is erg lekker, maar dat kan niet anders met hun Indonesische achtergrond en familie en vrienden in de keuken!
Jose E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Wij hadden een erg lekkere nasi goreng rames en bami rames djawa. Je mag zelf het vlees en de groente aanwijzen. Eitje en heerlijke saté erbij dus al met al een prima hap voor een alleszins redelijke prijs. Inrichting simpel maar toch best gezellig en de bediening zeer vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Weer lekker gegeten, maar niet zo lekker als afgelopen zaterdag
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten.We gaan zeker deze week nog een keer terug.
Roxanne P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het personeel is vriendelijk en gezellig. Wij hadden een rijsttafel Sari Manis waarbij je zelf de groentes en vlees mag uitzoeken. Het eten was lekker, precies voldoende. Goed warm en van smaak en ook de groenten waren lekker.
De kip cashew viel voor mij iets tegen, voldoende cashewnoten maar de kip in het deeg smaakte als een kipnugget.
Verder is het eetgedeelte wat oubollig ingericht.
Wel een aanrader om te gaan eten!
Diana G.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Gezellig restaurant, leuke bediening en heerlijk eten
Victor&iens .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Voortreffelijk indonesich eten. Het is een eenvoudig restaurant maar het eten is heerlijk en de mensen zijn allerhartelijkst. Van de groente is de pittige courgette een aanrader. De kip cashew lekker ter plaatse eten, vers en krokant.
Victor&iens .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Voortreffelijk indonesisch eten. Ik kom hier vaak en dit keer met een Indo collega. Het is een eenvoudig ingerichte zaak, maar de ontvangtst is allerhartelijkst en de kwaliteit van het eten is buitengewoon goed. De rendang is heerlijk en de kip cashew ook. Vanj de groente is de courgette aan aanrader. De kip cashew moet je echt ter plaatste eten, dan is het heerlijk vers en krokant.
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Erg lekker eten, zeer vriendelijke bediening!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer positieve ervaring maar het blijft een afhaalpunten met een paar tafeltjes. Als ze er iets meer een restsurant van zouden maken id het helemaal top. Ik heb nu toch het idee dat heb zitten eten in een afhaal Indo,
Verder alles goed!
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig en informeel. Heerlijk Indisch eten.
De tafel van richard P.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Eten is erg lekker, de inrichting erg eenvoudig.
Martijn H.
Heerlijk eten, rijsttafel zelf in te vullen (!) en vriendelijk personeel. Wij gaan zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Was weer heerlijk!
John L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Erg goed Indonesisch eten. De toko is eenvoudig en niet groot. Maar het is prima toeven. Er is rustige Indonesische sfeermuziek en het personeel is vriendelijk. Je kunt er ook eten meenemen.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten! Alles wat we gegeten hebben was erg lekker en echt Indonesisch! En hoewel we in Drenthe wonen, gaan we zeker weer terug naar Sari Manis.
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Lekker, vriendelijk, eenvoudig, smakelijk en in je eigen tempo
Ray R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gewoon echt goed en lekker eten tegen vriendelijke prijzen, het bestaat. Ga vooral zo door
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hier kun je in 1 woord super Indonesisch eten. Tegen bijna niet te geloven weinig euro's. Het restaurant (eigenlijk beter: authentiek eethuis) ligt aan de rand van een winkelcentrum, is eenvoudig ingericht en niet groot, maar je zit er prima. Er klinkt rustige Indonesische sfeermuziek en het (Indonesische) personeel is vriendelijk en kundig. Je kunt er ook afhalen, alle gerechten liggen vers klaargemaakt zichtbaar in de toonbank. Wij aten een maaltijd waarbij je bijvoorbeeld nasi goreng of bami als basis bestelt (wij kiezen dan voor pittig maar je kunt ook mild krijgen) en daarbij mag je twee soorten vlees en twee soorten groente kiezen plus een gekookt ei. Alles geserveerd op een bord. Met elk een drankje waren wij rond 14 euro p.p. kwijt. Echt topkwaliteit! Natuurlijk kun je ook een rijsttafel nemen. Dan ben je iets duurder uit. Zeer aanbevolen!