Sardina

Vrijdag 15:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 11:30 - 22:00
Jansen09 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij eten erg vaak bij Sardina, elke keer is het geweldig lekker. Bediening is vriendelijk, de vis is heerlijk en dat voor een klein prijsje. Als je van vis houdt is dit zeker een aanrader!
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Ondanks dat ik er al jaren om de hoek woon zijn we eindelijk nadat we hoorden dat het daar daadwerkelijk goed eten was daar eten gaan halen. We hadden een volle schaal met vele soorten vis en we aten bijna onze vingers er mee op. Heerlijk!!! De prijs is ook zeker mooi!!! Veel vis voor weinig geld! Personeel is gewoon netjes en vriendelijk, interieur is iets of wat aan de sobere kant door een iets minder gezellig ogende vitrine maar wel functioneel/noodzakelijk als je je vis uit wil kiezen. Hier gaan we absoluut vaker komen!!!!
Equis .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Mediterraans visrestaurant met redelijke prijzen. Veel verschillende soorten vis en schelpdieren. Je maakt je keuze, krijgt verschillende sausjes en rekent per kilo af. Keuze voor brood, paella of friet erbij.
De kok bakt de vis waar je bij zit.

Vriendelijke bediening die goed kijkt of je nog iets nodig hebt en alles wordt snel geregeld.

De inrichting is prima en wat naturel. Deed ons denken aan een goede maaltijd tijdens de vakantie.