Sardegna

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Voordelig
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vorige week woensdag hier voor de zoveelste keer geweest. Druk zoals altijd, maar na een kleine wacht (~15 minuten) in de bar (vriendelijk barmeisje!) toch een tafel weten te krijgen zonder reservering.

Zoals gezegd niet de eerste keer hier, en zoals altijd was het eten weer geweldig! Vooraf een vitello tonnato gehad: mijn lievelings. Als tussengerecht de welbekende pasta uit de parmezaanse kaas genomen. Hier kunt u mij werkelijk voor uit bed bellen. Als hoofdgerecht voor de zeebaars in witte wijnsaus gegaan. Ook deze was heerlijk.

Geen dessert genomen, want ik zat goed vol na al dit culinaire geweld. Wel een prachtige espresso gehad (zo belangrijk in een Italiaans restaurant!!), en weer huiswaarts gegaan.

Het personeel is consistent top, de sfeer is on-Nederlands gezellig en het eten is altijd prachtig. Ook mooie wijnsuggesties zijn mogelijk.

Ik kom snel weer terug!
Proever46 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Bij (misschien iets te vroege) binnenkomst keek de baas mij aan op een manier van wat kom je doen. Op zijn vraag of ik gereserveerd had moest ik hem teleurstellen. Hij liep naar zijn boek, ik liep mee en zag dat er 3 tafeltjes voor die avond geserveerd waren. Ons werd een tafeltje aangewezen, wij bestelden een Sambitter als alternatief. We kregen er heerlijk warm brood bij. De bediening door de dames was vriendelijk en attent. Daarna een rucolasalade, met een heleboel rucola, wat parmezaanse kaas en een paar pijnboompitten. De rucola was vers, maar het was de prijs niet waard. Daarna gingen we aan de Pizza. De topping op de pizza was lekker, de bodem wat hard. Wij besloten met een espresso die smaakte als je van Italiaan mag verwachten. Lekker
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag hebben wij de 60ste verjaardag van mijn man gevierd in dit restaurant met een grote groep vrienden/familie. Wij kwamen hier al heel regelmatig omdat de prijs/kwaliteit perfect is, de sfeer is gemoedelijk en gastvrij, de locatie prima ('s avonds altijd plek om te parkeren). Volledige medewerking in de voorbereiding voor dit surprise feestje ! Karim en zijn collega's hebben er een bijzondere avond van gemaakt ! Een absolute aanrader voor een gezellige avond met lekker eten en een heerlijk glas wijn!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, echt zoals het hoort. Mooie pasta's, lekker wijn en een prima sfeer. Een Italiaan om aan te raden. Doen dus!
Nijsnijsnijs .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Prima tent op een leuke plek in Amsterdam. De wijnen zijn goed en de pizza ook lekker. Vitello was voor Nederlandse begrippen zeer ok.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Heerlijke antipasti , vlees om van te watertanden en vers gebakken brood wat je bij binnenkomst al ruikt.
een mooie menukaart , niet te uitgebreid maar alles wat je bij een mooi Italiaans restaurant mag verwachten.
bediening netjes , attent en snel maar gelukkig niet te aanwezig.
niet goedkoop maar een absolute topper.
Femke_en_Jos .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Door omstandigheden moesten we snel een hapje eten. Dit was geen probleem, de staf zorgde er zelfs voor dat onze bestelling extra snel door de keuken kwam. Men bleef vriendelijk, hoewel dit een on-Italiaanse manier van genieten van eten is. Kregen ook gewoon lekker appetizer en verse broodjes vooraf. Eten was heerlijk, verrassende pizza met pompoen en gorgonzola, een aanrader. Ook kalfsvlees met citroen was goed en ging schoon op. De gerechten waren simpel maar met goede ingrediënten bereid, zoals het in de Italiaanse keuken hoort. Hier komen we terug!
Henriette O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Serdegna is een supergezellig restaurant met een moderne en sfeervolle inrichting. Het eten was fantastisch met name de truffel risotto en het lamsvlees. De porties waren meer dan voldoende. De sympathieke bediening was bijzonder gastvrij en servicegericht. Kortom een aanrader om eens te gaan eten in Amsterdam Zuid!
Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Ik kan mij echt niet vinden in de negatieve reacties die ik hier lees. Ik heb nu twee keer in dit restaurant gegeten en ik ben beide keren meer dan voldaan naar huis gegaan. De aardige en bekwame bediening, het fijne terras en dan vooral het heerlijke eten. De salade met pancetta, de melanzane met mozzarella, de pasta vongole en de ravioli met spinazie en ricotta waren allemaal zeer smakelijke en goed afgewerkte gerechten. Behoorlijke porties ook, geen liflafjes. De tiramisu was een heerlijk romige afsluiting van een waar feestmaal. Kortom, van mij geen klachten en ik kom hier graag weer!
Mellony V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Echt een super restaurant, met top Papapardelle en Scroppino ????????????????
De bediening is top en zorgvuldig. Echt een aanrader ????
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Afgelopen week telefonisch twee pizza's besteld: een quatro stagioni en een salami. Bij het afrekenen bleek dat de dame aan de telefoon mij verkeerd begrepen had en een quatro formaggio i.p.v. stagioni wilde meegeven. Ik gaf aan dat ze mij verkeerd begrepen had en dat ik alsnog een stagioni wilde. In plaats van daarin mee te gaan ging ze in discussie over wat er aan de telefoon werd gezegd. Onzinnig, want ik ga als klant geen pizza meenemen die ik niet heb besteld.
Vervolgens ging de pizza terug en na 10 minuten alsnog een stagioni gekregen. Bij thuiskomst bleek dat de kaas half van de pizza was afgeschraapt om er vervolgens wat ingrediënten van de stagioni bovenop te gooien. Waarom word er niet een hele nieuwe pizza gebakken?! Je snapt als kok toch hopelijk zelf ook wel dat je de smaak van een formaggio niet weg krijgt door de kaas er half af te schrapen?! Ontzettend slechte service!!!
Topski .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Erg jammer, op dit fijne terras, weliswaar in de benzinedampen maar dat went, gegeten en gedronken. Maar dan ook echt slecht gegeten en redelijk gedronken. Pretentievol water, E7,- per fles.
Pizza ..... nog nooit zo'n slechte, smakeloze pizza geproefd. Wij hadden ieder een andere pizza, een met aubergine, de andere met pompoen. Dat zat er inderdaad op maar verder smaakten de pizza's exact hetzelfde. Taaie, dikke bodem, niet doorheen te komen, ondanks speciaal 'pizza-mes'.
Bediening deed z'n best maar zeker niet Italiaans. Hoeft ook niet, als het eten maar Italiaans is. Onze eenvoudige pizza was dat zeker niet.
Laatste keer Sardegna.
Gideon F.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
Afrader! Eten is matig tot okay, maar bediening is zeer slecht. Ik kreeg lauw eten geserveerd, mijn partner warm. Mijn eten stuurde ik terug, waarop ik - na gefrons en een kwade blik van de serveerster - een kwartier moest wachten totdat het eten opgewarmd was. Mijn partner had zijn maaltijd al op. Geen excuus van de serveerster. Op een gegeven moment werd er een raam door haar open gedaan, ik zat op de tocht, dat had ik ook maar te slikken. Toen we uiteindelijk vertrokken zat de serveerster uitgezakt op het terras te roken, bizar!
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Met z'n tweetjes op zondagavond aangeschoven in dit Italiaanse restaurant. Vrij rustig maar toch gezellig binnen. Gastvrij personeel.
Lasagne was prima van smaak, net groot genoeg voor een volwassene (geen voorgerecht genomen). Gerecht van de dag was verrukkelijk; speciale pasta in truffelsaus, geflambeerd in een grote parmezaanse kaas, middenin het restaurant. Helaas was de opmaak erg kaal. Geen extraatje op het bord, waardoor gerecht erg prijzig wordt (22,50!).
Prima huiswijnen, lekker broodje vooraf maar schraal dat er voor een glas water fors wordt gerekend. Al met al leuk restaurant en lekker eten, maar net iets te prijzig voor wat je krijgt.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Gelunched vandaag en dat was een zware vergissing, vooral na goede ervaring in de avond enkele maanden geleden. Eten was goed. Ondermaatse service en ambiance niet, stroef, staan hier wel horeca mensen met passie? Kaart was niet compleet, geen pizza mogelijk overdag. Huh? Binnen erg koud, mag de verwarming aan svp in januari? Geen glaasje kraanwater mogelijk voor 1 persoon, geen alertheid op service, bellend personeel, leverancier die komt laden en lossen tijdens t eten. overpriced ervaring.
Sluiten overdag is het advies.
Vanjaarsveld .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Eergisteren gegeten bij Sardegna. Hier komen we wel vaker als we trek hebben in Italiaanse gerechten. We hebben hier altijd prima gegeten en bediening was ook altijd in orde. Tot eergisteren dan.
We bestelden twee pizza’s, een lasagna en een spagetti con vongole. Met de spagetti was niets mis. De lasagna die we kregen voorgeschoteld was gewoon koud en de pizza’s waren niet om te eten. De bodem was zo dik als karton. Een diepvriespizza smaakt nog beter!!. Hier hebben we ons beklag over gedaan. Werden afgesnauwd door de eigenaresse met: "of dit alles was en of we nog meer te klagen hadden". Normaal klagen wij nooit, maar als je dit soort gerechten je klanten durft voor te schotelen, dan is er echt wat mis. Hier komen we dus nooit meer. Er zijn genoeg andere Italiaanse restaurants in de buurt die veel beter zijn.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Buiten op het terras gegeten op een zwoele nazomeravond. De plek is een feest, het eten ook en het personeel professioneel en vriendelijk. Uitstekende huiswijn, bijzonder lekker pasta met truffel en klaargemaakt in een holle parmazaanse kaas.
Japie64 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Op een druk terras werd ruimte gemaakt voor ons, waarna we min of meer vergeten werden. We kwamen om 19.00u en hadden ons hoofdgerecht pas om 21.15u. Was lekker, weinig op aan te merken. De gastvrouwe ging met ons in discussie over waarom we zo lang op ons eten moesten wachten ("alles wordt hier vers gemaakt"), terwijl o.i. een excuus welkom was geweest. Het overige personeel liep de benen uit het lijf om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Naar mijn mening hebben vaste gasten een streepje voor op passanten.
Blauwra .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Leuke sfeer hangt er in het restaurant. Jammer dat het grootste deel van de bediening geen Nederlands praat. Het eten was in orde, maar daar was het dan ook wel mee gezegd. Ik zou dit zelf thuis ook kunnen maken. Vind het daarom ook redelijk aan de prijs. Wel lekkere verse sgroppino!
Bossanova .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Op een mooie, warme zaterdagmiddag hebben we buiten op het terras van Sardegno gelunched. Met de dieetwensen van mijn vrouw werd uitdrukkelijk rekening gehouden. We waren beiden zeer tevreden over de smaak en kwaliteit van de ingrediënten. Ook de espresso was goed. En dat zegt wat, vind ik. Aanrader!