Saray

Tweebaksmarkt 38-40 8911 KX Leeuwarden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Saray Speciaal asorti warme- en koude voorgerechten
      Saray Speciaal Vega
      Sicak Speciaal, asorti warme voorgerechten
  • Hoofdgerechten
    • Fantasie van de chef
      Fantasie van de chef vega
      Fantasie van de chef vega/vis
  • Nagerecht
    • Baklava, zoet bladerdeeg gebak met een bolletje vanille ijs.
      Kedi dili, Tiramisu geserveerd met roomijs
      Ilkbahar, een creatie van bosbessen-, mango- en aardbei sorbetijs.

Speciale deals

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Saray

Authentiek Turks in Leeuwarden

Altijd al benieuwd geweest naar de Turkse keuken? Ontdek de echte smaken van Turkije bij Saray! Kenmerkend voor dit restaurant zijn de authentieke specialiteiten, gemaakt met liefde en passie. Gevulde aubergine, rijkelijk gekruid vlees en vis, voor speciale smaken ga je hier heen. Uiteraard worden de hoofdgerechten geserveerd met echt Turks brood, lekker om in de smaakvolle sauzen te dippen!

Meer informatie over restaurant Saray

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
jwmjansen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Heerlijk eten met de AH bon. 3 gangen met verschillende hapjes. Hele vriendelijke en vlotte bediening terwijl het best druk was. Prima huiswijnen.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Klasse restaurant heerlijk gegeten en gedronken (Effes Bier ) !! Bediening zeer correct en vriendelijk. Restaurant was ook mooi ruim van opzet. We komen binnenkort weer !!

imckik .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijk gegeten, leuke sfeer en uitermate goede service ondanks de drukte. Hier komen wij zeker nog eens terug!
Porties waren ruim, eten van goede kwaliteit en toen ik 1 ding op mijn bord niet mocht hebben bij het grand dessert (zat alcohol in en ben zwanger), kregen we gelijk nog een heel dessert erbij! Top service.
Jacques E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Bijzonder hartelijke ontvangst, perfecte bediening, waarbij eerst werd verteld wat het menu inhield, daarna werd bij elke gang precies uitgelegd wat wat was.
Uitstekende gerechten, zeer smakelijk, keurig opgediend.
Klots78 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Een gezellig restaurant met lekker en goed eten.
Wij werden alleen niet altijd goed geholpen als wij ergens om vroegen, dan werd dat vergeten of kwam een kwartier later pas. Dit kan zijn omdat het restaurant vol zat en de bediening dit niet aan kon. Maar wij komen zeker terug!
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Pima eten. Het was alleen ontzettend druk en hierdoor ging het met voorgerecht en hoofdgerecht mis met de bestelling dat 3 personen vegetarisch aten. Daarom moesten we extra lang wachten op onze gerechten. Dat was overigens geen probleem omdat we met z'n vieren genoeg hadden te kletsen. Eten smaakte verder voortreffelijk.
f.breeuwsma .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gisteravond gebruik gemaakt van AH reataurant actie. Wel met de volle gastvrijheid en prima kwaliteit. Prima restaurant en lekker eten
LoHo .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Groot restaurant maar omdat het ook druk was deed dit niks af aan de gezelligheid. De tafeltjes staan niet te dicht op elkaar, dat is prettig.
Er werd direct wat brood op tafel gezet toen de drankjes werden opgenomen. Gegeten met de AH-actie kaart. Het voorafje, de gemixte hoofdschotel en het nagerecht waren allemaal prima in orde en goed op smaak.
De bediening was keurig en kwam af en toe langs om te kijken of ze nog wat voor ons konden betekenen. Er zat genoeg tijd tussen de gerechten.
Jan S V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
We hebben heerlijk gegeten! Tot mijn spijt bedacht ik later dat ik geen fooi had gegeven
wat zeker op zijn plaats was geweest! Een goede reden om daar nog es een keer te gaan eten!

Aardig en ook bijzonder netjes gekleed personeel, vooral de heren in overhemd met stropdas,
en iedereen probeert het je naar de zin te maken.
Een aanrader!
Dancinggirl1979 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Het was net zo lekker als vorig het drie gangenmenu.
Alleen dat kipgerecht met room en champignons mogen jullie wel vervangen met wat anders, want die vind ik echt niet lekker.
De twee stukken vlees aan het spies was twee keer hetzelfde vlees ipv van vorig jaar hadden we twee verschillende soorten vlees aan de spies.
De salade die er bij zat bevatten weinig sla, maar veel komkommer.
Toetje was erg lekker
Rinske V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
We kozen voor een zesgangen diner. De eerste gang was brood met tzaziki, humus, etc. Erg lekker en het brood was warm. Hekaas was de linzensoep daarna lauw. Hij was wel goed van smaak. We hebben nog wat koftaballetjes gegeten die helaas ook niet warm waren. De filodeegrolletjes met witte kaas waren heerlijk, evenals de schotel met kalfsvlees/kip. Goed geserveerd op een warmhoudplaat. De laatste gang was koffie met likeur die we van de kaart mochten kiezen. Die smaakte prima, evenals de bonbon. De bediening vonden we goed, maar zakelijk. Dat mag wat geinteresseerder en enthousiaster. De zaak ziet er mooi uit, als een sprookje uit een nacht. Alleen is het tapijt aan vervanging toe.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Wij maakten met 4 personen gebruik van het 3 gangenarrangement van AH. Het is een voortreffelijke samenstelling van gerechten voor een prima prijs.

Klein tipje, misschien gerechten wat veranderen voor die mensen die hier vaker gebruik van maken, waaronder wij. toevoegen van vis zou meerwaarde hebben.
tinypost .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Altijd lekker eten bij Saray. Vriendelijk personeel. Snelle bediening. Interieur is opgeknapt. Goede maaltijd voor deze prijs. Stijgt qua prijs En kwaliteit ver boven Bosporus uit
Lijoni M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Door een miscommunicatie mochten we van de kaart eten. Hadden 2x gemeld dat we via de actie meededen anders was er een eigen samengesteld menu geweest. Ik weet dus niet of dat goed was maar wat we van de kaart hebben besteld was heerlijk. Gaan er zeer zeker nog een keer naar toe.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heerlijk gegeten. De keuze via AH actie en zeker een goede. Je maakt kennis met hun keuken via aantal gerechten, die zeer lekker zijn! Top!!
f.rolsma5 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Geweldig smakelijk en gevarieerd eten. Het personeel weet ook wat het is en hoe het heet.
Romantische Turkse muziek.
Achtergrond erg veel lawaai, daarom geen koffie toe.
Als je personeel bij vaste tafels houdt, krijg je meer fooi!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wij hebben met de ah actie heerlijk gegeten bij Saray. Voor deze actie hebben ze heerlijke proeverijen samengesteld. De service en de vriendelijkheid van het personeel vind ik super.
Wij gaan er zeker nog een keer naartoe!
andrerimmy .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Wij hadden fantasie v d kok was erg lekker allemaal!maar kreeg toch het idee dat de prijs v h menu duurder was dan normaal
ilgerardo .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
We hebben bij Saray heerlijk gegeten! In het begin van de avond was het (te) druk voor de ene serveerster en de bediening kwam daardoor wat langzaam op gang. Toen er een tweede dame bij kwam verliep ook de bediening uitstekend: vriendelijk en attent. Met een uitleg bij alle gerechten.
We aten met de kortingskaart van AH. Geen vrije keus, er werd een drie-gangen diner gegeven, "fantasie van de kok". En de kok bleek een rijke fantasie te bezitten..... Een uitgebreid voorgerecht van Turks brood met diverse frisse salades ( zes stuks) met een rijk palet van smaken.
Dat wekte verwachtingen voor het hoofdgerecht en die kwamen volledig uit. We proefden courgettes, aubergines, tomaten, paddenstoelen, verschillende soorten kaas, paprika, enz. Met diverse stukjes vlees die allemaal smakelijk waren, precies goed gegaard en aardappelschijfjes.
Ook het dessert was de moeite waard. IJs, slagroom, gebak met weer een rijke schakering van smaken. Tenslotte nog een comfortabele "nazit" met prima espresso in de zithoek met het baldakijn. Saray is een echte aanrader.
Arthur R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Met AH bon hier voor de eerste keer gegeten.
Fijn verrassingsmenu, vooral de starters.
Erg vriendelijke serveerster.
Entourage minder: grote zaal, toilet rook niet fris.