Saray

Tweebaksmarkt 38-40 8911 KX Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Saray

Authentiek Turks in Leeuwarden

Altijd al benieuwd geweest naar de Turkse keuken? Ontdek de echte smaken van Turkije bij Saray! Kenmerkend voor dit restaurant zijn de authentieke specialiteiten, gemaakt met liefde en passie. Gevulde aubergine, rijkelijk gekruid vlees en vis, voor speciale smaken ga je hier heen. Uiteraard worden de hoofdgerechten geserveerd met echt Turks brood, lekker om in de smaakvolle sauzen te dippen!

Meer informatie over restaurant Saray

Ibrahim A.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Aafkuhh .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Twee maal eerder geweest zonder problemen. Deze keer bij de reservering en aankomst beide keren aangegeven dat een van ons een pinda- en notenallergie heeft. Toen alsnog een voorgerecht gekregen waar cashewnoten doorheen zaten wat niet vermeld was. Ook was vergeten onze bestelling door te geven aan de keuken, waardoor de 2 tafels na ons het eten eerder hadden. Dit vermeld waarna we keurig werden geholpen, een nieuw voorgerecht aangeboden kregen en een drankje van het huis kregen. Na afloop nog koffie en likeur aangeboden gekregen.
H V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vlotte bediening, heerlijk eten, zes gangen diner voor twee personen prijs 33,75 per persoon!
Herma E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
De ontvangst was vriendelijk en hartelijk, de bediening was vlot, de uitleg was goed, het eten erg lekker en gevarieerd, heerlijke wijn gedronken. We komen zeker terug.
Mina H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vriendelijke personeel, je wordt persoonlijk begroet bij de ingang. Lekker eten, zaten laatste keer in de ruimte waar grote groepen zaten. Was wat rumoerig, we gaan niet weer in deze ruimte zitten.
Maar verder gezellig.
Coby H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten met 5 personen met AH bonnen Ook goed rekening gehouden met 1 vegetarisch menu.
Vlotte en oplettende bediening. Alles naar wens .
pietsje.spinder .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten,vegetarisch menu was goed en mijn partner heeft genoten van het vlees in zijn hoofdschotel.
De bediening was vlot en goed.Sfeer in het restaurant rustig en gemoedelijk. Wij komen zeker terug en vinden eten bij Saray een aanrader in Leeuwarden.Lekker Turks eten voor een prima prijs.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
ik vond het wat teleurstellend. Niet bijzonder. Had niet het idee dat er creatief over nagedacht was. Gewoon een schotel gegrild vlees waar er 13 van in een dozijn gaan in Nederland. In dat verband vond ik de prijs van € 33,- te hoog. Daar zou ik een ander restaurant bij uitgezocht hebben.
jannie_helder .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij waren hier voor de tweede keer en het beviel ons weer erg goed. Het eten was lekker en de bediening was vriendelijk.
Ramona Ö.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten. Het 3-gangen menu was een mooie selectie van verschillende gerechten. Ideaal om kennis te maken met de Turkse keuken. Vriendelijke bediening en prettige sfeer.
jkuperus55 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wat een goed idee voor het "verzilveren " van de AH-bon. Alle drie de gangen waren heerlijk van smaak en ruim voldoende. Tip: doe rustig aan met het voorafje, anders lukt het bijna niet om hoofdgerecht en dessert op te krijgen. Bediening vlot en zeer vriendelijk. Dankzij geste van Saray na betaling, gaan wij zeker terugkomen.
amvisser V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Uitstekend eten en een zeer vriendelijke bediening. Een aanrader en ik kom zeker terug!!????????????????????????????????
Esther I.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vanavond hier gegeten. Was super. Eten heel goed en bediening top
Bij elk gerecht kregen we uitleg en na het hoofdgerecht werd er netjes gevraagd of we even pauze wilden. Zo ja of we dan een teken wilden geven als we er aan toe waren. Ze hielden de tafels goed in de gaten of we genoeg te drinken hadden. Dit restaurant ga ik zeker aanbevelen aan vrienden
Anouk F.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Erg lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Bij elke gang werd uitgelegd wat er was opgediend. Modern restaurant met een fijne sfeer. We komen zeker nog eens terug.
Willy R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke en correcte bediening. Een punt van verbetering is persoonlijk aangegeven. Wordt aan gewerkt, aldus de medewerkers. Zo doorgaan !! ????????
Herre P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijk Turks eten, ook erg gezellig.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Heerlijk gegeten! De bediening was erg vriendelijk en we mochten gaan zitten waar we zelf wouden. Het eten was erg lekker en veel variatie. Het wachten duurde ook niet lang. Ik zou Saray aanraden. :)
Fatima/Paula A.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
heerlijk gegeten. all you can eet echt heel veel eten. Bleef veel vlees over, ik vroeg dat mee naar huis en dat kon. kreeg tasje mee, helaas bleek daar niet het gevraagde in te zitten dat was beetje jammer. maar kom vast nog eens terug en zal jullie zeker aanraden!