Saray

Tweebaksmarkt 38-40 8911 KX Leeuwarden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Saray Speciaal asorti warme- en koude voorgerechten
      Saray Speciaal Vega
      Sicak Speciaal, asorti warme voorgerechten
  • Hoofdgerechten
    • Fantasie van de chef
      Fantasie van de chef vega
      Fantasie van de chef vega/vis
  • Nagerecht
    • Baklava, zoet bladerdeeg gebak met een bolletje vanille ijs.
      Kedi dili, Tiramisu geserveerd met roomijs
      Ilkbahar, een creatie van bosbessen-, mango- en aardbei sorbetijs.

Speciale deals

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Saray

Authentiek Turks in Leeuwarden

Altijd al benieuwd geweest naar de Turkse keuken? Ontdek de echte smaken van Turkije bij Saray! Kenmerkend voor dit restaurant zijn de authentieke specialiteiten, gemaakt met liefde en passie. Gevulde aubergine, rijkelijk gekruid vlees en vis, voor speciale smaken ga je hier heen. Uiteraard worden de hoofdgerechten geserveerd met echt Turks brood, lekker om in de smaakvolle sauzen te dippen!

Meer informatie over restaurant Saray

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Heerlijk gegeten, 3 gangen menu.
Voorafje : aallerlei turkse hapjes, vooral de geitenkaas enkaasstengel heerlijk.
Hoofdgerecht: verrassing van het huis: bulgur ,sla, kip schaaltje heerlijk
Nagerecht: allemaal lekker
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
We hadden gereserveerd via de AH actie en het eten was erg goed en lekker. Zowel de voor, hoofd als nagerechten waren verschillende kleinere gerechtjes zodat je een goede indruk kreeg van de Turkse keuken. Het personeel was erg vriendelijk en bij iedere gang kregen we een prima uitleg wat de diverse gerechtjes waren.
Tjitte W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Leuk verrassingsmenu. Wel eentje, geen keus, maar goed uitgevoerd en erg lekker. Aanrader dus. Ook goede sfeer in het goed bezette restaurant. Ook het hoofdgericht was prima en leuk in de variatie. Prima toetje.
Eveline A.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Prima gegeten! Verhouding prijs en kwaliteit zijn goed te noemen. Wij gaan zeker nog een keer eten bij saray! Met de actie coupon.
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Wij zijn hier geweest met de Ah actie. Gezellig restaurant, goede bediening en heerlijk eten. Met de Ah actie krijg je een verrassingsmenu waarbij alles heerlijk smaakt.
renate_heida .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Heerlijke tapas bij Saray gegeten. Zo krijg je een algemeen beeld van de turkse keuken. Ze hadden niet gezien op de Albert Heijn-reservering dat er een vegetarisch persoon bij was, daar was niet rekening mee gehouden. Maar het is daarna prima opgelost! Al met al zeker aan te raden!
Cynthia K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Zelf kom ik regelmatig eten bij Saray. Het is altijd heerlijk! Dit keer had ik gereserveerd met de AH Iens actie. We mochten niet van de kaart kiezen, maar kregen een proeverij. Wat werkelijk waar overheerlijk was! Vooral de kalfsvlees spies, was om je vingers bij af te likken. De kip met kaas was net even iets te zout voor mijn snaak en de lamsvlees met groenten waren ook erg lekker. Ik heb er erg van genoten en kom zeker nog een keer terug!
Willy A.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
we waren iewat teleurgesteld,bij een eerdere actie hebben we hier ook gegeten,ik dacht ik nodig mensen uit om mee te komen ,het was toen fantastisch lekker,deze keer was het hoofdgerecht aanzienlijk minder en helaas het leek wel gehalveerd!Dan gaat de actie 2 drie gangenmenu's voor de prijs van 1 niet meer op!Het was eerder 1 drie gangen menu delen met 2 mensen,ook de prijs was aanzienlijk hoger dan de vorige keer.Dus helaas teleurgested naar huis na het eten bij Saray deze keer,echt jammer!Tot overmaat van ramp zat er ook nog een familie met kleine kinderen vlakbij ons,de oudste rende heen en weer en de jongste krijste luidkeels als het zn zin niet kreeg,dus ook van rustig dineren kwam het deze keer helaas ook niet!
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
De ontvangst was erg hartelijk en de bediening bleef gehele avond erg vriendelijk wat een goede bijdrage gaf aan ons etentje. Als eten hadden we een proeverij, zowel voor hoofd als nagerecht. Er was meer dan voldoende te eten. Het eten smaakte heerlijk. Vooral het voorgerecht met Turks brood en allerlei smeersels smaakte erg lekker.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
warme maaltyd nr2
alleen vond ik het nog duur
2maaltyden betaal je gewoon tegen de 30euro
nu met 2 sinas nog 41euro
en dat dan met die zegelkaart
J.A. L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Leuk gegeten, maar het was te druk voor het weinige ( keuken ) personeel dus we moesten te lang wachten ; bovendien is het een wel erg grote zaal
mjseder12 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
heerlijk buiten zitten eten, geweldig voorgerecht. Ook de andere gerechten waren heerlijk.
We hebben genoten en ondanks de drukte in alle rust kunnen zitten en vriendelijk te woord gestaan door het personeel.
Zeker de moeite waard om hier te eten.
martyslager M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
bediening goed; gezellige sfeer en zeer behulpzaam en leuk personeel.
menu Albert heijn was super...
r.greydanus S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Iedereen kreeg de kaart meteen bij binnenkomst wij kregen alleen maar de vraag of we wat wouden drinken. Wij waren met korting van de HA hadden dus niets uit te zoeken, maar dat werd ons niet verteld. Uiteindelijk kwam er iemand om te zeggen dat ze ons niet waren vergeten en dat het eten er aan kwam. Dit was het geval en dit was overheerlijk we kregen van alles wat voorgeschoteld.
r.verrijt .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heel lekker eten, in een leuke sfeer, met goed personeel. Helemaal top!
josbleeker .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Het eten ,bediening en de sfeer was uitstekend,kon niet beter is wel een aanrader voor iedereen die 1 keer wat anders wil,dan wokken!!!!!!!!
Daisy V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Saray heeft voor ons een speciale betekenis ... Het is een sfeervol restaurant ... En het eten is heerlijk vooral de mixed grill.. We hadden nu een drie gangen menu .. Heerlijk de verschillende gerechtjes ...
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Het menu voor de AH actie was prima. Voorgerecht was een soort proeverij, het hoofdgerecht drie verschillende soorten vlees en heel veel patat. Toetje ook een soort proeverij van verschillende zoetigheden.
Helaas was de bediening in het begin wat minder. Het heeft langer dan een half uur geduurd voordat we ons eerste drankje hadden! Ik ben zelf naar binnen gelopen om te vragen of we wat drinken konden krijgen. Na het serveren van het voorgerecht leek de bediening wat beter op gang te komen.
Eddy B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Heb een heerlijke mixed grill gegeten in een leuke ambiance met vriendelijke bediening.
Is beslist voor herhaling vatbaar.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Saray had voor deze actie met de AH zegels een speciaal menu gemaakt. Verschillende voorafjes, een mixed grill die ook nog aangepast kon worden naar een vegetarisch gerecht. En een combinatie van desserts. Het was allemaal erg lekker. Een mooie actie en samenwerking van de AH en Saray !