Saray

Tweebaksmarkt 38-40 8911 KX Leeuwarden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Saray Speciaal asorti warme- en koude voorgerechten
      Saray Speciaal Vega
      Sicak Speciaal, asorti warme voorgerechten
  • Hoofdgerechten
    • Fantasie van de chef
      Fantasie van de chef vega
      Fantasie van de chef vega/vis
  • Nagerecht
    • Baklava, zoet bladerdeeg gebak met een bolletje vanille ijs.
      Kedi dili, Tiramisu geserveerd met roomijs
      Ilkbahar, een creatie van bosbessen-, mango- en aardbei sorbetijs.

Speciale deals

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Saray

Authentiek Turks in Leeuwarden

Altijd al benieuwd geweest naar de Turkse keuken? Ontdek de echte smaken van Turkije bij Saray! Kenmerkend voor dit restaurant zijn de authentieke specialiteiten, gemaakt met liefde en passie. Gevulde aubergine, rijkelijk gekruid vlees en vis, voor speciale smaken ga je hier heen. Uiteraard worden de hoofdgerechten geserveerd met echt Turks brood, lekker om in de smaakvolle sauzen te dippen!

Meer informatie over restaurant Saray

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
Franca S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
wij hebben heerlijk gegeten .
vriendelijke bediening.

zowel het voorgerecht,hoofdgerecht en nagerecht zag er leuk opgemaakt uit .

zeker een aanrader????

Franca Stokman
Raalte.
Eefke V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
prima eten, aardige bediening
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Ons 'all you can eat' arrangement begon goed met verschillende warme en koude voorgerechten. Maar het hoofdgerecht: inderdaad veel - maar ook zout en eenzijdig. Jammer, hier is veel meer uit te halen. We hadden misschien toch beter één van de tweepersoons-menu's kunnen kiezen. Iets duurder, maar wellicht veelzijdiger.
Hester L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Altijd een plezier om te eten bij Saray. Heerlijk eten en een goede sfeer. Ik kom er graag.
Dirkje B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
heerlijk gegeten,vriendelijke bediening,goede uitleg gerechten.
LiRi D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Meegedaan aan AH actie. Voorgerecht en hoofdgerecht waren goed. Nagerecht teleurstellend, erg simpel.
Voor AH menu betaal je beduidend meer dan een gemiddeld 3 gangen menu. Dat voelt niet goed.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
We hadden van tevoren aangegeven dat we van de de AH-actie gebruik zouden maken. In eerste instantie werd ons de volledige rekening gepresenteerd. Er was een misverstand ontstaan over de gebruikte actie. Dit werd echter heel soepel door de medewerkster opgelost waarvoor onze complimenten en onze waardering.
Gerrit Z.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Goede bediening. Aardige mensen
Heerlijk eten.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Bij binnenkomst was het erg druk, dat overviel ons even, qua geluid, maar later prima en het lekkere eten, goede bediening, de ongedwongen sfeer, heeft dit alles goed gemaakt. We willen zeker nog een keer komen. Voor herhaling vatbaar. Een aanrader.
Tsjits R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
fantastisch, zeer klantvriendelijk
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Komen zeker een keer terug.
Hendrik P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Lekker gegeten en altijd een fijne bediening.
P.m. S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Snel en vriendelijk geholpen, was weer heerlijk. Komen we zeker weer terug.
Mina H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
werden hartelijk welkom geheten. We kenden het concept van de AH restaurantactie. Eten was weer heel goed. Bediening uitstekend....Absoluut een aanrader voor liefhebbers van de Turkse keuken.
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Een vast AH menu. Verschillende hapjes en dips vooraf met voldoende brood. Mixed gril met patat, rijst en salade en grand dessert. Alles was lekker.
B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
de vorige keren kregen we ongevraagd enkele sneetjes stokbrood met sausjes op tafel wat ons zeer aansprak maar deze keer was dat er niet bij , dit viel ons een beetje tegen.
verder was zoals verwacht ,zeer goed
Tiny A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
De ontvangst was prima. Echter de sfeer van het restaurant is niet mijn idee van gezellig. Muziek af en toe ook een storende factor. Maar goed smaken verschillen. Het verrassingsmenu van de AH actie was prima en meer dan voldoende. Bij allergieën mag er gewoon van de kaart worden gekozen. Netjes. Alleen de grootste afknapper was dat we muizen door het restaurant onder de tafels door zagen lopen. Bij de bediening gemeld. Maar hier werd "lacherig" over gedaan. Hoorde erbij...Jammer. Geen tweede keer Saray voor ons.
Janke D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten.
H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Sfeervol restaurant met keurige bediening. Uitgebreide kaart, ook voor de vegetariërs. Heel klein minpuntje, het overigens heerlijke vlees van de mixed grill was niet allemaal even warm.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gesmuld van een Turkse maaltijd. Na het voorgerecht was het even langer wachter op het hoofdgerecht omdat men naar de keuken het einde van het voorgerecht niet gemeld had. Brede excuses deden ons goed. Het intro drankje werd van de rekening geschrapt en ook de koffie na de maaltijd was van het huis!! Al met al een super tent!!!