Saray

Tweebaksmarkt 38-40 8911 KX Leeuwarden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Saray Speciaal asorti warme- en koude voorgerechten
      Saray Speciaal Vega
      Sicak Speciaal, asorti warme voorgerechten
  • Hoofdgerechten
    • Fantasie van de chef
      Fantasie van de chef vega
      Fantasie van de chef vega/vis
  • Nagerecht
    • Baklava, zoet bladerdeeg gebak met een bolletje vanille ijs.
      Kedi dili, Tiramisu geserveerd met roomijs
      Ilkbahar, een creatie van bosbessen-, mango- en aardbei sorbetijs.

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Saray

Authentiek Turks in Leeuwarden

Altijd al benieuwd geweest naar de Turkse keuken? Ontdek de echte smaken van Turkije bij Saray! Kenmerkend voor dit restaurant zijn de authentieke specialiteiten, gemaakt met liefde en passie. Gevulde aubergine, rijkelijk gekruid vlees en vis, voor speciale smaken ga je hier heen. Uiteraard worden de hoofdgerechten geserveerd met echt Turks brood, lekker om in de smaakvolle sauzen te dippen!

Meer informatie over restaurant Saray

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening, gezellige sfeer.
Ritie E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Ik heb mijn verjaardag daar gevierd met tien dierbaren. Ik heb genoten van dit bijzondere verjaardagsetentje. Ik hoefde zelf niets te doen!!! Dit is een dierbare herinnering!!! Warme groet Ritie.
Maryse V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
al heel vaak geweest, maar deze keer was het minder, warme voorgerechten waren koud en tussen voor en hoofdgerecht 1 1/2 uur wachten vind ik echt te lang!
werd wel goed gemaakt met brood en tappanade, ook werden er wat drankjes van de rek afgehaald.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Prima eten was heerlijk fantasie van de kok top !
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige en rustige sfeer.
Vlotte bediening en prettige behandeling. Een aanrader voor een volgende keer.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Lekker gegeten.goede service en vlotte bediening. Komen zeker terug. Prijs kealiyeit goed.
De tafel van Christien N.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
We hebben genoten van het verrassingsmenu. Een echte aanrader!
C. D.
We zijn prima ontvangen en we hebben heerlijk gegeten. Goede afspiegeling van de turkse keuken.
Andries P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het eten was heerlijk maar moesten na het voorgerecht bijna een uur op het hoofd gerecht wachten
Dat was wel erg lang
Regina V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
vriendelijk onthaald. Ook bediening is goed en vriendelijk.Gerechten zijn heel erg lekker en de portie's
zijn optimaal. Zijn er al vaker geweest en gaan zeker nog terug.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Gisteren sinds lange tijd weer eens hier gegeten. De bediening was in eerste instantie vriendelijk en goed. Na het heerlijke voorgerecht kwam het hoofdgerecht. Pas na minstens 5 minuten kwamen de bijgerechten behalve de rauwkostsalade. Na enige tijd gevraagd waar dit bleef., kwam de ober met een halfbakken uitleg dat de sinaasappel en plukje sla de rauwkost was en later gaf hij hidervN de keuken de schuld, we zouden alsnog wel de salade kunnen krijgen (borden waren al leeg). Dat er wat mis kan gaan is duidelijk maar dat je met zo'n smoes wordt afgescheept is treurig. Helaas niet goed opgepakt, zal ook weer even duren voordat we hier komen. Kwaliteit van het eten was goed.
N. W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten, prettige bediening!
Zeker een aanrader.
Reino I.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Hebben heerlijk gegeten. 3 gangen menu, en fantasie van de chef. wij, en onze vrienden waren het geheel eens dat het eten heerlijk was, en ruim voldoende.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het was eg druk geweest met groepen, daardoor duurde het wat (te) lang, maar we hebben heerlijk gegeten, erg lekkere smaken,
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte vriendelijke bediening!
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het was bijzonder druk in het restaurant, alle tafels waren bezet en wij waren met 11 personen. We hebben lang op de hoofdgerechten moeten wachten en kregen daarvoor een drankje van het huis aangeboden, zeer attent! We hebben ook absoluut alle tijd gehad om rustig met elkaar te zijn, geen overhaast of gehaast tafel af ruimen, drankjes vragen of iets anders, heel bijzonder prettig en voor herhaling vatbaar!!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Hoofdgerecht duurde erg lang. Toen we er wat van zeiden deed de serveerster wat onverschillig. We wilden nog wat kip en salade bijbestellen, dit duurde wederom erg lang. De tafel was inmiddels afgeruimd en we waren meer toe aan het dessert ondertussen. Ook werd mijn bestelde drankje vergeten. Eten was erg lekker! Sfeer matig doordat er teveel licht was en ongezellige led verlichting langs het plafond
Khalil .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Lekker eten /heerlijke gerechten. hard werkende mensen en ze weten precies wat je nodig hebt. Je hoeft niet lang te wachten, want ze werken met een hoog tempo. Even een drankje en binnen no time heb ik met mijn familie en gasten lekker gegeten. Al met al ben ik zeer tevreden.

Tot snel !
Willy R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Goed en lekker gegeten. Een tijd niet geweest. Er is t.a.v. het eten e.e.a. positief verbeterd. Een aantal van het bedienend personeel zou eens meer moeten gaan investeren in het in gesprek gaan met de klant en niet alleen maar bezig moeten zijn met afleveren en ophalen van ..... Communiceren mag !!
Sjoukje V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018