Sardegna

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Goedkoop en een beperkte kaart, wel veel verschillende varianten. Er worden echter goedkope ingrediënten gebruikt, wat heel erg duidelijk is. De service is slecht, maar eigenlijk is dat ook de charme van dit restaurant. Heb hier eigenlijk nooit echt goed gegeten, maar kom er elke keer wel weer. Gewoon voor de snelle en vooral goedkope hap, mag niet als echt restaurant gezien worden vind ik.
Elky55 E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Niet gereserveerd. Toch met zes kunnen eten. Pizza's werden vlot geserveerd en waren allemaal even lekker. Prijs was het meer dan waard, maar €6 voor elke pizza. Zo kan je nog eens met vier kinderen uit eten zonder dat het een vermogen kost. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Dit is een van onze twee quick Italiaanse restaurants.
Hier kun je voor een klein prijsje pasta's en pizza's eten
Deze avond met vijven wezen eten.
Aangezien de zaak vrijwel vol zat duurde het even voordat we onze bestelling konden doen en we onze drankjes kregen.
Voor mij vandaag de Aglio e Oglio en van m'n favorieten. Ook de anderen hadden een smaakvolle pasta.
Als je snel en voor een klein prijsje lekker wil eten zou ik hier heengaan.
Vergeet niet te reserveren vaak zit het vol.