Saray

Tweebaksmarkt 38-40 8911 KX Leeuwarden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Saray Speciaal asorti warme- en koude voorgerechten
      Saray Speciaal Vega
      Sicak Speciaal, asorti warme voorgerechten
  • Hoofdgerechten
    • Fantasie van de chef
      Fantasie van de chef vega
      Fantasie van de chef vega/vis
  • Nagerecht
    • Baklava, zoet bladerdeeg gebak met een bolletje vanille ijs.
      Kedi dili, Tiramisu geserveerd met roomijs
      Ilkbahar, een creatie van bosbessen-, mango- en aardbei sorbetijs.

Speciale deals

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Saray

Authentiek Turks in Leeuwarden

Altijd al benieuwd geweest naar de Turkse keuken? Ontdek de echte smaken van Turkije bij Saray! Kenmerkend voor dit restaurant zijn de authentieke specialiteiten, gemaakt met liefde en passie. Gevulde aubergine, rijkelijk gekruid vlees en vis, voor speciale smaken ga je hier heen. Uiteraard worden de hoofdgerechten geserveerd met echt Turks brood, lekker om in de smaakvolle sauzen te dippen!

Meer informatie over restaurant Saray

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
mirjamrodenhuis .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
ik vond het jammer dat we het toetje van 1 bord moesten eten ik was nu dan wel met mijn man maar ik had net zo goed met een collega kunnen zijn
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Lekker eten, goede bediening en sfeervol restaurant, zeer tevreden en kom graag terug voor nog meer lekkere specialiteiten
Mira D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Heerlijk gegeten, ook het vegetarische menu is hier altijd erg goed! Erg vriendelijke en nette bediening bediening. Een gezellige sfeer en het was er lekker druk. Dit in tegenstelling tot een restaurant in Leeuwarden waar we 2 weken daarvoor waren (niet via de actie!) en waar we om 21:00 uur weggekeken werden door het personeel....

Saray is en blijft 1 van mijn favoriete restaurants!
Geiske74 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Saray had een speciaal menu samengesteld, met allemaal kleine gerechtjes,, een soort van proeverij!! en voor een goede prijs.
heerlijk gegeten!!! complimenten. Vanwege verbouwing is "het decor" iets minder, maar heeft ons niet gestoord!
service was zeer goed, vriendelijk, uitleg over de gerechten.
EEN AAnRADER!!
Else V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
We hebben met twee personen genoten van onze drie gangen menu, Turkse pizza vooraf was heerlijk, als hoofdgerecht ossenhaas, ook perfect. Heerlijk ijs met vruchten na. De bediening was vriendelijk en goed. We komen zeker nog eens terug.
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Voor de 1e keer hier gegeten. Een mooi, groot, en toch rustig restaurant. Sfeervol ingericht, ietwat te kitscherig oosters. Als voorgerecht heerlijk gefrituurde filodeegrolletjes met geitenkaas. Hoofdgerecht was Rosto, gevuld kalfs/lamsgehakt met spinazie en geitenkaas. Geserveerd met lekkere rijst, gebakken aardappelen, salade en Turks brood. Ook dit gerecht is zeer de moeite waard. Bediening was goed, hoewel de wachttijd soms aan de lange kant was. Een restaurant om terug te komen!
piendevries .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Hier het "7-gangendiner" gegeten, gekocht via Groupon. Op de bon staat een waarde van €100,- Dit is absoluut niet zo. Van een aantal gerechten kreeg je kleine beetjes.
Het eten was redelijk, maar zeker niet goed. De productkeuze had beter gekund.
Bediening was ronduit slecht, onvakkundig en ongemakkelijk. Er werden meerdere malen dingen vergeten, waardoor je maar naar de bediening liep om vervolgens zelf iets te halen.
Geen herhaling voor ons in ieder geval.
t P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Heerlijk eten voor een prima prijs,ruime keus, snelle en vriendelijke bediening met een grote glimlach.Mooi restaurant waar je ook in je eentje heel goed kunt gaan eten.
saray .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Voor de eerste keer gegeten in saray,We bestelden een zogenoemd introductie menu van 5 gangen.Prima allemaal. Het restaurant heeft ook een prima sfeer,je voelt je meteen op je gemak. We komen snel weer eens terug.
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Vanavond hebben we hier op onze gezinsreünie fantastisch gegeten. Vooraf had ik samen met mijn broer 'Assorti warme en koude voorgerechten', heerlijke hapjes waren dat.Vergezeld van een goed glas rode wijn. Mijn vegetarische hoofdgerecht: 'Fantasie van de kok' was voortreffelijk, ook van alles en nog wat, veel groentes met verrukkelijke sausjes. Voor ons zessen waren er grote schalen patat, salade en Turks brood. We hebben gesmuld met ons allen, er waren een paar grote eters bij maar we kregen het niet op. Als toetje nam ik 'Baklava met ijs en slagroom', hier ben ik dol op, dit was ook erg lekker bereid.
De bediening was prettig in de omgang, erg vriendelijk en hulpvaardig.
Het decor vond ik geweldig: een schildering op het plafond, mooie aankleding van de ruimte en zowaar een 'haremhoek' waar je echte waterpijp kon roken. Dit deden wij niet, maar anderen wel, het zag er leuk uit. Zelf wil ik dat nog wel eens gaan doen daar. Maar ik kom vooral graag nog eens terug voor het bijzonder lekkere eten!
Rudi R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
ja2, wederom heerlijk lamsboutje uit de oven mogen genieten in prachtige ambiance, keurige bediening.. maar toch geen 10en meer.. vroeger dus wel.. desalniettemin wel tot 'n volgende x
sonja83 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Altijd een goede keuze om naar Saray te gaan, eten is altijd prima in orde, lekker. Aardig en goed personeel. Ook bij drukte en grote groepen blijft de service goed en correct. Decor zoals je verwacht bij een Turks restaurant, wellicht tijd voor iet wat vernieuwing.