Saray

Tweebaksmarkt 38-40 8911 KX Leeuwarden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Saray Speciaal asorti warme- en koude voorgerechten
      Saray Speciaal Vega
      Sicak Speciaal, asorti warme voorgerechten
  • Hoofdgerechten
    • Fantasie van de chef
      Fantasie van de chef vega
      Fantasie van de chef vega/vis
  • Nagerecht
    • Baklava, zoet bladerdeeg gebak met een bolletje vanille ijs.
      Kedi dili, Tiramisu geserveerd met roomijs
      Ilkbahar, een creatie van bosbessen-, mango- en aardbei sorbetijs.

Speciale deals

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Saray

Authentiek Turks in Leeuwarden

Altijd al benieuwd geweest naar de Turkse keuken? Ontdek de echte smaken van Turkije bij Saray! Kenmerkend voor dit restaurant zijn de authentieke specialiteiten, gemaakt met liefde en passie. Gevulde aubergine, rijkelijk gekruid vlees en vis, voor speciale smaken ga je hier heen. Uiteraard worden de hoofdgerechten geserveerd met echt Turks brood, lekker om in de smaakvolle sauzen te dippen!

Meer informatie over restaurant Saray

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
Lami D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Na drukke middag van de REUZEN in Leeuwarden zijn wij met de kids in dit restaurant wezen eten. Zij hadden een kleine menu kaart ivm de drukte. Wij hebben niet veel verwacht en onze keuze simpel gehouden, maar kwaliteit was goed en de bediening was attent.
V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ik had gereserveerd voor 4 man maar 1uur van tevoren gebeld voor nog 2 man erbij was geen probleem.
Wij hebben erg lekker gegeten ondanks de beperkte kaart ivb met het reuzen evenement.
H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Kwamen vroeger vaak in dit restaurant, omdat het eten heel lekker en het erg gezellig was. Deze keer viel het erg tegen: sfeer killer, ook door de niet meer Turkse, gewone sfeermuziek. Het eten was naar onze mening niet zo Turks. Bovendien hadden we pech omdat de kaart heel beperkt was I.v.m. het reuzenevenement. Er werd veel drukte verwacht en daarom was een andere kaart gemaakt. Het restaurant was echter toen wij er waren eerder leeg dan vol. Heel jammer (is er misschien ook een andere kok?)!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Mijn vriendin en ik zijn zeer tevreden en komen vast nog eens terug!
Joop B.
Prima verzorgd,
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Ondanks de drukte (vanwege de reuzendagen) werden wij toch hartelijk en gastvrij ontvangen, AH menu's van de chef waren uitstekend. Ook de vegetarische versie was zeer smakelijk en ruimschoots voldoende.
Omdat het restaurant vrij groot is wordt het vrij snel rumoerig...
Rick G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Ik kom regelmatig met vrienden en familie in dit restaurant. Juist om de zeer prettige en vlotte bediening, heerlijke gerechten en prachtige ambiance. En de prijs is helemaal okay. Een regelrechte aanbeveling dus.
K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
i.v.m. het "Reuzen" spektakel, waardoor er enorm veel bezoekers in de stad waren, was er een kleine menukaart. Heel goed gedaan! Bediening en continuïteit waren mede hierdoor van goede kwaliteit.
Wij komen zeker nog eens terug om van het uitgebreide aanbod te kunnen genieten.
I. S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Bij Saray gezellig gegeten met gebruik van de AH restaurant actie. Saray heeft een heerlijk menu samengesteld en zeer vriendelijke bediening.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Wij hadden 2x 3-gangen menu voor de prijs van 1, de AH zegelactie. Daar hadden ze echt iets leuks, een proeverij, van gemaakt wat ook nog voortreffelijk smaakte. Een dikke pluim!
Huub M.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Sietske T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heel aardige en vriendelijke bediening
P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Het duurde nogal even voordat het eten op tafel kwam, ca. 45 min dat is te lang. Het eten was matig, karrige salade en rijst. Het personeel lijkt te druk te hebben. Na wederom lang wachten om een dessert te kunnen bestellen zijn we voortijdig vertrokken en hebben elders een nagerecht gebruikt.
Jammer! Het kan beter: meer personeel, meer aandacht en beleefdheid. Het menu nog eens goed doornemen !
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Goede bediening en heerlijk eten mooie frisse inrichting uitstekende prijs kwaliteit verhouding van het eten
M.N. N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten!!
Alie R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Goed en gevarieerd eten. Er wordt je alle tijd gegund en dat is heel plezierig. Aardige mensen.een aanrader.
L.D. T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Verrassend: het eten, de ruimte, entourage. Gewoonweg super!
Hier komen we weer!
Reani V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, was wel veel. Bediening heel erg vriendelijk. Een aanrader.
Y.I. D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker gegeten. Weer eens wat anders. We hadden gegeten met de AH-bon. We moesten alleen wat lang wachten op het hoofdgerecht. De inrichting viel iets tegen. Ik had het restaurant op tv gezien en vond het er toen meer oostelijk uitzien.
Regina B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten was goed en lekker, alleen de hoeveelheid van het eten was minder dan vorig jaar met de AH aktie.