Saray

Amsterdamsestraatweg 176 Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Saray

Bernard07 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Sjacherijnige bediening. Het duurde ellenlang voordat de bestelling op tafel kwam, althans voor 3 van de 4. De vierde moest nog veel langer wachten, zonder enig excuus.
L B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Bediening is vriendelijk. Eten is van goede kwaliteit en kwantiteit voor een typisch turks restaurantje en voor een zeer redelijke prijs. Decor laat wel wat te wensen over, maar wie daar doorheen kijkt kan toch genieten van een lekkere (turkse) hap.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Het restaurant, voor halen en zitten, is schoon, netjes en uitnodigend. Bediening is vlot, het eten lekker. Geen sterrentent, maar dat hoeft ook helemaal niet. Voor een lunch of diner kun je hier prima terecht.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2012
Prima en lekker Turks Restaurantje!
Eet hier met enige regelmaat een snelle hap. Naast de 'traditionele' Nederlands Turkse gerechten (Broodjes, Kapsalon, Durum etc.) hebben ze hier ook een groot aantal echte Turkse gerechten die in andere zaken niet te vinden zijn!

Aanrader! Prijskwaliteitverhouding is prima in orde.