Saray

Tweebaksmarkt 38-40 8911 KX Leeuwarden Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Saray

Authentiek Turks in Leeuwarden

Altijd al benieuwd geweest naar de Turkse keuken? Ontdek de echte smaken van Turkije bij Saray! Kenmerkend voor dit restaurant zijn de authentieke specialiteiten, gemaakt met liefde en passie. Gevulde aubergine, rijkelijk gekruid vlees en vis, voor speciale smaken ga je hier heen. Uiteraard worden de hoofdgerechten geserveerd met echt Turks brood, lekker om in de smaakvolle sauzen te dippen!

Meer informatie over restaurant Saray

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Saray

Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
we hebben heerlijk gegeten met de familie bij Saray. Een echte aanrader als je van vlees houd.
J D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden het verrassingsmenu wat bestond uit een proeverij. Alles was lekker en meer dan genoeg. De bediening was vriendelijk. Op verzoek mochten we aan een grotere tafel zitten met z'n tweeën, geen probleem.
W.a M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zeer gastvrij en meedenkend met de keuze van het eten i.v.b. Dieet. Wij hebben een gezellige en bijzondere avond gehad tijdens onze vakantie in Friesland
Sophie B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ik moet eerlijk zijn dat ik niet helemaal wist wat ik moest verwachten. Maar bij binnenkomst een prachtig restaurant, met een smaakvolle sfeer. We waren met een Ah bon en hebben heerlijk gegeten. Goede attente bediening. Zeer tevreden en we komen zeker terug!
Recensie-van-albert .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Altijd goed. We komen er graag. Alleen het interieur kan wel eens een opfrisser gebruiken. Al jaren een constant niveau.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
We hadden bij Saray gereserveerd via de AH-restaurantactie. De chef had daar een prima menu voor samengesteld: een proeverij van allerlei voor-, hoofd- en nagerechten. Een staalkaart van zijn kunnen. Erg lekker, charmante en vlotte bediening. Warm aanbevolen!
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten met allerlei fijne smaakvolle gerechtjes. We lieten ons verrassen en dat pakte goed uit. Van de AH zegels een super menu. We komen zeker nog een keer terug.
meramarthe .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heel vriendelijke ontvangst, direct uitleg welk 3 gangen menu we konden verwachten. En dat menu was prachtig opgemaakt en heel gevarieerd: zowel voorgerecht, hoofdgerecht als dessert. Bediening hield goed bij wanneer glas leeg was.
penmpoortenga .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellig en goed gegeten maar we kregen met z'n tweeën maar een heel klein schaaltje groente. Veel te weinig volgens de huidige voedingsrichtlijnen. Ondanks dat het eten goed was en de bediening prettig, zou dat voor ons een reden kunnen zijn om niet weer te komen. Jammer!
Huib M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Samen met de familie heerlijke gegeten bij Saray.
Wij hadden voor twee personen de mixed Grill en Fantasie van de kok besteld.
Schalen waren mooi opgemaakt en meer dan voldoende voor vier personen.
Ook het dessert, ijs met verse vruchten en Grand dessert waren geweldig lekker!
Zeker een aanrader als je heerlijk Turks wil eten in Leeuwarden.
Jenny B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Veel variatie. Hoeveelheid ruim voldoende.
Bediening:vriendelijk,regelmatig vragen of het smaakte,of alles naar wens was.
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Vriendelijke bediening, genoten van de special van de chef. Ruim voldoende, ook qua vlees.
Dion R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Porties zouden wel wat kleiner kunnen!
Nagerecht was perfect maar kan mooier opgediend worden....
De ruimte waar wij zaten, voorin, is door de vorm erg rumoerig, achterin is dat beter.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Zeer leuk en lekker restaurant! De porties eten mochten wel wat minder wat ons betreft, Je kreeg enorm veel eten wat we nooit allemaal op konden eten.
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Ontvangst was goed, maar moesten bijna een uur wachten op ons hoofdgerecht. Voor- en nagerecht waren prima, hoofdgerecht viel een beetje tegen.
Christa K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk en zeer uitgebreid gegeten; mix van warme en koude voorgerechten, verrassings-hoofdschotel en een grand dessert. Wij komen terug.
Dick P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten in Saray. Het speciale AH-menu dat er wordt geserveerd ziet er goed uit en smaakte voortreffelijk. Het was er gezellig druk (om niet te zeggen vol) en dat gaf een goeie sfeer. De bediening was, ondanks de drukte, rustig, kalm en zonder lange wachttijden. Perfect!
Lili R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel, lamshaas van de grill was perfect, en lekker mals. Meer dan voldoende gegeten. De volgende x ga ik voor de lamsbout. Saray is een aanrader!
A H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heel vriendelijke ontvangst en bediening. Er was een heerlijk menu voor de AH actie samengesteld. Daarmee krijg je een beeld van de Turkse keuken.
N D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Goede en snelle service.. eten was heerlijk. Een gezellig avondje gehad. Een echte aanrader.