Sari Djaya

Meer informatie over restaurant Sari Djaya

• Af te huren , Catering
Angela P.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Het decor cijfer is fictief, wij hebben eten laten bezorgen en het was werkelijk zalig!!, zoveel verschillende smaken die boven komen..gaan we zeker vaker doen, het was Heerlijk.
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Ongetwijfeld het beste Indonesisch afhaal/bezorgcentrum in Amersfoort. Balans tussen zoet en zuur in gerechten is hier dik in orde.
Geen keuken waar kwistig wordt gestrooid met djeruk purut en sereh en ladingen gula djawa.
Ik bestel hier zeer regelmatig en de kwaliteit is altijd constant.
Aanrader!!

Lettie A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Met een indische oma ben ik een tikkeltje kritisch over indisch eten...hier krijg je echt indisch eten. Bij binnenkomst valt de peteh bonen lucht direct op en dat kwam ik nog niet eerder in Amersfoort tegen. Fijn om op loopafstand zo'n goed tentje te hebben zitten!
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Ik laat regelmatig eten van hier bezorgen en het is altijd goed. Vooral de zoete gehaktballetjes en de sajoerboontjes, maar eigenlijk is alles wat ik hier bestel erg goed. En als er iets fout gaat, wordt dit altijd netjes opgelost en krijg je een stuk spekkoek voor het ongemak, maar dit komt eigenlijk zelden voor! Ik raad iedereen aan om hier je Indische eten te bestellen.
Ben Z.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Authentiek en smaakvol, heerlijk! Een perfecte invulling van een avondje niet zelf koken: afhalen bij deze Toko. Op een basis van rijst, nasi of mie kies je groente- en vleesgerechten naar keuze. Even in de magnetron, en gauw naar huis... in de zaak eten zie ik mezelf niet zo snel doen.
Fijnproeverss .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Regelmatig halen wij heerlijk Indonesisch eten bij Sari Djaya in Amersfoort. Wij zijn helemaal gek op de Ayam (kip) kokos, Rendang (rundvlees) en de Sajoer boontjes. De service is prima en de medewerkers zijn erg attent. Naast afhalen is het ook mogelijk het eten thuis te laten bezorgen. Dit is helemaal ideaal voor feestjes.