Sardegna

Hoofdstraat 124 7811 ET Emmen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sardegna

Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Afgelopen zaterdag ben ik met een goede vriend wezen teen bij Pizzeria Sardegna in Emmen. We hebben lekker gegeten. De pizza's waren goed gevuld en ook de soep was lekker. Ook was de bediening heel vriendelijk en vlot. Bij het serveren van de soep, liet een van hen per ongeluk een paar stokbroodjes vallen. Toen bracht ze meteen nieuwe. Een aandachtspunt is wel het terras. Dat ligt naar mijn mening wat te dicht bij de weg. Naar mijn idee is dat voor de meeste gasten die op een mooie zomerdag buiten willen eten niet zo prettig.
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Hier op een maandagavond even een hapje gegeten voordat we naar de bios gingen.
Heerlijk brood vooraf, met fijne eigengemaakte kruidenboter. Alles home-made, echte aanrader.
Carpaccio was ook van verse haas, goede garnering, echter de ijsbergsla eronder had wat mij betreft niet gehoeven.
2 heerlijk en goed gevulde pizza's, krokant, mooie dunne bodem, goed belegd, tip top in orde!
Goed glas wijn erbij,
Kortom, voor herhaling vatbaar!!
Lois V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Naar aanleiding van recensies hier gaan eten en we zijn blij verrast.
Bij binnenkomst moesten we beiden lachen om de entourage van het restaurant, maar juist dat maakt het leuk.
Je krijgt hier zeker waar voor je geld, de porties die wij kregen waren ontzettend groot en zeer smakelijk.
We hebben hier lekker getafeld en genoten, zeker voor herhaling vatbaar.
Yes2014 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Naar aanleiding van de Iens recensie hier gaan eten na een bezoek aan dierentuin Emmen. Konden om 16.45 al terecht. Mandje stokbrood met kruidenboter wordt geserveerd met een schaaltje lekkere olijven. Pizza's zijn lekker en rijkelijk belegd. Bediening is vriendelijk maar moeilijk contact mee te krijgen voor nog iets te drinken of voor de rekening. Jammer! Interieur is zo kitscherig en lelijk dat het vanzelf weer leuk word. Maar de pizza's zijn lekker en daar gaat het toch om in een pizzeria!
N. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Tijdens een midweek in Center Parcs wilden we pizza eten. Op basis van de goede beoordelingen gekozen voor Sardega. En niets is minder waar. Wat een heerlijke pizza's hebben ze hier! Krokante dunne bodem en goed belegd. Het meisje van de bediening was heel aardig en ze deed haar best maar ze werd 'verast' door de plotselinge drukte.

Ondanks dat het decor nergens op slaat, (hoezo grot?) is het een leuk restaurant waar je voor een goede prijs een pizza kan eten zoals een pizza bedoeld is. Aanrader!
Topper88 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Gezellig en knus restaurant. Bijzondere aankleding. Vriendelijke dame die ons heeft geholpen. Het eten spant echt te kroon: heerlijk!! Ontzettend veel voor een zacht prijsje!
We hebben daar zo heerlijk gegeten dat we er zeker nog terug gaan komen! Een aanrader voor iedereen.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Pizza's van Sardegna zijn zeer zeer rijkelijk belegd. Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel beleg op een pizza gehad! De bodem is niet al te dun, en de korst is lekker. Ook de ruime keuze die wordt aangeboden, is indrukwekkend: meer dan tachtig verschillende pizza's! Elke smaak komt hier aan zijn trekken! Het eten is dus dik in orde.

Het decor oogt een beetje kitscherig, waar je je in een grot zou moeten ervaren door een rijkelijk bewerkt plafond met overal pegels en inwendige verlichting en muurschildering, ziet het er gewoon te 'nep' uit. Daarnaast is dit niet bepaald 'Italiaans' te noemen. Niet heel storend, maar niet beter dan een 'normaal' decor.

Verder is de bediening hartelijk, maar niet erg pro-actief. Waar je vaak in eetgelegenheden tot vervelens aan toe het bestellen van drankjes moet weigeren, was het hier moeilijk om bediening aan te spreken, laat staan dat zij zelf wat vroegen.

Al met al toch een positiever ervaring, maar er is gewoon ruimte voor verbetering!

Gelegenheid .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Wij waren er met 8 personen. We hadden al een drankje, toen de dame die ons bediende ons 2 bordjes met een mandje met stokbrood, kruidenboter en een bakje olijven serveerde. Met het excuus dat het nog wel een half uurtje kon duren voordat het eten(pizza)werd geserveerd. Want de kok van de afhaalservice was ziek. Later kregen we nog 2 keer gratis drinken omdat het toch nog wat langer ging duren. En bij het afrekenen, nogmaals excuses. Wij zijn zeer tevreden over deze oplossing die is geboden. En het eten was ook prima!!
Dhr. G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Prima pizzeria in Emmen.. Leuke bediening. et op! er loopt een tweeling rond, niet dat je denkt dat je dubbel ziet.. ;) Pizza is prijs conform maar wel mega belegd, dit is uiteraard alleen maar goed. je ziet wel dat ze hun best hebben gedaan om het gezellig te maken, de hele zaak in ingericht als een soort grot?! Prima eten, prima service en een heerlijke pizza!
Devriesenco .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Restaurant met een echte pizzeria uitstraling.
Eten was goed, helaas binnenste van de dubbelgeslagen pizza was nog koud. Volgende keer ietjes langer in de oven.
Lasagne van partner was prima.
Bediening hield niet over. Ik stootte een glas cola om.
Dit gemeld, maar vloer werd niet schoongemaakt en de natte servetjes niet meegenomen. Geen enkele reactie hierop, laat staan een nieuw drankje.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Wederom heerlijk gegeten met vriendelijk personeel. Veel individuele aandacht met een authentieke italiaanse smaak. Goede prijs kwaliteit verhouding met veel keus van pizza tot vis. Een aanrader.