Sardegna

Midstraat 5 8501 AC Joure Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sardegna

Jouw recensie over het restaurant Sardegna

JohanHe .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Erg tegenvallend. Pizza was te royaal belegd. Één natte boel en ook de bodem was sompig. Ook nog eens veel zwarte verbrande randen. Salade was erg simpel en smakeloos. Absoluut geen aanrader en niet Italiaan waardig.

Serre was erg een erg gehorig en ongezellig koppenhok
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Na een fietstocht bij dit restaurant aanbeland. We konden direct plaatsnemen aan een tafel. De inrichting is strak en straalt niet veel sfeer uit. De bestelling werd snel opgenomen en de drankjes kwamen snel op de tafel. Tot twee keer toe om een karaf met kraanwater gevraagd en deze werd zonder probleem of extra kosten op tafel gezet. (Hier kunnen veel restaurants nog wat van leren!). De pizza's werden vrij snel geserveerd en waren bereid met verse producten. De bodem was krokant en de topping was niet vet zoals je soms wel tegenkomt. Ik had een pizza met salami en pecorino kaas. Erg smaakvol was ook de huiswijn. De rekening 49€ voor 4 pizza's inclusief drank was ook een aangename verrassing. Al met al een prima pizzeria.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Heerlijk gegeten! Mooie zaak met spontane en leuke bediening! Ook de open keuken vonden wij erg leuk omdat je zo kon zien hoe je eten klaargemaakt werd! Alleen de cappucino vond ik niet zo goed. Een beetje te veel melkschuim. Maar wel lekkere koffie! We hebben echt super genoten! We komen zeker terug wanneer we weer eens in Joure zijn!

Groet, familie van Dijk
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Zoals Italiaans zou moeten zijn! Verse ingrediënten heerlijke smaak . De bediening is zeer gastvrij en niet opdringerig. De pizza bodems zijn zó lekker! Jammer dat ze geen buffel mozzarella gebruiken.
Gesien B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Voor de tweede maal bij Sardegna pizza gegeten. In november met een groep van tien personen nu met vier. De bediening was vandaag heel erg slecht, de drankjes die we hadden besteld waren vergeten en voor de tweede keer dus, moesten we meer dan anderhalf uur op onze pizza wachten. Als je met een groep van tien komt, kan ik me nog voorstellen dat het lastig is, zeker als het druk is, om alles een beetje in goede banen te leiden, maar vandaag was het ronduit schandalig. Het was niet overvol in de zaak en toch hebben we wéér anderhalf uur moeten wachten op onze pizza's. Overigens kwam de bruchetta die we hadden besteld als voorgerecht pas na drie kwartier. Wij komen er niet weer, de smaak van de gerechten is acceptabel, maar de wachttijden zijn belachelijk!