Sari Manis

Koningin Julianalaan 251 2273 JG Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Sari Manis

Indonesia consists of 17,000 islands. Unimaginable while the Dutch are also used to water. About 6,000 islands are inhabited, and each island has its own culinary treasures. In restaurant Sari Manis you are welcome to explore some of these Indonesian treasures. For the beginner the mildly spiced dishes are a must, if you’re familiar with the Indonesian cuisine you can go for the spicy version. Take a seat in the cozy restaurant or take away your meal.

Halve fles mineraalwater

9,4

Jouw recensie over het restaurant Sari Manis

Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Erg lekker eten, zeer vriendelijke bediening!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer positieve ervaring maar het blijft een afhaalpunten met een paar tafeltjes. Als ze er iets meer een restsurant van zouden maken id het helemaal top. Ik heb nu toch het idee dat heb zitten eten in een afhaal Indo,
Verder alles goed!
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig en informeel. Heerlijk Indisch eten.
De tafel van richard P.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Eten is erg lekker, de inrichting erg eenvoudig.
Martijn H.
Heerlijk eten, rijsttafel zelf in te vullen (!) en vriendelijk personeel. Wij gaan zeker terug.
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Was weer heerlijk!
John L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Erg goed Indonesisch eten. De toko is eenvoudig en niet groot. Maar het is prima toeven. Er is rustige Indonesische sfeermuziek en het personeel is vriendelijk. Je kunt er ook eten meenemen.
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten! Alles wat we gegeten hebben was erg lekker en echt Indonesisch! En hoewel we in Drenthe wonen, gaan we zeker weer terug naar Sari Manis.
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Lekker, vriendelijk, eenvoudig, smakelijk en in je eigen tempo
Ray R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gewoon echt goed en lekker eten tegen vriendelijke prijzen, het bestaat. Ga vooral zo door
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hier kun je in 1 woord super Indonesisch eten. Tegen bijna niet te geloven weinig euro's. Het restaurant (eigenlijk beter: authentiek eethuis) ligt aan de rand van een winkelcentrum, is eenvoudig ingericht en niet groot, maar je zit er prima. Er klinkt rustige Indonesische sfeermuziek en het (Indonesische) personeel is vriendelijk en kundig. Je kunt er ook afhalen, alle gerechten liggen vers klaargemaakt zichtbaar in de toonbank. Wij aten een maaltijd waarbij je bijvoorbeeld nasi goreng of bami als basis bestelt (wij kiezen dan voor pittig maar je kunt ook mild krijgen) en daarbij mag je twee soorten vlees en twee soorten groente kiezen plus een gekookt ei. Alles geserveerd op een bord. Met elk een drankje waren wij rond 14 euro p.p. kwijt. Echt topkwaliteit! Natuurlijk kun je ook een rijsttafel nemen. Dan ben je iets duurder uit. Zeer aanbevolen!
eric V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Uitstekende rijsttafel gegeten met 10 personen. Geweldige kwaliteit voor een superprijs. Snelle maar vooral zeer gastvrije en leuke bediening. De jarige (102) in ons midden werd door de eigenaar verrast met een mooie bos bloemen en na het diner met een heerlijke taart. Klasse. In dit restaurant wordt het je naar de zin gemaakt.
Eric van de Locht
LindaBeaupain .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Mijn favoriete gerechten : Bami goreng Jawa en Kip cashew. Aan te bevelen zijn de lempers. Dit zijn de lekkerste lempers die ik tot nu toe heb gegeten. Goed gevuld met lekker gekruide kip en de rijst alleen al heeft een lekkere smaak.
Boekhoorn .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben voor 40 personen menu's besteld en afgehaald, voor de eerste keer.
Heerlijk gegeten en lovende woorden van alle gasten!
Ze zullen er klanten bij krijgen, dat is zeker.
Goede service en heel vriendelijk allemaal.
Klein minpuntje: het bestellen ter plekke duurde te lang en is ingewikkeld; dat moet echt iets praktischer.
makan-enak .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Afgelopen dinsdag lekker gegeten bij Sari Manis; als voorgerecht hadden we pangsit goreng genomen. Zo moet de pangsit gemaakt en ook geserveerd worden. Wij kunnen weten, want mijn vrouw zijn Indisch, dus je kan wel zeggen, dat wij wel weten hoe de Indische keuekn smaakt. Daarna had mijn vrouw de Nasi goreng + saté ajam genomen en op speciaal verzoek een telor tjeplok. Ik had rijst met Tjumi-tjumi genomen. Dit gerecht vind je niet zo vaak in resataurants of toko's. Bediening prima. Dit was onze 4e keer bij Sari Manis, maar zeker voor herhaling vatbaar!
Eter1701 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Sari Manis. We hadden een rijsttafel en alle gerechten waren perfect. Bediening vriendelijk. De inrichting is niet echt om over naar huis te schrijven maar de kwaliteit van het eten maakt dat ruimschoots goed wat mij betreft.
EJTK .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Wij rijden graag een stukje om voor de prima en zeer betaalbare Nasi Rames van deze toko. De gerechten zijn herkenbaar met de juiste "Indische" kruiden gemaakt, dus de smaak is zoals het hoort. Er is een zeer ruime keuze in vlees-, vis- en groentegerechten en variatie van mild tot zéér pedis. De bediening is aardig, geduldig en graag bereid te adviseren.
martine S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten met onze dochters van 11 en 13. Moeilijk te vinden (als je niet uit de buurt komt) maar de zoektocht werd rijkelijk beloond. Erg vriendelijk personeel, super rijsttafel, ieder gerecht heeft écht zijn eigen smaak, we waanden ons weer in Indonesie. Restaurant met huiskamer sfeer, tafeltjes meerdere keren bezet, goed teken! En ook niet onbelangrijk: leuk geprijsd. Kortom: aanrader voor liefhebbers van de Indonesische keuken!!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
We komen regelmatig terug omdat je er zo lekker ontspannen kunt gaan zitten en rustig op je gemak kan eten. Geen gehaast en genoeg aandacht door de eigenaar en het personeel. We kunnen het aan iedereen aanbevelen. Zeer voorkomende medewerkers. Het eten (met name de soto's) is prima. Als je iets extra's wilt is het een kwestie van vragen en het wordt geregeld. Wij komen vooral voor de soto ajam en soto babat. De prijs is best betaalbaar te noemen en de kwaliteit is dus prima. Het is er altijd knus, warm en gezellig.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Met zijn 2tjes toevallig terecht gekomen. We hebben nog even getwijfeld om naar binnen te gaan omdat het er niet uitnodigend uit ziet. Maar ondanks de ongezellige inrichting wel heerlijk gegeten.
Indische rijsttafel Sari Manis, met keus van groenten, vlees etc. Het was lekker en meer dan genoeg.
Bediening was vriendelijk.
Het is dat we niet in de buurt wonen anders hadden we hier zeker regelmatig wat afgehaald.
DirkAdvocaat .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Rijsttafel Sari Manis voor 2 personen meegenomen. Het was heel prima. We kregen niet heel veel, te weten Nasi, 2 vleessoorten, 2 groenten, saté, ei, gado gado, serundeng, atjar en kroepoek. Maar de prijs viel dan ook mee, te weten €28.50