Sardegna

6,9
6,9
JohanHe .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Erg tegenvallend. Pizza was te royaal belegd. Één natte boel en ook de bodem was sompig. Ook nog eens veel zwarte verbrande randen. Salade was erg simpel en smakeloos. Absoluut geen aanrader en niet Italiaan waardig.

Serre was erg een erg gehorig en ongezellig koppenhok
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Na een fietstocht bij dit restaurant aanbeland. We konden direct plaatsnemen aan een tafel. De inrichting is strak en straalt niet veel sfeer uit. De bestelling werd snel opgenomen en de drankjes kwamen snel op de tafel. Tot twee keer toe om een karaf met kraanwater gevraagd en deze werd zonder probleem of extra kosten op tafel gezet. (Hier kunnen veel restaurants nog wat van leren!). De pizza's werden vrij snel geserveerd en waren bereid met verse producten. De bodem was krokant en de topping was niet vet zoals je soms wel tegenkomt. Ik had een pizza met salami en pecorino kaas. Erg smaakvol was ook de huiswijn. De rekening 49€ voor 4 pizza's inclusief drank was ook een aangename verrassing. Al met al een prima pizzeria.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Heerlijk gegeten! Mooie zaak met spontane en leuke bediening! Ook de open keuken vonden wij erg leuk omdat je zo kon zien hoe je eten klaargemaakt werd! Alleen de cappucino vond ik niet zo goed. Een beetje te veel melkschuim. Maar wel lekkere koffie! We hebben echt super genoten! We komen zeker terug wanneer we weer eens in Joure zijn!

Groet, familie van Dijk
VolvoV70 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
We zijn hier 7 augustus op de bonnefooi binnengelopen en ondanks dat heel veel tafels onbezet waren( 18.00 uur) werd ons verteld dat alles verder gereserveerd was.
We konden echter wel achterin de zaak plaatsnemen in een apart gedeelte wat een beetje aan een tuin deed denken maar de Italiaanse sfeer was hier niet echt aanwezig.
Gezien de hoeveelheid aan reserveringen waren de verwachtingen hoopvol.
Het personeel was op zich redelijk zakelijk maar verder wel correct, onze bestelling, een pasta en pizza waren helaas van een heel andere orde.
De pasta was op zij hollands bereid en had weinig variatie en smaak, de pizza was ronduit slecht met een dunne taaie kartonachtige bodem die niet aan een pizza van bijvoorbeeld een supermarkt kon tippen, laat staan eentje bij een pizzeria die wij bij ons in Groningen aantreffen.
Gezien de gevraagde prijzen was de verhouding tussen kwaliteit en de prijs volkomen scheef.
Hier kan niet een italiaan in de keuken hebben gestaan lijkt ons.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Zoals Italiaans zou moeten zijn! Verse ingrediënten heerlijke smaak . De bediening is zeer gastvrij en niet opdringerig. De pizza bodems zijn zó lekker! Jammer dat ze geen buffel mozzarella gebruiken.
Kaatje-eet-lekker .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Na lange tijd de pizzeria in Joure gemeden te hebben er binnen 1maand twee keer gegeten. Een aangename verrassing in meerdere opzichten: een nieuwe inrichting, jonge bediening en een uitgebreide kaart met aantrekkelijk geprijsd menu. Verbeterpunten: een alcoholvrij aperitief zoals Crodino en meer keuze bij de voorgerechten. We komen zeker terug.
Gesien B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Voor de tweede maal bij Sardegna pizza gegeten. In november met een groep van tien personen nu met vier. De bediening was vandaag heel erg slecht, de drankjes die we hadden besteld waren vergeten en voor de tweede keer dus, moesten we meer dan anderhalf uur op onze pizza wachten. Als je met een groep van tien komt, kan ik me nog voorstellen dat het lastig is, zeker als het druk is, om alles een beetje in goede banen te leiden, maar vandaag was het ronduit schandalig. Het was niet overvol in de zaak en toch hebben we wéér anderhalf uur moeten wachten op onze pizza's. Overigens kwam de bruchetta die we hadden besteld als voorgerecht pas na drie kwartier. Wij komen er niet weer, de smaak van de gerechten is acceptabel, maar de wachttijden zijn belachelijk!
Siska10 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Als fervent watersporter kom ik graag naar de prachtige plaats Joure. Vanuit de jachthaven is deze pizzeria dan een van de mogelijkheden om op loopafstand te gaan eten. Vorig jaar waren we hier al eens en vonden we de maaltijden wat tegenvallen gezien het prijsniveau.

Een jaar later nog maar eens proberen, het voordeel van de twijfel. Deze zaak heeft een prachtige metamorfose ondergaan, het ziet er echt stijlvol en strak uit, maar opnieuw viel het eten ons wat tegen. We aten geen pizza's maar verschillende soorten pasta's.

De smaak is vlak, zonder dat bijzondere Italiaanse vleugje. We vonden het zelfs een beetje smakeloos. Conclusie: Of het bedrijf bespaart op de allerbeste verse ingrediënten, of de koks koken zonder passie.

Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Kort geleden weer eens in Joure gaan eten en als vanzelf kom ik dan uit bij Pizzaria Sardegna. Gezellige bediening, leuk ingericht restaurant, prima pizza's, vaak komt de eigenaar even langs de tafeltjes voor een kort praatje. Wat er bij Sardegna gebeurd is weet ik niet, misschien vakantie hulpen ingehuurd of de zaak is overgenomen, maar de kwaliteit van de pizza's is achteruit gehold! De topping is ronduit slecht. Veel van de ingredienten zijn niet of nauwelijks te vinden en smaakt nergens naar. De bodem smaakt naar karton en die karton smaak blijft nog uren nadien "bedanken". De bediening is knullig. Het enige wat overeind gebleven is, is de entourage maar die kun je niet eten! Nee, dit is niet meer voor herhaling vatbaar en ook absoluut een afrader. Ik ga in het vervolg wel ergens anders eten. Wat zonde voor zo'n oud en gerenommeerd bedrijf.
19proever65 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
prima pizza's voor een prima prijs. Bediening netjes en attent. Veel mogelijkheden om variaties aan te brengen in de pizza's op de kaart. Simpel maar goed.