Sardegna

Service7,3/10
Decor6,6/10
Kbl . Fijnproever (4 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Ow, wat mis ik dat oude, knusse gevoel van het oude pandje.

Vroeger vele malen hier een overheerlijke pizza mogen eten, dus nu maar eens proberen in het nieuwe pand. De sfeer is niet te vergelijken en in mijn optiek minder aangenaam. Is persoonlijk, dus de rest maar eens ervaren.
Ik miste de leiding over de bediening. De meisjes waren uiterst vriendelijk, maar ik kreeg niet de indruk dat men wist wat men deed. Pizza's werden aan de verkeerde tafel bezorgd, meermaals, mensen werden verzocht de lege borden aan te geven, mensen stonden op om zelf te gaan betalen aan de bar, onze tafel stond nog vol met borden en glazen, geen menukaarten op tafel etc. Nadat wij onze drankjes hadden besteld en gekregen duurde het zeker 15 minuten voordat wij de menukaarten kregen, dit duurde te lang. Ook geen kans om deze te vragen, daar men met de rug van ons afliep. De pizza was als vanouds weer erg goed, maar vervolgens niemand die ons kwam vragen of alles naar wens was; gemiste kans aangezien onze drankjes al op waren. Ook hier weer geen kans om iemand aan te spreken. Bij het afruimen werd ons gevraagd of wij een toetje wilden. 'Nee, maar......' was mijn antwoord. De nee was genoeg voor het meisje om weg te lopen, daar ik in ieder nog een koffie wilde. Er kwam vervolgens ook niemand meer om ons verder van dienst te zijn. Na ruim 5 minuten zijn wij naar de bar gelopen om op eigen initiatief te gaan betalen.

Zonde van de bediening en de sfeer, wat dat betreft verlang ik terug naar 'vroeger', pizza's waren wel weer top.
Wibo01 . Expertproever (6 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Sardegna! Restaurant zit nu tegenover het oude pand. Ziet er fris en strak uit. Meer plaats doordat de tafels niet meer zo dicht op elkaar staan. Pizza's zijn al 30 jaar prima! Calzone is een aanrader!
Desiree_2015 . Fijnproever (3 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Lekker gegeten voor een voordelige prijs.
Snelle en vriendelijke bediening.
Wel jammer en onrustig dat er steeds vlak achter je langs gelopen wordt met nieuwe gasten en door de bediening.
En de zaak is niet echt sfeervol.
Ideaal voor een snelle en lekkere hap met het gezin en vrienden/collega's.
Drijvers . Fijnproever (2 recensies) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Zelden zo'n slechte pizza gegeten. Bodem doorweekt van vocht. Teveel uien en paprika op de Capriciosa Speciale. Pizza tamelijk smakeloos. Bediening was okay maar niet erg bijzonder. Keuken in restaurant maakt dat al je kleren ruiken naar pizza. Akoestiek van restaurant is slecht wat maakt dat je nauwelijks een gesprek op normale toon kunt voeren met je tafelgenoten. Kortom, hier ga ik niet weer naartoe en mijn tafelgenoten oon niet.
Daphne K. Meesterproever (25 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Bij Sardegna wezen eten mijn zijn tweeën. Restaurant is net opnieuw geopend in een nieuw pand. Het ziet er netjes en schoon uit. Prima sfeertje.
Vooraf een stokbroodje met kruidenboter genomen; erg lekker!! Daarna allebei een pizza. Deze waren prima, maar niet uitzonderlijk lekker. Prijs kwaliteit verhouding goed.
Esthervanmilligen . Fijnproever (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
De allerlekkerste pizza's in Nederland! Vooral de pizza Calzone is al ruim 20 jaar mijn favoriet. De nieuwe locatie aan de overkant biedt meer zitplaatsen zonder dat de karakteristieke sfeer er onder lijdt. Het enige nadeel is dat er nu ook grote groepen terecht kunnen en dat kan voor geluidsoverlast zorgen.
Leontien80 . Expertproever (9 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Helaas voor het eerst een tegenvallende avond bij sardegna! Het interieur was niks gewijzigd ten opzichte van het vorige restaurant. Veel lawaai en krappe ruimte, tafels staan erg dicht op elkaar. Het brood met kruidenboter voelde oud aan. De pizza's waren als vanouds prima. Personeel was vriendelijk. Erg jammer want bij de "oude" sardegna hebben we altijd lekker gegeten, hier vinden wij de sfeer echt ontbreken!
Fred O. Expertproever (6 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Vanavond weer eens bij Sardegna gegeten. Voor de zoveelste keer meer dan aangenaam verrast door de kwaliteit van de pizza's.
De zaak is enorm uitgebreid, maar desondanks was deze vol. Wij zaten vlak bij de deur, en daar merkten wij dat er elke paar minuten een groepje binnenkwam dat niet had gereserveerd en onverrichterzake weer vertrok. Wel jammer dat daardoor de hele tijd de deur openstond, terwijl er een flink koude wind stond.
De bediening had er aardig het oog in, ondanks alle hektiek. En het wachten duurde wat lang. Maar gezien de enorme drukte op koopavond in de herfstvakantie allemaal acceptabel. Een paar simpele tips voor de eigenaars:
1: een dranger op de deur.
2: een electronisch bestellingensysteem, en dan onderscheid tussen opnemers en brengers in de bediening. Dat zal de kwaliteit en snelheid nog verder verbeteren.
Charlotte1994 . Expertproever (7 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Na een dagje in de jaarbeurs te zijn geweest snel samen met een vriendinnetje bij Sardegna een pizza gegeten. Jammer genoeg hadden we weinig tijd omdat ik zelf later de avond moest werken. Gevraagd of de pizza snel op tafel kon, en dat is zeker gelukt. Binnen een kwartier na binnenkomst stonden ze op tafel. Goed door het personeel geholpen, erg persoonlijk en vriendelijk. Kom graag nog een keer, maar dan wanneer ik meer tijd heb. Bedankt! voor de goeie service!
Inwonerapeldoorn . Fijnproever (4 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
De lekkerste pizza's in de omgeving van Apeldoorn en tegen hele prettige prijzen! Uitstekende en snelle service. Het restaurant is klein en vrijwel altijd vol, dus het is wel krap zitten soms. Heb begrepen dat het restaurant mogelijk naar een groter pand aan de overkant gaat, dat zou een grote vooruitgang zijn!
Anabri . Proever (1 recensie) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Hoewel de zaak op twee tafels na leeg was werden we (ik en mijn drie jarige dochter) achter in het restaurant neer gezet. Naast een loeiende verwarming en net naast het personeel dat uitgebreid hun weekend aan het bespreken was. De pizza's waren nat en niet het geld waard.
Genieter37 . Expertproever (9 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
De lekkerste pizza van Gelderland, en misschien ook wel Nederland vind je hier! De bodem perfect, de toppings uitstekend. Spaghetti Alio Olio briljant. Service snel, vriendelijk en accuraat. Prijs kwaliteit prima.
René Z. Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
De pizza's zijn hier altijd heerlijk. De bediening is vriendelijk en servicegricht. Daarom waren we dinsdagavond extra teleurgesteld. We gingen met z'n drieën een pizza eten bij Sardegna. Twee personen kregen een pizza, de derde niet. De bediening had niets in de gaten. Wij vroegen na een poosje waar de derde pizza toch bleef. Deze bleek uitgeserveerd bij een andere gast. De twee pizza's waren bijna op toen de derde pizza kwam. SAMEN uit eten. Dus niet. Twee comsumpties ter compensatie. Kon dit niet anders?
Elite . Meesterproever (15 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Pizzabodem is oké, pizza's rijk belegd. Maar het personeel nam de verkeerde bestelling op. Het restaurant is erg druk, je zit erg krap en kunt niet rustig eten. Het is warm en benauwd.
Gerard W. Meesterproever (42 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Reserveren is noodzakelijk voor Sardegna. Bediening is altijd vrij snel. Grote keuze aan pizza´s. De pizza´s zijn goed en ruim belegd. Met 4 personen moesten we wel hard praten om elkaar te kunnen verstaan. Er staan namelijk veel tafeltjes in de kleine ruimte. De verrassingspizza viel een beetje tegen, erg veel deeg. Leuk adres in Apeldoorn.