Saray

Tweebaksmarkt 38-40 8911 KX Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Saray

Authentiek Turks in Leeuwarden

Altijd al benieuwd geweest naar de Turkse keuken? Ontdek de echte smaken van Turkije bij Saray! Kenmerkend voor dit restaurant zijn de authentieke specialiteiten, gemaakt met liefde en passie. Gevulde aubergine, rijkelijk gekruid vlees en vis, voor speciale smaken ga je hier heen. Uiteraard worden de hoofdgerechten geserveerd met echt Turks brood, lekker om in de smaakvolle sauzen te dippen!

Meer informatie over restaurant Saray

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Terras
Sietske B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk eten en ook meer dan genoeg. Fijne bediening super aardig
14071954 L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Mooi ingericht ruim sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening, we hadden snel ons drankje en maaltijd iets later omdat deze nog bereidt moest worden. Bediening kwam regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was.
Uitgebreide overzichtelijke kaart. Ik heb vegetarisch gegeten en partner lamsvlees, zeer smakelijk. Realiseer je dat de porties groot zijn dus voorgerecht zou ik overslaan.
Prijzen zijn redelijk.

Ik zou hier terugkomen.
Johan Z.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Kom hier nog steeds met plezier met vrienden terug
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Geweldig gegeten en een supergoede klantvriendelijkheid. Inrichting is zeer sfeervol. Heerlijk eten en zeer ruime porties, knap als je alles op kunt. Hier kom ik zeker terug.
Sjoukje H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Dit is 1 van mijn favoriete restaurant, geweldig vriendelijk personeel wat heel belangrijk is maar wat een over heerlijk eten dat vraagt om meer.
Johannes W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellige locatie waar je rustig en lekker kunt eten, zelf had ik een 3 gangen menu waarbij de gangen goed op elkaar aansloten
Sjoerdtje V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ook rolstoeltoegangkelijk en daar ben ik heel blij mee.
Ik ga het zeker nog een keer overdoen. In het restaurant gedeelte is tussen
de tafeltjes ook genoeg ruimte om met de rolstoel te zitten.
Dat is ergens anders lang altijd niet zo.
R. O.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Deze keer met Albert Hein drie gangen dinerbon 2 voor 1. zg. Verrassingsmenu van de Chef.
Ook nu:
Zoals eerder gezegd "Een aanrader".
Gezellig druk, Duidelijk uitleg, Vriendelijke en toch professionele bediening .
Komen hier graag eens terug.
RO.
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gezellige sfeer. Eten was zeer goed. Voor het eerst Turks voor mijn moeder. Ze heeft geweldig genoten!
Komen zeker weer terug.
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met vriendinnen uit eten geweest van de restaurantzegelactie. We hadden een driegangenmenu en dat was ook meer dan genoeg. Het eten was goed en lekker kruidig. Personeel was zeer vriendelijk. Kortom, we hebben een gezellige avond gehad.
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer goed en correct ontvangen. De bediening straalde, ondanks dat het erg druk was, rust uit. Het eten was heerlijk, kortom een aanrader!!
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima ontvangst, erg lekker gegeten. Levendig restaurant. Veganistische kaart zou nog een aanvulling kunnen zijn.
We komen vast nog een keer terug!
richardnoordbruis .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De ontvangst was prima, we werden keurig ontvangen en prompt naar onze plaats gebracht. Er werd uitgelegd wat we voorgeschoteld zouden krijgen; prima hoeveelheden en erg smakelijk. Het was ook niet te veel en verder kregen we nog een keer de mogelijkheid daar te eten met een tweede gratis maaltijd: we verheugen ons er nu al op.
Enige puntje van aandacht was dat de bediening vaak niet van elkaar wist waar al iemand geweest was, waardoor ze wel erg vaak aan bij ons aan tafel kwamen, maar beter te vaak dan te weinig zulle n we maar zeggen. We komen zeker nog een keer.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We waren met 16 man en iedereen was zeer tevreden over de service en het bestelde eten.
ma.faber .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Top gegeten ..... Ken de Turkse keuken goed....Hoofdgerechten hadden iets warmer gekund..De Majestic wijn kan wel van een jonger jaar!!
seicento51 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We waren er met 10 personen. Iedereen was vol lof over het eten, bediening en omgeving. We zullen het een ieder aan bevelen.
seicento51 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We waren met 10 personen en iedereen was vol lof over het eten, bediening en omgeving.
Dit was een uitstekende keuze van een eetgelegenheid!
Melle M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goed gegeten, wat je er van kunt verwachten, wel veel en veel in de zelfde smaak. Kan natuurlijk aan de menu keuze liggen. Bediening deed erg hun best.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Het wachten op het hoofdgerecht duurde even, maar het was het wachten waard. Zeker een aanrader en we komen zeker nog eens terug.
Ewout1977 V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij zijn hier heerlijk uit eten geweest met 3 personen. 2 van ons maakten gebruik van de AH actie en de derde persoon heeft los 3 gangen van de kaart uitgezocht. Met de AH actie had je geen keuze, dat was wel een beetje jammer want ik ben zelf bijvoorbeeld geen fan van kalfs- en lamvlees.
Het eten was allemaal heel lekker. We komen hier zeker wel een keer terug want we hebben er echt van genoten!