Saray

Tweebaksmarkt 38-40 8911 KX Leeuwarden Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Saray

Authentiek Turks in Leeuwarden

Altijd al benieuwd geweest naar de Turkse keuken? Ontdek de echte smaken van Turkije bij Saray! Kenmerkend voor dit restaurant zijn de authentieke specialiteiten, gemaakt met liefde en passie. Gevulde aubergine, rijkelijk gekruid vlees en vis, voor speciale smaken ga je hier heen. Uiteraard worden de hoofdgerechten geserveerd met echt Turks brood, lekker om in de smaakvolle sauzen te dippen!

Meer informatie over restaurant Saray

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Saray

Jan P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk eten en prettige bediening. Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
lang wachten goed opgelost door voorafje van het huis. i.v.m ongepelde garnalen

het eten was heerlijk en fe sfeer is goed en rustige omgeving .
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
We werden netjes ontvangen, heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk, de prijs niet te duur. Een aanrader.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed!
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We moesten ruim een uur wachten op het eten. Blijkbaar was men ons vergeten. De bediening maakte dit goed door een flesje wijn aan te bieden. We hadden gelukkig geen haast, en hebben ons prima vermaakt. Eten was erg smakelijk en ruimhartige porties.
EM H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Het eten was heerlijk. Eindelijk eens een origineel vegetarisch gerecht, artisjokken! De prijs was ook heel aangenaam. We hadden het wel een beetje koud doordat we in de buurt van de deur zaten en het guur weer was.
Ivon H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De service was Ok. Helaas kregen we geen glazen bij ons flesje bier, kwamen de sausjes van het hoofdgerecht later en zat er een haar in het eten. Dus al met al niet heel positief.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten met diverse kleine gerechtjes. Op een drukke zaterdagavond was het wel regelmatig wat langer wachten op een volgende ronde (40-50 minuten). Niet dat we dat heel vervelend vonden, want het heerlijke eten maakte veel goed, maar het had iets vlotter gekund. Zeker voor herhaling vatbaar!
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten .Niets op aan te merken
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben er met z'n tweeën gegeten met een 'diner voor twee' waardebon van gift for you. Beide kenden we het restaurant niet, We waren iets later dan afgesproken maar dat gaf niets. Er was een tafel in het midden van het restaurant vrij. Er werd gevraagd waar we wilden zitten,er was ook plek bij het raam. De tafel bij het raam werd schoongemaakt en daar konden we zitten.
We waren dik tevreden en hebben er heerlijk gegeten. De porties waren ruim en prijs-kwaliteit komt goed overeen. Mijn vriend had het meteen al over "de volgende keer". Al met al een restaurant waar we wellicht nog eens reserveren.
V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Voorgerecht warm en koud voor 2 personen a 17,90 was voor die prijs erg teleurstellend.
Het hoofdgerecht mixgrill voor 2 personen was goed.
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten, prima porties.
Personeel neemt de tijd om gerechten uit te leggen en is vriendelijk.
Jammer dat ze vaak bij het luik van de keuken hangen en kletsen..
Ook wij hadden gereserveerd met daarin de 20% , helaas is deze ook niet verrekend. Wij hebben hier niet nog na de tijd naar gevraagd, maar las hier dat t vaker vergeten wordt. Misschien toch wat mee gaan doen.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat, was de bediening super en kregen we steeds vlot ons eten en drinken.
Klaas Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten
Anna Louise H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het eten was heerlijk. Vers en goed gekruid. Vlees was lekker mals. Echt een feestje om blij van te worden :-)
klaas S.
Heerlijk avond
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Altijd een vriendelijk ontvangst, heel vriendelijk personeel, heerlijk en véél eten. Wij zijn hier vaker geweest en komen ook zeker nog een keer weer.
Romke O.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Wij (met vijf personen) hebben heerlijk gegeten; snelle, vlotte en vriendelijke bediening; iets meer persoonlijke aandacht aan de klant besteden (zoals: alles naar wens, nog iets te drinken ?) wordt op prijs gesteld.
Het is de moeite waard om nog eens terug te komen met anderen/vrienden.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Uitstekend eten en snelle bediening
N P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Zeer prettige bediening. We konden de hoeveelheid niet op. Menu was te uitgebreid. Veel voorgerechten die allemaal heerlijk waren.