Saray

Remigiusplein 13 6921 BL Duiven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Saray

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Saray

Hans B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zaterdagavond zonder enige vorm van recensies lezen gereserveerd bij Saray. Binnengekomen erg vriendelijk ontvangen en de gastheer stelde ons de keuze tussen a la carte of het buffet. Mijn dochter van 8 leuk het buffet wel leuk dus hiervoor gekozen. Wij waren zeer aangenaam verrast. Uitgebreid buffet, vers en verschrikkelijk lekker. Ook het dessertbuffet was verrukkelijk. Al met al positief verrast door Saray en ook de rekening viel erg mee. Zeker voor herhaling vatbaar.
blikopener .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Prima restaurant in een nieuw pand in het centrum van Duiven. Door de open keuken heb je een goed zicht op het werk van de kok/eigenaar.
Voorgerechten (Sigara en Köfte) waren goed en met verse producten gemaakt. Het hoofdgerecht was een topper. Nog nooit zo'n lekkere Sis Kebab gegeten. Met zorg gemarineerd en op houtskool bereid. Alleen al daarom gaan we zeker nog eens langs.
Je moet geen haast hebben, want voor het bereiden van de kwaliteitsgerechten wordt de tijd genomen.
Aandachtspunt is de grootte van het restaurant. Wellicht verstandig om de indeling iets knusser te maken. De inrichting is overigens wel mooi.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
In het nieuwe pand van Saray gegeten. Interieur ziet er smaakvol uit. Vriendelijke medewerkers. Wij hebben gebruik gemaakt van het buffet wat niet optimaal werd bijgevuld zoals de frietjes en het vanille ijs. De uitleg van het buffet had wat duidelijker kunnen zijn en bij de gerechten had een tekst kunnen staan wat het was. Verder goeie prijs/kwaliteits verhouding.