Saray

Tweebaksmarkt 38-40 8911 KX Leeuwarden Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Saray

Authentiek Turks in Leeuwarden

Altijd al benieuwd geweest naar de Turkse keuken? Ontdek de echte smaken van Turkije bij Saray! Kenmerkend voor dit restaurant zijn de authentieke specialiteiten, gemaakt met liefde en passie. Gevulde aubergine, rijkelijk gekruid vlees en vis, voor speciale smaken ga je hier heen. Uiteraard worden de hoofdgerechten geserveerd met echt Turks brood, lekker om in de smaakvolle sauzen te dippen!

Meer informatie over restaurant Saray

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Saray

jony S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk restaurant! Onze favoriet!
We waren met een groep van 8 personen.
Was weer verrukkelijk zoals we gewend waren.
We hadden gereserveerd via Iens met een korting van 20% op de gehele rekening.
Bij het afrekenen moesten we dat wel erbij vermelden want dat ging mis.
Dat vonden wij wel een beetje jammer.
louis K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben een leuke avond gehad, vriendelijk personeel. goede bediening, wacht tijd soms wat lang maar gezien het menu wat we besteld hadden 6 gangen was dit niet erg. We konden een plek uit zoeken waar we met z'n 6 en een gesprek konden voeren zonder dat de muziek stoorde . Muziek was later op de avond beter te luisteren om dat vele gasten al uitgegeten waren. het roezemoes verstomde. Ik geloof dat we als laatste weg gingen.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het eten bij Saray was goed en de porties waren ruim.Er werden alleen twee keer andere dingen gebracht dan besteld,zoals witte ipv rode wijn en een heel ander nagerecht dan het gewenste.Ook werd er door ons om water bij het eten gevraagd wat nooit gekomen is.
Ik had op de IENS site voor 20% korting op de rekening gekozen maar ook dit klopte niet,we kregen de gewone menukaart ipv een aangepast menu.Nu was dit niet een probleem omdat we hadden besloten om toch maar van de kaart te eten.
Al met al:goed eten maar hier en daar vallen dus nog wat punten te behalen!
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Eten was heerlijk. Voorgerecht voor 2 personen was te hoog voor wat je kreeg. Bediening vriendelijk. Mooi groot , goed ingericht restaurant. WToiletten netjes en schoon.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Geen klacht
hwlangerak .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten met een groep van 13 personen. Iedereen is tevreden en voldaan naar huis gegaan. Kwaliteit en hoeveelheid van het eten is prima
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
een heel gezellige verjaardag gevierd met familie in een leuke ambiance met muziek en een vriendelijke, attente bediening met op tafel de meest uiteenlopende, maar zeer smakelijke en passend bereide gerechten. aanrader voor een verjaarsetentje!
ger J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Uiteraard al eerder geweest en ook deze keer zeer tevreden met smakelijk eten en leuke mensen, wachttijd was wat aan de lange kant doch eten maakte het goed, zeker een herhaling waard.
Jenny P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Erg attent dat de niet vegetarische voorgerechtjes alsnog vervangen werden door een enorme maar heerlijk geitenkaasje met honing en walnoten, een ware traktatie.
Theun V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Snelle en vriendelijke service, goede sfeer en prijs/kwaliteit verhouding
N. Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Fantastische locatie, heerlijk gegeten en het personeel is heel erg vriendelijk. Kortom: we hebben een hele gezellige avond gehad bij Saray.
Sisca O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Lekker eten en goede bediening. Goede prijs kwaliteit!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Hele leuke actie elk jaar van AH, leuk dat ze elk jaar meedoen, jammer dat t elk jaar exact t zelfde menu is . Wel lekker hoor! Maar eens wat andere variatie... Zou nog leuker zijn
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Was onze eerste keer dat we bij saray aten! Was echt heerlijk!! Zeker aan anderen aan te raden en voor herhaling vatbaar!!
Louise T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Echt lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.
Vriendelijke bediening, ondanks wat drukte geen stress, helemaal Top!
Huib M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, het zes gangen menu was fantastisch!
Aafke B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met de Albert Heyn restaurantaktie heerlijk gegeten bij Saray. Alleen jammer dat voor 4 pers. een klein schaaltje salade en weinig saus erbij werd geserveerd.
Jurjen D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Saray is een echte aanrader!
Vlotte bediening en aardig personeel!
Het eten is om je vingers bij af te likken!
wiwian .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Komen hier veel vaker, en service en eten is altijd voortreffelijk! Hadden nu via de AH actie geboekt voor de 3-gangen. Onze dochter deed á la carte. Helaas had zij haar hoofdgerecht al, terwijl wij nog 10 minuten moesten wachten. Gelukkig hadden wij haar gezegd maar te beginnen. Bij het afrekenen aangegeven dat wij dit absoluut niet gewend waren! De lieve eigenaar overlaadde ons met excuses en een tegoed bon voor een gerecht naar keuze, die wij zeker gaan verzilveren! Deze "slip of..." vergeven wij Saray graag. Nogmaals, zijn wij absoluut niet gewend, en leuk om de zekerheid te hebben dat de eigenaar dit soort missers niet afdoet met een "Jantje van Leiden" maar een Saraytje uit Leeuwarden!! Aanrader voor 1000%!!!
carlavanderkuip .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten, we gaan het vast nog een keer proberen. Vriendelijke bediening. Leuke locatie. En dan samen met vrienden of familie.