Sardegna

Grote Hoogstraat 28 8911 HB Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sardegna

Rianne2310 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Onze favoriete pizzeria in de stad. Waarom? De prijs kwaliteit verhouding! Ze zijn goedkoop en lekker. Je kan er niet pinnen, vergeten we wel eens haha. Sowieso is de zaak van binnen ouderwets. Ze hebben de voorpui aangepakt, nu mag binnenkort de binnenkant ook echt wel. Dit zou het nog drukker maken denk ik (is het nu ook). Bediening is altijd vriendelijk. Tip: reserveren in het weekend
Ewout1977 V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Kwam hier als kind voor het eerst en bleef steeds terugkomen, als 10 er, 20 er en 30 er want de pizza's waren eerder echt heel lekker, rijk en goed belegd. Nu bijna 30 jaar later en vele bezoekjes verder vind ik er de laatste 10 jaar niet veel meer aan. De pizza's hebben minder beleg en dan bedoel ik minder qua kwaliteit en minder qua hoeveelheid. Ben regelmatig terug gekomen om te zien of het weer beter was geworden, maar helaas.
Met een klacht wordt niets gedaan, er is nog steeds geen pin en het interieur is niet echt gezellig.
Jammer...
Romano B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Vriendelijke gastvrouw, de lekkere pizza's en de warme ambiance. Voor mij zeker een van de betere pizzeria's in Leeuwarden.
Tip: Verandering van de menu kaart! en over gaan op flesjes frisdrank en tap bier (dat is niet meer van deze tijd) Voor de rest prima ga zo door!
AdrianaJoh .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Inderdaad, een heerlijke pizza, lekkere pasta (marinara!), en een prima lasagne! Al jááren constant goed èn goedkoop. Fijne mensen in de bediening. En dat interieur....ik heb liever een heerlijke maaltijd dan een fraai interieur.
Stiens2014 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Hier laatst gegeten. De keuze is hier wel beperkt en de prijzen zijn er bij ge-tipp-ext. Voor de rest is de decor van het restaurant muf en vooral versleten (vloerbedekking e.d.). De pizza was niet heel warm en was dan ook zomaar koud. Qua smaak kan het naar mijn inziens niet tippen aan andere pizzaria's in de stad. Wel zijn ze best goedkoop en je kan hier niet pinnen. Het niet hebben van ene pinautomaat is toch wel een gemist voor de huidige samenleving. Een pinautomaat hebben is ook een service.
Erik .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Goed betaalbare pizza's van een constante kwaliteit. De menukaarten mogen weleens vernieuwd worden. Qua uitstraling hetzelfde beeld dat je bij veel traditionele pizzeria's ziet: oud interieur, krappe plekjes, lelijke schilderijtjes aan de muur, lelijk gestuukte muren, stoeltjes die niet lekker zitten. En wie vindt in 2014 stoffige wijnflessen aan het plafond nog leuk? (behalve lelijk ook erg onhygiënisch!). Lijkt me ook echt een gevaarlijke locatie, wanneer er bijv. brand uitbreekt. Je kunt je pizza's dus beter maar afhalen.
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
jaartje geleden al gerecenseerd.. gelukkig onveranderd nog steeds eenvoudige maar uitstekende italiaanse keuken mn. pizza toppie!!
perfecte bodums zeer smakelijk+rijkelijk wel in balans belegd..
goedkoop (dus niet vers.. wel superlekker.. vandaar die 9+)
service gewoon oke+decor heerlijk kitscherig gedateerd hollandsitaliaans jaren 70 (vloerbedekking wel erg versleten..)
prachtige zwartwit filmfotofragmenten.. kortom heerlijk toeven, en gisteren eindelijk weer 'ns mogen genieten (na afgelopen week al 2x vergeefs te zijn geweest overvol ivm. vakantiedrukte..)
want ook alleen (naast romantisch in goed gezelschap of met 'n groep..) blijft 'n bezoekje aan sardegna (dante+renato cs.) 'n feestje, bedankt, ciao
Rosa Selina O.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Erg gezellige pizzeria, ook niet duur. Eén van mijn favoriete plekken in Leeuwarden. Het personeel is altijd erg vriendelijk en doet niet moeilijk over het toevoegen of weglaten van ingrediënten op je pizza. De pizza's zijn erg lekker en goed belegd, niet zo vet als je ze tegenwoordig vaak krijgt.
Lekker Ite I.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Het eten is hier goed, niet heel bijzonder, maar gewoon goed. Het licht is erg gedempt, misschien om te verdoezelen dat de vloerbedekking aan vervanging toe is? Desondanks kun je hier lekker en gezellig eten. Bediening is vriendelijk en attent. Verhouding prijs/kwaliteit is prima in orde.