Saray

Tweebaksmarkt 38-40 8911 KX Leeuwarden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Saray Speciaal asorti warme- en koude voorgerechten
      Saray Speciaal Vega
      Sicak Speciaal, asorti warme voorgerechten
  • Hoofdgerechten
    • Fantasie van de chef
      Fantasie van de chef vega
      Fantasie van de chef vega/vis
  • Nagerecht
    • Baklava, zoet bladerdeeg gebak met een bolletje vanille ijs.
      Kedi dili, Tiramisu geserveerd met roomijs
      Ilkbahar, een creatie van bosbessen-, mango- en aardbei sorbetijs.

Speciale deals

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Saray

Authentiek Turks in Leeuwarden

Altijd al benieuwd geweest naar de Turkse keuken? Ontdek de echte smaken van Turkije bij Saray! Kenmerkend voor dit restaurant zijn de authentieke specialiteiten, gemaakt met liefde en passie. Gevulde aubergine, rijkelijk gekruid vlees en vis, voor speciale smaken ga je hier heen. Uiteraard worden de hoofdgerechten geserveerd met echt Turks brood, lekker om in de smaakvolle sauzen te dippen!

Meer informatie over restaurant Saray

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prijs/ kwaliteit super. Voor 27,50 een soort menu van de kok met koude voorgerechten, die heerlijk smaakten. Daarna warme voorgerechten, eveneens heerlijk. Bij het hoofdgerecht, bestaande uit 3 verschillende soorten vlees, waarvan 2 stoofschotels en een een spies vond ik het jammer dat het uitsluitend rundvlees was. Een van de stoofschotels was her vlees ook aan de taaie kant, maar de spies daarentegen was weer heerlijk. Je kon onbeperkt van alles wat je lekker vond bijbestellen. Bediening vriendelijk en actief. Zat wel veel tijd tussen de gangen.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We hebben gister heerlijk gegeten bij Saray!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Eten was prima. Porties echter belachelijk groot waardoor er veel eten de kliko in gaat (tenzij je een hele grote eetlust hebt) Ook duurde het wel 20 minuten voordat onze tafel werd afgeruimd. Dit is niet fijn als je vol zit. Bij het afrekenen maakte mijn man een opmerking over de hoeveelheid, dit werd duidelijk niet op prijs gesteld door de jongeman die ons hielp. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.
Alyt S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Mijn vriend en ik hebben een heerlijk avondje uit gehad. Het eten was uitstekend en de bediening was vriendelijk en snel.
peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Zijn er eerder geweest, was altijd prima
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We hadden gekozen voor een Mezes 3 gangen menu voor 2 personen om ons te laten verrassen.
Dat is uitstekend bevallen. Gang met koude voorgerechtjes, gang met warme voorgerechtjes en gang met hoofdgerechtjes incl frites en salade.
Nagerecht kon er niet meer bij en alles was lekker, warm en ruim voldoende.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
super lekker eten, vooral de proeverij. Je hebt ook lekker veel ruimte om de tafels. Een aanrader.
V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
De bediening was vlot en vriendelijk.
We komen zeker nog een keer terug om te genieten van de gerechten.
Tryntsje V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Lekker eten en erg vriendelijke bediening. Ik was er lang niet meer geweest, maar zoals vanouds is het er allemaal gewoon goed in orde. Erg prettig vond ik dat er zoveel ruimte is in het restaurant en dat je zelf kan kiezen waar je gaat zitten.
Hester H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Vriendelijk en hartelijk ontvangen. We hadden een bon waarmee we een vooraf samengesteld menu kregen. Er werd wel netjes gevraagd of er iets was wat niet zouden lusten of waar we allergisch voor waren. Lekker gevarieerde gerechten gekregen. De volgende gang altijd in overleg (wilt u nu of wilt u wachten). Het was wat koud maar gisteravond was het extreem koud dus volgens mij nergens warm te stoken ;-). Daardoor was het waarschijnlijk ook wat minder druk.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk eten en prettige bediening. Voor herhaling vatbaar.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
lang wachten goed opgelost door voorafje van het huis. i.v.m ongepelde garnalen

het eten was heerlijk en fe sfeer is goed en rustige omgeving .
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
We werden netjes ontvangen, heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk, de prijs niet te duur. Een aanrader.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed!
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We moesten ruim een uur wachten op het eten. Blijkbaar was men ons vergeten. De bediening maakte dit goed door een flesje wijn aan te bieden. We hadden gelukkig geen haast, en hebben ons prima vermaakt. Eten was erg smakelijk en ruimhartige porties.
EM H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Het eten was heerlijk. Eindelijk eens een origineel vegetarisch gerecht, artisjokken! De prijs was ook heel aangenaam. We hadden het wel een beetje koud doordat we in de buurt van de deur zaten en het guur weer was.
Ivon H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De service was Ok. Helaas kregen we geen glazen bij ons flesje bier, kwamen de sausjes van het hoofdgerecht later en zat er een haar in het eten. Dus al met al niet heel positief.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten met diverse kleine gerechtjes. Op een drukke zaterdagavond was het wel regelmatig wat langer wachten op een volgende ronde (40-50 minuten). Niet dat we dat heel vervelend vonden, want het heerlijke eten maakte veel goed, maar het had iets vlotter gekund. Zeker voor herhaling vatbaar!
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten .Niets op aan te merken
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben er met z'n tweeën gegeten met een 'diner voor twee' waardebon van gift for you. Beide kenden we het restaurant niet, We waren iets later dan afgesproken maar dat gaf niets. Er was een tafel in het midden van het restaurant vrij. Er werd gevraagd waar we wilden zitten,er was ook plek bij het raam. De tafel bij het raam werd schoongemaakt en daar konden we zitten.
We waren dik tevreden en hebben er heerlijk gegeten. De porties waren ruim en prijs-kwaliteit komt goed overeen. Mijn vriend had het meteen al over "de volgende keer". Al met al een restaurant waar we wellicht nog eens reserveren.