Sardinia

Maaspoort 16 6001 BP Weert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sardinia

Lolita2 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Lelijk ingericht en harde vervelende schreeuwerige muziek.
We hadden 4 toppings eraf laten halen ivm allergie en gevraagd of er miss wat anders in de plaats op kon rekenen ze daar extra eld voor . Echt ronduit slecht! Smaak was redelijk.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
In verband met zakelijke afspraak via IENS bij Sardinia terecht gekomen. Het restaurant opent pas om 17:00 uur en aangezien we er 17:10 uur binnen stapten was de zaak nog leeg. Op onze vraag of we ergens plaats konden nemen werd ons door een redelijk stugge niet echt vriendelijke dame gemeld dat we aan de rechterzijde van de zaak plaats konden nemen.

De door ons gekozen voorgerechten (Funghi della Chef en Cozza alla Marinara) waren niet verrassend maar op zich in orde.

Daarna was het de beurt aan de hoofdgerechten (Bistecca di Manzo con funghi met frites en Bistecca alla pizaloia met spaghetti). Dit zou volgens de kaart Argentijnse runder entrecôte moeten zijn, maar of dit werkelijk zo is betwijfelen we. De stukken vlees waren taai, gortdroog en bijna niet weg te krijgen als we geen kleine stukjes hadden afgesneden. Als het werkelijk entrecôte was dan was het vakkundig om zeep geholpen. Erbij wordt een sla garnituur geserveerd dat op zich wel fris is maar veel te veel en eentonig.

We hebben geen nagerecht genomen maar kozen voor koffie en cappuccino. Ook hier geen topprestatie want de gewone koffie was erg bitter en dat was ook te proeven in de cappuccino. Na het vragen van de rekening werd deze gebracht met op een schoteltje 2 pepermuntjes. Het schoteltje was echter dermate smerig en vochtig dat we het niet hebben aangedurfd deze te eten. Wie weet wat er op voorafgaand op dit schoteltje gelegen heeft. We hebben het jonge meisje in de bediening nog op dit feit gewezen, en ze bedankte ons voor het melden.

We hebben € 49,30 afgerekend voor 2 personen. Geen wereldbedrag, maar het eten was het zeker niet waard. Absoluut geen aanrader! En de oudere dame in de bediening (eigenaar?) mag wel een cursusje klantvriendelijkheid gebruiken bij het ontvangen van gasten.
Carlaxxx .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Dit is nou typisch Italiaans.

Alles is sfeervol ingericht en in een Italiaanse stijl.

Het eten is ook altijd goed en een vriendelijke bediening.

Je krijgt waar voor je geld.